carla, wat fijn dat je zo terecht kan. belachelijk dat ze je kleintje zo lang willen laten wachten. hoop dat ze haar goed kunnen helpen.
Goedemorgen! @ Lidwina -> hoe is het daar bij jou? En met Rune en zijn beentje? Hier vanmiddag gezellig een dagje naar mijn beste vriendinnetje! Gaan gezellig met de trein.
Hoi meiden, Hier nog steeds aan het kwakkelen. Van de ha nieuwe med gehad. Deze helpen beter maar nog niet optimaal. Helaas ook verkouden erbij ach hebben we het maar weer gehad.. zo verjaardag van schoonmoeder dus tot morgen.xx
Pfff, nou de urine moet weer op kweek, die kan ik dus maandag naar het zkh brengen en dan bellen ze me 10 januari op over de uitslag...tenzij er wat anders wordt gevonden dan de bacterie die er nu in zat, want dan bellen ze eerder... Afwachten dus maar weer!
hey girls. vandaag een heerlijk dagje, rond half twee eens aan gaan kleden haha. heel de middag spelletjes gedaan, wat aangerommeld, beetje strijk, weer even tekenen en doen, het was gewoon heel lekker rustig! ze liggen weer samen te slapen, seth was bang want er werd al wat vuurwerk afgestoken in de buurt. rol is eten en nr de film met een vriend (een nieuwe biosfilm zonder geluid en in zwart-wit, niet echt favoriet bij mij dat soort films haha) gister de buurtjes hier nog geweest tot 030 dat zijn zulke gezellige lieve mensen! kregen nog een mega zelfgebakken choco cake en die is heel de tijd nr mij aan het roepen vanuit de keuken... en ehmmm wie zitten er allemaal op zwemles hier? joris, kyra, stijn (?) ben me er ook in aan t verdiepen...hebben jullie je er toen erg in verdiept? betalen jullie per les, per maand? hier bestaat ook de mogelijkheid om het af te kopen, dat schijnt ook erg voordelig te zijn? wie helpt? vind het ook moeilijk kiezen, want: 1. klein badje dichtbij (heb ik zelf nog zwemles gehad) heel gemoedelijk, kan ik op fiets heen, maar nadeel is dat ze dan weer moet afzwemmen in het grote bad, je kunt 1x per maand kijken 2. groot bad aan andere kant van roosendaal, je kunt tijdens de les kijken, ze kan daar afzwemmen, en daar is mogelijkheid tot afkopen (wat vooral voor de wat langzamere kids heel voordelig geloof ik..) haha wat een verhaal weer..zit weer lekker weg te tikken hier.. carla nou sjonge, dan had dat bezoek van vandaag eigenlijk totaal geen nut dan..zo lang nog! echt zielig voor haar! lidia he het blijft maar aantobben dus..shit hoor! beterschap nog! hedwig hoe is het met de ziekenboeg bij jou thuis? miran gezellig dagje gehad zag ik op fb, goed zo! en vertel over die flitser! anniek we hebben al heel lang niks gehoord van je??? where are you??? san hoe gaat het daar? lidwina idd is rune zn beentje alweer oke?
Zwemles: hier gekozen voor een klein gemoedelijk bad met kleine groepjes kinderen. Afzwemmen is wel in een ander bad. Kijkles is 1x per 2 maanden. Betaal 35 euro per maand....
judith, wij hebben hier geen afkopen. Ik heb uiteindelijk voor het kleine zwembad dichtbij gekozen. Ik vind het heel fijn dat ik niet elke keer zo'n end moet rijden, op de fiets, in de winter met natte haren.... en ik heb er twee op les, dus ik moesst eerst 4 keer per week op en neer en dan is de verre wel erg ver elke keer. nu zitten ze trouwens maar een keer per week, dat is wel fijn (en ik nog steeds). en ik vind het ook gezellig en het is kleinschalig, ik ken de leraren en zij kennen mij. het voelt erg persoonlijk. ook maar een keer per maand kijken trouwens, maar dat scheelt gewoon ook erg in concentratie. en de meeste mamas schieten dan tussendoor even naar de super. (de meeste papas pakken even een kopje koffie hihihi) sinds nu moet er in het grote bad worden afgezwommen. dat is wel erg vervelend. toch zo ver, en de diploma's worden een stuk duurder. ik vind het eigenlijk onzin. of je nu een rondje hier moet of een half daar, maar goed, de regels geen seconde spijt gehad van mijn keuze. runes been gaat weer goed. loopt nog moeilijk, maar dat komt goed schijnt. op school gaat ie weer lekker. erg vooruit, ook fijn dus. kinderkledingbank loopt enorm goed. eigenlijk erg, maar zo fijn om te doen. krijgen hopelijk heel snel het pandje naast de voedselbank. studio loopt ook. tis nog erg zoeken en opbouwen. zou willen dat dat vlotter kon maar nu is het wel erg druk. hopelijk blijft dat ik ga op en af. meds lijken voor nu voldoende, ben nog erg warrig en snel moe. ach, komt ooit ook goed.
ik leef nog... beetje druk helaas. mediccatie werkt gelukkig prima maar heeft kwa geheugn ook een groot nadeel. type is momenteel ook niet gemakkelijk aangezien mijn lieftallige zoon mijn laptop heeft voorzien van een laag chocomelk. verder ben ik blij en hoop ik dat 2012 een stuk beter wordt! en tja er is niet zo veel voor nodig om beter te zijn dan 2011. hebben jullie ook mijn kaartje ontvangen?
