lidwina als je wil mag je heb sturen hoor! marijke moeilijk is dat hoor. Wat vind remco ervan? Misschien is een stukje coaching niet eens zo gek? Je kijkt dan meer naar gedrag van elkaar en hoe je daarmee om wil gaan. Sommige gedragingen laat je ongemerkt zien. Tis alleen zo ergerlijk en vermoeiend
hahaha juut tegek die foto's. Zeker die eerste, de lol straalt van hun gezicht miran balen zeg bah. Hier ook lichamelijk zwaar hoor bah., maar hoor het ook van mam. Ik kom nu ook amper aan herstellen toe en merk dat een rondje wandelen al veel vergt bah. patroes go devin uhm.... ben ik nog iemand vergeten? ben zo moe. Liggen de kids vanacht niet te pesten is de hond 2 keer aan hjet overgeven en tja hij gaat 'snachts mee naar boven {vuil verwend kreng}
ohja marijke, hij heeft het gok ik best af en toe zwaar met zijn huidje en de reacties van kinderen en het gedoe, kan zijn dat hij dat afreageert op de mensen die hem noooooit zullen verlaten en altijd van hem zullen houden. je krijgt als ouder wel vaker de bui naar iemand anders. kan je hem vragen of ie verdrietig is of boos ofzo? rune heeft zo'n klok met plaatjes (boos, blij, verdrietig,...) die pakt hij best omdat het voor hem makkelijker is om duidelijk te maken. ik doe dat ook wel met de meisjes. bui afwachten, bij blijven, vragen,.... anniek, vraag staat op facebook (heb m eerst opgeruimt) en fijn zo'n hond. zou hij het hebben afgesproken met je duo? heb je nu meer last van het koude weer? miranda, doe je wel rustig aan? mamas mogen wel niet ziek worden maar soms is het neit anders he! patricia, wat is ie schattig, en wat een verschil tussen die twee. carmen is volgens mij ook wel erg vlot hoor. daar kan je als misschien iets trage kanjer ook gewoon neit tegenop. maar hij is wel een kleine doorzetter. lijkt zo ook wel een rustig karaktertje te hebben. hoopd at het klopt, want carmen lijkt me ook wel een pittig meiske pffff, ga zo weer ruimen. moet nog een kamer, en dan bevorder ik naar d e badkamer en gang en mag ik iedereen tot nu bedanken voor de antwoorden op[ mijn rare vraag (is de moeilijkste opdracht die ik heb gehad ) (doe een vage cursus maar hij werkt volgens mij wel. krijg meer zicht op wat ik wil en minder depressief. en tis volgens mij ook de bedoeling dat ik niet in oude beperkende overtuigingen blijf hangen en ik denkd at dat ook werkt ooit komt het goed
Haha ja Carmen is een dametje die weet wat ze wil, en meteen ;p zit echt een kop op idd. We zijn net uitgenodigd door mijn vader om daar lekkere verse snert te gaan eten.
lidwina ja dat koude weer is gigantisch funest bah. Kan nu ook amper herstellen echt vreselijk maja.... vandaag {en gisteren} ff naar het {paard} springen geweest. Morgen over 1 week begint Kyana en ze vraagt elke dag wanneer het zover is. Verder ben ik vooral MOE en BRAK bah. naja weinig te melden eerlijk gezegd
hey girls ik word heel moe van sneeuw geloof ik! gister om 2030 al nr bed gegaan en geslapen tot vanmorgen 930!! dat was lang! vandaag weer nr buiten geweest en nog nr rols ouders geweest, voor z'n pa's verjaardag. gegeten en nu ben ik weer zoo slaperig! gaaaaaaaap. patries en heeft ie gesmaakt? anniek balen van de pijn het wordt tijd vr de zomer! miran de dag een beetje doorgekomen? marijke ik wil heel graag foto's zien van disney! en wat moeilijk om te lezen dat de band tussen jou en stijn niet zo lekker loopt...lastig dat dat je dat zo ervaart, het wordt dan op een gegeven moment zo;n neerwaartse spiraal he! ik weet ook niet zo goed wat ik er van moet zeggen geloof ik.. sandra goe gaat het nu met je moeder?
