Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Hedwig, wat heftig om nu beide diagnose zo kort op elkaar te krijgen en een plekje te moeten geven. Het is wel fijn dat er nu doorgepakt kan worden en dat de jongens de juiste begeleiding gaan krijgen. Misschien komt er dan ook wat meer rust in huis voor je, als je weet wat ze hebben kun je ook handvatten krijgen over hoe er het beste mee om te gaan om het voor jullie allemaal zo makkelijk mogelijk te maken. Alle respect voor jou!

2. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Anniek, het is allemaal wat met het uwv en de regeltjes en wetten die daaromheen hangen... Ik hoop dat het allemaal een beetje duidelijk is nu voor alle partijen en dat je niet achter je geld aan moet blijven vangen!

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> wat leuk dat Yara het zo geslaagd vond op de dansles. Zo leuk gewoon om te lezen dat ze er zo van geniet! Enne, de kleertjes worden niet groot, kleine Seth word groot :)

@ Anniek -> geldzorgen is ook gewoon niet fijn! Wat een gedoe weer om je gelijk te krijgen. Hopelijk maken ze het geld toch zsm mogelijk over ipv pas over een maand!

@ Patricia -> oei, hopelijk zet het dan niet door. En goed dat je een second opinion hebt gevraagd, hopelijk dan met een betere uitkomst. Want dit is natuurlijk ook niks...

@ Hedwig -> lieve Hedwig, het is gewoon ook zo moeilijk omdat je geen bevestiging krijgt van je omgeving! Geen medeleven, niks. En dat maakt het ook gewoon zo moeilijk! En dat terwijl je schoonouders het toch wel zeker moeten snappen met hun eigen zoon. Snap er helemaal niks van hoor! Kan je geen folders aanvragen/krijgen om die aan je moeder en schoonouders te geven? In de hoop dat ze het eens goed doorlezen zonder dat ze meteen hun oordeel klaar hebben? Het is wel fijn dat je nu voor je beide kleine mannetjes nu de bevestiging hebt en nu echt geholpen kan worden. Hopelijk voor Owen dan ook snel de aanvraag rond dat hij naar het MKD kan gaan! En zo ook voor Erik dat er snel duidelijkheid komt van de mogelijkheden die er voor hem zijn qua onderwijs. Laat het even allemaal bezinken en vertel het je schoonouders en moeder pas als je er klaar voor bent! Een hele dikke virtuele knuffel voor jou!

@ Marijke -> wat leuk! Nog maar even en dan heerlijk genieten van jullie Disney avontuur!! En fijn dat Renske zich nu gewoon liet knippen en zo vol is van Disney! Zo leuk om te lezen!

Nou kom ik weer hoor.. Moet weer even opscheppen over Jorisje :D Hij blijft me verbazen hihi. Vandaag met de zwemles vertelde hij heel trots over gisteren, zonder kurkjes gezwommen. En dus mocht hij nu ook zonder kurkjes zwemmen. Toen gingen ze naar een nieuw onderdeel, het zwemmen door het gat onder water. Hij deed het zo goed meteen dat toen de papa's en mama's mochten kijken, hij het eerst voor mocht doen en het daarna nog een keer wilde doen om even iedereen te showen. Zo leuk! En hij was zo trots!

4. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Tjongejonge, ik vergeet vanalles..

Marijke, leuk zeg, disney over een paar dagen... Ik ben best jaloers!

Judith, sterkte met de verkoudheid, ik hoop dat ie je morgen niet in de weg zit tijdens de workshop...

5. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Wauw Miranda, wat knap van Joris! Hier moet ik ook maar eens gaan uitzoeken over hoe en wat met zwemles...

6. lidia

lidia Fanatiek lid

Hoi dames, hier weer wakker met hoofdpijn.straks naar de ha..voor mijn nek en oren. Reageer straks opjullie.

7. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Goedemorgen!

Die Daan en Anko zijn echt modelbaby's! Ik gaf ze de laatste voeding altijd rond tienen en moest ze dan om half 7 wakker maken. Gisteren dacht ik, laat ik ze eens wat vroeger op bed doen en ben begonnen met voeden om half 8. Om kwart over 8 lagen ze er in en ik moest ze vanmorgen om half 7 wéér wakker maken! Ze liggen nu ook nog in bed, hebben heerlijk geslapen tot 5 minuten geleden, dus ik kon lotte en martijn ook naar school brengen zonder ze mee te hoeven nemen. Er begint er nu eentje te brabbelen, zou niet weten wie, ik kan tot nu toe alleen maar hun huiltjes uit elkaar houden, ze brabbelen nog niet lang genoeg, moet even oefenen daarop....

8. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Lidia, succes bij de ha, ik hoop dat ie wat voor je kan betekenen...

