Lidwina, dat is ook mijn aandachtspunt. Zelf zou ik het liefsts naar bijv. Noorwegen gaan, heerlijk, niet te warm, mooi. Maar de kinderen moeten het er ook wel naar hun zin hebben en aanspraak hebben?? Anniek bedank voor de tips! Miranda, is Joris al helemaal opgeknapt.
@ Marijke -> ja zo goed als opgeknapt! Gisteren nog een beetje aan het kwakkelen, maar vandaag weer bijna helemaal zichzelf. Alleen af en toe dat hij nog op de bank gaat liggen. Verder weinig te melden. Ga over een uurtje richting bed. Weer slecht geslapen vannacht, dus hopelijk nu wel een lange nacht mét slaap!
mogge Lidwina! Alles goed met jou en je gezin? @Miranda : fijn dat Joris weer beter is. Wanneer moet jij voor de remicade? Buik wel weer wat rustiger nu? Hier Druk vandaag. Naar accare met Owen. Daarna ff naar het UMCG. Buurjongetje ligt daar op het ic Tussen de middag Erik ophalen met de auto en gelijk doorbrengen naar opa en oma. En dan dus door naar accare Deze ochtend nog boodschappen doen en alvast eten maken voor vanavond. Veel te doen dus
Môgge allen, Hier terug van een weekendje weg. T was heerlijk, alleen te ver rijden want Devin huilde de helft van de tijd.. en dan duurt een rit heeeeeel lang. Zwemmen vonden ze ontzettend leuk we hebben ons prima vermaakt, Justin heeft heerlijk 'in t bos' gespeeld en bomen geklommen, eekhoorntjes gevoerd etc. Jammer genoeg was Devin zo ontzettend niet in zijn hum (wat we wel gewend zijn, maar is toch heel jammer) en s morgens was t weer vroeg dag iedere x. Maar goed, toch geslaagd! Voor de rest heb ik een koortslip voor t eerst in mn leven ^^ jakkes en weer opgezette klieren. Als t goed is wordt ik morgen door het vermoeidheidscentrum gebeld voor een afspraak.
patries waar waren jullie ook al weer geweest? En een koorslip is vaak door weinig weerstand, wist je dat? Hoop voor je dat het vermoeidheidscentrum belt. Lidwina ook goede morge, hoest daar?
We waren in Weerterbergen, al vaker geweest hoor. Ja ik heb een lage weerstand maar slik nu vitaminepillen. Dat ik geen weerstand heb komt ook doordat ik constant 'ziek' ben en moe. Daarom hoop ik echt dat ik morgen een afspraak krijg.
Jemig balen Patroes van de koortslip Ik slik altijd supradyn forte en daarbij echinaforse forte tabletten. Misschien iets voor jou? Scheelt voor mij best veel met de vermoeidheid. Ons buurjongetje is altijd heel ziekelijk. VEel te vroeg geboren, allergieén. Hij heeft een Canule om te ademen en iets in zn maag waardoor ie eten krijgt. Nu hoeste hij al een aantal dagen. Schijnbaar de gewone virus wat nu enorm heerst, Maar voor hem kan het dodelijk zijn. Hij krijgt elke nacht al zuurstof ( zijn hele leven al ) maar nog daalde elke keer zijn saturatie gehalte en hartslag. Vorige week woensdag al begonnen met ab. Maar hielp niks. Hij is vreselijk benauwd! En krijgt nu al 5 liter zuurstof erbij. Vorig jaar was al bekend dat ie uit zn longen aan het groeien is........dus schijnbaar speelt dat nu ook een rol erbij. Daarbij is ie geestelijk gehandicapt en autistisch dus hij kan niet uitleggen of ie ergens pijn heeft ofzo. Nu is ie vreselijk onrustig in het ziekenhuis dus het is nog niet zeker of ik wel naar hem toe mag vanmiddag...... Hij ligt al sinds vrijdag daar. En nog geen steeds verbetering. Slijm is wel op kweek gezet. Dus misschien dat daar wat uitkomt. Op de longfoto was geen ontsteking te zien.
