Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Sorry dames, ik verwaarloos jullie heel erg...

Maar hier blijven we aan het trubbelen...Dinja heeft weer een AB kuur(de 3e sinds oktober....). ze heeft nu een fikse middenoorontsteking. Ik zelf heb een flink ontstoken oog, dus AB zalf daarvoor. Het is allemaal erg vermoeiend...Met Dinja zijn we al vanaf half dec aan het sukkelen, slapen gaat erg slecht. Dus breekt me een beetje op. dan ook nog ouderavonden en vergaderingen erbij, dus beetje veel op het moment.
    Maar goed ik moet niet klagen want als ik dan het verhaal over Sandra weer lees....breekt m'n hart...

Lieve Sandra wat vervelend om te lezen dat het met je moeder niet goed gaat...hopelijk helpt alle hulp die ze krijgt wat...En jij blijft maar door bikkelen....Lees net dat Indy gisteravond ook nog ziek werd, dus beterschap.

En dan Anniek, ook een hoop getrubbel en ook weer dat stomme geld....

Marijke heel veel plezier in Disney en alvast proficiat met Renske!!! Maak er een super leuke vakantie van en geniet samen!

Patries leuk filmpje!

Hedwig ook Owen dus autisme, vind het toch knap hoe jij je er door heen slaat hoor, het is gewoon heel erg lastig. Hoop dat alles nu snel en goed geregeld wordt voor je mannetjes.

Juut lief dat je me mist! Maar ja nu dus ff erg druk hier thuis en op school...Las dat jullie lekkere eierkoeken hebben gebakken, mmm! Verder alles goed daar?

Marian las het over Martijn, moeilijk hoor en zeker als hij zelf ook niet echt kan aangeven waarom hij zo doet....

ehmmmm hopelijk niemand vergeten....

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    he goeiemorgen carla! wat fijn dat ik je weer even "zie" hier! zo sneu voor dinja, en moeilijk voor jou/jullie. een slechte nachtrust is zo slopend en heeft jammer genoeg zoveel invloed op alles..
    en alles op school er dan nog bij..ik sta er ook altijd van te kijken (bij vrienden in het onderwijs en bij jou) dat er zó veel extra bijkomt waarvan er vanuit gegaan wordt dat je het allemaal zo maar doet. sterkte meid en er komt hopelijk gauw genoeg weer meer tijd voor hier.

patries wat een leuk filmpje!

oe marijke is nu onderweg! zo leuk! wij willen ook :) (wie niet haha)

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ja Juut we hebben veel vakantie, maar er komen stiekem zoveel extra uren bij in een schooljaar...Maar goed het hoort er allemaal bij en normaal is het ook wel te doen. Maar nu is het even gewoon erg veel met al die trubbels hier!

en ja Disney zou ik ook wel een keer willen!! Maar we gaan al in de zomer vliegen en we willen eind april naar Engeland naar een vriendin van mij die 2 weken geleden bevallen is...dus hier zit het er voorloppig niet in!

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    nou, wou dat ik met Marijke kon ruilen!! hihihi
    Ben er nog nooit geweest maar is een grote droom van me!

@Carla : fijn weer wat van je te lezen. Of balen zeg dat Dinja zo ziek is telkens :(
    Ik hoop voor je dat ze snel weer de oude is en weer lekker gaat slapen ook!
    Dikke knuff voor je!

@Hier
    Gisteren dus naar Thomas de trein geweest ( stomme ik ben fototoestel vergeten grrr )
    Was een leuke show. Peter Lusse speelde ook mee hihihi
    Merkte dat het voor Erik een beetje TE was.
    Het was een behoorlijk luidruchtige show met veel spectakel en de kindjes werden veel erbij betrokken. En dat was toch wel wat te veel voor Erik.
    Na een half uur hing ie dan ook tegen me aan dat ie moe was.

Daarna nog ff naar de mac :)
    Toen weer door naar opa en oma om Owen op te halen.
    Zo leuk altijd ( maar niet heus ) dat je bij binnenkomst gewoon totaal genegeerd word door je eigen kind........ blijft slikken.
    Bij thuiskomst Owen niet te genieten. Hele nacht ook niet. en vanaf 5 uur al weer wakker. pffff

Erik gisteren avond meteen achter de wii en er niet meer achter vandaan geweest. Vanacht een nachtmerrie en heeft dus tussen ons in geslapen.

{Pfff zo vervelend altijd die nasleep als we iets leuks hebben gedaan.
    Owen nog steeds niet te genieten. Erik al wel wat beter. kun je merken dat ie al wat ouder is he dan Owen. Erik begrijp meer en kan er beter mee om gaan dan Owen.

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen dames!

