Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hardloper

hardloper Niet meer actief

hedwig, misschien een filmpje, met chips en lekkere limo? lekker thuis, vrtrouwd, rustig, klein groepje. daarna lekker patatjes?
    hem er bij betrekken, tekeningen maken van wat je wanneer gaat doen zodat hij het programma kent en kan zien (werken met zo'n lijn en een knijper, en een afstreepkalender ofzo?)

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hmmm dat is idd wel een goed idee Lidwina!! Dankje :)

En denk ook dat ik het feestje korter dan de doorsnee feestjes ga houden. Dit omdat Erik het anders echt niet vol kan houden.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier ook gewoon thuis een feestje hoor. Begint toch na school (rond half 4 en rond half 7 weer naar huis brengen na t eten). Idd filmpje oid. Ga echt niet ergens heen, kost veel te veel (ik bien zunig) ;p en t worden 3 kindjes die ie uit mag nodigen.

4. lidia

lidia Fanatiek lid

Hoi allemaal,

Wij gaan zo schaatsen :)

Las iets over verjaardag feestje.
    Hier een piraten feest thuis. Gaan 5kindjes komen en we gaan op wie middag van 11.30-15.00/15.30. We beginnen met pannenkoeken eten en dan de kadootjes uitpakken. En dan mogen ze hun piraten t-shirt schilderen en een speurtocht doen of bij vies weer binnen zoeken. En dan weer naar huis :).

Op we gaan weg... Tot later.

5. Leuk he Lidia, hebben damian en elise ook op et ijs gestaan? Ben benieuwd naar de fotos.

Renske is ziek, ze moet steeds spugen. Vanuit het niets hele golven eruit.

6. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Hier word het een feestje thuis met een speurtocht, ridders en prinsessen. Je kunt online van die pakketten kopen (PRINSESSEN & RIDDER COMBI SPEURTOCHT | COMBI SPEURTOCHTEN | PRIKKIEFEESTJES themaspeurtochten) en dat gaan we denk ik maar doen. Ze mogen er allebei 4 uitkiezen om uit te nodigen. De drie kleintjes gaan naar oma en mijn zus komt me helpen. We doen het op een zaterdag, van half twee tot half vijf denk ik, maar daar ben ik nog niet helemaal over uit. Misschien moeten we iets schuiven met de tijden zodat er eten bij in zit, dat vult ook weer wat tijd. Ik denk er hard over na, maar dat kan niet al te lang meer....

7. Wat een leuke site Marian.
    Pff..zelf ben ik er nog niet zo mee bezig, met een kinderfeestje..Stijn heeft zelf ook nog geen uitnodiging gehad.

8. lidia

lidia Fanatiek lid

Leuke site Marian, misschien dat ik ook wat spullen voor mij ga halen..

Marijke, damian heeft al veel partijtjes gehad. En als het aan hem lag gingen we naar het speelkasteel maar dat vind ik te duur.

Net thuis.. Vin heeft bij zijn ouders "even" ;) een keuken kraan vervangen... Nou dat duurde 4uur haha dus maar blijven eten :) .zo lekker douche en naar bed.. Morgen dagje werken en vrijdag een bruiloft van een neef van Vincent.

9. hardloper

moeiemorgen (*zoekt gapende smiley*)

10. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Goedemorgen Lidwina! Ik hoop dat koffie je deze dag doorhelpt...

Hier lekker geslapen, begin mijn dag positief!

9.20 even naar de dokter met Daan en Anko, ze hoesten al een hele poos en beginnen steeds erger te roggelen. Bij Anko was het gisteren zo erg dat hij door het ophoesten van slijm zijn melk teruggaf. Zo zielig! Maar eens zien of de dokter er wat aan kan doen, zal wel weer niet zoals gewoonlijk, maar toch....

Zal haar ook gelijk over Lotte vragen, die blijft maar verkouden en hoesten en vieze groene snottebellen stromen rijkelijk uit haar neus...;) Weken geleden ook al eens aangekaart zonder dat ze erbij was, toen moest het vanzelf weer over gaan, vandaag maar eens kijken of ik toch een afspraak kan maken, vertrouw het niet helemaal, misschien amandelen of dichte holtes?

11. hardloper

he marian, al 5 kopjes op:) (mag wel in 2 1/2 uur vind ik)
    idd even naar laten kijken, jade had dat ook dat ze klein was. continue snotterig en ddie kleur idd. na amandeltjes knippen helemaal weg. heb je trouwens in komend weekend of weekend daarop een plekje? kunnen we langskomen en dan heb je voor de verjaardagen nog een stamp roze spul:cool:
    heb je liever een wiegje of een bedje of beide? ach, ik kijk wel wat er allemaal past.

12. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Hahaha, een stamp roze spul... Dat klinkt eng! :D Alleen een wiegje is voldoende hoor, anders puilt het huis hier echt helemaal uit! We wonen al te klein en dan met al dat speelgoed... Lotte zou wss het liefst allebei krijgen, maar dan moeten we eerst verbouwen of verhuizen...:cool:

En ik heb komende twee zaterdagen allebei nog vrij, zondagen gaat helaas niet lukken. Ik zal dan gelijk de babykleertjes maat 50 en 56 uitzoeken voor je kledingbank.

Ik ga ze klaarmaken voor de dokter, hopen dat het zo droog word voor onze wandeling er naartoe!

13. hardloper

as zaterdag doen dan?
    en ruim maar vast kasten leeg hoor, de meisjes hebben ernstig uitgezocht (heb ook prinsessenjurken en mega mindy pak enzo) (oh, en nog nieuw prinsessenspul)
    en schuif het anders gewoon weer door:D

14. hardloper

oh, misschien een carmen nog behoefte aan een bedje dan?

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hello!
    hier een druk weekendje gehad, zaterdagavond nr een vriendin in rotterdam geweest en zondagmiddag hele middag nr concert van mijn moeder. buurmeisje kwam zaterdagavond oppassen (voor de 3e keer ofzo pas..) en yara en seth vonden het helemaal geweldig!
    zo nog even wat nuttigs doen, seth is nu op psz en yara op school.

leuk om over jullie plannen vr een kinderfeestje te lezen. yara heeft er inmiddels een stuk of 5 achter de rug, en idd, heel veel nr de binnenspeeltuin, van die georganiseerde knutselfeestjes in ateliers enzo :$..ik doe het ook gewoon lekker thuis hoor!
    en die feestjes duren allemaal zo lang joh! steeds van 11-16 op de zaterdag, of van 1330-18! ik vind dat best lang.
    yara wil heel graag een winnie the pooh feestje, dat heeft ze zelf verzonnen, dus ga wat knutselen en wat spelletjes doen, en roland wil poppenkast doen! dus dat komt wel goed. scoorde laatst al 10 winnie the poeh knutselplacemats voor het onmogelijke bedrag van 0.25 cent! leuk he!

sorry meiden, even geen reactie, ga gauw de badkamer even doen en de was ophangen

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen!

Lidwina
    was vroeg dag geloof ik he pff.

Juut
    leukkkkk een winnie the pooh feestje, das tegek! En die 25cent per knutselding moest ik wel heeelll hard mee lachemn hahaha.
    Hier ook idd al 4 feestjes gehad en 50/50 binnenspeeltuin.
    Wij doen het in ieder geval ook thuis.
    Zat nog ff te kijken naar een huifkar maar die heb je dan hier alleen met traktor en dat vind ik niet zo leuk.
    zal wel een bakfeestje of prinsessenfeest of een k3 feestje worden. Moet maar eens een hartig woordje met haar spreken.
    Hier mocht ze overigens 5 kids uitnodigen omdat ze 5 werd maar het worden er 6 want ze kan niet kiezen en achja die 1ne....

Kyana is vanmorgen thuis gebleven om 1 uur gaat ze wel naar school. Vanacht heeel veel en hard hoesten en ze lch om half 8 nog heel diep te slapen. Vond het wel goed, ze is nooit echt ziek oid dus heb haar afgemeld. Maar nu is ze weer fit dus kan ze dadelijk nog 2 uurtjes meepikken.

17. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Zaterdag is prima, ik heb je in de agenda gezet, gezellig!

En inderdaad, wat ik al zei, ze kunnen er niets aan doen... Als ze echt benauwd worden kunnen ze een pufje krijgen, maar zolang ze nog goed drinken is er niets aan de hand. Geen longontstekingen te horen, alleen wat geroggel.

Met Lotte mag ik morgen komen, maar ze zei me al dat ze erg terughoudend zijn met amandelen verwijderen. Ze wachten liever af of ze er over heen groeit..? Wel ligt de uiteindelijke beslissing bij ons, we zien het morgen wel....

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jeetje marian
    wat kan ik me toch giga ergeren aan jou arts! Die van mij geeft dus meestal wel wat! Pff. Ben benieuwd wat ze van Lotte te zeggen heeft. Tegenwoordig zijn ze idd terughoudend met het verwijderen van de amandelen omdat deze weer kunnen aangroeien.

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    #3179 Carla1980, 23 jan 2012
    Laatst bewerkt: 23 jan 2012
    Dames nemen ze op de school van jullie kids ook de CITO af bij kleuters van groep 1??
    Kyra heeft taal voor kleuters gehad en nu zijn ze bezig met ordenen(rekenen)!!
    Toch wel spannend. de taaltoets heeft ze super goed gemaakt en daar scoort ze een A(A is het hoogste en E is het laagste wat je kunt scoren!)

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jep hier ook
    kyana vind alles makkie zegt ze; zal eens vragen of ze al gekeken heeft hoe Kyana scoord.

Deel Deze Pagina