Morgen, @ Hedwig -> succes bij de accare! @ Patricia -> idd wel jammer van Devin, maar ondanks zijn humeur toch een heerlijk weekend gehad gelukkig! En idd, krijg je door weinig weerstand. Ik heb er minstens 1 in de maand... Zo irritant, maar als je het eenmaal hebt, heb je er sowieso vaak kans op! @ Lidwina -> goedemorgen! Gisteren zei ik nog dat het best goed ging met Joris. En gisteravond om 10 uur stond meneer weer ontroostbaar in de woonkamer met hoofdpijn. Pak hem op, weer warm, 38.5! Daarna gelukkig snel in slaap kunnen krijgen, maar iets voor 12 werd hij weer huilend wakker en vroeg om half 1 voor een pilletje omdat het echt heel veel pijn deed zoals hij zei. Om half 3 viel hij weer in slaap, eindelijk! En vanochtend? Kiplekker joh. Om gek van te worden! Vanochtend gelijk de huisarts gebeld en eerst gevraagd. Kon van de klieren uitkomen in de nek, gevoeld, maar voel niks vreemds. En dus toen maar een afspraak gemaakt. Morgen kunnen we terecht om 4 uur. Ben doodmoe
hedwig, succes vandaag, en een tip die ik kreeg van een mama van een autistisch gezin: autsider (.net of .web ofzo, maar met google heb je m meteen) het heeft een forum ook. ik zou zeggen ga eens kijken. wie weet heb je er wat aan. miranda. is vaker zo dat ze smorgens fit zijn en 's avonds inkakken, maar ik zou idd wel even langs gaan, joris is toch wel wat lang ziek al. is het bij jullie trouwens ook zo'n enorm verschil met praten? iedereen hier is echt helemaal onder de indruk, wat kan dat veel schelen he! oei patricia, een koortslip. brrr, ik maar denken dat ik m nooit meer zal krijgen omdat ik het nog nooit gehad had, maar nu geef je me het goede voorbeeld, het kan dus nog wel en alles komt wel goed hoor met devin. en heerlijk een bos om je huisje heen! zo leuk voor die kleintjes! he anniek, hoe zat het met die sollicitatie? en ik denk dat ik eindelijk omhoog klim. heel langzaam, maar ik zie wat meer kan eindelijk wat ruimen, meer overzicht, minder paniek... zou het dan toch nog goed komen? ben er nog neit, maar t begin is er! mijn jongste doet het lekker. heeft nog steeds iedereen in zijn zak zitten, is soms heel ontdeugent en praat steeds meer en duidelijker. hij loopt weer normaal en gaat inmiddels weer zonder angst naar zwemles (durfde neit meer na gips) mijn middelste gaat wel lekker aan de ene kant maar aan de andere kant niet. ze is nog zo klein en onzeker en niemand ziet dat, dat maakt het zo moeilijk voor haar. mijn oudste zit niet goed in haar velletje, dus we gaan binnenkort naar jannie, die fikst alles (vaag gebeuren) en ze heeft gelezen!!!! een heel boek!!!! ze wilde nooit lezen, en ik denk dat het een lezertje is, dus dat vind ik zo lastig. nu vond ze fantasia en dat wilde ze dan wel doen. binnen twee dagen uit! (ze kreeg hem vroeg voor haar verjaardag) dus de andere 5 fantasia boeken staan in bestelling voor haar verjaardag. (onthou deze dames, voor de moeilijke lezertjes! straks dan) studio draait de laatste twee weken goed. is zo veel gedoen wat er bij komt kijken... contracten, kvk nummers, belasting, goed teampfffff nou, wel weer bijgepraat zo he.... het blijft lastig allemaal
zo, hier ook weer even een stukje van mij. hier gaat alles lekker, kids slapen samen op 1 kamer, en maken dan goede nachten tot een uur of half zeven! fijn is dat! roland hoeft geen avonden meer les te geven en is nu ook op het mbo begonnen met nederlands te geven. bevalt goed. met yara en seth gaat alles lekker. yara van de week ook opgegeven voor zwemles, kan ze rond haar verjaardag ws beginnen. seth laatste dagen beetje zeurderig, maar gaat wel weer over, voor de rest is het zo'n lief manneke! lidwina, fijn om weer wat uitgebreider van je te lezen. je klimt langzaam weer uit een diepdal, en dat heeft tijd nodig. maar zo te lezen gaat het de goede kant op en daar mag je trots op zijn! enne je maakt me wel nieuwsgierig nr jannie hoor fijn dat ze je oudste zo goed kan helpen! en super dat het met het praten zo vooruit gaat miran he dat blijft wel aantobben zo met joris he..ben benieuwd of de ha er nog iets zinnigs op kan zeggen..anders zit je iedere nacht met de ellende..succes met wakker blijven vandaag hedwig wat erg voor je buurjongen en zijn ouders..hoop dat alles goed afloopt. de kleinste dingetjes kunnen voor deze kinderen zo gauw verkeerd gaan, ik ken t van mijn werk natuurlijk... en veel succes bij accare met je kleinste mannetje! patries jammer van de mopperende devin, maar verder gelukkig een leuk weekend gehad! en shit joh, ineens een koortslip, dat wil je niet he! stom! san hoe is het met je? ga je straks nog even proberen te bellen xxx carla hoe gaat het daar? ha alweer gebeld voor dinja? marijke had je nog iets tegen de juf gezegd over het voorval op het schoolplein? anniek jij gaat ook vandaag even bellen he!!! doen hoor!!
