Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    en goedemorgen deze tropische morgen :)
    vannacht geen één kindje gehoord! 545 wel seth wakker maar als je gewoon geslapen hebt is dat niet zo erg!

iedereen lekker genieten van het warme weer vandaag!

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Judith -> dank je wel! En wat goed, geen kindje gehoord vannacht! En vooral met dit weer is 05:45 uur al minder hé ;)

Hier staat Joris al klaar om te vertrekken naar school en zodra hij weg is, vertrek ik naar die vriendin van me! Iedereen een fijne zonnige dag!!

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Miranda heel veel plzier in Amsterdam!

juut wauw een lekker nachtje!

4. ppff warm...maar ik klaag niet hoor. Ik ben reuze blij met de zon. Stijn vandaag thuis gehouden, die is heerlijk met oma en tante Cobie naar strand geweest. (huidje is weer heel slecht, dus hij moest wel naar de zee).
    Zielige Renske wel gewoon in de hitte naar het Kdv, maar ze hadden het bad buiten staan.

Zelf heel moe, vannacht beroerd geslapen, Eerst Renske een paar keer wakker, toen Stijn en daarna ging Remco snurken. En ja hoor, toen de wekker. Lekker op tijd m'n bedje in.

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo hier een lekker relaxt dagje. vanmiddag uit school door nr een vriendin geweest, daarna bij mijn moeder gegeten (lekker koude rijstsalade mjammie!)
    dus thuisgekomen en kindjes in bed gestopt en lekker op de bank geploft :)
    set viel natuurlijk weer op de bank in slaap 5 minuten voor we yara moesten halen dus die heeft op de fiets verder geslapen. maar op een gegeven moment dacht ie volgens mij dat ie in bed lag, hij gooide zn kontje nr rechts, hij draait ook altijd zo abrupt om in bed. maar nu hing ie zo ongeveer in de riempjes van het fietszitje! gek ding, een hele striem in zn nek en ik wiebelen want ik had yara uit nood maar in het voorzitje gepropt haha..

marijke lekker hoor een dagje nr zee is beter dan een dagje school! en helemaal als zn huidje er zo aan toe was!
    heb je nog vervelende aanvaringen gehad op school of is het nu rustig?

miran hoe was je dag? en heb je nog iets voor jezelf gekocht? of alleen voor joris ;)? had ie nog moielijk gedaa vanmiddag bij thuiskomst?

carla hebben de kids lekker gezwommen?

6. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    psssjjjtt.... zie mijn banner;)

Wou het jullie toch ff laten weten ondanks dat ik niet heel fanatiek meeschrijf.

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    iiieeee mamaleonie wat gaaf zeg! van harte proficiat joh! gaat het goed met je? wel te gek hoor! en ga gerust weer meeschrijven hier, gezellig!

8. Mamaleonie

Mamaleonie Bekend lid

6 sep 2009
    964
    0
    0
    Dank je! Ja gaat lekker hoor, zwanger, op zoek naar een nieuwe woning, Ruben die naar school gaat en over 3 weken op vakantie, druk druk haha!

Het is nog erg pril en moet de eerste echo nog afwachten maar het is zo vlot gegaan! Was 15 mei gestopt met de pil! Dus direct zwanger, tis nog ff wennen maar wel mooi hoor:)
    Eindelijk een broertje of zusje voor Ruben, heeft me er een dik jaar om gesmeekt haha!

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nou das zeker lekker druk! en wat tof voor ruben ook, zeker als ie zo graag wilde! proficiat hoor!

hier alles oke, weer een rustige nacht womder boven wonder! en om 600 weer dag. vandaag niets bijzonders, ik ga denk ik even met seth naar het voorleesuurtje in de bieb

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wauw wat een leuk nieuws op de vroege morgen mamaleonie! Gefeliciteerd! En leuk dat je het komt melden, maar nu echt weer meekletsen hoor ;)

@ Marijke -> ach wat sneu! Had het strand wel effect gehad op zijn huidje?

@ Judith -> die gekke Seth op de fiets hihi! Lag die wel goed vast te slapen!

En Amsterdam was echt genieten! We zijn zelfs nog het sexmuseum in geweest. Maar vond het niet geweldig. We hebben wel gelachen om de beelden die daar stonden :D Maar de meeste foto's hebben we toch echt overgeslagen... Verder gewinkeld, 3 terrasjes gehad, bij de italiaan gaan eten en voor mezelf 2 korte broeken en een shirtje gekocht! Voor Joris alleen 2 autootjes, had ik toch iets voor hem meegenomen.

