Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Anniek goed idee.

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    oja anniek dat vind ik ook fijn als je dat zou willen doen!
    en lidwina mooi verwoord. je moet wel gelijk hebben!

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Anniek : goed idee. Laat maar weer weten hoeveel enzo
    Dankje!

4. lidia

lidia Fanatiek lid

ja anniek dat lijkt me een goed idee..xxx

lidwina,,ik lees je verhaal met tranen in mijn ogen.

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Nou de koorts bij Kyra is eindelijk weg na 4 dagen...vanavond uiteten nog voor de verjaardag van mam.
    Morgen moet Dinja voor het eerst naar psz......mijn kleine meisje wordt groot......

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Je hebt het zo mooi omschreven Lidwina, kreeg er echt een brok van in mijn keel!

En Anniek, goed plan! ik hoor het wel hoe en wat!

@ Carla -> spannend hoor, Dinja ook al naar de psz...

7. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Gecondoleerd Sandra!

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sandra, gecondoleerd met je vader en onzettend veel sterkte gewenst :( verschrikkelijk voor jou en je moeder..

Hier een zieke Devin met 38.9 was al 2 dagen aan t jengelen en huilen en dan nu toch koorts, als dit morgen nog zo is, maar langs de ha.

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lidwina
    tnx en mooi geschreven....
    Hoop eerlijk gezegd ook echt dat het uit gaat komen.

wbt bloemetje voor san
    zal ik een plantje bestellen waar ze langer iets aan heeft of een bos snijbloemen?

10. hardloper

hardloper Niet meer actief

plantje, hoef je ook niet te zorgen voor vaas en water en stelen enzo.

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mee eens ; plantje

12. Plantje,ik hoo wel hoe en wat..

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ook mee eens

14. lidia

lidia Fanatiek lid

ja plantje is een goed idee,

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Prima.

Juut heb jij nog wat gehoord vandaag van sandra?

16. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

LIeve meiden, \
    Bedantk voor al jullie lieve woorden, sms'jes, whats appjes, telefoontjes. Nogmaals ze betekenen zoveel voor me.
    We zitten weer in dezelfde waas als bij bas. Zo onwerkelijk.
    Mijn moeder is kapot van verdriet. Ze zegt steeds: het heeft geen zin meer, ze hebben de helft van me afgerukt.
    Het is zoooooooooo erg om dat te zien. We maken ons ook wel erge zorgen, ivm de psychose die ze jaren geleden heeft gehad. Vandaag ga ik naar de h.a. om dat te bespreken.
    Vandaag komt pap naar huis, hij word thuis opgebaard. Mam heeft die beslissing genomen, maar twijfelt nu heel erg of ze het aan kan.
    Ik weet het ook niet, wat is het beste? We zullen zien.......
    Ik heb vannacht bij mam geslapen, en net terug om indy naar school te brengen. Die is ook heeeeeeeeeeel verdrietig. Trekt zich helemaal terug, wil niet getroost worden. Ze weet nu precies wat er gaat gebeuren en beseft zich zo goed dat opa niet meer terug komt.

Nou meiden dat was het weer.
    Mss vanavond nog even, maar het is weer zo'n rollercoaster van emoties...........

x
    sandra

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nee carla ik bel ergens vandaag nog even

ben zelf vanaf vrijdag ziek thuis. voor de 1e keer nr huis gegaan van mn werk in 8 jaar! en op een best lullige manier, de teamleider deed echt zo &*(#*($^#*&(! maar goed..flinke koorts, keelpijn, stikverkouden. nu nog steeds niet veel beter. dus zie op tegen 6x op en neer nr school vandaag, en vanmiddag nog nr schoenmaker voor die zooltjes. ach met een doos paracetamol komen we er wel door.

carla veel succes met dinja wegbrengen meid, onze kleintjes worden idd veel te rap groot!

patries hoe was de nacht met devin?

ik ga boterhammen maken

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hey san daar ben je! ach mn hart breekt weer als ik over indy lees...zo zielig en verdrietig! en je mama, zo gebroken. ik kan me zo voorstellen dat ze totaal niet meer weet waar ze het zoeken moet, net als jij..het is zo keihard. moet heel de tijd aan jullie denken. bedankt dat je even hebt geschreven lieve san. ik heb echt geen idee hoe je door deze periode heen moet, maar beloof me dat je je best doet om ergens de kracht vandaan te halen.
    voor indy en voor iedereen om je heen san, die jou een heel bijzonder mens vindt! xxxxxxxx

19. hardloper

hardloper Niet meer actief

tja, hoe leg je uit aan een kind wat er gebeurd is terwijl je het zelf nog neit eens op een rijtje kan krijgen. het is oneerlijk, en veel en zo verdrietig, en dat is het voor indy ook. . ze snapt het niet, ze is boos, en verdrietig, en het is zo ongrijpbaar.... en ze wil mama en oma helpen en troosten maar ze wil zelf ook vastgehouden worden. en ze is gok ik ook heel bang. twee belangrijke mensen zijn nu dood gegaan, wat nu? wie is de volgende. De mijne zijn al bang dat er iets met ons gebeurd, ik kan me voorstellen dat het voor indy nog veel bedreigender is omdat het voor de tweede keer zo dichtbij is.
    en het vervelende is dat je nooit echt kan beloven dat het niet meer gebeurd:(
    Je kan alleen uitleggen dat je gaat als het je tijd is, niet eerder. als jullie geloven kan je uitleggen dat opa en bas engeltjes zijn die over haar waken. En vertellen dat ze nooit alleen zal zijn? Ik zeg altijd dat ik pas dood ga als zij zonder me kunnen:)

jullie ouderlijk gezin is gewoon gehalveerd, het is zo heftig. voor je moeder en voor jou. maar jullie komen er uit. sterk. het komt goed. neem de tijd om te rouwen, weet dat bas nu niet meer alleen is, maar samen met je vader. en probeer ook gewoon te huilen enzo waar indy bij is. dan weet ze dat het mag.

hele tekst, kan me voorstellen dat sandra even niets leest. jeetje wat sneu, heftig, ingewikkeld....

judith, vervelend ziek zijn. komt nooit uit. succes met je ritjes op en neer (6 keer?)

Deel Deze Pagina