Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ja Kyra vind dat ook een makkie!!!

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja Erik krijgt de toets morgen!
    De juf houd rekening met zn autisme zei ze, dus ze is vandaag al begonnen met hem voorbereiden en hij komt naast haar te zitten met de toets.

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goed van de juf Hedwig!

4. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Hier geen tets, tenminste... Ik heb er nog niets over gehoord....? Zal wel niet dus, maar wat goed van Kyra zeg! Super!

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    carla
    ik had niet anders verwacht! Lekker ding is het.

Kyana schrijft tegewoordig ook echt kei veel. kan al zelf woordjes die in haar hoofd zitten, opschrijven bv; ik wil dat :$
    mijn lieve kleine moppie.... pfff

psst ben weer aan het lijnen ga nu 3 in en bein inmiddels 3,5 kg kwijt :) ik heb een stok achter de deur want ik MOET ivm mijn lijf. plus dat ik van mezelf eerst moet afvallen voor we gaan nadenken over een derde :) althans nadenken, johns besluit staat vast.

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier een zieke Justin met 39,2 op de bank. Vandaag wel even met m naar de tandarts geweest en ze zag karteltjes en slijtage bij zijn voor tanden onder en boven. Kan kloppen want hij bijt nagels :s voor de rest prima bij hem. Ikzelf word weer doorverwezen naar de mondhygieniste ivm constant bloedend tandvlees, zo erg had ze t bijna niet gezien zei ze en ik had een gaatje :s

Lidwina, Bedje voor de pop? aaaaah wat schattig.. hoe kom je daar aan? van je meiden ofzo?

De arbeidsdeskundige vh U W V heeft gebeld en ik moet donderdag langskomen :s (nav het telefoontje waarop ik in een brief weer heb gereageerd).

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    pff jippie het uwv :(

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier krijgen ze in groep 2 een test.

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Och ja U V W .. nou we zullen wel weer zien :s je bent gewoon van hun afhankelijk, bah.

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Kyana zit nogal tussen groep 1 en 2 in.
    Uwv pff net een rechtbank.

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ach het uwv... Gezellig, zucht! Succes Patricia!

@ Carla -> hier heeft Joris ze een week of 2 geleden gehad, 13 februari oudergesprek erover. Dus nog geen idee hoe ze het gedaan heeft. Wel op de psz heeft hij ze ook altijd gehad en hij zat toen ver boven het gemiddelde met alles. En met de taal snapte hij ook alles. Dus ben benieuwd hoe het dan nu is gegaan met de testen :)

@ Marian -> dus dan moet Lotte maar zo blijven tobben. Wat een gedoe zeg.

Hier vandaag een slechte dag, bah. Dus lekker rustig aan gedaan en veel op de bank gelegen...

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin net 39,7 echt een ziek vogeltje dat constant bij ons wilde zitten/liggen. Heeft net wel een beschuitje gegeten en een paar plakjes kaas en worst en veel toetje en net nog warme melk.

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ach garm...das niet leuk

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Beterschap met Justin Patricia!

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    beterschap voor Justin!

16. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Beterschap voor Justin.

Enne hier volgens mij pas toets in groep 2, hoorde dat diverse hem rond deze tijd hebben. Weet niet of jayson hem krijgt, denk het nog niet.

En feestjes.........hier word het dus gewoon de binnenspeeltuin. Nog niet te groot en ik wilde zeker niet thuis pfff. Dus we gaan met een kindje of 6 (incl Jayson) daar feest, alles inclusief (ranja, chips, ijs, frietjes/pannekoek, snoepzak mee naar huis). En trakteren. Ik heb bij Lobbes van die houten pennen met propeller besteld (0,50 cent maar) en dan een beker popcorn met die pen erin. Lijkt me voldoende.

