@lieve sandra,, fijn dat je vandaag voor je zelf kan praten. niet vergeten dat jij ook maar een mens bent en dat je ook verdriet mag hebben en tonen. moeilijke dag morgen heel veel sterkte.. @patries.. wat goed van devin zal wel fijn zijn om te zien. juut ben je al iets opgeknapt? carla hoe ging het met dinja haar uitslag van haar kweek??
net even san gesproken en mijn goed, wat is die meid sterk!! echt niet te geloven, ben zo trots op haar. ze slaat zich er weer bewonderenswaardig goed doorheen, let op iedereen..ik vind het zo knap. met haar moeder gaat het slecht, angst vr psychose is er maar omdat ze er tijd alert op zijn hopen ze het te voorkomen. san slaapt bij haar moeder, zet steeds om 615 haar wekker om dan weer bij indy te zijn..petje af hoor. psych was wel even fijn geweest. morgen dan het echte afscheid. ik wilde er bij zijn, maar ben nog ziek, ga toch maar niet met koorts in de auto. denk natuurlijk wel heel hard aan heel de familie..
Juut bedankt voor je update. En ja Dat San super sterk is had ik ook al wel door, wat een topvrouw is het toch. Fijn dat het bij de psych wel even fijn was om haar hart te luchten.
san zoals hierboven al geschreven wordt; wat ben je toch een topper! Je vader en bas zijn vanuit daar boven gigantisch trots, het kan niet anders!!!!! Ook ik heb nog geprobeerd om e.a. te regelen maar het lukt niet ivm de fysio wat ik hard nodig heb en het is voor mij pittig om zover te rijden momenteel. MAAR.... in gedachten ben ik bij je!
`liefste san ik denk aan jullie heel erg veel sterkte en kracht om deze loeizware dag door te komen..xxx
Hier ben ik, hier gaat alles goed, eindelijke en beetje de ritme gevonden die ik wil gebruiken, S zit lekker op school, heeft het erg naar zijn zin. R verveeld zich heel erg als S op school zit. tis een klein beetje zielig. Gelukkig komt R nu ook in het ritme Met kleine E'tje gaat het ook goed. E'tje brabbelt, lacht, poept, huilt, slaapt, en is wakker ergens eind deze maand hebben we weer een gesprek in het Amc.. Ga er vanuit dat er niks aan de hand is hoor E doet het goed.. en ik heb alle vertrouwen in E. xx Mommy
O net heel ongezond gegegeten met de kinderen. Chips en pizza?? Slecht he! Daar hadden we gewoon zin in. Stijn vanmiddag lekker thuis van school. Hij wilde niet, omdat hij het te druk vindt en een paar grotere kinderen uit z'n klas hem plagen, tegen de muur duwen.
Mommie blij te lezen dat het goed met E gaat. Juut, al wat meer opgeknapt. Miranda, hoe voel jij je nu? Las ergens dat je weer veel last had!
Tja, Anniek, dat dacht ik ook al. Ik weet ook niet wat de juf dan doet o het schoolplein?? Moet toch opvallen, lijkt mij? Voel me ook net zo'n overbezorgde moeder, daar op school. Maar het zijn steeds dit soort dingen
nou ik vind het niet echt normaal hoor! Zeker niet op 4 jarige leeftijd, dus ik vind je echt niet overbezorgd. Ik zou in ieder geval eens even bij de juf peilen. Je kunt toch aan haar vragen of er iets geweest is op het schoolplein? En dat Stijn hiermee thuis kwam. Tis je goed recht hoor.
Anniek, misschien als ik het zo breng dat het dan wel beter valt. Thanks voor de tip! O ben helemaal van slag..hihi.. Ging Stijn naar de judo brengen, loopt daar de leraar nog in z'n blote bovenlijf.......zag er zeer goed uit, pff..lekkerrr. Ik Stijn een beetje bijgedraaid dat ik ongestraft kon kijken..oooooo erg he..haha