Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Beterschap Lidia!

Erik zit nu lekker achter de pc, Mario filmpjes te kijken.
    Probeerde daarstraks wel een grote sneeuwbal/pop te maken met hem. Maar na 2 minuten buiten had ie het koud en ging naar binnen.

Owen slaapt meestal niet meer tussen de middag. Heb hem nu wel ff op bed gegooid voor onze rust. Zie wel of ie wil slapen.
    Hij was alles weer uit de kasten aan het gooien beneden. Dus was wel ff tijd voor wat rust voor mij hihi.

Morgen komt mn moeder op bezoek. Heb dus al dagen een strontchagerijnige man rondlopen pffff.

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Hedwig -> nou gezellig dan dat je moeder komt ;) Kijk jij er wel naar uit?

@ Lidia -> oei! Beterschap! Duimen dat de druppels snel werken..

@ Anniek -> het weer doet ook niet goed hé. Ik heb ook ontzettend veel last van mijn gewrichten nu met dit koude weer... Bah!

Hier koken, dan eten en dan niks. Voel me sinds een kleine 2 uur ineens niet zo lekker. Gevoel van koorts, krijg het steeds kouder... Hopen dat niet de griep ofzo gaat doorzetten, daar heb ik geen tijd voor!

3. Hey,
    Ja we zijn gisteravond thuis gekomen.

Wat is het toch een andere wereld in Disneyland, heb echt het gevoel dat ik even op een andere planeet was (even geen ipad, computer, nieuws internet enz enz..)De kinderen hebben zo genoten van Disney.
    Het was heel rustig, dus geen lange wachtrijen (hooguit 5 minuten). We zijn overal, waar we in wilden (en de kinderen in mochten) wel 2 of meer keer in geweest. Ook alle tijd gehad om met de Disney figuren op de foto te gaan. Renske is verliefd op mini mouse.
    Ze vonden die parachute van toy story soldaten (mini vrije val) helemaal super, daar zijn we wel 6 keer in geweest. Renske gieren van de lach. Echt grappig.
    De voorstelling van Stich was ook heel leuk. Renske werd naar voren gehaald, dus we vertelden dat ze jarig was, en Stich ging voor haar zingen. Zo leuk gemaakt die voorstelling.

Ik ga zo even een paar foto's selecteren en hier plaatsen, maar op een of andere manier lukt het mij niet zo goed..

en ja het was heeeeel koud daar..dus gelukkig hadden we thermo kleding mee, en een skibroek voor Renske.

4. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Marijke, zo te lezen hebben jullie heerlijk genoten.

Hier echt een rotdag gehad. Mam vanmorgen natuurlijk heel onrustig. Ging wel redelijk goed mee de auto in.
    Maar eenmaal op de paaz aangekomen...........ach mijn hart brak gewoon. Het was verschrikkelijk om haar zo te zien. Ze zei steeds: jullie gaan me hier toch niet achterlaten.
    Zo in de war, en ontredderd. Onderweg naar huis heel wat traantjes gelaten. Het was echt verschrikkelijk. Ik ga op bezoek bij haar.

gr. sandra

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ach lieve Sandra, zo moeilijk! Maar een hele grote stap naar hulp is nu gezet. En hopelijk met een goede vooruitgang voor je moeder. Een hele dikke knuf!

@ Marijke -> wat een heerlijk verslagje van jullie Disney avontuur! Een en al genieten was het dus voor jullie! Heerlijk hoor! Ben benieuwd naar de spam van jullie geweldige avontuur!!

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    jemig Sandra wat moeilijk zeg :(
    Wat is nu het plan op de paaz?

@Marijke : wauw klinkt fantastisch zeg! Ben zoooo ontzettend benieuwd naar de spam!! :) :)

7. lidia

lidia Fanatiek lid

Goedemorgen dames..

Hier gelukkig weer wat beter:).

Straks boodschappen doen en vanmiddag een high tea met oude klasgenoten.we maken allemaal wat lekkers.

