hello! wat een prutweertje he! laat de zon maar gauw komen! hier redelijk geslapen, alleen ik word ook echt standaard ieder dag rond kwart voor zes wakker. kindjes sliepen vandaag tot half zeven (!) dit weekend niks op de planning, dus lekker kijken wat de dag brengt.
whahaha prachtige foto van Seth en z'n broer de geit hier ook prutweer. Nog wel droog maar niet voor lang denk ik. Straks shoppen en dan vanmiddag circus. Dus dan maakt het niet uit of het regent. We zitten dan toch lekker binnen in de tent
Hier ook al regen, bah zeg! Gelukkig zijn de vooruitzichten beter, anders zou je er nog depressief bij worden! Gister middag was het gelukkig droog, dus nog even op de kinderboerderij geweest. Kinderen waren helemaal blij. Bas vond het ook weer helemaal geweldig, is dan zo leuk om te zien! Hij heeft de grootste lol met het aaien van de konijnen, maar als hij dan rondloopt en er komt een poesje op hem af maakt hij rechtsomkeert. Hahaha, rent gewoon weg voor een poesje! vanochtend krijgen we nog even visite van mijn zus, zwager en nichtje. Vanmiddag 1e verjaardag van zoontje van mijn vriendin. Zin in! Hopen dat het vanmiddag een beetje droog is, want volgens mij hebben ze een bbq in gedachte....
Patries, ik hoop dat hij 'gewoon' wat laat is met de ontwikkeling, fijn dat de fysio je serieus neemt en ze verder gaan kijken. Juut, hahaha, die gulle bui duurde maar even hoor, dan moet ik ook meteen actie ondernemen... Hij zei zelf ook, nu ssnel op die knop verzenden drukken, voordat ik me bedenk! In het begin mistte ik de camera ook heel erg, maar het went. Ben wel blij als ik er zometeen weer eentje heb! Hoe lan dat nou, dat je dan zelf wakker word? Ik slaap altijd gewoon totdat ik het eerste kind hoor, en vanmorgen had ik geluk dat dat om half 8 was! En vannacht was er ook niemand wakker, dus ik ook niet, heerlijk, voor het eerst van de week! Heb echt 8 uur achter elkaar geslapen! Ik heb wel gemerkt afgelopen week dat ik moeilijker weer in slaap kom als ik 's nachts wakker word, normaal slaap ik binnen twee minuten weer maar nu heb ik een half uur nodig. Gelukkig hoef ik niet wakker te worden om te plassen, op één of andere manier gunt mijn lichaam mij mijn rust als ik het pakken kan.... Hedwig, hoe is het ondertussen met je? Ik hoop dat richard je een beetje kan ontlasten van het weekend, probeer wat extra te slapen! En veel plezier in het circus vanmiddag!
Goedemorgen, Hier geslapen tot iets voor 10 @ Hedwig -> veel plezier in het circus! @ Marian -> haha, die Bas, wegrennen voor een poesje! Wel leuk dat hij zo geniet van de kinderboerderij. Volgende keer met fototoestel en daarna een leuke spam ervan hier @ Judith -> nou ja, vergelijk je Seth nu met een geit? Wel een leuke foto! En jammer dat je al vroeger wakker was dan de kids. Wel fijn dat ze om half 7 pas wakker waren! Hier om 2 uur bezoek en vanavond tussen 7 en 8 weer. Bezoekdag dus... Wel gezellig! Vanmiddag mijn 2e petekindje en vanavond mijn 3e petekindje
Leuk Miranda! Vanmiddag als het meezit even 2 stoelverkleiners voor in de kinderstoelen halen. Carmen kan er al wel in, Devin nog niet maar dan heeft ie er ook alvast maar 1.
hier vanmorgen heel veel opgeruimd op de kinderkamers. vanmiddag grote boodschappen gedaan en nog even in mn eentje nr de stad, lekker is dat toch altijd! san hoe gaat het met je? beetje uit te houden? miran wauw iets voor tien! daar kan ik alleen maar van dromen marian nou dan was je net op tijd dan voor de gulle bui afliep! jammer voor mij dat ie er niet in is blijven hangen en heerlijk he, acht uur slaap! daar knapt een mens van op!
Hier ook lang slapen vannacht en morgen Kleintjes zijn nu weg en Justin slaapt al heerlijk. Hebben al gezegd dat als ie morgen wakker is, én zijn lichtje uit is, dat ie dan een paar boekjes mag pakken en in bed mag lezen.. hopelijk word t dan 8 uur, maar half 8 is ook al uitslapen hier natuurlijk!