Kan helaas niet verder terug. Las wel over evt speciaal onderwijs voor Erik bij Hedwig. Wie weet krijg je er idd een heel ander kind voor terug. Op deze manier zou hij nog een hekel aan school gaan krijgen. Ben beniewd wat ze zeggen bij Accare. Succes meid, ik weet dat je altijd het juiste zult beslissen. Je weet wat het beste is voor je eigen kindjes. Tot nu toe had je het altijd al bij het rechte eind.

Anniek, dikke knuf voor jou meid, een lichaam wat niet wil wat jij wilt, je werk, uwv, bedrijfsarts etc etc................maarre wel en heel leuk vooruitzicht misschien.....

Verder weet ik het helaas even allemaal niet meer.

Hier alles goed. Jayson gaat lekker. En we gaan natuurlijk komend weekend weer beginnen met carnavallen, Jayson en wij hebben er al helemaal zin in. Rob gaat zaterdagavond met de mannen weg en dan zondagmiddag (mits het een beetje weer is, maar dat is het voor carnaval nogal gauw voor ons) met het gezinnetje en opa en oma of zo.

17. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Anniek, wat leuk zeg, dat jullie toch nog over een derde denken. Zet m op met afvallen!

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hello
    hier weer stikverkouden, maar goed,maakt niet uit. verder gaat alles ok. al heeft yara bijna dagelijks van die huilbuien, en dan weet ze niet goed wat er is, zegt wel dingen als: ik kan soms zo moeilijk zonder jou op school. daarna gaat het wel weer goed, ze is wel wat moe enzo. het zal wel weer overgaan maar soms sneu om te zien want het verdriet komt wel echt uit haar tenen.

roba alvast heel veel plezxier gewenst voor carnaval! fijn dat alles lekker loopt! en een feestje bij de binnenspeeltuin valt vast erg in de smaak!

patries hoest met justin?

anniek goed bezig joh! doe je een of andere methode of helemaal zelf?

carla is de pijn bij dinja nu helemaal weg of klaagt ze er soms nog wel eens over?

marijke hoeveel daagjes nog tot disney?

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    vanmorgen naar de orthopeed geweest mijn hevige klachten nu komt van een combi.
    Ik het werk gebeld, wilde eigenlijk gaan werken maar ze splitsen de avondroute niet op :( dus zit nog thuis want huishoudelijk werk is me veel te zwaar. Heb gezegd dat als ze me nodig hebben, ze me kunnen bellen. a.s. maandag moet ik naar een rugfysio/arts en gaan we kijken wat hij kan doen. Mocht dit niet werken moet ik weer terug naar de orthopeed en word ik doorverwezen naar de pijnpoli. Zelf denk ik dat ik weer een contact wil opnemen met mijn reumatoloog. De afspraak wat ik had staan voor de revalidatiearts heb ik afgezegd. Ik denk toch dat hij mij hetzelfde advies geeft dan de orthopeed gedaan heeft en tja als het nodig is wbt maatschappelijk werk oid kan ik altijd nog een afspraak maken of me laten doorverwijzen.

marian
    hihi leuk he. Ergste is dat we vanalles weggedaan hebben zoals de box e.d. dus zullen we die dingen weer moeten aanschaffen maja. Ik twijfel zelf nogal want weet bijna zeker dat het voor nr 4 ook wel weer zal kriebelen maar ik maak me ook zorgen over het financieƫle plaatje.....

roba
    toch ook goed. Als jayson het leuk vind is het toch goed joh.

juut
    aan de hand van een soort 40 punt dieet, dit hebben mijn ouders en ik ook al eens gedaan 10 jaar geleden.
    En misschien een heel onozel of belachelijk idee maar als je haar nou eens een sleutelhanger meegeeft met jou foto erop? Dan ben je altijd bij haar.

patries
    hoest met justin?

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier nog steeds een zieke Justin die hoofd en buikpijn heeft. Hij heeft nog koorts 39 en diarree er bij :s

En Devin maakte Carmen na 3 kwartier al wakker.. nu slaapt hij weer en ligt zij als een malloot te brullen, bah kan daar werkelijk NIET tegen.

Deel Deze Pagina