Tot laters

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hello!
    hier alles oke. gister dagje gewerkt, en terug 3 kwartier gereden door de sneeuw (normaal 20 minuutjes)! was blij toen ik weer thuis was! rol gisteravond nog even om n nieuwe sneeuwschuiver gegaan (die brak ineens doormidden!) en snowboots voor ons en goede handschoenen. had ie die van hem niet eens gepast! mannen! ze zaten helemaal niet goed dus hij kan die van hem nog gaan ruilen vandaag..handig he, maar niet heus.

dit weekend niet zoveel op de planning, alleen zondag nr rols vader (verjaardag) ben benieuwd hoe glad het nu is buiten!

sandra wat erg om te lezen meid, van je moeder..wat moet het moeilijk zijn om dan terug nr huis te rijden zeg..maar je hebt er absoluut alles aan gedaan om haar zo lang mogelijk thuis te houden. langer was gewoon niet verantwoord meid..ik wens je ook hiermee weer heel veel sterkte :(

fijn lidia dat je je beter voelt, en geniet van de high tea, das wel heel gezellig!

marijke welcome back en nog van harte met renske he! wat leuk om te lezen dat jullie zo genoten hebben! ik zie heel graag heel veel foto's :) :)! fijn dat jullie overal in konden zonder lang te wachten!

hedwig hoop dat het een beetje leuk wordt met je moeder en dat richard en de jongens het een beetje trekken

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    san
    jemig wat rot en verschikkelijk enzo....
    je hebt het beste gedaan maar op zo'n moment lijkt het het slechtse.... sterkte

10. hardloper

hardloper Niet meer actief

eindelijk even tijd

sandra, moeilijke beslissing meis, maar wel een goede. je moeder kan daar de hulp en de rust krijgen die ze nodig heeft. het is voor jullie alle twee een ongelooflijk moeilijke tijd geweest, en het is goed om haar nu even uit handen te geven. dan krijg jij misschien ook even de rust om weer een beetje tot jezelf te komen. meissie wat maak je veel mee op het moment, maar er komt een inde aan. het gaat weer goed lopen en er komt weer rust. laten we hopen dat het er snel aan komt, want dat mag nu wel eens. dikke knuf, let op jou, neem de tijd, post je zorgen, weet dat we er zijn voor je.

hedwig, wat geod dat erik er zo tegenaan kijkt. een rustigere klas. het is logisch hoor, dat je bij het horen van een uiteindelijk naampje het moeilijk hebt. het voelt waarschijnlijk erg definitief, maar het is de start van goede adequate hulp. hoop dat erik snel geplaatst kan worden. een nieuwe school, rustiger, met kindjes waar hij misschien ook meer mee kan. meer rust voor jou. Ik weet neit hoe lang wachttijden zijn, hooop maar dat ze snel plekjes hebben voor je kereltjes. ze verdienen een mooie plek en jij verdient nu ook wel de rust, even tijd voor jou. het komt goed hoor, ik ken alleen maar autistjes die gewoon meedraaien. succes met je moeder. ze is een beetje overemotioneel heb ik het idee, dus ik kan me voorstellen dat ze op een heel ander communicatiespoor zit dan je mannen;). als ze komt, ze gaat ook weer, en je kan die mannen altijd naar buiten sturen voor vergeten boodschappen (aardappels op ofzo, altijd een goed excuus voor een time out) even sleeen (oke, doe je owen geen plezier mee, vond rune ook niets hoor, vorig jaar. misschien wil hij helpen trekken?) of een ohja, bijna vergeten zouden nog even helpen met het ophangen van een plankje bij je schoonouders en dat is belangrijk want .... (Ben niet goed in smoezen, iemand anders wel?)
    knuf, je komt er wel!

