ja speciaal onderwijs en bezuinigingen. Bezorgen me slapeloze nachten Alsof het al niet erg genoeg is dat mn kindjes autistisch zijn. Heb al zoveel om me zorgen over te maken. En dan daar ook nog eens over Word daar echt niet vrolijk van kan ik je zeggen en is nu eigenlijk mijn grootste zorg op het moment. Ik denk namelijk ook dat speciaal onderwijs echt geschikt zal zijn voor Erik. Maar ten eerste komt ie ervoor in aanmerking en ten tweede kan ie er dan wel blijven na 2 jaar. Op een forum over autisme zeggen ze ook dat het misschien beste is om hem wel die 2 jaar te laten gaan. Na die 2 jaar kan ie misschien sterker terug naar regulier onderwijs. Dus dat is zeker wat ik ga doen ; hem zo snel mogelijk op speciaal onderwijs zien te krijgen. Weer iets positiefs : Owen heeft vandaag de rrrrrrrrr gezegd Hij heeft zelfs een paar keer rrrkkkk gezegd. We hopen dat ie daar Erik mee bedoelt!! Hij zegt ook de hele dag door zessss vandaag. Met alles wat ie doet. Dus betekenis heeft het niet denk ik. maar toch leuk om het te horen Carnaval? Wanneer is dat ook al weer? Hier doen ze er gelukkig niet aan. @Lidwina : wauw zoveel nominaties! Ik hoop dat jullie zullen winnen! Jammer dat jullie er zelf niks van afweten en geen krantenknipsels hebben...... Kan je geen contact opnemen met die dagbladen?
wauw wat gaaf Marijke dat jullie naar Disney gaan! en Stijn naar een nieuw klasje? Volgens mij heb ik wat gemist
oeee marijke zo leuk, bijna naar disney! dat wordt echt een tripje om nooit te vergeten! wel heel veel foto's maken, zodat wij kunnen meegenieten hoor!! hedwig ik denk ook dat speciaal onderwijs heel erg goed zal zijn voor erik, ik hoop dat zoiets vlot geregeld kan worden meid. en die owen met zijn rrrrkkkk, dat is hartstikke goed. al is het maar in hele kleine stapjes, hij gaat toch vooruit! lidwina balen van je kapotte tv. wat leuk zeg al die nominaties, wel erg raar dat ze jullie er niets van laten weten! miran lekker hoor, even nr buiten om wat te shoppen!
Hedwig, de klassen op de school waren te groot, dus hebben ze een extra klas erbij. Er zijn uit alledrie de kleuterklassen een aantal kinderen gehaald, die gaan naar de nieuwe klas. Stijn blijft in zijn eigen klasje, maar niet meer met die ene juf, waar geen contact mee te krijgen is..en niet meer bij de 2 pestkinderen. Hij heeft straks alleen nog maar de lieve juf..
Hoi, Vandaag een lekker dagje op het werk. Wel lange dagen tot 17.30. Marijke, wow heerlijk naar disney :-D wij willen volgend jaar. Hedwig.. wat fijn dat je zo goed met zijn juf kan praten. ik heb veel respect voor hoe je er mee omgaat. Anniek, wow wat mooi.hoe heb je dat geschilderd?
sry beetje melig, ik ga afsluiten en naar bedje. Morgen vanaf 3 uur visite wegens Pro zijn verjaardag. Truste
Goedemorgen! @ Patricia -> wat goed van Devin! @ Hedwig -> die bezuinigingen zijn ook niet normaal. Dat is toch iets waar ze absoluut niet op mogen bezuinigingen! Ik heb zelf gehoord, dat ze qua bezuinigingen alleen de regels ontzettend aanscherpen, dus kijken of het wel écht nodig is in hun ogen. Ook heel triest, want hun zien vaak de kinderen 2 á 3 keer en bepalen dan... En die Owen, wat goed zeg!! @ Marijke -> wat een heerlijk vooruitzicht! Zowel Disney als de klaswissel van Stijn. Hier zo weer tijd voor de scouting, vanmiddag zwemles en daarna nog verjaardag van mijn nichtje.
mogge @Marijke : ow dat is fijn zeg! Geen pestkoppen meer en alleen nog maar de lieve juf Word een goed jaar! @Patroes : wauw wat goed van Devin!!! pff bij jullie ook zulk nat weer? Gaat wat worden vandaag. Moeten nog boodschappen doen en naar het centrum. lekker nat regenen dus vandaag
Hedwig, hier in zuid holland, ook vieze regen! Bah. Ga Renske aankleden voor de ballet. Iemand nog tips om Renske zo ver te krijgen dat ze haar haartjes laat knippen? Normaal is ze er altijd heel makkelijk in, maar ze moet echt, haar zit steeds in haar ogen..maar ze wil niet geknipt worden...wil wel hetzelfde kapsel als Stijn....tja..ik wil niet dat ze zo kort haar heeft.
goedemorgen.. Gister de voice gekeken maar op bepaald moment toch in slaap gevallen vandaag niet zo veel te doen. Even wat boodschappen enz... Morgen gaan we schaatsen met mijn schoonzus :-D ben benieuwd wat Damian en van vind??. Marijke,, ik heb geen tips sorry. Elise wil altijd graag en damian ook. Succes. Miranda,, drukke dag voor jullie.fijne verj van je nicht. Hedwig,, succes vandaag door de regen
lidia jep das idd geschilderd en met zo'n porseleinstift de contoeren {argh weet niet hoe ik het schrijf} Marijke oe disney! Leuk hoor hedwig jeetje idd wat een kopzorgen he. Je wil het beste voor je kind maar wat is dat?....
Is al iemand bezig met het bedenken van het kinderfeestje? Ik ben er inmiddels mee bezig. We willen niet naar de indoorspeeltuin gaan, ik vind dat namelijk geen op en top feestje. Maar vind het wel moeilijk hoor. Heb wat ideetjes....
ja hier wel over aan het denken. Maar ben er nog totaal niet uit! Veel kindjes en thuis word al niks. Niet voor Erik en ik kan het ook niet. Indoorspeeltuin vind Erik niet leuk. Of moet alleen zn beste vriendje uitnodigen dan heeeel misschien kan ie Erik dan op sleeptouw nemen. Al betwijfel ik het. Dusss..... heb echt geen idee! Dus alle ideeen zijn welkom hihihi
@Marijke ; geen tips voor je. Misschien dat Renske de haartjes van een pop tegelijk mag knippen? Of beloven net zo'n kapsel als Stijn en dan zeggen als het klaar is dat dr haartjes niet zo kort geknipt wilde worden.....
ik zit te denken aan een kookfeestje met zelfgemaakt schorten voor ieder. en koekjes bakken en pannekoek versieren enz. of porselein verven soort van princessen feest ervan maken ofzo....
Hier was ik ook al aan het denken, maar ik heb ook nog geen idee eigenlijk erover... Hier is het sowieso de vraag hoeveel kinderen kunnen komen ivm de afstand. Joris wilt ze allemaal uitnodigen, vind ik ook teveel... Gelukkig duurt het nog even. @ Marijke -> geen idee. Misschien als belonen werkt iets kleins beloven? Lastig hoor... @ Hedwig -> hier ook de hele dag nat en druilerig weer... Niet leuk, is al dagen zo hier. Hier de dag goed overleefd. Nu lekker niks meer