Marijke zit ik dan weer met tranen in me ogen. Er komt al 2 jaar veel teveel op mijn brood en lijk ik langzaam de sloot uit te kruipen duik ik er weer in. Ik wil maar steeds strek zijn maar zit gewoon met de handen in mijn haar.... Ben de hele dag zzooo moe, voel me een nietsnut, chagie, vervelend enz. Bedankt voor je lieve woorden deze doen me goed, zeker als je je zo klote voelt.
jarig: Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Kyra 3 maart 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart 2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Sandra 23 augustus 1979 Daan en Anko 31 augustus 2011 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 E O 29 oktober 2011 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Carmen en Devin 3 december 2010 R S 4 december 2008 pffff, moest een heel eind terug zeg! carla, gefeliciteerd meis! dank je wel marijke anniek, weet je wat mij dan hier houd, die kleine kinderen die nog neit zonder je kunnen. ik leef liever super ongelukkig dan dat ik die die pijn aandoe. ga naar je ha! (die kan je verder helpen)
lieve Anniek, meis wat een verdriet lees ik in je wordenik schrok van je verhaal, maar ik weet dat je een sterke lieve vrouw bent die er echt boven op gaat komen en je weet het zelf dat je het niet alleen kan en dat is al een hele stap.. ga maandag naar de ha en laat je daar gaan.. vertal hoe je nu werkelijk voeld en ga niet zonder antwoorden de deur uit... dikke knuf.. en die man van het uwv:x:x:x:x:x carla, van harte gefeliciteerd meis.. fijne dag gehad of ga je van het weekend vieren??? sandra,, hoe ging het vandaag met jou en je moeder??? dikke knuf voor jullie.. marijke,, wat fijn dat stijn niet bij die vervelende jongens in de klas zit.. en een nieuwe juf is ook nooit weg toch..
carla is vandaag jarig! van harte lieve meid, en sorry dat we het nog niet eerder ontdekten ik wens je nog heel veel mooie jaren!
zo ineens zijn er meer tot de ontdekking gekomen lieve anniek, ga je even streng toespreken!! ga echt naar die huisarts maandag meid! heel veel hier kennen het gevoel, dus we leven met je mee. hier kom je zelf niet uit, hier moet je hulp bij krijgen! het is even een hele stap die je moet nemen, maar als je eenmaal brullend bij de huisarts zit, dan gaan er dingen in gang gezet worden die jou helpen om ooit weer jouw oude ik te worden, de vrolijke enthousiaste gekke anniek! want die is niet verdwenen hoor, die is even wat verstopt alleen. ik wens je echt al het moois van de wereld! ga ervoor, want iedereen verdient het om goed in zn vel te zitten en zin te hebben in een nieuwe dag! lieve san wat een emotioneel stukje schreef je over de dag van het afscheid, wat heftig en zwaar. hoe is het nu? en met indytje? zoekt ze je nu wat meer op of sluit ze zich nog steeds af?
Carla van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Heb je een leuke dag gehad? geen ongelukken? ( vrijdag de 13de he ) @Anniek : jeetje wat zit je er doorheen. Ook ik schrok van je berichtje. Maar snap hoe je je voelt. Zo heb ik me ook gevoeld. Het is kut om je zo te voelen. Zo hard vechten en hoe harder je vecht des te harder lijken dingen tegen te werken. Het is gewoon niet eerlijk Wil je een mega dikke knuff geven! En datgene zeggen wat mij vaak helpt : Hoop doet leven. Al is de hoop misschien nog zo klein, maar het is er!!! Zoek in de kleine dingen en hou je daar aan vast tijdens deze zware tijd!
morgen, Tnx voor alle lieve woorden. Ik ben ook van plan naar de huisarts te gaan. Lijk steeds weer in de negatieve hoek gedreven te worden en het vreet zzoooo veel energie! Gisteren avond nog met een vriendin gebeld en dat lucht ook wel op maar meer als luisteren en een stukje begrijpen kan ze niet. Vanacht weer amper geslapen, bah!!
Goedemorgen, @ Anniek -> heel goed dat je aan de bel trekt! Je moet dit echt kenbaar maken en eraan gaan werken, want zo kan het gewoon niet langer. Ik vind het niet gek eerlijk gezegd, wat je de afgelopen tijd allemaal op je bord krijgt is ook niet niks. En dan word er ook nog zo nonchalant over gedaan! Knuf! @ Carla -> sorry! Hier dus een dagje te laat met je te feliciteren, hopelijk heb je een hele leuke dag gisteren gehad! Was je verwend? In ieder geval; gefeliciteerd!! Hier zo slecht geslapen, om half 4 keek ik nog eens op de klok! Bah! Heb scouting dus afgezegd en doen het lekker rustig aan...
Joris zwom vandaag nog maar met 2 kurkjes Ben zo trots op mijn kleine bink! De rest van het groepje vandaag voor het eerst zonder kurkjes (en alles in het diepe!), alleen hij durfde het nog niet aan, anders 'verzuip ik' haha. Alleen die 2 kurkjes houden hem niet boven, is puur voor zijn gevoel. Maar ondanks dat komt hij nog hartstikke goed mee met het groepje. Alleen is het dus soms moeilijk om hem te overtuigen ergens van, want zijn nee is echt nee. Maar komt goed, zijn zwemleraar heeft heel veel geduld met hem
wauwww wat goed van Joris! Marijke als ik je kan helpen metje keuze e.d. dan hoor ik het wel. Ik kan je ook mijn thuisnr geven dan kunnen we even aan de foon bellen dat is misschien wat makkelijker. pb/mail me maar als ik je kan helpen
Anniek, ik vind het zo lastig. Zie heel veel leuke campings. Eerst waren we erui. We gingen aar Italie, toen werd het Frankrijk, nu lijkt het mij ook lekker ook naar een Schandinavisch land te gaan. Als het maar aan zee is of vlakbij zee. We willen geen grote camping en zwembaden hoeft niet.
