Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Sandra hoe gaat het met je papa????

Hier Kyra met 39.5 koorts op de bank liggen...

2. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    He bah Carla, beterschap hoor.

Juut, alles is inmiddels uit de boom (behalve het bovenste, daar kan ik niet bij) dus dan kan Rob vanavond alles naar boven sjouwen haha, we hebben nl nogal een grote boom en veel versiering pfff.Zal hij blij mee zijn als hij thuiskomt hahaha, maar ja. Morgen dan maar aan de schoonmaak en zo.

Hedwig ook ik ben erg benieuwd hoe de uitslag is.

Nou even wat drinken en dan kunnen we over een uurtje weer aan het eten beginnen. Ik heb echt respect voor alleenstaande moeders zeg, ben dat overwerken nu al beu (en het is pas de eerste week), alleen eten, alleen badderen, alleen naar bed brengen, de hele dag bezig houden, gelukkig heeft Jayson net lekker geholpen en zo zijn we weer een uurtje verder. Maar alleen eten en zo, vind ik gewoon zo ongezellig, maar ja het is even een maandje niet anders. Morgen en zaterdagochtend nog en dan zit de eerste week overwerk erop voor mijn mannetje, wou dat het al feb/mrt was.

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Roba -> alles alleen is ook niet gezellig (en ik spreek uit ervaring ;)) Maar moet zeggen, je raakt er wel aan gewend hoor. Je maakt het steeds gezelliger met zijn 2tjes! Gelukkig is het voor jou maar 'even'.

@ Carla -> ach getsie! Beterschap!

@ Judith -> arme Yara. Hopelijk heeft het feestje haar wel goed gedaan! Volgende week weer het gewone ritme erin, misschien dat haar ook goed. En om te prikken, onverstandig is het zeker niet. Zo kan je tenminste dingen uitsluiten.

@ Hedwig -> wat goed zeg! Een test van 2 uur volgehouden. Ik ben ook heel benieuwd wat uit de testen komen! Spannende maand voor jullie die januari!

En mijn vriendin is bevallen. Een hel van een bevalling, arme meid. Om 15:00 uur kreeg ik een sms dat ze volledige ontsluiting had, maar dat de persweeën uitbleven. Vanaf toen niks meer gehoord. Maar bij haar eerste bevalling (5 jaar geleden) ging het al 'mis'. Kindje zat vast, met veel geweld eruit getrokken en toen heel veel bloed verloren en beland op de operatietafel omdat de placenta niet los liet en dus het bloed verlies. En dit was dus nu weer precies op dezelfde manier gegaan. Zo sneu! Ze was er al zo bang voor, ook de angst besproken, maar elke bevalling is anders. Bij haar dus niet. Precies hetzelfde. Alleen met de vacuumpomp ging het ook nog mis. Tot 3 keer toe los geschoten en de kleine man (het is een jongetje trouwens haha), heeft nu echt een ronde blauwe plek met een behoorlijke open wond op zijn hoofdje. Ze liggen dus ook nog in het ziekenhuis en de kleine man krijgt nu al om de zoveel uur paracetamol en zo min mogelijk optillen, want hij gilt het uit van de pijn :( Zo sneu. Vandaag dus ook pas geweest en echt maar 5 foto's gemaakt om hem verder te ontlasten. Het geboortekaartje kan in ieder geval nu klaargemaakt worden... Heb het zo met haar te doen...

En om 15:00 uur dus volledige ontsluiting en hij is om 18:28 uur geboren!

4. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi allemaal,,

hier ook een ziek meisje.. elise begon gister al met verhoging en nu steeds koorts. de zetpil helpt wel maar ze hoest ook zo erg dus hoop miet dat het weer pseudokroep is.

miranda,, gefeliciteerd met je vriendin, maarjee wat erg als het zo moet gaan:( sterkte voor haar..

juut,, hier ook een hangerig mannetje hoor. s morgens gaat het vaak wel maar tegen 13.00 zakt het in end an wil hij gewoon bank hangen... hoop dat de regelmaat van volgende week weer beter is voor hem. hihi die seth met zijn chippies..;)

carla.. beterschap voor kyra.

sandra,, hoe gaat het nu met je vader???

mamzie,, wel heftig hoor dat jij al opziet tegen school. grappig dat ie de opdr wel zo leuk vind.

marijke,, hoe gaat het bij jullie????

oja ik heb damian ook opgegeven voor zwemles. er is alleen een kleine wachtlijst dus met zijn verjaardag mag hij beginnen...:D

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    miran
    ik kan alleen maar zeggen; schandalig!
    En wat ontzettend vervelend en kut voor je vriendin :( hoe heet het manneke?

sandra
    hoest met pa?

carla
    beterschap voor kyra

juut
    sterkte met de keelpijn :( flink gorgollen met zoutwater helpt ook he}

hier sinds 2 dagen buik weer erg vans treek.

