goedemorgen hedwig, wel confronterend, maar ergens goed van owen! hij laat zien hoe hij is en daar kunnen ze bij acare wat mee. knuf, help's on the way!
zucht, ik begrijp geen pukkel van de comp anyway, miranda, jeetje, joris diep onder de indruk? wel fijn hoor dat ie nog sliep. jammer dat jij iets minder sliep daarna. misschien straks nog een dutje? hoe is het met joris? anniek, gefeliciteerd! (volgens mij was ze klaar of neit?) hoe is het? hoe ging de sollicitatie? (van john) babiche, jeetje, maar gent klinkt voor mij ver weg, volgens mij valt het voor jou wel mee. klinkt wel heftig trouwens een meniscus transplantatie. en weer druk als altijd. judith, ze hebben steun aan elkaar en slapen dan samen lekkerder? wie logeert er nu bij wie? en jannie doet iets met aura en massage en gedoe. ze is wonderbaarlijk met mijn meisje en ik ben best nuchter, dus eer je me hebt, ik wass meteen overtuigd van het verschil. dus mocht je een onzeker of gevoelig of kwetsbaar kindje hebben.... heb je sandra nog gesproken? begin me zorgen te maken sandra hoe is het???? knuf voor amber en ziekenboeg marian.
Vanmiddag krijgt Justin voor t eerst echt iemand te spelen uit zijn klas, hij heeft er helemaal zin in haha! Meestal vraagt ie zijn nichtje dan, maar ik zei 'kies nu maar iemand anders uit' en nu word t Sanne (hij speelt liever met meisjes lijkt wel).
oei Anniek wat spannend!! Al nieuws?? @Patroes : leuk hoor voor de eerste keer een klasgenootje te spelen Hopelijk hebben ze veel plezier samen! Mn man speelde vroeger trouwens ook het liefst met meisjes. @Lidwina : Wat snap je niet van je pc? Kunnen we misschien helpen? Enne dat met aura en massage...... kan je me het adres pb-en? Misschien wel iets voor Erik! Als het niet al te ver bij ons vandaan is dan he @Miranda : oei die Joris maakt er dus een potje van Ik heb het geluk dat Richard er snachts altijd uit gaat voor de kids. Komt omdat Richard meteen weer in slaap valt. En ik lig ( net als jij ) dan weer een hele poos wakker grrrr @Hier Soms stroom ik over van zelfmedelijden. Helemaal niet goed weet ik........ Wil ook gewoon ff bij iemand uithuilen. Maar heb niemand. Dat is soms wel eens vervelend Kan wel bij Richard maar die komt dan weer met zijn typische Asperger antwoorden en daar zit ik echt niet op te wachten.... Gisteren bij opa en oma. Vroeg oma tussen neus en lippen door wat de uitslag vorige week nou was van Erik. Ik proberen uit te leggen dat ie een autistische stoornis heeft. Maar het komt gewoon niet aan.... Ze snappen er niks van! Hun denken nog steeds dat als je autistisch bent dan ben je achterlijk. Zo willen ze er ook niet aan dat Richard autistisch is........ En dan Erik? Neeee. Als ie maat goed gaat eten, dan is alles opgelost. En Owen? Volgens opa houdt ie ons voor het lapje en weet ie het allemaal wel en word ie later professor. Maar met Owen zien ze natuurlijk wel het erge gedrag. Dus dat begint een beetje tot ze door te dringen. Maar Erik? Nee, Erik praat en doe en vind het leuk op school. Dat ie het stik moeilijk heeft op school enzo dat zien ze niet. Het is ook moeilijk voor ze natuurlijk. Het is al een moeilijke tijd. Veel familieleden zijn de afgelopen jaren overleden en nu gaat er met weer een heel slecht. En dan nog erbij dat hun enige kleinkinderen iets 'mankeert' . Dat is natuurlik ook niet niks. Laat het ook maar zo hoor.
