Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Patricia -> goed zo! Positieve inzet voor het nieuwe jaar. Zo te lezen zijn ze alle 3 heel gevoelig en dat kost veel energie. Joris is ook heel gevoelig en vraagt ook constant aandacht en dan vind ik het met één soms al zwaar, dus ik kan me heel goed voorstellen dat het voor jou ontzettend zwaar is! Hopelijk kan het alternatieve circuit wat uitkomst bieden en zorgen voor wat meer rust!

@ Judith -> leuk dat je zo'n zoomlens hebt gekocht. Blijft zo'n leuk speelgoed die fototoestellen hé :) En de prijzen met zwemles. Ik schrok er ook van. Hier was het grote zwembad een stuk goedkoper, maar toen ik daar hoorde dat de groepjes groter waren en maar 1 zwemleraar, viel dat voor mij al snel af. Te veel afleiding voor Joris en te weinig aandacht daar waar het nodig is.

Vanochtend is Sven al naar de bakker geweest voor wat lekkers en nog naar de winkel voor de laatste dingetjes. Dus hier alles al lekker in huis. Ik ga zo beginnen aan de macaroni salade voor vanavond en het vlees al klein snijden en marineren. Hebben we dat ook al klaar. De rest van de dag lekker rustig aan, wat knutselen, spelletjes en zodra mijn broertje er is, gaan we lekker eten en een gezellig avondje ervan maken.

Mocht ik niet meer online komen, dan wens ik iedereen het allerbeste voor 2012! Veel geluk, gezondheid, liefde! Laat 2012 voor iedereen een geweldig jaar worden!!

2. hardloper

hardloper Niet meer actief

gelukkig nieuwjaar allemaal. dat het ons veel moois mag brengen.

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Alvast iedereen een gelukkig nieuwjaar!
    Dat 2012 een schitterend jaar voor ons allemaal mag worden!

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    GELUKKIG NIEUWJAAR ALLEMAAL!

Kids hebben t prima gedaan, wij waren naar vrienden van ons. Carmen heeft er door heen geslapen, Devin werd rond kwart voor 1 wakker toen t vuurwerk al minder werd. Daarna thuis gewoon weer lekker slapen. tot 6 uur. Carmen wakker dus er maar uit ;) maar ze miepte zo dat ik vroeg of ze naar bedje wilde en toen pakte ze haar knuf al. Toen Devin wakker en Justin er ook al uit. Justin gaat er vanmiddag nog even in, die is wakker geweest van half 12 tot half 3. Vanmiddag nog naar mijn moeder, Justin blijft daar slapen.

Lidwina kan ik jullie nog blij maken met gebruikte kleertjes voor de kledingbank? anders gaat t naar het leger des heils deze week.

5. hardloper

hardloper Niet meer actief

altijd patricia! we zamelen ook in bij de piercingstudio, die is redelijk vlak bij toch?

6. lidia

lidia Fanatiek lid

hallo allemaal..

Gelukkig nieuwjaar en een gezond 2012 voor jullie..

hier een hele gezellige avond gehad met bijde kids die niet wilde slapen:( nou dan niet maar uiteindelijk is elise om 23.40 op de bank in slaap gevallen. Damian heeft het volgehouden tot 0.45 en viel toen ook op de bank in slaap dus toen zijn wij naar huis gegaan.

en vanmorgen was elise om 8.00 wakker en damian om 9.00:D.
    vandaag alle kerstspullen opruimen en het huis weer in oude stijl zetten.. vamiddag komen mijn ouders op de koffie dus dan hebben we het weer gehad.. morgen weer werken.

fijne nieuwjaarsdag..

7. Mooi jaar allemaal!

Hier een rustige jaarwisseling gehad. Om 23.45 met de kinderen naar buiten om hun vuurwerk af te steken ( sterretjes, en ander kindervuurwerk). Om iets over 12 ging het echte vuurwerk van de grote buurjongens de lucht in. Stijn vond de 100.000 klapper helemaal gaaf, tja...rond 1 uur lag ik samen met de kids in bed en lekker to 9 uur geslapen.

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

Ook van hieruit de beste wensen!

Ook hier een hele leuke avond gehad. Heerlijk gegeten, samen een spelletje gedaan, nog wat geknutseld met Joris en om 12 uur getoost op het nieuwe jaar met kinderchampagne. Joris vond het vuurwerk geweldig en hebben wel zeker een half uur buiten gestaan. Normaal is het zo koud dat we echt na 10 minuten weer binnen stonden, maar het was echt lekker nog vannacht buiten. Ongelofelijk! Om 2 uur gingen we met zijn allen richting bed.

