Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Had de school nog niet gebeld, maar zijn juf belde net al om het verhaal van Stijn te bevestigen en dat de pester aan gepakt wordt.

2. Yeah.. Hoera voor je 1000 berichten, mommie.. Ik neem er een koekje op..mmh..

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ow gelukkig Marijke! Stijn ook opgelucht?

4. Classic

Classic Niet meer actief

ohh gut, Pesten is niet fijn :( wat fijn dat ze er iets mee gaan doen!! zo jong..! :(

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ach wat sneu voor Stijn... Hopelijk doen ze ook echt wat eraan en kan hij weer vrolijk naar school!

@ Hedwig -> fijn dat je informatie hebt gevonden voor opa en oma. En ook dat je zo goed met Richard een gesprek hebt gehad erover. Ik denk zelf ook dat het juist makkelijker gaat worden met de hulp wat je nu gaat krijgen. Tuurlijk heb je momenten dat het zeker ook moeilijker word, maar dat hebben we allemaal.

@ Mommie -> lekkere taart :D Goed gedaan!

@ Patricia -> arbo.. Zucht! Idd nu even afwachten met het vermoeidheidscentrum wat ze voor je kunnen doen.

@ Sandra -> hoe is het daar bij jou?

@ Carla -> de drukke extra uren op school overleefd?

@ Marian -> wat fijn dat die 2 je een goede nachtrust gunnen. En het brabbelen, wat leuk en gezellig!

Hier weinig te melden, niet zo'n geweldige dag vandaag...

6. hallo dame,s

Ik heb even niks gelezen,krijgen de kleine dame,s en heren ook toetsen deze wk en volgende wk?
    Youri had had vandaag de Taal toets en de juf ging t meteen nakijken
    iv hij vorige wk ook weer thuis was met de 2e x n longontsteking
    hij had t super goed gemaakt,48 vragen 39 goed dus 11fouten de beide juffen keken elkaar echt zo aan van is dit van youri dat kan gewoon niet hahaha dus ben benieuwd volgende wk want dan heeft hij n rekentoets...
    doeidoei

ga weer verder met eten koken...

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Esther, hier heeft Joris ook al de CITO toetsen gehad, hier krijgen wij tijdens de oudergesprek de uitslagen van. Wel goed van Youri! Wel fijn dat hij weer opgeknapt is. Ellende, al de 2e keer zo snel achter elkaar...

8. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Daan en Anko weer goed geslapen, jammer dat Bas om één uur besloot dat hij eruit wilde.... Ik ben er twee keer uitgeweest om hem weer neer te leggen en na een half uur sliep hij weer...

9. Ik heb niks gehoord over citotoetsen. Wel knap van jullie kindjes dat ze zo goed gemaakt zijn.

Marian, het is wat? Samen de jongste uit, komt de ander..

De kinderen nog 1 dagje naar school en dan zondag rijden naar Parijs.. Het wordt alleen heel koud, zou het een idee zijn om de kinderen met een ski broekje te laten lopen, of is dat te gek?

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    oei spannend!!!
    Hmm denk geen overbodige luxe een skibroekje. Want het word echt heeeel koud! Maar wel droog dus dat is heerlijk!

Of van die gevoerde broeken. Die draagt Erik heel vaak nu. Kun je gewoon bij de C&A kopen. Je hebt ze zelfs in spijkerbroek model hihi

11. Nou Hedwig, ik denk dat ik toch zo iets ga halen..en voor onszelf thermoondergoed, lekker sexy

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hahahaha!!

Voor kids heb je trouwens ook thermo ondergoed he. Te koop bij de wibra. Geen idee of het echt thermo is...... maar je kan altijd proberen ;)

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Marijke, als je al skibroeken hebt voor de kids, die gewoon meenemen. Stel het is echt heel erg koud, dan ben je heel blij met de skikleding! Zo gek is dat niet, plus de kids hebben het dan lekker warm. Gevoerde broeken kan ook, maar die zijn niet zo warm als skikleding (maar ja, die doe je ook over de gewone kleding heen...)

@ Marian -> jammer dat Bas aan het spoken was vannacht. Boefje!

Hier nu bij mijn moeder. Om 4 uur met Joris nog even op controle bij de huisarts. Hij klaagt nog steeds geregeld over hoofdpijn (afgelopen week 3 keer). Dus even voor de zekerheid laten checken...