jajajaja vanacht is ze bevallen om 22.43 . Melua is haar naam en ze weegt 3465 gram, 50 cm! Alles was goed gegaan en vanaf de vliezen breken heeft het iet svan 45 minuten geduurd, hiervoor vanaf half 1 ongeveer onregelmatig wat weeËn gehad en om 9.oo naar het ziekenhuis ivm steeds pijnlijker en nog een half uur moeten rijden. Had haar zojuist aan de foon maar haar eerste dochter kwam binnen..... Hoop straks fijn te kunnen gaan.... hier naar de huisarts geweest... tja of het wat opgeleverd.... MOet weer terug naar de revalidaie arts om daar met meerdere te kijken hoe en wat. Hij zei ook dat ik anders idd steeds verder zou zakken. Ik had een lijstje gemaakt met alles van bv soberheid, niet serieus genomen worden enz enz. Nu heb ik een verwijzing naar de revalidatie arts weer er wordt dan met een multidisiplinair team gekeken hoe nu verder. Maar ik ga echt weer niet 3x per weer revalideren, echt niet! Ben gek. Daar was wel en maatschappelijk werken dus ga met de revalidatie arts maar weer kijken hoe nu verder. Hij schrjft ook doodleuk; forse terug van fibromyalgie op! bah....
ach lieffie, knuf. het is niet makkelijk, je mag best af en toe zwelgen hoor. zo vaak doe je het neit en je moet dit soort dingen toch wel een beetje alleen verwerken. tis niet niks. en het is in baarn. google op chai baarn, en dan is het massagetherapie. (bovenste) en moeilijk blijft het, de mensen die denken dat ze het beter weten (zijn laat, ligt gewoon aan.... je meot ook meer..... pfff) zo loop ik momenteel tegen een alles beter wetend laatste woord willen hebbend en altijd de baas willen zijn iemand aan. de beter weten en ohzo geweldig zijner heb ik inmiddels aardig op zijn plek. sommige mensen zijn zo vermoeien, maar je moet het op zijn plek krijgen. de meeste kunnen er niets aan doen en weten niet beter enzo...
pfff anniek, sommige artsen hou je lijstje bij je, ga niet iets doen waar je niet achter staat en wat voor je gevoel niet helpt zoek verder, vraag een tweede opinie.... wanneer was die sollicitatie? het komt goed! knuf
heb san net gesproken, net als bij bas is er nog weinig ruimte voor haar eigen verdriet/verwerking. san is nog erg veel bij haar moeder, dat gaat niet zo goed. voor indy werkt de dagelijkse afleiding van school wel goed, maar ze blijft natuurlijk erg verdrietig en snapt heel goed dat opa nooit meer terug komt. san hoort binnenkort meer over dagbehandeling die ze gaat starten. anniek leuk dat je vriendin een dochtertje heeft! kun jij ook weer lekker meegenieten al zullen jouw kriebels voor een derde vast weer opspelen, of niet? goed dat je nr de ha bent geweest, maar beetje rare uitkomst. ik zou echt om verwijzing nr de psycholoog vragen joh. hedwig ik snap het zo goed! je mag ook soms even overlopen van zelfmedelijden hoor, het is zo heftig allemaal. en als je dan idd een familielid of vriendin mist om je hart even uit te storten, dat is niet niks. hier mag het altijd, dat weet je he!! schrijf maar lekker van je af. met je 2 jongens, dat is gewoon lastig en helemaal als je op zoveel onbegrip stuit..dat zul je helaas nog veel vaker mee gaan maken . maar je zou dan zo graag willen dat opa en oma het snappen he..sterkte meid patries leuk hoor voor justin! miran een keertje boos worrden is echt niet erg, en het had het juiste effect, dus goed gedaan! lidwina seth ligt nu op zn matrasje bij yara op de grond. vanmorgen weer 645! en wat ontzettend fijn dat die mevrouw zo goed kan helpen. ik vermoed dat we met yara ook ooit nog wel bij zoiets terecht gaan komen roba fijn dat alles daar lekker gaat! wel lekker bezig met van alles lees ik
San sterkte meis.... x Juut lief dat je ons op de hoogte houd. Bij de revalidatie zit ook een maatschappelijk werkster en een psycholoog. Lidwina e.a. Johnmoet 2? febr. voor een orienterend gesprek maar ze wistennog niet of ze mensen nodig hadden.... {er zijn er wel 2 weg maar er is een nieuwe directeur}