Had ik al gezegd dat ik maandag in de mri was geweest?
    Heb de uitslag binnen en al met de huisarts gesproken hierover.... Hellaas niet erg veel goeds {pff had gehoop dat 2012 wat beter werd maar lijkt er nog niet echt op mja is nog vers} Gelukkig geen hernia! Dat is dan wel fijn maja op l4 en l5 was slijtage zichtbaar. Heb eens gevraagd of dat normaal kan zijn maar gezien mijn leeftijd dus echt niet! :( 24 jan. naar de orthopeed. Nu spierverslappers afbouwen maar mag absoluut niet stoppen met de pijnstillers. Ook boven in de rug heb ik weeeeerrrr flink pijn, ga eens vragen of dat met elkaar te maken heeft. Morgen weer fysio gelukkig. De uistraling naar mijn been bleek te verklaren door een blokkering ivm de slijtage....
    Ik weet het ff ook niet meer... er spookt vanalles door mijn hoofd. Wil vanalles maar kan niet vooruit! Ben 1 moment heel blij ander moment voel ik me down.
    Ik denk over heeellll veeeelll na en lijk nergens rust in de krijgen.... Ook over de toekomst. Zou een 3e nog kunnen? willen we dat nu wel of niet? kan het nog, of niet? wanneer is het beste vanwege het ziekzijn.... Vandaar dat ik ook niet zoveel aanwezig ben momenteel. Weet gewoon niet zo goed wat ik allemaal moet/kan vertellen en draaf door in vanalles en nog wat.

Had het werk op de hoogte gesteld en nadat ik door werd verbonden naar een nieuw iemand{grr!} en deze het weer overlegd had met de eigenaresse en me terug gebeld had geeft het me wel een goed gevoel {aleen weer die omweg he, bah} ze waren begrip vol, had me op vanalles voorbereid maar viel 100% mee. Deze week is mijn werk week. Ga nu afbouwen volgende week is zowiezo mijn werkweek niet en ik stelde voor om daarna die week 3 dgn te werken maar niet aan elkaar gesloten. Toen ze me terug belde had ze met de baas afgesproken dat k vrijdag de 13e eerst eens laat weten hoe het gaat en dan kijken we dan verder hoe we het gaan oppakken. Want stel het afbouwen lukt niet etc.
    Ook weer een brief van het uwv gekregen daar moet ik op gesprek en dat is altijd zo'n rotte kut brief waarin het lijkt of je een misdaad begaat en je je moet gaan verantwoorden! en moet ook op een vrijdag om 9 uur daarzijn, ook een kuttijd. ff kijken of devin extra naar het kdv kan ofzo!
    Verder belde me oude werk nog dat ik nog 1 keer langs moet voor bij de bedrijfsarts een eindevaluatie te maken en daarna voor mijn ontslag te bespreken! bla bla bla
    al met al een dag waar veel op me afkomt.

sorry voor de lange bla bla

6. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Alleen even een kort ego berichtje.

Pap is echt heel erg ziek. Geeft niet meer over, maar nog steeds heel erg aan de diaree. Is vandaag over geplaatst naar hartbewaking, omdat hij er ritmestoornissen bij kreeg. Komt door dat er goed zicht is op wat er uit gaat (diaree) en wat er binnen komt (vocht dat hij krijgt toegediend), verder heeft hij een infectie. hopelijk zijn de ritmestoornissen snel onder controle dan kan hij terug naar de gewone afdeling. Wel heel erg om te zien dat z enog steeds de diaree niet onder controle hebben. Hij is zo slap. kan zijn bed niet uit, ligt heel de dag te slapen, en zelfs praten kost moeite. Indy wil ook zo graag naar hem toe, maar kan niet, hij is te ziek. Zo sneu. Volgens de oncoloog komt het goed, maar is het deze keer heel hardnekkig. Denk niet dat hij komende week naar huis komt.
    Voel dan zo de druk ineens van enig kind. mam heeft geen rijbewijs, dus moet 2 x per dag naar het ziekenhuis gereden worden, omdat het best een eind is. Daarbij werk ik nu natuurlijk 3 dagen, wat nog nieuw is en heel veel energie vraagt.
    Ben echt doodop. Het is ook al veel te laat, maar ben vanavond wezen scrappen, moest er even uit. Gelukkig nu 3 dagen vrij.