Niks gelezen, maar dacht ff melden dat we weer thuis zijn. Het gaat redelijk. A.b. slaat al aan, de druk op mijn hoofd is minder. Met paracetamols goed te doen. Zijn zelfs vandaag een dagje naar apenheul geweest. Wel gegaan omdat het bleef regenen en ik wat koorts had. Toch was het een geslaagd dagje. De vakantie was ondanks het weer en de zieke erg geslaagd. Het was echt een geweldige camping. Indy huilde zelfs vanmorgen dat ze moest gaan. Dat zegt genoeg. groetjes sandra
goedemorgen dames,, gisteren niet geweest,, eerst verjaardag van mijn nicht haar zoontje en daarna bij zwager en schoonzus op visite en met z'n alle lekker patatjes gehaald.. Vin heeft de aanhanger gekocht dus we kunnen op vakantie,, nog 34 nachtjes slapen hahaah we zijn aan het aftellen.. vanmiddag ook een verjaardag en verder het huis een beetje opschonen.. is door mijn schouder een beetje versloft. morgen ga ik een 1/2 dag werken om te kijken hoe het gaat, gaat wel iets beter merk ik, de kleine dingen doen niet z'n zeer meer.. sandra,, haha dat is een goed teken van indy maar wel zielig en wel balen van de ontsteking. juut,, heerlijk als je de stad in kan alleen sorry verder niet gelezen..
Goedemorgen! Hier weer uitgeslapen, maar nu tot 10! Sven ligt er nog in, broodjes gaan zo de oven in. Vanmiddag naar mijn oudste petekindje kijken, ze heeft een optreden van het dansen. 2 weekenden terug was het opa en oma weekend. En dit weekend heb ik alle 3 de petekindjes dan gezien haha. Merk wel dat gisteren iets teveel was. Al dat bezoek. Maar ja, maken er het beste van @ Lidia -> fijn dat het wat beter gaat! En lekker aftellen nu naar de vakantie! @ Sandra -> ah wat sneu voor Indy, maar idd een heel goed teken! Gelukkig gaat het ook al wat beter met je. @ Judith -> idd fijn om even alleen de stad in te gaan! Ik ga de broodjes in de oven doen, Sven eruit gooien en ontbijten! Fijne zondag dames!
hey meiden hier alles prima, alleen begon de zon pas rond zessen te schijnen hier. dus beetje laat! van 1130 tot 1700 (!!) heeft hier het buurmeisje gespeeld. echt een beetje te lang eigenlijk, maar goed, ze hadden het zo naar hun zin! alleen daarna weer even megahuilbui van yara. nu liggen ze vanaf 1900 lekker te slapen. miran hoe was het vandaag? wel moe zeker? ach van de week kun je weer een beetje uitrusten hoop ik lidia dat was een leuk weekend dan vol bezoekjes! en rustig aan in je huis hoor, stof blijft wel liggen (spreek uit ervaring) en succes met werken morgen maar kijk wel uit he! san hoe was het studio 100 festival? ben je niet nog meer gebroken nu dan dat je al was? wanneer moet je weer werken? en gaat indy van de week kijken bij bso en andere gastouder? patries en hoe laat was het vanmorgen? hier yara vanmorgen ook even laten "lezen", ging best goed!
Kom ook weer even binnen vallen (schaam schaam) vandaag het grote zwembad opgezet! Maar hier ook pas rond half 5 de zon. Maar goed morgen weer een dag! Drukke laatste 2 weken breken aan met veel avonden en een extra middag naar school....