Hier terug van de huisarts... Eerst toen ik het verhaal deed van de klachten dacht hij aan spanningshoofdpijn. Toen ik zei dat het feest alleen in de avond en nacht speelt, veranderde dat de zaak en ging hij verder op onderzoek. Allemaal rode puntjes in zijn keel. Opgezette klieren die naar achter steken en tegen zijn nekspieren aanduwen. Dat is dan ook de verklaring van de hoofdpijn en af en toe het klagen van de nekpijn... Gaat vanzelf over. Enige tips die we kregen was een warmwaterkruik in zijn nekje 3 keer per dag en 3 keer per dag een zetpil tegen de pijn. Zo zal hij dan snel weer doorslapen... @ Anniek -> dus eigenlijk geen stap verder. Nu maar hopen dan dat ze bij de revalidatie wat voor je kunnen betekenen zonder dat je 3 keer in de week erheen hoeft. @ Hedwig -> vind het zo sneu om te lezen dat je niet echt iemand hebt waar je zo heen kan in een dipje... En met opa en oma. Misschien van de oude stempel? Zo zijn mijn schoonouders ook. Zo waren ze ja ook met speciaal onderwijs... En nu ook met Joris, daar is echt niks mis mee hoor... Zucht! Wel ondertussen een beetje betere zin? @ Sandra -> dikke knuffel vanuit hier... @ Patricia -> hoe was Justin zijn speeldate gegaan? Hier zo naar mijn schoonmoeder, gaan daar eten...
hey hedwig Helemaal jou berichtje toen straks over het hoofd gezien, sorry! Wat ontzettend sneu dat je daar verder niemand echt hebt. En die reactie van opa en oma.... ze ontkennen het dus duidelijk. Ik hoor deze dingen wel vaker, zie het nu ook dichtbij weer gebeuren sterkte en je kan hier altijd terecht of via pb mag je gerust ook ff spuien
Hedwig ik denk dat een grote rol speelt dat t onwetendheid van ze is maar het is verdomd moeilijk hierdoor. Dus daar kun je je verhaal al zeker niet kwijt. Gelukkig heb je ons nog en zelfmedelijden mág, het is niet niks hoor! Hier ging de speeldate niet door.. erg vreemd gegaan (vreemde reactie van vader etc) maar goed.. zal misschien aan mij liggen.. Voor de rest.. U W V had gebeld, lang verhaal maar ik stond perplex iig.. nu wacht ik het volgende telefoontje van haar nog af. En ik ben al zoooo slecht in bellen hè.. bah Koortslip word ietsje minder lijkt wel, helaas mijn lymfeklieren flink opgezet en dat doet best pijn, t straalt ook door naar mijn kaken en neus heb ik t idee.
Sandra denk aan je... Anniek wat leuk een beebje bij je vriendin! En jeetje wat een gedoe dat je nu weer terug wordt gegooid in hetzelfde traject....idd geen dingen doen die je zelf niet zit zitten. Juut wat leuk dat de kids zo graag bij elkaar slapen! Hedwig wat sneu van die reacties zeg....hier kun je altijd terecht he! Patries wat sneu voor Justin dat het spelen niet door ging.... Joris beterschap. Hier beide kids superverkouden...dus ook slecht slapen. Voor Dinja maandag weer een nieuw zalfje gekregen...dus maar weer afwachten nu. Ik moet nu weer weg, MR vergadering op school....Volgende week ma en di ook weer 2 avonden op school voor de rapportgesprekken!! Kost me weer heel wat extra uurtjes...
bedankt meiden! Idd ik heb gelukkig jullie nog @Miranda : ja mn schoonouders zijn nog van de oude stempel ( helaas ) Ja , kon me nog herinneren met je schoonouders dat ze tegen Joris iets hadden gezegd over dat busje waar ie dan mee zou moeten Toch jammer he dat onze schoonouders zo zijn. Nog beterschap voor Joris! @Juut : misschien een 2 persoonsbed voor je kids? @Lidwina : Bedankt voor de info! Helaas is het toch te ver weg voor ons...... @Patroes : wat balen ja dat de speeldate niet door ging. Wat zei die vader dan? @Anniek : wat leuk een beebje! Gefeliciteerd En het is wat die huisarts zeg. Weetje, de eerste jaren van de openbaring van fibromyalgie zijn wel de zwaarste ( zo heb ik meer gehoord en bij mij was dat ook zo ) daarna kan je het vaak beter 'dragen' . Niet dat je daar nu veel aan hebt. maar toch Dikke knuff voor je!! @Sandra : ook dikke knuff voor jou!! @Carla : beterschap voor je kindjes! Hopelijk werkt de zalf bij Dinja!