Ik ben ook heel moe, volgens mij ook grieperig aan het worden. Miranda, beterschap. Foto;s van Disney staan op facebook!
Hallo dames! @ Judith -> van dit weer word je ook moe hoor. Is ook niet gek Maar je had dan wel een hele lange nacht gemaakt zeg! En nog gefeliciteerd met je schoonvader. @ Patricia -> hoe smaakte de snert? @ Marijke -> oh leuk, zo gelijk eens even gaan neuzen hoor! @ Lidwina -> zo'n vragen zijn ook gewoon moeilijk om zelf te beantwoorden. @ Anniek -> shit gewoon van je nacht zeg! Hopelijk komende nacht dan een betere. Hier de dag goed doorgekomen. Wel tussendoor paracetamols genomen en moet zeggen dat ik me daardoor prima voelde. Merk wel wanneer ze bijna uitgewerkt zijn... Vanochtend een bij een vriendin op visite geweest, was erg leuk. Hadden ons al een hele tijd niet meer gezien, maar ondanks dat blijft het zo gezellig en leuk om weer bij te kletsen en lijkt het alsof we elkaar vaker zien. 's Middags gaan uit eten bij een wok restaurant met schoonouders en schoonbroer en schoonzus. Was ook erg gezellig en vooral erg lekker. Nu wel giga buikpijn, maar ja ook dat is dan te verwachten. Belangrijkste was dat het echt reuze gezellig was vandaag. Nu lekker niks meer. Plof zo lekker met een kruikje op de bank.
hello! de kids sliepen vanmorgen uit tot half acht dus dat was even haastsen vanmorgen. maar gelopen nr school (is met hen toch wel een kwartiertje, seth had op de helft al geen zin meer..) maar goed we kwamen er gelukkig op tijd. zo snel aan de slag hier.
mogge allemaal! Hier Erik ook weer naar school. Maar een half dagje dus dat is te doen Heb zelf best veel pijn dus zit weer aan de tramadol. Naast pijnstillend geeft de tramadol me ook veel energie. Dus dat is mooi meegenomen @Marijke : moeilijk zo met Stijn. Ik herken het van Erik. Erik wil ook altijd over alles de controle houden. Met hem werkt het dat als wij aan het praten zijn en Erik tettert er doorheen om toch even te zeggen dat ie moet wachten. Dus niet negeren want dan word de frustratie alleen maar groter. Misschien werkt het ook voor Stijn? Enne, heb geen facebook dus kan helaas je foto's niet zien. Had me wel 'n keer aangemeld op facebook maar snap er niet veel van hihihi @Juut : Tijd voor het voorjaar he Krijg je hopelijk meer energie van. Hier sliepen de kids ook tot half 8. Dus ook voor mij was het haasten! Ik heb 2 dingen besteld voor Owen bij de man trouwens ( wat je me had toe gestuurd ) Wist niet dat ie die dingen zelf maakte. Leuk hoor. De 2 dingen die ik wilde had ie gelukkig op voorraad. Dus dat is fijn. Owen vermaakt zich nu met een schoolbord. We hebben zo'n staande met aan de ene kant bord en de andere kant magneetbord. Vind ie fantastisch om rond te draaien dat bord! Ach hij kan maar ergens plezier in hebben he hihihi
rustig hier! hoe gaat ie met de rest? wat een lekker weertje he, zonnetje schijnt echt hard! hier net weer een grote strijk weggewerkt, nu even met een biscuitje en dora en seth op de bank straks yara halen, even bij de bieb wat boeken afgooien, en dan komt n collegaatje eten en kletsen. dus dat is heel gezellig! hedwig leuk dat het nog op tijd kan voor zn verjaardag! ben benieuwd of het bij hem in de smaak valt, maar dat zal best wel!
