Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    proficiat miranda! dat is heel erg leuk nieuws!

hier alles ok. vanmorgen sliepen de kids tot 800 (!!!)
    net even nr de winkel gefietst en nu zitten ze even winnie the poeh te kijken.
    yara was gister helemaal de weg kwijt...steeds moest ze huilen, en ze wist niet waarom, was stikmoe..ben blij dat alles nu weer achter de rug is eigenlijk!
    donderdag heeft yara weer een kinderfeestje, daar heeft ze al helemaal zin in.

patries heb je al besloten nr wie je toe gaat in t alternatieve circuit?

hedwig succes morgen bij accare!~

roba wat geinig die jayson al helemaal zin in carnaval! en wat deed rob ook alweer voor werk?

san hoe was het op je nieuwe werk? beetje meegevallen of vies tegen gevallen? heb aan je gedahct hoor!

carla hoe gaat het met dinja?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Wow gefeliciteerd Miranda, leuk zeg! :) begint het dan bij jou niet te kriebelen?

Juut, ooh wat heerlijk zo lang uitslapen.. hopelijk komen die tijden ook hier. En ook Justin veel huilen en erg moe.

Vandaag op kraamvisite geweest bij Tom, wat een schatje (maar ben toch zeker dat er bij ons geen kleine meer komt ;) )

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sandra, hoe was je eerste nieuwe werkdag?

alternatieve circuit, is in A'veen ene Sibolt, schijnt erg goed te zijn.

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ook ik ben benieuwd naar je Sandra!

En iedereen bedankt voor de felicitaties, het is zo leuk! En dan is mijn nichtje ook zwanger (begin mei uitgeteld). Dubbel babyfeest in de familie!

@ Patricia -> of het dan bij mij begint te kriebelen? Nee... Ik kan het lichamelijk gewoon niet aan. Ben vaak zo ontzettend moe, veel pijn, mijn darmen die af en toe zo moeilijk doen. Vooral op die momenten ben ik heel blij dat ik alleen maar Joris heb en niet nog 1 erbij. Ik kan nu bijvoorbeeld in de vakantie alleen met Joris weg. En Joris is ook al niet de makkelijkste, daar heb ik mijn handen soms echt aan vol :) Af en toe kriebelt het wel voor een 2e, maar vind het eigenlijk wel prima zo. Hoe is het trouwens met je afvallen? Zag net aan je banner dat de laatste keer (die -10 kilo) eind november was...

Mijn nichtje word trouwens in februari al 11 jaar en dan komt eind augustus pas nummer 2! Klein leeftijdsverschil tussen de kids :)

@ Judith -> arme Yara. Hopelijk is ze snel weer helemaal de oude. Hier is Joris ook erg uit zijn doen. Ben dus blij dat we nog een week vakantie hebben en echt alles op ons gemak kunnen doen en het normale ritme weer erin brengen!

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo ben ik ook weer even!
    Het lijkt vandaag voor het eerst wat beter te gaan met Dinja. Niet veel gehoord over buikpijn of andere pijn....
    Vanmorgen dus wel urine naar het zkh gebracht nog voor de kweek.
    Verder lekker rustig aan met de meiden. Lekker samen in bed luieren 's morgens!!!
    Morgenmiddag gaan we bij Anniek en de kids kletsen en spelen!

6. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen,

Even kort want moet zo naar mijn werk.
    Idd gisteren de eerste dag gehad. Het viel niet tegen, dat mag ik niet zeggen. Het is wel heel de dag staan en lopen, dus ben benieuwd hoe mijn rug/bekken het gaan houden.
    De dag was lekker snel voorbij, en om 16.15 uur was ik thuis, dat is natuurlijk wel erg luxe. Het is wel een fabriek, met dus ook fabriekswerk, dat is niet zo mijn ding. Er zijn bv ook heel veel creatieve groepen, maar goed, het is voor tijdelijk, dus wel vol te houden denk ik.

Carla, veel plezier bij anniek vanmiddag. Doe haar de groetjes.

Miranda, gefeliciteerd, wat leuk zeg!

gr. sandra

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hey girls! seth weer met matrasje op grond bij yara geslpaen, en wauw, het was weer half acht vanmorgen :)
    maar voo vanavond vrees ik n beetje, yara wil seth niet meer op haar kamertje..
    dus dat wordt vast weer een hele strijd, helemaal met dit noodweer, dat hoor je zo goed op zn kleine kamertje met schuin dak en hij is zo bang dan!
    het is echt bar en boos, was al blij dat ik geen boodschappen meer hoef te doen!
    rol gaat straks weg met n vriend van m, en yara ligt al heel de dag in bed. gaat nog steeds niet lekker.

san fijn dat het een klein beetje meeviel dan. en hmm in een fabriek klinkt idd niet echt iets voor jou nee...

anniek en carla veel plezier samen!

patries wanneer heb je de 1e afspraak? ben zo benieuwd, ik vind dat altijd zo interessant!

hedwig hoe was hte vandaag!

carla fijn dat dinja niet meer zo'n last had, maar het heeft wel impact denk ik zoiets!

miran zo zo 11 jaar verschil is wel veel ja! rol scheelt er ook 10 met zn zus!

8. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi allemaal,,

hier een vriendje te spelen,, zitten nu cars 2 te kijken(heeft ie als 10x gezien afgelopen week.:cool:) ach ja kunnen toch niet naar buiten..

vanmorgen boodschappen gedaan maar kon de kids wel !@#$%&*grrr, niet luisteren en steeds voor mijn voeten lopen en samen ook nog een stapel eieren om laten vallen.. en vlak bij de auto in de garage gaat elise voor mijn voeten lopen dus val ik op mijn knieen:x nu blauwe benen... pff zal blij zijn als de scholen weer beginnen...

carla,, hoe as het bij anniek,,

juut,, oei dat wordt wat.. misschien helpt dit,, ***heb je oorwarmers in huis?? doe deze bij seth op zijn oren en zeg dat hij dan beter kan slapen??*** helpt bij mijn nichtje ook,, die was ook bang van geluiden..

hedwig, hoe gaat het bij jullie thuis??

miranda,, gefeliciteerd met je zus. jee wat een verschil.. wel fijn nu heeft ze weer rustig de tijd om er veel van te genieten.

sandra, wel fijn dat het niet helemaal tegen viel.. succes
    zoo vriendje wordt zo gehaald.. dus tot later

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> idd, misschien helpt die tip van Lidia wel! En arme Seth, heb het wel met hem te doen hoor. Hopelijk slaapt hij toch goed en ook morgen wat langer!

@ Lidia -> soms heb je van die dagen... Je zult dan vast blij zijn als de dag voorbij is. En mijn zus heeft idd tijd genoeg om echt te genieten van de baby :)

@ Sandra -> je zegt dat ze ook andere afdelingen hebben. Misschien al verstandig om jouw bekkenproblemen aan te geven? Misschien is er wel een plaats op een betere afdeling voor je! Wel fijn dat het een beetje meeviel.

@ Carla en Anniek -> was het gezellig?

En Carla, fijn dat het al wat beter gaat met Dinja!

Hier vandaag lekker wezen zwemmen met Joris. Maar jeetje wat een drukte in de vakantie... Maar ja, was toch leuk! Zo nog gaan eten bij schoonouders. Sven is nu de DS halen, kregen een hele nieuwe, die andere was niet te maken. Joris is ontzettend druk en zingt ook steeds dat hij zijn DS terug krijgt... Zucht... Blij als die er is :D

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hoi allemaal,

Vreselijk drukke dag. Morgen weer zo een.
    Owen van slag, Erik van slag. BAH
    We doen ze zometeen al naar bed want ze zijn doodop!

Wel leuk iets is dat we na Accare vandaag nog lekker naar mc donalds zijn geweest en toen naar Saturn. Van Richards kerstbonus een laptop voor mij gekocht en een flatscreen tv voor op de slaapkamer. We hebben daar nog zo'n groot bakbeest staan. Dus word wel tijd. Want van het weekend ook een nieuwe kleerkast ( als het goed is ). En dat werd zeker tijd want nu hebben we nog een 1 persoonskleerkast voor ons tweetjes. Dus echt geen plek.

@Juut : Voor Seth is misschien zo'n witruis apparaat iets? Of ( is wel koud ) maar een ventilator aanzetten. Dat maakt ook zo'n soort geluid en overstemt vaak al het andere geluid.
    Voor Owen hebben we een baarmoedergeluiden beer.
    Nadeel daarvan is is dat ie na een half uur uitgaat. En met hard geluid pas weer aanslaat.

11. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hoi meiden,

Pffffff het nieuwe jaar is weer begonnen hoor...........
    Vanmorgen toen ik net op mijn werk was een telefoontje van mam, dat pap vannacht was opgenomen. Hij was al een paar dagen niet lekker, maar bleef maar overgeven en aan de diaree (van de chemo). Nou ja dan merk ik gewoon dat het nog niet goed gaat. Ben heel de dag van slag geweest, en de dag duurde eens zo lang als gisteren.
    Morgen gelukkig een dagje vrij, en dan voor donderdag nog oppas zien te regelen...........nou ja komt vast goed.

gr. sandra

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ach lieve san toch, wat een shitnieuws!! rot hoor..kan me voorstellen dat de dag dan heel erg lang duurt. gelukkig is hij in het ziekenhuis nu in goede handen, maar het levert weer een hoop zorgen op!
    enne..voor donderdag als het niet lukt..als indy het ziet zitten, dan wil ik je altijd uit de brand helpen hoor! domi heeft yara wel een kinderfeestje, maar dan heeft ze seth nog :)
    kan altijd!
    sterkte meid! xxx

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hello! hier half zeven vanmorgen. en het is eindelijk droog als ik nr buiten kijk. wat een dag gister man, het leek wel een halve rivier buiten..heel de dag binnen gezeten, dan mis ik echt de buitenlucht wel!
    dus die zoeken we vandaag zeker weer op! ook nog even nr de stad voor een paar dingen denk ik, verder niks bijzonders

gister ook de kapper vr seth gebeld, het wordt weer zo lang. kan de 18e pas terecht, maar zo erg, ik durf geen andere kapper meer te proberen. 1x gedaan en toen had ie ineens zo'n soort bloempotkapsel en daar word ik niet blij van..