patricia, jeetje, das ook wel iets wat ze bij je neerleggen zeg, maar ook wel fijn, meteen duidelijkheid, en erkenning. hoop dat die b12 werkt, maar daar was je dacht ik al mee bezig toch? hebben ze meer ideeen wat ze kunnen doen? hoe gaat het met je trio?mag ik langs komen na de sneeuw? hoe doet devin het? (vond op je fillmpjeskanaal niet hem :()

lidia, al een beetje beter dan gister? je loopt ook al even te kwakkelen toch? rustig aan hoor! en geniet van je high tea. wat ga je maken?>

carla, hoe ishet met je meiske? werken de meds? voelt ze zich al wel wat beter? zou zo sneu zijn, eindelijk sneeuw en dan ziek liggen....

marijke, lekker genoten en gelukkig je skigebeuren mee, kan je hier ook meteen inschakelenn. ben heel benieuwd naar fotos. vonden de kinderen het ook leuk?

judith bij jullie dus ook zo glad. en das wel een mannen actie hoor, je eigen spul neit passen en te klein nemen;) maar jullie kunnen in elk geval naar buiten weer. hoe is het verder? je bent een van de echte dappere posters. fijn hoor! houd ons ook wakker:cool: heb je nog wat gehoord van hanneke en ellen? (voel me beetje rot, ze mogen er van mij best bij namelijk,)

esther al lang niets van gehoord, hoe is het?

babiche, druk als altijd?

anniek, jeetje das wel lang wachten voor een plek. ben trouwens heel benieuwd naar je meubeltjes (je wilde toch nieuwe?) hoe gaat ie wverder? lopen je winkeltjes een beetje? hoe gaat het met taarten maken? hoe gaat je lijf nu, het is zo koud, kn me voorstellen dat het niet echt mee helpt. doe rustig aan oke?

miranda, wat vervelend dat je last hebt van het weer. en nog gefeliciteerrd met sven. misschien kunnen je mannen er straks lekker samen op uit, jij met de camera erachter aan;) is er bij jullie ook zo veel sneeuw gevallen? niet ziek worden in elk geval. knuf

marian, hoe gaat het daar? je quintet al buiten gehad? (mooi foto moment;)) wanneer vier jij de verjaardagen? ook de 12e? doe in elk geval rustig aan hoor!

mommie, hoe is het met jou, en je mannen en je opleiding en je...... knuf!

jongens, ik wil neimand vergeten, maar t kan natuurlijk gebeuren. knuf

11. hardloper

nouja, hier gaat het wel steeds een beetje beter. ik krijg steeds meer overzicht, mer licht, tja. vandaag wil ik veeeeeel nog uitruimen . kunnen we binnenkort weer naar de stort en veel naar de kledingbank brengen. heben nog steeds geen pandje (de gemeente schiet neit erg op)
    kinderen doen het lekker, mijn oudste word straks 10!!!!! jeetje, een kroonjaar. het begin van de prepubertijd, komen veranderingen aan met hormoontjes enzo. pffffff kan r nu al zo naar uitkijken:) maar het blijft een lieverd. ze wil graag boeken voor verjaardag (fantasia) dus die reeks is bijna binnen. nu wil ik alleen nog iets anders kopen, het is tenslotte een kroonjaar, heeft iemand ideeen?
    en verder, jeetje wat een weer he! ik liep om 12 uur buiten voor de boodschappen midden in een halve sneeuwstorm, was na 100 meter wit;) lag gewoon bijna 20 cm. niet normaal. didier zou me halen maar was dus veel later, want ze reden allemaal 30 hier op de snelweg:$ was mooi gezicht hoor! maar ik was wel blij dat de sneeuw rustig was dat ik de kinderen moest halen. zwaar lopen trouwens met een slee in verse sneeuw, en zeker met een zware! maar goed, ik ga straks verder met de grote opruimactie en ik hoop dat didier dan lekker met ze gaat sleeen, sneeuwpop maken, sneeuwballen gevecht, en ze willen taart bakken:D ben benieuwd:)

