Sandra, Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte toe,wat n rot periode Weer of jullie nog niet genoeg op je bord hebben gehad! We denken aan jullie.. Groetjes krullie..
Helaas heeft t toch niet zo mogen zijn hij is er niet meer.. Sandra Jarno Indy en Fam. Wij wensen jullie heel veel kracht en sterkte in de Moeiljke periode..
Om 16.25 is de papa van sandra overleden.. Wat een verdriet toch he.. Lieverd heel veel sterkte toegewenst! Wilde dat we meer konden doen van jullie, het is zo keihard
Ow wat oneerlijk en wat snel Sandra en familie ik wens jullie heel veel sterkte toe in deze vreselijke tijd!!
Lieve Sandra, ik wens je alle kracht en heel veel sterkte van deze kant uit. Wat is het leven oneerlijk... Heel veel sterkte... Gecondoleerd...
Sandra, Jarno en Indy, maar ook de rest van de familie gecondoleerd met dit grote verlies... Er zijn geen woorden voor, je zei het vanmiddag zelf al... Mijn gedachten zijn bij jullie.
Lieve Sandra,jarno en indy , Wat een ongelooflijk nieuws.heel veel sterkte voor jullie en je moeder.dikke knuffel xxxx
Jeetje San wat is dit ongeloofelijk snel gegaan zeg, heb er geen woorden voor pfff. Wij willen jullie ook heel veel kracht en sterkte toewensen en zijn in gedachten bij jullie. Dikke knuffel van ons
Lieve sandra jarno en indy, gecondoleerd met het verlies van je lieve papa en opa. In gedachte ben ik bij jullie.
sandra gecondoleerd wat komt er veel bij je op je bord meis, dikke knuf anniek, lijkt me goed plan. pb maar hoeveel en waarheen.
wat ik me wel realiseer, is hoe veel geluk je hebt als je gewoon gezond bent en je dierbaren ook. zo snel kan het omslaan, en hoeveel er dan tegenzit en hoe moeilijk het soms is, eigenlijk ben je gewoon gelukkig. zie maar met romy, en nu met sandra, jou lijf anniek( en miranda), dat niet meewerkt, de kindjes van een aantal van ons die niet goed in hun velletje zitten... maar dit word ons jaar dames, een jaar waarin alles duidelijkheid krijgt, dingen weer goed komen, hulp komt op de plekken waar het nodig is... vanaf nu. geen andere optie toch?, het komt goed, het valt op zijn plek, hier komt iedereen sterker uit, en als iemand iemand nodig heeft, hier is plaats, hier zijn wij... en weer genoeg, ik hoop dat sandra weet dat ze kan zijn hier en dat zij en haar mama de kracht vinden om door te gaan.