Duinrell was erg leuk, alleen ontzettend druk, megadruk, iedereen had de vrijkaartjes natuurlijk vd kruidvat haha. Maar mocht de pret niet drukken We hadden de auto al een dikke km verderop geparkeerd want werkelijk heel t verkeer stond vast. En toen we terugliepen stond er een groot bord dat Duinrell gewoon VOL was.. Helaas 1 minpuntje.. Justin was nét toen we naar huis wilden gaan, zoek.. We gingen nog even een ijsje eten en meneer ging even bij de botsauto's kijken en weer terug. Proch wilde er toch achteraan, dus nog geen minuutje later.. en weg was Justin.. nergens te zien ohh wat krijg je dan een onbehaaglijk gevoel zeg. Gelukkig had ie een polsbandje om en heeft iemand Proch gebeld.. Hij stond bij de skelters iets verderop.. PFF. Dus ik door de bezorgdheid boos reageren, Justin huilen natuurlijk. Onderweg naar de auto even uitgelegd dat ik niet echt boos was maar zo bezorgd. En toen aaide ie over mn hoofd en zei dat ik dat niet meer hoefde te zijn. De schat
net de buurman aan de deur dat ie iets te enthousiast achteruit was gereden en beetje gebotst was alleen een deukje in kentekenplaat dus dat viel weer mee. en oja, vanmorgen les 21 alweer gerend! was wel trots op mezelf hoor! carla veel succes met de laatste loodjes! wat zal het heerlijk zijn, straks vakantie! patries oei wat schrik je dan he..zo erg! gelukkig dat ie gauw weer terecht was. en ja die drukte was wel te verwachten natuurlijk maar goed, als je jezelf een beetje koest houdt is het niet zo erg
Patries gelukkig was ie zo weer terecht...pfff dan schrik je je rot ja... Juut ja ben echt wel toe aan vakantie...Morgenavond eerst poetsen op school bij Kyra tot 22.00 en dan moet ik nog naar het kampadres waar onze groep 8 op kamp is voor een dropping, dus wordt erg laat voordat ik daarvan thuis ben. Dan donderdagavond weer naar het kamp voor de bonte avond. E n dan volgende week nog van alles en nog wat...Maar goed daarna mag ik 6 weken genieten! Moeten we wel weer eens wat afspreken! en geluukig alleen de kentekenplaat maar geraakt door jullie buurman...
pfft carla dan kan je echt tegen zo'n week opzien he! maar goed in de praktijk gaat het wel snel weer voorbij. en ik zou bij dat poetsen gewoon iets eerder weg gaan hoor! moet kunnen als je nog een adres te gaan hebt!
@ Judith -> hier idd wat duf vandaag en wat trillerig erdoor. Maar ach, was toch leuk! En de buurman, gelukkig alleen maar de kentekenplaat. @ Carla -> dat klinkt als een hele drukke week, maar idd, even doorzetten en dan 6 weken lekker vakantie! Zo fijn aan jouw beroep hé! @ Patricia -> ondanks de drukte toch leuk. Alleen het laatste dan, gelukkig was hij toch snel terecht en konden jullie weer richting huis. En wat een schat is Justin toch! Hier vanmiddag het optreden gehad van mijn petekind. Wat was het bloedheet daar zeg! Maar het was zoooo leuk om te zien, ze deed het zo goed. Merk je echt dat ze groot word (is ondertussen al 10 jaar), maar het dansen is al zoveel vloeiender geworden met de jaren. Zo mooi gewoon. Daarna naar mijn zus gegaan, daar met zijn allen gegeten en toen snel richting huis. Was het nog 8 uur eer we thuis waren. Maar was hartstikke gezellig. En tijdens de voorstelling, die 1,5 uur duurde heb ik Joris niet 1 keer gehoord. Stond er echt versteld van. Ik zei nog tegen mijn moeder die ook mee was dat die dat vast niet volhoudt, maar hij zat zo in het verhaal, zo leuk om te zien. Had ik echt niet verwacht! Nu de boel klaarleggen voor morgenvroeg. Zodra Joris naar school vertrekt, vertrek ik richting een vriendin van me en gaan een dagje naar Amsterdam. Even lekker eruit zonder mama te zijn Heerlijk! Verheug me er echt op. Alleen Joris vanavond al in tranen dat ik weg ging zonder hem en hij echt mee wilt. Dus dat gaat nog wat geven als hij morgen thuis komt en mama niet ziet (hij hangt niet aan me hoor, neuh )
kom even weltrusten zeggen' heb foto's uit zitten printen, kan ik van de week eindelijk mijn december boekje afscrappen wordt wel tijd zo onderhand he! hier is het nog steeds rustig gelukkig morgen yara weer nr school en seth nr de psz miranda geniet er echt van morgen! logisch dat jorisje nog even probeert of ie toch echt niet meekan, maar dit is even bijtankdag voor jou! 1000 maal verdiend! en leuk he die dansvoorstellingen! zondag mag yara weer in de grote zaal van de schouwburg hier. seth zat met anderhalf jaar al onwijs geboeid de hele show op schoot te kijken. omdat er zoveel te zien is gaat dat vanzelf!