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    bedankt allemaal voor de reacties!!
    Moet het allemaal nog laten bezinken. Of heb dat al gedaan. Weet het niet. De juf enzo zeggen allemaal : nou, sterkte. En het gaat zwaar worden etc etc.
    Maar raar genoeg zie ik dat niet zo. Ja, weet natuurlijk wel dat het niet makkelijk gaat worden. Maar dat was het nu ook al niet. Dus denk niet dat het veel anders gaat worden. Denk juist dat het nu beter gaat worden. Of ben ik nu al te positief ingesteld? ;)

Gisteren na Accare hebben Richard en ik nog 2 uur lang koffie gedronken in het UMCG. Heel goed gesprek gehad. Moest wel heel vaak zeggen wat me dwars zat, maar denk dat ie het wel begrijpt. We weten dat we elkaar vaak verkeerd begrijpen. Dat is best wel moeilijk. Maar we kunnen er gelukkig ook heel goed over praten!

Voor opa en oma heb ik het volgende gevonden.
    Voor opa's en oma's - Over een kind met autisme
    Dit printen we uit en geven het aan hun. Kunnen ze op hun gemak lezen en hopelijk begrijpen ze het dan beter.

@Miranda : wauw die Joris! Een echt waterratje hihihi

@Juut : Yara weer op dansles zag ik. Leuk hoor!

@Marian : wauw heerlijk joh dat Daan en Anko het zo goed doen! :)

@Lidia : ben benieuwd wat de huisarts zegt. Hopelijk kan ie je helpen!

@Marijke : ow spannend! Over een paar dagen naar Disney! Lijkt me zo gaaf he!
    Ben nu al benieuwd naar je foto's! hihi

10. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Kent iemand 'leeuwenstein'? Zag dat ze meelas en zag ook dat een aantal van jullie ook al hebben gekeken in haar profiel. Ik kan er niets van maken maar hoop dat ze niemand hier 'bespied'....:D;)

11. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Hedwig, wat een goeie link! Daar hebben ze vast wat aan! O, en ik denk niet dat je te positief bent hoor, deze diagnose brengt met zich mee dat je de juiste hulp krijgt dus kán het alleen maar beter worden lijkt me...?

12. lidia

lidia Fanatiek lid

hallo,,

nou hier weer:( nieuwe meds voor mijn hoofdpijn.. hopelijk gaan deze snel helpen.. zo slapen met elise en vanmiddag auto halen pff even apk enz,, 147,-Euro:$ grr het zou verboden moeten worden..

hedwig,, jee meis wat een dubbel gevoel is dat voor jou,, aan de ene kant weet je nu wat het is maar het is nu ook defiitief.. moet wel zeggen dat ik jou een hele sterke mama/vrouw vind hoe je er mee omgaat en hoe open je er over bent.. ook een goede link voor je schoonouders en moeder..

marian,, zag de naam laatst ook staan??? weet niet wie het is..

juut, patries beterschap voor jullie.

anniek,, oei meis geldzorgen zijn vaak de ergste,, heel veel sterkte meis..

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ken dr niet Marian. Fijn dat Daan en Anko je je nachtrust iig gunnen ;) en slapen de andere kids ook lekker door?

Hier naar de arb deskundige geweest, gesprek gehad en mag nog steeds een paar uurtjes vrijwillig werken gelukkig want redt t anders echt niet. Is alleen onduidelijkheid (bij haar) of u w v de kinderopvang moeten betalen (voor alle dagen of alleen de 3 uurtjes dat ik werk). Ook zei de arbo arts die ik va okt niet meer heb gezien dat ik straks 20 u per week zou kunnen werken, máár dat staat nog even terzijde. Wachten iig volgende week af en wat de verdere stappen zijn van het vermoeidheidscentrum.

Straks even werken, ben moe, hoofdpijn maar ga toch maar even.

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    pfff tis toch wat he patroes die Arbo :(
    Word je niet vrolijk van!
    Wel fijn dat je nog niet vol aan de bak hoeft.

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
  16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Lidia : nieuwe meds. Hopelijk gaan ze snel inkicken. misschien na je dutje.
    En idd apk is schandalig duur altijd :(

17. Marian, ik heb die naam ook zien staan, en soms nog een naam, die ik niet ken..

18. Lidia, beterschap.

Stijn wil weer niet naar school. Hij vindt het te druk en hij was vanmorgen weer gepest. Pff..zo jammer dat hij zelf niet meer loslaat erover..dus bel school af met de mededeling dat hij niet wil met reden waarom? Zegt de onderdirecteur alleen, oke?? Ga maar weer mailen

19. Classic

Classic Niet meer actief

HIEp HIEP HOERA,

1000 berichten op mijn nieuwe account, en waar kan ik dat beter vieren dan bij mijn lieve MAART MAMA's 2007!!

*deelt taart, en komkommers,tomaat,wortels,bleekselderij uit(voor de mensen die aan het lijnen zijn)*

20. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ach gus arme Stijn :(

@Mommie : gefeliciteerd!! ;)

Deel Deze Pagina