JA! die was echt supercreatief! wat een kunstwerk! leuk hoor! en gelukkig niet al teveel pijn dan nu met medicatie, dat is wel fijn. en ja 2012 gaat vast super worden! en ojee die devin met zn chocomel, das nie best...
o en thanx lidwina en carla! ik kom er niet uit en dan is het erg leuk om te lezen hoe jullie ervaringen zijn natuurlijk! en lidwina wat fijn dat dekledingbank zo goed loopt! en dat rune weer oke is!
Judith, hier dus ook gekozen voor het kleinere, gemoedelijke zwembad Het grote bad is hier dus dichterbij en het kleinere bad moet ik verplicht met de auto naartoe. Hier is het 63 euro per maand, 2 keer in de week zwemmen. De laatste 5 minuten van de les mogen de papa's/mama's kijken. En dus hier ook idd met het afzwemmen in het grote bad, waar ze voor het afzwemmen eerst 2 keer gaan 'oefenen'. Hier viel de keuze echt voor het kleine bad ivm de kleine groepjes, vaste badmeesters, weinig tot geen afleiding door de rest van het zwembad. En daarbij heb ik contact gehad met beide zwembaden en Joris zijn situatie uitgelegd. Ook dat hij heel eigenwijs kan zijn en zijn nee echt nee is. Hij is dan heel slecht te sturen als hij er echt geen zin in heeft. Maar bij die kleine zwemschool deden ze absoluut niet moeilijk en hadden ze echt begrip voor alles. Ook als Joris geen zin heeft (wat helaas wel eens voorkomt) zijn ze heel duidelijk tegen hem omdat ze daar ook de tijd voor hebben met 2 badmeesters op een stuk of 8 kindjes! En daarbij hadden ze mij op school verteld dat kindjes met een spraakprobleem ook vaak motorische problemen hebben waardoor zo'n dingen vaak stroever gaan voordat ze het echt onder de knie hebben. Ook dat uitgelegd en was allemaal geen probleem. Ieder kindje op zijn eigen tempo... Succes met je keuze! En de flitser? Ik had voor de kerst een externe flitser gekregen voor op het fototoestel. Dus nu ermee aan het oefenen. Grootste voordeel is weinig tot geen schaduw omdat je de flits naar boven kan laten schieten ipv recht naar voren. Heel fijn!! @ Anniek -> ja jouw kaartje hangt mooi op de deur! Heel mooi gedaan. Fijn dat de meds zijn werk doen. @ Lidwina -> wat fijn om te lezen dat de kledingbank goed loopt en het druk is in de studio. En Rune met zijn beentje, zal wel even tijd nodig hebben. @ Carla -> dus nog niet veel wijzer! Vind het erg sneu voor Dinja! Afwachten dan maar... Ik duik zo het bed in, koppijn, moe, pijn... Morgen een nieuwe dag
Vandaag met t gezinnetje naar sprookjeswinterland geweest, t was nu prachtig weer natuurlijk maar ze hebben alledrie genoten hihi. Jammer genoeg t fototoestel vergeten En net goed gesprek gehad met sm (ok ook gastouder van ons he) over de kids dat ook zij t soms zwaar vinden en dat ze weten hoe wij t 'hebben' thuis.. al met al.. Devin's gemopper/gejengel constant maar ook doordat Devin's huidje nog gevoelig reageert, Carmen slecht(er) slaapt sinds de introductie van oa koemelk en Justin door het malen in zijn koppie door zijn (hoog)gevoeligheid. Hebben wij besloten om toch t alternatieve circuit op te zoeken. Baadt t niet dan schaadt t niet. Wij zitten (nu zaten) in een negatieve spiraal en gaan vanaf morgen weer met een schone lei beginnen door positiviteit uit te stralen en te uiten want gezellig is t hier meestal niet hoor (lang verhaal kort te houden), vind t zelf allemaal echt best zwaar en als ik de kids echt gewoon thuis had, was ik er al onderdoor gegaan.
Goed zo patries! Go for it! 2012 wordt vast een heel mooi jaar voor jullie! Fijn dat je het zo eerlijk met ons deelt weer, ik had al het idee dat het allemaal retezwaar was/is. Het gaat vast helemaal goedkomen! En leuk dat jullie zo'n fijne dag achter de rug hebben! Miran lekker slapen dan! En bedankt vr je uitgebreide uitleg over de zwemles! Kga er nog s over nadenken! Maar wat een geld kost het he.schrok er wel een beetje van,, En tof joh ik wil ook ooit nog zo'n externe. ik heb van mn decembercenten een simpele 70-300 lens gekocht, heel blij mee!
Dank je voor je reactie Juut. Het gras is altijd groener bij de buren hè. Maar feit blijft gewoon dat Justin en Carmen álles in zich opnemen en dit niet goed kunnen verwerken. Devin is ook een gevalletje apart die echt ook flink aandacht moet hebben. Hij kan al wel wat dingetjes méér maar ben nog steeds van mening dat er wat met mn knulletje is. Ze gaan niet eerder 'testen' op iets als dat hij 4 jaar is. Zelfs de fysio heeft in omwegen gezegd dat er misschien wat aan de hand is maar dat t niet persé hoeft (logisch?) en sommige kinderen ineens zon grote sprong maken dat er geen verschil meer te zien is over een tijd. Soms denk ik.. er is toch niks met mn jochie, maar t gevoel dat er wél iets is, is net iets groter.
altijd je gevoel volgen Patroes. Ik heb ook altijd gedacht dat er wat aan de hand was met Owen. En blijk toch gelijk te hebben. En ze testen echt wel eerder dan 4 jaar hoor. Owen word nu ook getest ja. Want des te eerder je er bij bent des te beter. Moest natuurlijk ook wel met Owen. Want die kan never nooit naar een peuterspeelzaal zoals ie nu is. Dus ze moeten wel vroeg testen.