fertieg patries fijn dat het verder wel goed was allemaal. Vocht achter het trommelvlies is volgens mij ooit een voorloper voor een evt. oorontsteking???
ja zag hallo... allemaal kijken en niks zeggen zo lelijk ben ik toch niet? en toch zeker niet mijn spullekus?
hahaha tuurlijk niet Anniek! Vind je spullekus schitterend! En jou en je kindjes ook! Zit ondertussen de Pfaffs te kijken dus vandaar mn late reactie
haha ik ook pfaffs dat zijn hele leuke foto's! lieve kindjes, een leuk crea cadeau en gewoon een lieve anniek goed gedaan hoor!
leuk gedaan anniek, en een lekker stel heb je hoor! hedwig, dikke knuf. vind het fijn dat je juf zo meedenkt. vind een speciale school neit gek, bij rune hebben ze ook autisme klasjes. met klein, aparte werkplekken, vind het wel goed. maar er word bezuinigd en bij rune moeten de autistjes gemengt worden met de spraak taaltjes. dat betekend grotere klassen. ze moeten geloof ik naar 14 toe en dus gemengde problematiek (moet je horen, 14, zucht bij mijn meisjes zijn het tegen de 30) kijk dus even wat dat betekend voor eventueel aangepast onderwijs. dat je hem niet verplaatst en dat het dan opgeheven word ofzo. tja, ik weet ook goede ervaringen van speciaal onderwijs, niet alleen rune, maar ik ken re wel meer. kan me voorstellen dat erik zich daar veiliger zou voelen als ik dei klasjes in mijn hoofd haal zo. maar idd acare afwachten. die kunnen je helpen. weet nog dat miranda alles alleen moest doen, ik werd geholpen en dat was wel heel erg fijn. al die dingen die je moet hedwig, je bent een kanjer, je doet het geweldig! tot zover, ga boekje lezen, tv is stuk
oe lidwina! Dat is wel sjit zeg! En nu? bij kringloop misschien kijken? Hier zouden de kids en mijn manneke dood gaan zonder tv! gelukkig hebben we 2 draaiende ennog een kleintje pff en anders tvkijken op de laptop?
@ Anniek -> wat ontzettend leuk wat je gemaakt hebt! En de foto's, wat een plofkop! Grapjas! Je ziet er goed uit op de foto's!! Enne, carnavalsmuziek? Hier ook sinds vorige week geregeld op staan. 2 weken terug zei ik nog tegen Sven dat ik dit jaar carnaval maar een beetje vier, gezien mijn gezondheid. Maar daarna kwam ik al gauw terug Ga wel een prednisolon kuur vragen aan de MDL arts, dat houd tenminste mijn darmen rustig dan Die rugpijn, die moet ik dan maar voor lief nemen! @ Lidwina -> bij Joris in de klas is er bij 13 een stop. Hij zit in de instroomklas, dus steeds nieuwe kindjes. En bij Joris zit een jongetje die zwaar autistisch is, apart hoekje voor hem. Maar moet zeggen dat het echt goed gaat. Je krijgt amper contact met hem, maar toch 'trekken' de kids hem gewoon mee met de activiteiten, en dat gaat goed! @ Patricia -> wel fijn dat er niks geks uit het onderzoek kwam. Maar ik vroeg me dus ook af of dat niet tot extra problemen kan zorgen, dat vocht... Vanmiddag nog even weg geweest. Samen met mijn broertje wat carnavalsspul gekocht, zo leuk. Was wel fijn, toch even eruit ipv de hele dag op de bank. En voordeel dat we een hele grote carnavalswinkel in de buurt hebben, dus niet al te veel gewandeld. Ook daarna nog gezocht naar een pakje online, want dat konden we niet vinden daar en ook gevonden (en besteld). Zo leuk!
Anniek, ik heb gekeken naar je foto's...... Lidwina, balen zeg.. Weer een extra kostenpost zo'n tv. Hedwig, misschien eens informeren of Erik in aanmerking komt voor speciaal onderwijs. Als ik het zo lees, zou het hem wel ten goede komen. En nu heeft hij nog geen echte vaste vriendjes. Mooi moment om nu over te stappen? Anniek, wat een leuke fotos. Leuk om kyana en Devin weer even te zien. Mooie crea's voor je nicht en vriendin. Straks lekker the voice kijken.
tnx all fijn dat julie niet melden dat ik een dubbele kin heb {ja kijk maar!} Miran hier kriebelt het altij dheeeelll erg als ik die muziek opzet. Gezien mijn lijfje zal het hier ook niet uitbundig gevierd gaan worden, helaas. Zal er ook wel een dagje bij moeten werken. Ach we zullen zien. Maar mijn kruk zal niet vliegen dit jaar hahaha Moet nog een pak voor John en Devin vinden en passen of ik in mijn spaande jurk kom hihi zal het corset er maar onder doen haha
oh, we zijn trouwens enorm genomineerd. voor westfries van het jaar, voor vrijwilliger landelijk van het jaar en voor nog iets. het rare is dat we er zelf neits voor doen. we horen het viaviavia we schijnen al 6 keer in een krant te hebben gestaan (spits, telegraaf, nh dagblad....) jammer dat we het nooit weten dus we hebben geen enkel stukje vind het zo bizar....
Maar Lidwina, dat is toch hartstikke goed joh! Wel idd jammer van de kranten waar jullie niks van wisten... Was leuk geweest als jullie dat ook wisten en de kranten in jullie bezit hadden! @ Marijke -> hoe is het daar? @ Anniek -> hier ook geen vliegende kruk hoor, tenminste niet van mij
Miranda, met mij gaat het prima. Nog een week en dan naar Disney.. Kijk er zo naar uit. En na de vakantie gaat Stijn naar z'n nieuwe klasje. We hebben de taart voor Renske's verjaardag al besteld. Haar fietsje gereserveerd. We vieren het zaterdag en dan zondag alvast naar Frankrijk rijden..Stijn zegt dat hij overal in wilt, zelfs in spave mountain ( oke, daar mag de kleine held niet in, maar het is een dapper idee)