pfft ben helemaal sneeuwmoe vanmorgen al anderhalf uur buiten geweest, mijn vader kwam ook nog buiten spelen haha, hij wordt dit jaar 60 maar daar was niet veel van te zien..die is zo gek als een deur! wel leuk hoor! toen gingen we vanmiddag met de slee om een paar boodschappen, kwamen we op de bevroren vijver 5 klasgenootjes tegen, dus van 1 tot 4 weer buiten. nu zou ik zo een enorme middagdut kunnen doen! vanmorgen nog een hoop leuke foto's kunnen maken, zal straks s kijken of ik er een paar op kan gooien. heb wel schade aan de slee haha..is nog de oude waar ik op zat toen ik 2 was ofzo..maar geloof dat ie deze winter niet overleeft.. hedwig succes met de wasjes miranda heb je joris mee kunnen krijgen naar de zwemles? roba heel veel carnavalsplezier gewenst meid! lidwina jeetje je oudste alweer 10! ze zal wel heel blij zijn met haar boeken! en fijn dat t langzaamaan ietsje beter gaat marijke ik wil zó graag fotooooooos! (veel!)
@ Judith -> nou zo te lezen wel heel veel plezier gehad! En je vader, ik vind dat zo heerlijk als opa's zo actief zijn met hun kleinkids! Hier heb ik ook dat geluk met 1 opa van Joris die ook zo gek doet met hem, zo heerlijk! En de zwemles? Na veel gemekker gewoon meegekregen naar de zwemles. Daar heeft hij weer kurkjes om gekregen en toen deed hij redelijk mee. Nog altijd met de pet erna gooien, maar hij heeft meegedaan. Dat is voor nu wel het belangrijkste! @ Hedwig -> nee echt niet lekker zijn, dus niet van de crohn gelukkig En tja, die gedachte van 2 wasmachines heb ik ook wel eens hoor haha! Hier ff aan een broodje en dan lekker niks meer.
wat een gezellige fotos!!!!! hier vooral geruimd. de auto wilde niet starten, de buggy reed niet, dus didier moest met de slee naar zwemles. na 3 minuten staat ie weer voor de deur. rune huilen! hij had het koud. dus maar niet gegaan. wel weer mijn halve kamer vol met stort afval, maar dat kan dus neit weg als de auto weigert. hoop dat het iets warmer word en dat ie dan ontdooid miranda, gelukkig ging die van jou dan wel mee. ik hoop dat het hier morgen lukt
hihi leuke foto's Juut! Zal morgen mijn foto's er ook op zetten. Oei balen Lidwina dat de auto niet wil starten. @Miranda : moeilijk joh dat Joris de laatste tijd weer zo moeilijk doet met de zwemles.
@ Lidwina -> stuur maar, kijk ik wel voor je of ik antwoord kan geven En balen van de auto hoor. En zou jij niet eens een nieuwe spam hier willen gooien van jouw 3tal? Is toch al een hele tijd geleden! @ Hedwig -> ben benieuwd naar jouw spam!! @ Judith -> wat een heerlijke spam! Zo'n leuke foto's! De gezelligheid straalt er echt vanaf!
Juut, leuke fotos. Lidwina, lekker moment nu dat de wasmachine kapot gaat. Miranda, beterschap Sorry, verder weet ik het even niet. Pff, het loopt zo slecht tussen Stijn en mij..altijd maar strijd, er is nooit iets goed genoeg. Ook in disney. Je geeft hem echt aandacht, doet leuke dingen met hem alleen, maar als ik heel even iets met Renske doe of iets zegt tegen Remco, zit hij er bovenop, wil precies weten hoe, wat, waar, waarom...zo verschrikkelijk vermoeiend. Alles moet gebeuren zoals hij dat wil, en dat gaat niet altijd.
voor wie facebook heeft, ik heb hem daar net gepost. voor wie niet gooi ik m op de pb. (rare vraag ben ik niet gewoon te stellen. pffff heb er neit voor neits al bijna twee weken mee gewacht) marijke, lastig meis soms zit je ook gewoon echt te zoeken naar hoe je het beste kan reageren met bepaalde dingen. hoop dat het een fase is. knuf he patricia, geen facebook. verwacht ik ergens niet van jou, vind je zo'n computer wizzkid
Haha Lidwina, ik heb wel facebook zal zo je pb lezen. Hier filmpje van Devin Devin heeft ook een manier gevonden! - YouTube
En Lidwina, ben helemaal geen comp freak hoor, weet er werkelijk niks vanaf. Kan alleen spelletjes spelen, mailen en zsp en googlen
kei gave filmpjes Patroes!! Dus Devin een billenschuiver hihihi Erik was ook een billenschuiver. Pittige tante he die Carmen poe poe. Daar zal je veel mee te stellen krijgen denk ik @Lidwina : heb net je pb gelezen. Zal straks antwoorden
Goedemorgen! Hier een lange nacht gehad, heerlijk. Alleen nog steeds niet lekker. Maar ja, moet toch even door en lang leve de paracetamol @ Patricia -> haha, mij viel ook meteen op wat voor pittige tante die Carmen is! Wel goed van Devin hoor, hij komt er wel! Even verder wakker worden...