Toen hij thuis kwam van school, zei hij tegen Sven; ik wil mama niet bellen, maar kom, we gaan er nu echt naartoe :D Heeft Sven hem moeten 'afkopen' met de kermis. Dat vond die natuurlijk een beter idee. Soms is het gewoon heel vervelend, hij wilt nergens heen zonder mij. Zelfs uit logeren wilt hij niet meer. Nu zijn we hem aan het voorbereiden dat hij in de zomervakantie een nachtje gaat logeren bij mijn zus. Kunnen Sven en ik ook eens een avondje wat gaan doen. Hebben we echt al heel lang niet meer gedaan alleen. Word dus wel eens tijd ;)

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw gefeliciteerd mamaleonie!!

@Juut : hihi die malle Seth aan het slapen in het fietsstoeltje. moesten mensen niet lachen toen ie er zo bij zat?

@Miranda : leuk om te lezen dat dagje Amsterdam zo geslaagd was :)
    Balen dat Joris niks zonder je wil doen. Maar ook wel weer normaal natuurlijk aangezien ie nou hele volle dagen naar school gaat en je toch heel lang niet ziet op 'n dag.

@hier
    Erik ook weer naar school :)
    De juf zei nog tegen me dat ze het zo leuk vind dat Erik overal zo actief aan mee doet.
    Doet een moederhart dan wel weer gloeien he :D

Owen heeft last van zijn oortjes. Geen idee waarom. Denk tandjes? Want hij is niet snottig ofzo en geen koorts. Alleen oorpijn.

@Lidwina : hoe is het daar?
    Alles goed met Rune op school?
    En hoe loopt de zaak van Didier?

12. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal.

Had berichtje van juut op hyves (dank je) dus dacht ff update.
    Ik voel me al iets beter, maar pff duurt lang hoor. Zolang ik me rustig hou is het goed, dus hier rustig lekker op de plaats. Gisteren badje opgezet. Af en toe klein stukje schilderen in de schuur, want die wil ik deze vakantie toch eigenlijk wel klaar hebben.

Zondag naar studio 100 festival geweest. Het was zoooooooooooooo leuk. Echt een aanrader hoor!!!! We hadden goede plaatsen beneden. Indy heeft heerlijk gedanst en gezongen.
    Daarna nog ff naar de boten gaan kijken en naar de maasvlakte 2. Indy vond het erg interessant allemaal.

Vandaag gaan we kennismaken bij een gastouder. Er zitten wat nadelen aan (vooral omdat het wat verder weg is), en indy gaat een uurtje meedraaien op de bso (nadeel is dat het erg duur is).
    Verder nog naar het ziekenhuis voor controle van het slaapmasker.

Heb wel alles gelezen, maar mijn hoofd zit nogal vol (met snot haha), en weinig onthouden.

Oh ja mamaleonie, gefeliciteerd.

groetjes sandra

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo even nog dit buitje afwachten en dan gaan we even nr het voorleesuurtje in de bieb. moet eigenlijk opruimen maar heb geen zin haha..en leuke dingen doen is ook belangrijk toch

zo gek dat het nog maar heel even school is..yara is nu woe-do-vrij vrij ivm schoolkamp groep 8 dus na vandaag nog 1 weekje.
    het is echt wel lang he zoveel weken!

san fijn dat je even komt updaten, jammer dat het maar zo langzaamaan vooruit gaat. en ik ben benieuwd nr je ervaring bij gastouder/bso, en hoe indy het allemaal vindt. vindt ze het zelf spannend om daar kennis te maken of heeft ze daar juist zin in?
    en dat studio 100 festival klinkt wle erg leuk

hedwig sneu dat owen zo'n last heeft
    en ja ik trek altijd erg veel bekijks met slapend kind op fiets :)

miran fijn dat je zo genoten hebt! en ja wel goed om een beetje te oefenen met joris, voor jullie allemaal. ach soms wel fijn zo'n mama's kindje natuurlijk maar niet echt handig

14. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi hoi,,

even een trots berichtje,, Damian heeft zondag in 1 uurtje leren fietsen zonder zijwielen:D zels het opstappen ging meteen goed:$
    .. ben zo trots op mijn mannetje:D

vanmorgen wilde hij ook meteen met de fiets naar school fiete haha..

juut hihi kon het me helemaal voorstellen van seth. en hoe was de bieb?

sandra,, rustig aan hoor meis en succes bij de gastouder en de bso.

mamaleonie,, gefeliciteerd meis, hihi die ruben haha

miranda, fijn dat amsterdam zo leuk was, het sexmuseum vond ik ook niet zo veel aan hoor. en wel balen van joris, maar wel belangrijk voor jullie.

marijke,, goed dat stijn dan van de zon kan genieten. weet zijn school van de exceem en dat de zee goed is..?