Joris en ik ongeveer nu een half uurtje op en de rest nog in diepe rust. Zo maar eens broodjes in de oven leggen en de ontbijttafel klaar maken :)

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    happy new year!
    ik hoop dat 2012 veel goeds brengen mag

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Ook van mij de allerbeste wensen voor iedereen! Dat al jullie wensen maar uit mogen komen! Het jaar waarin onze "maartbaby's" alweer 5 jaar worden! Hoe gek is dat!!

Gister Yara en Seth samen gaan slapen, ze vonden het best eng. Om half 11 schreeuwde seth het uit van schrik, dus yara in paniek ook. Dus toen maar nr beneden en om 100 pas weer in. Seth nog bij mij, want die vond de knallen echt eng. Gelukkig en heel onverwacht werd yara pas rond 830 wakker en yara iets later. Ik mocht nog uitslapen en heb stiekem tot 100 in bed gelegen ;)

Mijn ouders zijn vannacht vanaf 2300 langsgeweest en vandaag nog even langs mn schoonouders.

11. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Allemaal een heel gelukkig nieuwjaar, maak er wat van met z'n allen.

Hier gisteren thuis geweest, mijn ouders zijn hier geweest, had beloofd om Jayson wakker te maken, dus om kwart voor 12 ben ik 10 min bezig geweest om hem wakker te krijgen. Maar ik dacht beloofd is beloofd (anders had ik vanochtend een probleem gehad), dus hij is eruit gekomen. Hij vond het vuurwerk geweldig, we hadden samen met vrienden en kinderen rond half 8 ook al wat afgestoken. En rond kwart voor 1 vroeg hij of hij terug naar bed mocht. Lekker tot kwart voor 10 geslapen en ik mocht blijven liggen (tot half 12 heerlijk gedoezeld), nu allemaal gedouched en dan naar mijn schoonouders. Daar komt heel de familie, dus dat is makkelijk. En dan vanavond gaan we bij mijn ouders eten. En dan morgen weer gewoon aan de slag. Gelukkig heb ik dinsdagavond weer weekend. Kijken wat we vd week nog kunnen gaan doen. Rob moet altijd heel de maand jan en af en toe feb elke dag overwerken en op zaterdag ook, maar ja dat hoort bij deze branche.

Ach we gaan weer op naar de carnaval (Jayson heeft er nu al zin in, hij zei het gisteren als het vuurwerk voorbij is is het bijna carnaval),nog een weekje of 3 dan is het weer zover bij ons.

Fijne dag allemaal

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    pff gelukkig hebben wij daar geen last van van carnaval.
    Hier zijn alle feestdagen nu wel over :)
    Eind februari pas weer de eerste verjaardag. Dus lekker ff niks.
    nuja.........niet helemaal niks natuurlijk. Januari word al druk genoeg voor ons vrees ik.

13. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemiddag.

Voor iedereen een gezond en vooral liefdevol 2012.

Heb niet gelezen, maar zag wel een vraag over zwemles.
    Ik heb voor indy een klein badje met kleine groepjes (4 - 6 kindjes) gekozen. Is wel wat duurder, en verder weg, maar ik denk dat het voor indy beter is. Is nogal spring in het veld en snel afgeleid.
    Als het goed is zal ze rond maart/april kunnen starten.

Hier verder rustig.
    Morgen begin ik op mijn nieuwe werk. heb er echt totaal geen zin in, maar goed, laat het maarop me af komen.

gr. sandra

14. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Gelukkig nieuwjaar!! Dat het komende jaar voor jullie allemaal goed mag zijn!

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Lieve meiden ik wens jullie een gelukkig, gezond en liefdevol 2012!

16. goede avond dame,s alweer 2012
    waar vliegt de tyd voorbij nog ffkes en dan zijn onze kids weer 5 jaar,

ik wens jullie veel geluk goede gezondheid en liefde in 2012!!

Groetjes krullie en youri

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Kee Lidwina, mag ik even t adres in pb? Het is niet veel, maar beter iets dan niets toch.

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Judith -> beide kids weer bijgekomen van oud op nieuw? Wel sneu hoor als ze zo bang zijn en helaas dat je dan ook maar weinig voor ze kan doen.

Hier vandaag lekker uitgeslapen, nu beide nog aan het wakker worden haha. Beide erg dufjes. Dus we doen het lekker rustig aan.

Verder heb ik nog wel nieuws :) Mijn zus is zwanger! Vorige week met kerst hadden ze positief getest! Kreeg dus vorige week ineens telefoon dat ze zwanger was en dat ze het wel geheim wilde houden. En gisteren zijn ze het toch iedereen gaan vertellen, konden het niet voor zich houden, dus nu mag ik het ook iedereen vertellen :D Zoooo leuk!!

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Miranda wat leuk!!! Proficiat!!!

20. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006