@ Carla -> jeetje wat sneu voor Dinja, weer nu iets waardoor ze een AB kuur moet... Logisch dat het je opbreekt, het gaat maar door met Dinja! Beterschap!

@ Sandra -> vind het zo sneu voor jullie om te lezen dat het zo slecht gaat met je moeder. Een hele dikke knuf!

@ Hedwig -> zo jammer, je doet alles voor je mannen maar krijgt zo weinig respons... Ja je krijgt respons, maar negatief, en niet positief na zo'n gezellig dagje. Wanneer moet je eigenlijk weer terug nu naar Accare?

@ Lidwina -> hoe was jullie bezoekje aan Marian?

@ Marijke -> alvast gefeliciteerd met Renske! En heeeeeeel veeeeel plezier in Disney! Geniet ervan!!

Hier word Joris om 11 uur opgehaald om met oma naar de dierentuin te gaan en dan gaan Sven en ik even de stad in...

6. lidia

lidia Fanatiek lid

marijke,, heel veel plzier in disney en renske ook bijna jarig, gefeliciteerd met die grote meid..

carla,, jee meis dat is ook niet best bij jullie. hopelijk gaat het snel beter met dinja.

sandra,, oo ik heb tranen in mijn ogen als ik lees wat je allemaal mee moet maken. en zo sterk.. sterkte meis

patries,, haha leuk om te zien:D

juut,, ach die seth,, en vind yara het nog steeds leuk dat ie op haar kamer slaapt?? en hier ook graag naar disney maar denk volgend jaar.. dan is elise bijna 4 en Damian 6..

anniek,, hoe gaat ie nu??

marian en lidwina was de date leuk???

hedwig,, hier ook bij thomas geweest met damian.. knap hoor jij zo rustig blijft als je kids er na zo veel indrukken z'n last van hebben. knuf..

ehh sorry ben de rest vergeten:)

7. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Goedemorgen!

Het was erg gezellig en geslaagd gisteren. Lotte was helemaal blij met een bult nieuwe kleren! Martijn was er niet, maar was nadat ze weg waren en hij lotte mooie van de meiden gekregen prinsesje zag heel erg verdrietig en daarna boos dat hij geen kadootje had gekregen.. Nou ja, dat moet ie maar leren hoor, hij krijgt ook wel eens wat als Lotte niets krijgt! Ik was ook erg blij met de verkleedjurken en de poppenwieg etc., Lotte heeft dat nog niet gezien, ze moet niet teveel in een keer krijgen he? Ik zal nog eens op mp kijken voor wat jongensverkleedkleren...

We hebben gezellig koffie gedronken, geluncht, Daan en Anko gebadderd, gekletst, de uurtjes vlogen voorbij! Het was zo einde van de middag. Dit deed me weer eens realiseren dat ik dit soort dingen vaker moet doen, een beetje gezelligheid opzoeken schiet er regelmatig bij in.... Lidwina en Didier bedankt!!

8. hardloper

hardloper Niet meer actief

marian heeft toch zulke leuke lieve kindjes, echt! en martijn ook hoor, heb m maar heel even gezien, maar begrijp het wel hoor, ineens zo'n vol huis, al die mensen en kindjes die alsmaar zijn plekje binnenvallen.... lekker kleertjes gekregen voor de kledingbank:D was erg gezellig!

hedwig, is ook moeilijk als owen niets zegt en jullie negeert als je weg bent geweest, maar je merkt wel aan hem dat ie jullie mist en dat hij dat moeilijk vind. hij kan zich neit uiten, jullie komen terug, dus hij negeert jullie. reactie op het weg zijn, misschien angst dat je weer gaat. dan komt ie weer thuis en is ie boos. weg kwijt, ook een reactie op het terugkomen en weer veilig op zijn eigen plek zijn zodat hij makkelijker zich kan uiten op de enige manier dat ie weet.
    Hij herkentj je echt, hij weet wie je bent, en je bent echt belangrijk voor hem, anders zou hij zich nei zo kunnen laten gaan meis. hij uit het niet als iedereen, maar hij uit het wel. dikke knuf meis, het is niet niks, maar er komt hulp. je bent een kanjer, en een goede moeder.

carla, vervelend dat dinja zo lang ziek is al zeg. hoop dat het echt snel over is. sneu meiske:(

snel weer verder, heb de zolder bijna klaargesopt:D

9. hardloper

ach gossie, ik zal stiekum de volgende keer voor martijn ook wat meenemen.;)

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    pssstttt ik geloof dat wij het 'oudste clubje' van de mama's zijn!
    toch wel trots op, niet?

Vind het ook altijd zo fijn dat ik hier tegen al mijn vriendinnetjes kan vertellen hoe en wat....
    geen strijd, geen opscheppen, geen vervelende reacties gewoon TOPPIE
    maw: Ik ben zooo blij met jullie!