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    mamaleonie proficiat!!! Wat leuk!!!

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hmmm..zal ik het of zal ik het niet...
    er is 1 oktober een singelloop, en ben aan het twijfelen of ik me zal inschrijven voor de 5 km..
    ik moet nog 4 lessen evy en dan kan ik het :) (loop nu ook al half uur met 2x2 minuten wandelen ertussen)
    het zou een goede stimulans zijn om door te blijven zetten, maar of ik het haal? zou wel heel trots zijn als ik als onsportief huismoedertje daaraan mee zou doen. maar van de andere kant..
    hmmm nog even over nadenken..en helemaal alleen is ook wel eng. iemand zin ;) hier? tis in breda! ;)
    en de vakantie zit er natuurlijk tussen, en het is 1 dag voor we naar disney gaan..hmmm

lidia wat knao dat het zo vanzelf ging bij damian zeg, echt een natuurtalent!
    en ja ze willen dan gelijk overal mee naar toe he, yara dacht ook best dat ze gelijk 25 minuten naar oma kon fietsen aan de andere kant van de stad whahaha

de bieb was trouwens leuk, wel een erg vipbehandeling. naast seth was er nog maar 1 ander kindje (allemaal niet gekomen vanwege slechte weer denk ik) dus alle aandacht en daarna nog volop gespeeld in de bieb. ik heb nog ene luisterboek meegenomen, s kijken of ik daarmee goed in slaap kan vallen. al gaat het de afgelopen 2 dagen niet echt verkeerd moet ik zeggen!

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Wel leuk om daar aan mee te doen Juut :)
    Wanneer sluit de inschrijving? Hoe lang heb je dus nog om erover na te denken?

Slecht weer?????
    Oei, hier vallen de mussen dood van het dak zo'n hitte is het.
    Heb Owen ingesmeerd met factor 50 en nog verbrand ie in de zon. Dus dan maar binnen zitten. Is trouwens wel veel lekkerder dan de 36 graden wat het buiten is :(

Richard is Erik ophalen. En dan gaan we m'n nieuwe bril ophalen :D
    Heb nog kouwe aardappelsalade van gisteren over. Stokbrood erbij en we eten weer voor vanavond hihi.

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo eindelijk rust in huize A ppelman ;) poeh heej.. t was vanmorgen ook hier al kwart over 5 dus toen mn moeder kwam, ben ik later op bed gekropen voor anderhalf uur. Dat doet me dan net weer ietwat energie geven voor de rest vd dag.

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo hier ook rust! Het slechte weer is hier begonnen. Belooft nog wat voor vannacht seth is zo'n enorme angsthaas als het om regen en onweer gaat. dus het matras ligt al klaar.
    yara vanmi weer bij buurmeisje gespeeld, seth was helemaal akelig van de hitte, helemaal niet lekker.

patries het zijn best zware tijden voor je he..goed dat je bijslaapt als het kan!

hedwig hier ook lekke rkoud eten hoor! en wat leuk een nieuwe bril! is het iets heel anders?
    en zal s kijken wanneer inschirjving stopt..

doeiii

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier is het ontzettend meegevallen met het weer tot nu toe. Wel wat regen en wat onweer maar dit is al weer verder getrokken. Nu kijken wat de nacht brengt..

En Juut is Seth al wakker geweest? Zo sneu als ze zo bang zijn..

Hier heeft Devin de test gehad, helaas was ie al weer (te) moe en hongerig. Dus na een fles nog even geprobeerd maar meneer vertikte veel dingen waar van ik weet dat ie t best kan. Iig krijgen we binnenkort de 'uitslag' en hopen we verder te komen. Ik hoop zo dat t allemaal alleen maar te maken heeft met een te trage ontwikkeling en voor de rest niets :(

Deel Deze Pagina