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    och lieve lieve san toch..heb geen woorden meer...word er zo verdrietig om..waarom waarom waarom....
    fijn dat de oncoloog zegt dat het goedkomt maar wat een zorgen en idd, al het praktische erom heen gaat ook niet in je koude kleren zitten..ik vind het echt ongelofelijk dat je nog niet totaal ingestort bent..dikke troostknuffel xxx

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heel veel sterkte Sandra :(

Hier al een paar dagen 'uitslapen tot zeker 6.15 :) :)

Enneh heb net gewoon ff een weekendje roompot weerterbergen geboekt, staat bij de acties hier op zsp ;) denk dat ik dat geef aan Proch voor zijn verjaardag.

Voor de rest, formulieren ingevuld voor het vermoeidheidscentrum, nu telefoon van hun afwachten.

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    sterkte san!
    Heb zoveel bewondering voor je! x

10. lidia

lidia Fanatiek lid

even snel vanaf mijn werk..

Elise is bij mijn schoonouders want die is nog steeds ziek en hoesten. helaas net woorden gehad want mijn schoonmoeder wil de paracetamol niet geven want ze heeft geen koorts zegt ze , ik zeg nee want ze had vanmorgen een zetpil gehad dus die werkt nu en ze moet straks de volgende hebben,, nou als het nodig is zegt ze,, ik zeg boos nee ik wil dat ze die krijgt anders is het weer hoge koorts straks. pff ik mag toch zelf zeggen dat ik het zo wil.. is mijn kind. grrr dan baal ik zoo dat ik geen vrij kon om er zelf te zijn... :(

lieve san ,, meis wat zal jij je machteloos voelen, zeker nu is het verlies van bas zo zwaar. heb heel veel bewondering voor je dat je staande houd. en goed van je dat je aan jezelf dacht met scrappen..

dikke knuffffffff..

patries,, mmmm lekker weg is een fijn idee.. en topppie uitslapen tot 6.15(vind ik nog vroeg hoor ;) hahah maar beter dan 5.00)

anniek.. jee meis wat een pijn voor jou.. wel fijn dat je het met je werk kan regelen zei het dan met een omweg.. en die uwv grrr!@#$%^&* daar wordt je ook niet goed van.

ehhh plicht roept.

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jee Lidia
    dat is lekker zeg :( ze moet zeker doen wat jij zegt! Wat is dat dan? Kun je ook niet heel toevallig eerder weg?

net fysio gehad....
    De meneer die niet zo mijn favo is omdat hij dingen nogal ontactisch zegt..... had ik {wist ik was voor gebeld omdatd ie van mij ziek was/is} Vorige keer zei hij dat ik geen hernia had en die zeker niet actief was maar dat gewoon mijn spieren niet sterk genoeg waren. Dus ik zeg doodleuk tegen hem; mri uitslag is er, geen hernia idd. Hij wilde al bevestigen dus ik onderbreek hem een beetje en knal er meteen bovenop; neuh, maar gewoon slijtage aan l4 en l5. Ik zag zijn ogen en zijn kop stond ff stijf, je zag hem gewoon denken..... Tja en wat hij zei; en je bent pas 26??!!! Dat ze dat al gezien hebben op een foto [mri].... normaal zien ze dat pas als het al wat gevorderd is.... En op zijn allevroegst ergens in de 30! Het is me in ieder geval aardig duidelijk geworden en gemaakt dat het serious shit is!!!
    Ben gewoon een oud wijf in een te jong/fout lichaam! Ik zeg dit al jaren voor de grap maar tis gewoon echt zo. Fibromyalgie, chronische polsontsteking, bekkeninstabiliteit, migraine en nu dit weer.....

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    aardig rijtje idd Anniek :( mega balen.
    Snap je helemaal, hier ook een oud wijf in een te jong/fout lichaam.

@Lidia : nou leuk dan van je schoonmoeder. BAH.
    Hopelijk heeft ze toch naar je geluisterd en heeft ze de paracetamol gegeven.

@Sandra : dikke knuff voor jou!

@Hier
    Patatjes dag vandaag :)
    Morgen komt schoonpa om de kast op te halen bij leenbakker en dan samen met Richard in elkaar zetten en de tv aan de muur te hangen. En dan kan ik lekker de kast gaan inruimen! Zit me er nu al op te verheugen hihihi. Maf wijf ben ik toch ook he :p

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jeetje Anniek, wat een klote situatie zeg.....