Hedwig, wat jammer dat je dan je ei niet kwijt kunt bij je familie. Misscien als er iedere keer iets over zegt, dat ze er meer over na gaan denken. Miranda, die Joris zeg, arm mannetje. Patries, stond je perplex omdat je goed nieuw of onverwacht nieuws kreeg te horen? Anniek, je hebt dus niet echt een bevredigend antwoord gekregen van je ha? Balen zeg! Net hier de politie gebeld, omdat de buurman weer in actie was gekomen. Stijn was stampend naar boven gelopen. Nu stond de buurman voor mijn raam te gillen dat ik een vieze vuile stinkhoer ben...tja..morgen maar aangifte doen van belediging!
jemig marijke... Wat zei remco? Geloof dat John volledig doo rhet lint zou gaan. en dames IK HEB GOED GESLAPEN, hoeraaaaaa. Sorry moest ff
hoi hoi,, anniek,,oed zo dat je goed hebt geslapen, wat heb je anders gadaan dan anders??? volhouden maar... en wat leuk een dochter voor je vriendin. juut hahah wat grappig dat ze wel goed slapen samen.. sandra,, heftig hoor meis,, we denken aan je.. marijke jee ik zou ook de politie bellen hoor.. maar mezelf kennende zou ik denk ik net zo hard terug gaan schreeuwen succes.. patries,,balen van je klieren, zit er och iets niet goed hoor. beterschap,, en wat was er met het uwv?? carla,, ja die extra uren zijn niet altijd fijn. kan je ze wel opnemen in tijd of wordt het uitbetaald?? hedwig,, zoooo jammer als je schoonouders zo reageren duidelijk ontwetendheid van hun kant en gewoon niet verder willen kijken grr. nou hier mag je zo veel "klagen" als je wil hoor miranda,, beterschap voor joris,, heet ie vannacht beter geslapen??
Goedemorgen! Hier Joris vannacht 'maar' 2 keer wakker geweest, 1x een uur en 1x een half uur... Maar ik was zo moe, dat ik gelukkig vrij snel weer in slaap viel! @ Marijke -> wat een idioot die buurman! Bah! Ik zou hetzelfde hebben gedaan hoor, ermee naar de politie. Niet normaal! @ Anniek -> gefeliciteerd met je vriendin! Wat leuk! En joehoe *doet een vreugdedansje voor je*! Goede nachtrust doet een mens goed! @ Hedwig -> het is heel erg jammer. Ik heb super contact met mijn schoonouders, maar over zo'n dingen praten als ik ergens mee zit, kan gewoon niet. Zo jammer! Ik moet gewoon echt opletten wat ik wel en niet vertel daar over Joris, omdat ik anders een antwoord krijg waar ik niet op dat moment op zit te wachten... @ Carla -> beterschap daar! En hopelijk werkt het nieuwe zalfje voor Dinja! En succes met de extra uurtjes op school... @ Patricia -> jammer van de speeldate dat die niet doorging. Wel fijn dat je koortslip al minder word. Ellendige dingen! Hier zo met mijn oma naar het ziekenhuis, controle bij de oogarts. Heel gedoe, ze is al 93 jaar, lopen gaat steeds lastiger, valt steeds vaker, dus het is nog net geen tillen. Gelukkig gaan we met zijn 2en (broertje en ik), kunnen we allebei aan 1 kant. Maar ja, zoveel mogelijk moet ze toch blijven lopen nu het nog kan! Vanmiddag met Joris naar de tandarts op controle en daarna zwemles. Dag weer vol...