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Filmpje v Devin is een paar dagen geleden gemaakt, maar er nog niet op gezet. Bij hem zat er toen nog totaal geen vooruitgang in en jengelde ie aldoor. Dat wil je echt niet filmen. Vandaar.. en wilde ze net ook filmen in bad was de videocamera leeg.. grr. En wb de cvs, wist ik eigenlijk al wel hoor. Maar het is fijn dat je éindelijk erkenning krijgt. B12 injecties kreeg ik ineens niet meer omdat mijn waarde hoger was geworden (heel veel ha weten er ook weinig vanaf en weten niet hoe de dosering hoort te zijn). Maar iig krijg ik nu 10x zoveel binnen. Nu is de vraag of mijn lichaam t met tabletten op neemt of dat ik daar straks ook aan de injecties moet. Dat moet de tijd uit wijzen.

Justin en Pro gaan zo heerlijk de sneeuw in, ff sleetje rijden :)

Lidwina, Fijn dat t bij jou weer beter(der) ;p gaat. En natúúrlijk ben je altijd welkom, dat weet je.

13. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Hey dames,

Kom ook weer even binnen, ik lees gewoon mee hoor, maar gewoonweg weinig tijd om te reageren.

San, meid wat ontzettend moeilijk deze beslissing, maar wel de beste, ik ben het met alle meiden eens hier, je bent geweldig en zon ontzettend sterk. Denk ook een beetje aan jezelf hé meisje. Heel erg veel sterkte en een hele dikke knuf van mij.

Lidwina, prepuberen jeetje wat gaat het hard hé, wij kunnen hier veel van je leren voor de komende jaren, dus ik lees graag al je ervaringen haha.

Marijke weer terug van een geweldig Disneytripje, heerlijk hé een hele andere wereld, we zien je foto's tegemoet.

Hedwig, meisje wat fijn dat het een naam heeft en dat het nu echt erkend is wat je altijd al wist. Je bent een geweldige moeder, altijd bij het rechte eind gehad. Hopelijk is er gauw een plekje en gaat Erik een heerlijke schooltijd tegemoet.

Verder ook alles gelezen, maar moet zo weer weg (voor de verandering haha).
    Hier weinig te melden, er ligt idd veel sneeuw het is koud, pfff en ik durf niet te rijden met dit weer, dus dat word te voet naar het werk (kom ik wel te laat, maar misschien dat Jayson met de buurjongen mee naar school kan, dan red ik het wel) hopelijk is het allemaal weer gauw weg, maar met deze temperaturen denk ik dat we nog wel even last hebben. Vanavond gaan we op stap (carnaval is hier begonnen vorige week) met de buren, brrrr koud, drukke café's maar we gaan ervoor (angsten overwinnen zeggen ze hé). Morgen weer met jayson naar de stad, hij vindt carnaval ook geweldig. Nu eerst om nog wat carnavalsspulletjes, wat kleine boodschapjes, een nieuwe douchekop, nog wat sleeën, dan eten, dan Jayson naar opa en oma brengen en dan op stap....Fijn weekend allemaal.

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Patroes : Hmm kijk er overheen denk ik maar zie geen filmpje van Devin?

@Lidwina : leuk zo'n update van je :)
    Pfff hier ook zoveel rotzooi nog om uit te zoeken.

Wauw 10 jaar. Ja dat is best speciaal. Leuk hoor! Geen idee trouwens voor nog een kadootje........ Ze houd van boeken, fantasie? Misschien iets in die trend kopen? Mooie ketting in fantasy stijl of een beeldje oid.
    Wanneer is ze jarig?

Wauw zoveel sneeuw? Hier net 1 cm gevallen. Nuja, het is iig sneeuw he hihihi.
    Owen vond het wel leuk hoor op de slee. Die raakt dan in een soort trans ;) maar ligt niet genoeg sneeuw om hem voort te trekken. En hij kan de slee niet trekken. Hij kan buiten niet mee lopen. Hij ziet dan alleen maar deuren en je krijgt hem niet mee. Een handje geven wilt ie absoluut niet! Nooit. Gaat ie helemaal door het lint!