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier Kyra nog steeds op de bank met weer 39.7 koorts...
    en morgen is mam jarig en zondag zouden we uit gaan eten....
    Vanavond moeten Jac en ik naar een verjaardag...Gelukkig past mam op.

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Sandra -> een hele dikke knuffel. Vind het zo ontzettend vervelend voor je... Hopelijk knapt je vader toch elke dag wat op. Wel fijn dat de oncololoog positief is erover. Maar nog moeilijk!

@ Hedwig -> heerlijk vooruitzicht toch! De slaapkamer weer op orde na morgen!

@ Anniek -> jij krijgt ook een hoop op je bord geschoven. Alsof het niks is allemaal... Wat is er nu wat ze uberhaubt kunnen doen aan zo'n slijtage in de rug, behalve fysio?

@ Carla -> beterschap voor Kyra. Hopelijk is ze morgen toch wat opgeknapt voor de verjaardag van oma. En jullie veel plezier op de verjaardag.

@ Lidia -> had je moeder nou de zetpil toch gegeven? Vind het ook erg stom hoor. Maar moet zeggen, zo'n schoonmoeder heb ik ook. Lekker eigenwijs en zelf willen beslissen. Heel frustrerend!

@ Patricia -> wat fijn! Alhoewel ik het ook nog erg vroeg vind hoor :p Maar ja, het is voor jou toch al een hele verbetering!

Hier werden we vanochtend om kwart op 8 uit bed gebeld. Schrok me rot. We lagen ook nog lekker te slapen. Stond een monteur aan de deur voor het maken van de bel en telefoon. Die was namelijk kapot. Even maken zei hij ook nog... Nou om 5 uur ging hij naar huis en de bel en de telefoon om de deur in het trappenhuis open te maken is nog kapot. Maar blijkbaar heeft de hele flat er last van en moeten ze ze 1 voor 1 nagaan, omdat ze verbonden zitten met elkaar ofzoiets... Dus ze komen nu pas terug als iedereen een dag thuis zijn. Zal dus nog wel even duren voordat de bel weer gemaakt is...

16. lidia

lidia Fanatiek lid

#2916 lidia, 6 jan 2012
    Laatst bewerkt: 6 jan 2012
    nou gelukkig heeft mijn schoonmoeder wel gegeven ze had ook weer 38,7 koorts,, ook omdat vin haar nog even belde dat hij graag wilde dat ze het aan elise gaf... :)

later meer nu de kids naar bed doen.

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lidia
    pieuw ze heeft geluisterd!

Carla
    arme Kyra, misschien is het morgen over?
    Of haar lekker meenemen met een dekentje en in de pyama?

MIran
    hahaha moest wel ff lachen met je post hoor. ff maken, idd tegek!
    en tja wat kunnen ze doen? Buiten niks? Niks? Nee alle gekheid op een stokje. Het is op mijn leeftijd niet normaal, heb op internet al gespeurd end aar lees je een nieuwe tussenwervelschijf {zo'n plastic geval} wervels vastzetten.
    Het is namelijk zo als er over een paar jaar kalkvorming ontstaat kan dit in mijn zenuw gaan prikken.....
    ik moet 'rustig' de afspraak bij de orthopeed afwachten.

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ow en belt mam net op... me petekindje in het ziekenhuis, waarschijnlijk blinde darm, maar is ff afwachten.
    Ik ga gewoon door met me zorgen maken!

Ik kan het allemaal gewoon niet op een rijtje zetten. Als advies wordt dan gegeven; doe ff niks en geniet van je mooie kids!
    En ik begrijp dat advies want ik zou hetzelde zeggen! Alleen in mijn kop gaat het maar door en door en door en ik kan niks los zien van elkaar.

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hoi meiden hier een berichtje over de vader van Sandra...

Vanaf gisteravond 23.00 uur zitten ze bij hem in het zkh zijn toestand is kritiek..., kan elke 5 minuten veranderen.
    Hij is vannacht bedient en ze vrezen voor zijn leven...
    Hij krijgt nu de hoogst haalbare behandeling, dus als er nu nog iets bij komt dan is het over.

Juut was hier ook al van op de hoogte, maar die had nog niks gepost hierover, en Sandra zei nu dat dat wel mocht...

Lieve Sandra en familie onze gedachten zijn bij jullie....

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    dankje carla, ik twijfelde even om het hier te zetten, al wist ik wel dat san het ws niet erg vond. maar het is zo heftig allemaal, ben er zo van onder de indruk.
    laten we allemaal heel veel liefs in gedachten sturen naar sandra, het is zo hard nodig!
    :( :(

Deel Deze Pagina