11. hardloper

(* geeft anniek een dikke knuf*):D

12. hardloper

er ligt sneeuw. klein beetje, niet genoeg om te sleeen.

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Anniek: helemaal met je eens! Ik ben ook mega blij met jou/jullie!

Dikke knuff voor iedereen :) :)

@Lidwina : hier ook een heeeel dun laagje sneeuw. Mocht van mij wel meer iets meer zijn ;)

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Anniek -> ik ben het ook helemaal met je eens :)

En hier ook sneeuw, bah! En als je dan de weersvoorspelling bekijkt van de komende weken, zucht...

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier idd ook sneeuw ;p, mjah hou niet vd winter.. alleen voor een weekje sneeuw en dan een week kunnen schaatsen en dan mag t voor mij part wel weer zomer zijn :)

Net naar de apotheek geweest, startte de auto (bijna) niet meer.. grr. Sta je daar dan zónder telefoon (dus die gaat voortaan gewoon maar weer mee). Maar na de 2e x deed ie t gelukkig weer.

Voor de rest weinig te melden. Was vanmorgen giga boos op C. Was net een speenvarken, zo krijsen om NIKS en iedereen wakker makend om 6 uur. BAH

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier vanmmorgen voor mn schoenen weg geweest..heb zooltjes (kan ik ook in andere schoenen kwijt) en 1 paar schoenen is dus aangepast, zit een extra zooltje onder. niet echt een mooi gezicht moet ik zeggen. maar o o o wat loop ik anders! echt niet te geloven! wel wennen hoor, moet t ook opbouwen. loop voor mn gevoel met xbenen (knieën nr elkaar toe). vreemd gevoel. maar die inlegzooltjes zijn wel lekker hoor :)

verder alles prima hier. roland is van t weekend 2 volle dagen aan het slopen geweest. wij hebben ons ook wel vermaakt met zn drietjes haha.

patries oe das balen van de auto, hoop dat ie verder niet meer moeilijk gaat doen

miran hier wordt niet zoveel sneeuw voorspeld, bij jullie wel?

anniek we zijn idd heel blij met elkaar hier!
    gaat t afvallen nog steeds lekker?
    en hoest met kyana en devin?

marian leuk dat jullie het zo gezellig hebben gehad!

hedwig moeilijk hoor meid, als de naweeën van zo'n dagje weg zo groot zijn.....

lidia hoe gaat ie daar?

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wat een goed cluppie hebben wij toch hier!!!

Zo beide kids zitten op school dus net even heel actief zumba gedaan!!! wil volgende week maandag weer beginnen met lijnen.
    Anniek gaat bij jou wel lekker het het lijnen!!

Juut wat fijn dat je zo goed het verschil merkt joh

18. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hoi allemaal.

Kleine update van mij hier.
    Het gaat idd niet goed met mam. Gelukkig hebben we nu hulp van het crisisteam van het ggz. Die houden haar heel goed in de gaten. Heeft nu flink wat medicatie, waardoor het ietsie beter gaat.
    Gelukkig, want als ze zo in de war is en allerlei dingen ziet die er niet zijn, gaat dat door merg en been. Zo erg om haar zo te zien!!!!
    Mezelf vergeet ik er idd door, maar ja zou iemand van jullie het anders doen? ik niet hoor. De tijd voor mezelf gaat komen! daar ben ik van overtuigd. nu is het nog steeds overleven, en er vooral voor mam zijn.
    Indy is vandaag een dagje thuis (nou ja met mij bij ons mam) geweest, want is idd ziek. Al 2 nachten overgeven. Hoop dat ze morgen beter is en naar school kan :$.

Verder mis ik jullie verschrikkelijk! maar er is nu helaas weinig ruimte. Ben 's avonds kapot. En lig er vroeg in.

Wil voor mijn moeder een boek gaan maken met mijn vaders foto's. wil hiervoor een mooie digitale scrapkit aanschaffen, maar kan zo niks vinden. Wil hem best kopen. Weten jullie mooie site's?

gr. sandra

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Sandra ik alleen maar heel veel bewondering voor je hebben. Je bent er voor je moeder en dat is idd wat iedere dochter wel zou doen9ten minste dat denk ik ook...), maar dan nog is het toch niet zo vanzelf sprekend hoor, petje af. We snappen heel goed dat je geen tijd hebt voor ons nu, als je maar weet dat we er altijd voor je zullen zijn. Fijn dat er goede hulp is voor je moeder...En ach Indy ook nog ziek, hopelijk si ze snel weer beter.
    Dikke knuffel voor jou.

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Digi knuf voor jou Sandra! en hopelijk knapt Indy snel weer op!

Deel Deze Pagina