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Sandra -> wat een ontzettend vervelend nieuws over je vader. Hopelijk knapt hij dan wel op in het ziekenhuis. Hij is daar wel in goede handen, maar leuk is toch anders. Hopelijk heb je snel beter nieuws over je vader. Knuf!

@ Judith -> Seth dus wel goed geslapen vannacht in zijn eigen bed? En ach, de 18e is het zo ;) En logisch dat je dan niet naar een andere kapper gaat haha. Daar ben ik ook zo mee klaar hoor. 1 keer niet goed, nooit meer terug!

Hier kreeg ik vanochtend om 6 al een sms. Vriendin van mij ligt in het ziekenhuis met (vanochtend) 5 cm ontsluiting! Spannend! En ik mag de eerste foto's maken voor op het geboortekaartje (wat ik ook voor haar heb gemaakt). Dus als ze thuis is met de kleine uk, mag ik komen. Zo leuk!

15. lidia

lidia Fanatiek lid

jeee een heledag niets geschreven??????????

hier weer 2 kids die heel verkouden zijn :(

vadaag niet zo veel doen, zo feestje van buurjongen en vanmiddag denk ik cakjes /koekjes maken, want het weer is er niet voor om naar buiten te gaan.

16. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Juut, Rob werkt in de salarisadministratie, dus topdrukte nu.

Hier vandaag ook maar weer rustig aan, hier schijnt het zonnetje nu dus zo toch maar even naar buiten (als Jayson zich eens aan wil laten kleden....) moet nog even naar mijn moeder voor aardappelen. Verder wil ik eigenlijk vandaag de kerstboom opruimen, maar jayson wil hem nog niet weg hahah, vanmiddag toch maar eens aan de slag al ben ook ik hem nog niet beu hoor, vind het stikgezellig.
    Fijne dag allemaal.

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hoi hoi! hier ook de kerstspullen al de deur uit.
    gister nog steeds n heel moe yaraatje, als het langer blijft ga ik mss toch nog maar s laten prikken hoor, op ijzer of pfeiffer of weet ik t wat. t lijkt gewoon wel een soort burn-out...heel veel huilen, in bed willen liggen, kroelen, zeggen dat ze noooiiit zonder ons kan..
    gelukkig vandaag wel weer wat beter. ze is nu nr kinderfeestje, dus seth heeft het rijk alleen. vond dat ie wel wat chippies mocht tijdends de carsfilm :)

gister nog even nr de pilates geweest. morgen werken en aansluitend nieuwjaarsreceptie (tot half zes maar liefst) en dan gauw door vr meidenetentje

roba al aan de ruim?

lidia echt balen van t weer

miran en? een jongen of een meisje? leuk dat jij de foto's mag maken!

patries leuk he een gratis broek!

hedwig hoe is t vandaag gegaan bij accare?

sandra heb je nog iets kunnen regelen vr indy? hoe is het met je papa?

18. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Juut hier ook zo'n moe en aanhankelijk mannetje, misschien dat toch de vermoeidheid er in de vakantie uitkomt..... Hij zegt wel 100x op een dag hoe lief ik wel niet ben en maar filmpjes kijken en zo. Niet zoveel eten etc. Nou ja ik laat het maar zo, we wachten af.
    En nee nog niet aan de ruim, net bij mijn moeder geweest, nu filmpje met popcorn en dan zien we wel, hij gaat er vd week vast uit. Ik wilde het gaan doen, maar hij wil persé helpen haha. Anders morgen of van het weekend maar hoor, ben hem nog niet beu haha.

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihihi hier juist een enorm energiek manneke :)
    ALtijd wel blij dat het vakantie is. Dan heb ik 'n beetje mn normale Erik terug. Hoewel is wel claimerig is enzo. Maar niet zo enorm erg als ie naar school gaat. Als ie naar school is en dan thuis komt dan is ie amper te bereiken :(
    Dus zie er best tegenop dat volgende week de school weer begint.......

De kerstboom hebben we gistermiddag weer naar zolder gebracht. Heerlijk! De versieringen in huis had ik vorige week al gedaan. Nu nog maar een klein boompje staan voor Erik. Vind ie leuk.

Accare ging goed deze week. dinsdag en woensdag geweest. Gisteren de inteligentie-test. Duurde wel 2 uur. Maar hij heeft het helemaal volgehouden :) Vind ie altijd zo leuk he opdrachtjes maken. Op school ook.
    Ben echt waanzinnig benieuwd wat er allemaal uit komt.

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nou ik ben ook heel benieuwd hedwig! wanneer hoor je het ook alweer?
    en ja, kan me voorstellen dat je opziet dan tegen vlgd week.

roba joh lekker rustig aan, een filmpje met popcorn is ook heerlijk!

hier aan de strepsils voor de keelpijn, hoop dat het niet te erg door gaat zetten! seth is nu even met roland langs zn moeder.

Deel Deze Pagina