Hoi dames, Ben er de laatste tijd niet zoveel, beetje "getrubbe"l op school, er moeten mensen uit, dus zit gigantisch in spanning en daar kan ik niet zo goeds tegen....Morgen dus weer naar een extra vergadering op m'n vrije dag... Verder is Kyra weer gigantisch aan het hoesten dus weer geen slaap 's nachts....Maar goed dat overleven we ook wel weer! verder hebben we een reisje naar Engeland geboekt, daar woont een vriendin van mij en die is pas bevallen dus in de meivakantie gaan we op kraamvisite daar! en op de terugreis een dagje naar Plopsa De Panne. Ben nu dus druk op zoek naar een betaalbaar hotel daar in de buurt voor 1 nachtje!
hoiii carla jeetje, loop jij echt risico joh, dat je eruit moet misschien? das erg! kan me voorstellen dat dat een hoop invloed op je heeft joh, getsie. komt er morgen ook meer duidelijkheid of duurt dat nog even? en leuk hoor, dat tripje nr engeland! is echt wel een leuk avontuur, met auto en boot enzo. en de kids zullen plopsa ook tof vinden!
Iedereen loopt risico, behalve de mensen die een zogenaamde LB functie hebben(daar kun je naar solliciteren als je een cursus hebt gevolgd). Maar aangezien ik op dit moment met 2 jonge kinderen zit heb ik geen cursus gevolgd. want een cursus volgen houdt in 1 dag per week naar school en dan nog een berg zelfstudie. En dat komt bovenop mijn 3 dagen die ik al werk, tja dat zie ik nu dus echt even niet zitten. Dus nu zijn er op onze school 10 kandidaten om eruit te vliegen...Er moet een fulltime baan uit, dus waarschijnlijk moeten er 2 mensen uit omdat bij die 10 allemaal parttimers zitten. (sorry misschien ingewikkeld verhaal en kan ook niet teveel in details treden hier)
en helaas morgen nog geen duidelijkheid...deadline is 16 feb, m aar directrice gaf al aan dat ze het dan waarschijnlijk nog niet zou weten.....
shit shit das wel een hele lange tijd om in onzekerheid te zitten...schandalig eigenlijk..dat kan toch niet! vind het echt superrot..want je kunt wel relativeren van "het is maar een baan.." maar tis wel je inkomen en iets waar je altijd alles voor hebt gegeven! en dat er zoveel mensen weg moeten..stomme crisis ook..sterkte ermee carla
Hallo allemaal. Hier vooral erg moe. De vermoeidheid komt er nu uit, nu het een stuk rustiger is. Door de week alleen 's avonds bezoek, dus heel de dag aan mezelf. Ik gebruik het vooral om veel te slapen, bij te komen, en af en toe iets in huis te doen. Vanmorgen therapie gehad, was weer pittig. Mam gaat nog steeds slecht. Ze is erg in de war. Ze gaan de komende 2 wkn vooral gebruiken om haar te observeren....... Verder weet ik eigenlijk weinig.......sorry niet bijgelezen. Hoop dat dat één dezer dagen weer een beetje gaat lukken. gr. sandra
Hallo dames, @ Carla -> wat ontzettend vervelend die onzekerheid! Dat is niet niks... Wel een leuk vooruitzicht, de meivakantie! Hier vanochtend naar de tandarts geweest, een gaatje, balen. Maar het is alweer dicht. Alleen kan ik heel slecht tegen verdovingen. De tandarts gelooft het nooit en zei uiterst 12 uur is de verdoving echt helemaal eruit als het lang duurt, normaal een uurtje (zou dus 10 uur zijn). Nou ik heb net een boterham op. Ben dus behoorlijk duizelig van het niet eten en drinken. Is dus een rustig dagje voor mij
Carla, wat een onzekerheid. Ik dacht er zo'n leraren tekort was? duimen voor jou dan maar. Hedwig, bedankt voor je advies. Ik ga het aanpassen bij Stijn.