Mijn moeder komt niet vandaag. Ze heeft gisteren afgebeld ivm de sneeuw. Dus nu weer volgende week.
    Maar toch bedankt voor de tips/smoesjes ;)

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Roba : Veel plezier met carnavallen!!!!

16. Classic

Classic Niet meer actief

Sandra,
    hopelijk kunnen jullie beiden een beetje tot rust komen, en zeker jij! nu je weet dat er word gezorgd voor je moeder.

Hedwig,
    ppff niet het hele vehaal gelezen, maar wat fijn dat er wat meer hulp komt van buitenaf,. en dat je niet alles alleen hoeft te doen.

hier alles ok.!

17. hardloper

mommie!!!!! knuf (tja, een enthousias rennend en knuffelend emoticonnetje is er niet, dus hier moet je het mee doen;))

hedwig, ik ging er eigenlijk al een beetje van uit dat ze zou afbellen. en kijk gewoon of je een rustpauze in kan bouwen voor je mannen. jammer dat er bij jullie te weinig sneeuw ligt. raar hoor, meestal is het andersom;) en ik denk ook dat het een sierraadje gaad worden.

babiche, vrees neit, als mijn meisjes echt gaan puberen kunnen jullie me regelmatig oprapen hier. kan er nu al naar uitzien, ruzie, te laat thuis komen, niet luisteren, eerste bh, eerste ongesteldheid, eerste vriendje (brrrr) eersste liefdesverdriet, eerste dag op de grote school..... (boehoehoe:(, en dan denk ik nog neit eens over de pil en condooms enzo. note voor mama: knuppel kopen, leren angstaanjagend kijken, inbreken in politiecomp om jongens te checken;))

patricia, kan me er wat bij voorstellen;)

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Lidwina -> hahahaha, moest erg lachen om jouw laatste stukje :D Geweldig hoe je er over denkt ;) Maar het gaat vast goed komen met jouw lieve meid! 10 jaar is en blijft idd bijzonder. Ik vond die tip van Hedwig wel een goede. Een ketting ofzo in de trend van Fantasia ofzo! En hier gelukkig geen sneeuw meer gevallen. Alles is nog wit, dus er was genoeg gevallen afgelopen maandag.

@ Hedwig -> toch nog een rustige zaterdag voor de boeg, toch wel fijn!

@ Judith -> dat is echt een mannenactie. Slim van hem, nu kan die weer terug!

Mijn hoofd is echt een zeef! Sorry dames. Voel me nog slechter dan gisteren. Ben helemaal duizelig, voel me gewoon echt niet lekker bah!

En vanochtend om half 8 (das echt vroeg voor Joris in het weekend!!) staat Joris naast mijn bed en vraagt; mag ik vandaag thuis blijven van de zwemles? Waarop ik antwoordde; nee. Nou, de hele buurt was daarna wakker, kan niet anders door dat gegil en gehuil/geschreeuw van Joris. Jongejonge... Goed begin van de morgen *zucht*! Heb gezegd er niks meer over te horen en tot nu toe ook nog niks meer over gehoord. Kijk al uit naar half 3, als we de tas gaan inpakken... :(

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    balen Miranda dat je je zo beroerd voelt. Van de Crohn of heb je griepje?

Ow die Joris toch. Dus hij staat bij jullie in de buurt ook bekend als het luchtalarm? Zo noemen ze Erik hier in de straat hihi

Hopelijk gaat ie vanmiddag zonder morren mee.

Ja rustig dagje vandaag hihi. Straks nog boodschappen doen. Heb de bedden afgehaald dus lekker doorwassen vandaag. :)
    soms wou ik dat ik 2 wasmachines had, dan ging het allemaal wat sneller hihi

20. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @lidwina : hihi kan nooit geen kwaad om die voorzorgsmaatregelen te nemen ;)

@Sandra : hoe is het vanacht gegaan met je mam?

Deel Deze Pagina