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hey meiden
    ik heb wel bijgelezen hoor maar vanmorgen al en heb niet meer alles onthouden....
    ff uit mijn koppie;

Marijke
    een majootje onder de broeken van beide? Bedoel je koopt gewoon een zwarte majo voor Stijn, niemand die het ziet en Renske draagt hem straks wel op.

miran
    ben benieuwd wat de huisarts van zijn hoofdpijn zeg, zo zielig altijd.

hedwig
    wat goed dat je dit gevonden hebt op internet. Hoef je zelf niet zo veel uit te leggen en kunnen ze zien dat het 'echt' is.

vanmiddag waren de kids hier beetje erg vervelend dus zijn we ff hier achter in de tuin gegaan. {dit doen we echt schandalig weinig} ik heb beetje opgeruimd en gedaan en de kids ff gespeeld. Nu lekker op de bank k3, alice in wonderland kijken. Heb de tomaatjes in de oven staan voor verse tomaten soep mmmm

pssst het lijnen gaat vrij goed :) het was even 'gestokt' maar krijg er nu per dan zelfs onegveer 200 gram vanaf! Dus nu in totaal 5,5 kg afgevallen!

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw kei goed van je Anniek!!!

@Miranda : wat zei de dokter?

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nou de dokter had alles nagekeken en het blijkt dat hij letterlijk zijn hoofd vol snot heeft wat dus er maar niet uitkomt. Ik zelf vind het wel vreemd, want hij heeft geen snotneus en heeft het alleen het 's avonds. Ik had nog gevraagd voor een verwijzing naar de oogarts (kan ja ook van de ogen komen), maar dat vond hij niet nodig. Ik heb zelf ook een bril (-0,50), zie ook geen verschil met of zonder bril, maar is puur voor de hoofdpijn! Als ik mijn bril een dag niet op heb, voel ik het gelijk veel erger.

Maar ja, nu maar weer afwachten. Kan tot 6 weken duren volgens de arts.. Geloof er eigenlijk bar weinig van. De arts zei ook dat de trommelvliezen naar achter geklapt zijn (??) en dat dat ook een teken ervan is. Hij klaagt niet van oorpijn ofzo, ook zo overdag niet alleen de avond en dat ook nog niet elke avond... We wachten maar weer af.

Nu ons klaarmaken. Gaan nog even een rondje zwemmen.

Ik had trouwens vanmiddag ineens knallende koppijn, ik 2 paracetamol met codeïne genomen, was bij mam en ze had geen andere. Maar blijkbaar was dat echt te voor mij... Werd er helemaal duizelig van haha. Was geen pretje. Maar gelukkig is dat gezakt, alleen nu wat last van de maag en weer wat hoofdpijn. Dus hopelijk doet het zwemmen me goed. Gelukkig gaat Sven mee, dus mag hij gek doen met Joris ;)

17. lidia

lidia Fanatiek lid

Hoi dames , hier klaar maken voor een bruiloftfeest. Kids zijn bij mijn ouders.morgen kunnen we weer uitslapen.:)

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hmmm vaag hoor Miranda. Pfff wat hebben huisartsen toch met dat anti doorverwijzen. Net of ze het zelf moeten betalen :( grrrr

Veel zwemplezier!

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier terug uit Amstelveen, wat een trip, ieder kind zo'n half uur bezig. Maja, het is ongelooflijk wat ze er uit halen joh!

Devin is hooggevoelig (net als zijn broer, had ik níks over gezegd ^^), weet niet met prikkels om te gaan (klopt, hij kan ze niet filteren). Hij is 'jaloers' op C en J dus hij vroeg waarom. Dus ik vertelde dat ie qua ontwikkeling achter liep dus ook minder kan. Dit verklaarde het. Devin kan niet tegen (smeer)kaas en we moeten soja producten gaan geven. Varkensvlees word ook uitgebannen hier. We zullen zien wat t oplevert.
    Carmen kan niet tegen varkensproducten en niet goed tegen melkproducten dus die gaan we ook soja proberen. Ze is alert, nieuwsgierig, neemt veel in zich op, assertief etc. Klopt helemaal en dit uit zich dus in het 'slechte slapen en dromen'. (pss t was vanmorgen 10 voor 8 trouwens) :)
    Justin moeilijker gevalletje, hij klaagt vaak over buikpijn dit komt oa door spanning die hij voelt, kan niet tegen citrusvruchten.hij voelt wantrouwen en qua liefde voelde hij zich ook minder.. voelde me meteen weer schuldig, ja stom maar dat is gewoon zo. Dus nu weer alert op alles en proberen echt naar m te luisteren en de aandacht te geven die hij nodig heeft. Voor de rest is Justin dus hooggevoelig en krijgt nu pillen en hij heeft druppels om dit te gaan filteren want t word m teveel.

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    miran
    anders ff langs pearl oid?
    Offuh ff langs de huisartsen post. Of een andere huisarts voor een soort van second opinion? vind dit weer een gevalletje van ; voor jan lul naar de huisarts!

marijke
    spannend trouwens! Bijna naar euro disney!

hier maar zo naar bed. maar wil het tot 23 uur volhouden want wil graag secretly pregnant kijken!

Deel Deze Pagina