Fijn weer wat meer van je te lezen Lidwina Gaat dus goed met jou en je kindjes. daar ben ik heel blij mee!! En dankje voor de link. Ik ken het en ben er al lid van. Maar meeste tijd zit ik op het forum kindmetautisme. Heel leerzaam! @Miranda : jeetje die Joris. Smorgen gezond en savonds ziek. beterschap! Hopelijk is ie snel weer de oude!
patries oe dan waren jullie dichtbij! vervelend is dat zeg, zo'lage weerstand. Je bouwt zo ook niets op natuurlijk. Misschien eachinaforce proberen?
Alles bijgelezen, maar moet nu Jayson gaan ophalen, dus geen tijd om te reageren. Sorry !! Hier verder alles z'n gangetje eigenlijk. Heb weinig te melden. Even afwachten of Rob zijn operatie in Gent vergoed wordt (meniscus transplantatie) verder druk met werken (Rob dan pff, elke avond tot na 8 uur en dan ook op zaterdagochtend) hopelijk is het gauw feb. Van de week, kapper, boodschappen, dozen uitzoeken (nog steeds vd verbouwing), op en neer rijden naar school, logopedie etc etc. Zaterdagmiddag kinderverjaardag, zaterdagavond medewerkersfeest vd Stg Sinterklaas. En verder .........................niks te melden. Alles gaat "gelukkig" lekker.
@ Hedwig -> hoe is het met je buurjongetje? Mocht je er toch op ziekenbezoek? En hoe was het bij Accare gegaan? @ Roba -> en verder niks te melden zeg je. Na je hele drukke lijstje hihi! Je blijft zo wel bezig zeg! @ Judith -> wat gezellig dat ze nu samen slapen. En heel fijn dat het daardoor niet meer zo heel vroeg is 's ochtends! Hier weinig te melden, lekker rustig aan gedaan. Vanmiddag nog dik 2 uurtjes geslapen...
Nee we mochten helaas niet op bezoek bij ons buurjongetje, hij was te onrustig Bij Accare was alles goed. Owen was weer echt zichzelf hihihi Dus ze hebben een goed beeld van hem kunnen krijgen. Het was trouwens een ontwikkelingstest, om te zien hoe ver ie is in zn ontwikkeling. Sommige dingen kon ie ontzettend goed! Zoals de juiste vormen bij de juiste vormen. Dingen in doosjes doen. Maar dan komt zn dwangmatig gedrag naar boven want hij stopte er niet meer mee. Dingen nadoen deed ie niet. Opdrachten snapt ie niet. Er waren een hoop kastjes en lades in de kamer dus daar zat ie de helft van de tijd bij. Ze konden amper tot hem doordringen. Er waren 2 vrouwen die hem teste een uur lang. Al die tijd heeft ie ze niet 1 keer aangekeken.............hij zag alleen de spulletjes die ze voor hem pakte niks meer. Alles wat tegen hem werd gezegd werd niet op gereageerd. Ook wij konden niet tot hem doordringen. was wel weer even slikken dus. Hij is thuis ook wel zo hoor. Maar doordat ie nu getest ging worden en dus focus je er meer op , dan word het nog weer eens xtra duidelijk.
moeilijk hoor hedwig pssttt me vriendin is aant bevallen.... ben helemaal hyper! had al 3x aan ctg gelegen, vanmorgen mocht ze naar huis mja inwendig onderzoek gehad. we wareb aant bellen en had onderussen wat weetjes.... om half 5 heb ik nog een keer gsmst en toen ik met haar belde was het half2... ben zoooooo benieuwd! heb nog niets gehoord maar mocht het nu niet doorgezet hebben an wordt ze morgen om 7.15 ingeleid! had al 2cm ontsluiting dus ze zouden haar vliezen breken....{40.3} pff me eierstokken rammelen
Goedemorgen! @ Hedwig -> ene kant heel moeilijk, maar aan de andere kant is het heel fijn dat ze meteen een goed beeld kregen van Owen! Hoe dan ook, het is en blijft moeilijk... @ Anniek -> wat ontzettend spannend! Ondertussen nog nieuws? Hier redelijk geslapen. Vannacht werd Joris weer wakker en ik werd boos (kon er niks aan doen ) dus even op hem gemopperd, met succes, want daarna ging hij liggen en viel gelukkig ook meteen weer in slaap! En ik klaarwakker..... Gelukkig viel ik na een uurtje weer in slaap.