Dames nog bedankt voor de felicitaties! Vanmorgen vroeg kreeg ik een sms dat mijn vriendin die in Engeland is bevallen van haar 1e dochter!!! Als het goed is gaan we eind april een keer op bezoek daar! Verder een update van hier: Jac heeft al vanaf woensdag buikgriep, Kyra is weer snotverkouden...Morgen voor Dinja maar weer de HA bellen,want ze blijft aan het trubbelen....arm ding...heb vanaf woensdag zalf die ik moest gaan gebruken omdat ze dachten aan een schimmelinfectie(telefonisch voorgeschreven), maar het lijkt alleen maar erger te worden....wordt er een beetje radeloos van...Dus ga morgen toch maar weer bellen... Anniek een dikke knuf voor jou meid....en morgen maar eens naar de Ha om haarfijn uit te leggen wat er precies gaande is daar...dit moet je niet alleen op willen knappen, dat gaat niet. Sta voor je klaar als ik iets kan doen he dat weet je. Juut hoe slapen de kids nu bij jullie? Gaat best redelijk of n iet de laatste tijd....??? Sandra hoe gaat het daar?
Hoi meiden, Hier net wakker :-D de kids zijn bij mijn ouders want wij waren gisteren lekker met vrienden uit eten en naar de film hoorde net van mijn pa dat de dat kids al om half 5 wakker waren dus dat is niet zo best Hier ook de laatste tijd vroeg wakker dus als jullie tips hebben? Carla, jee een zieke boeg bij jullie. En gefeliciteerd met je vriendin:-D.
Marijke wij gaan al heel veel jaren naar Frankrijk en ik kan je zeggen dat ik dit hét land bij uitstek vind. Zéker als je NIET naar een toeristische trekpleister wil is het hier fantastisch.... prachtige uitgestrekte lavendel velden of zonnebloemen... Bijna altijd mooi weer, echt heerlijk! In frankrijk heb je de middelandse zee die zo warm is als het lauwe water wat uit je kraan komt. Hier heb je wel het nadeel dat het allemaal wat toeristischer is. Je zou in frankrijk ook kunnen denken aan een mooi meer, ook dit zal goed zijn voor de kids. Ik ben 10 jaar geleden in de camarque {weet ff niet of ik het goed schrijf}. Dit was mooi maar de campingplaatsen waren kleiner, dus veel toeristischer. Een erg mooie camping ligt in Les Vans, Le pradal. Hier weet ik ook een meertje wat is ontstaan door water uit de bergen. {mocht je het willen zien dan heb ik nog wel wat foto's ergens {moet ff kijken of ik dit wel digitaal heb}. Afgelopen jaar zijn we in de tarn et garonne geweest {dit is de streek}, la francaise {is het dorpje} maar het ligt ook een beetje aan jullie wensen en budget. Overigens gaan wij altijd wél voor een camping met een zwembad. We zijn 4 jaar geleden naar een plaatsje gweest waar een nederlander de camping had, ook met een zwembad, ook een mooie streek. Maar daar weten we even de plaats niet meer van, maar dat kan ik mam en pap navragen. Gaan jullie met eigen kampeerspullen? En misschien een heel onozel idee hoor. Maar om een idee te hebben zouden jullie dan niet via vakantieveilingen eens kunnen kijken voor een weekendje op een camping van de oostappengroep? Nog ff wbt budget; 3 weken zuid frankrijjk a 1200 km rijden, met 4 personen, eigen caravan enz moet je rekenen op ongeveer 1500/2000 euro dat is dan incl het gas wat we rijden, benzine zal wat meer zijn. {wij zijn namelijk voor 1200 km zo'n 100 euro kwijt aan gas}
carla nou lekker gaat het weer zeg En die arme dinja, dat ze maar een echo maken oid!!!!! Lidia uhm tips? Tja kan hoogstens vertellen hoe ik het doe want als Kyana laat naar bed gaat dan slapt ze ook makkelijk uit. Soms zelfs tot 12 uur. Devin wat minder makkelijk. Uhm hier gaan ze ook wat later naar bed en ik haal ze er in het weekend niet eerder uit als half 9. Huilen of niet maar dat zijn ze zo gewend dus geven redelijk snel toe. Bij Kyana hoef ik niets meer af te spreken maar anders zou ze wat te spelen mogen komen halen en dan in bed spelen, regel is gewoon tot half 9 in bed blijven. Wij hebben rolluiken, misschien scheelt dat?
oh, campeertips: nederland! altijd mooi weer (wij wel tenminste, maar we gaan lekker met een hittegolf altijd), verstaanbaar voor de kinderen, hoeft niet ver te rijden, is genoeg te doen... wij prefereren een waddeneiland (terschelling) als ik persee naar het buitenland moet zou ik eerder naar noorwegen gaan ofzo ik vind frankrijk vreselijk, maar ik besef dat ik daar ernstig alleen in ben noorwegen lijkt me prachtig. (ijsland ook)