Carla jeetje.. wist je dit al lang? Wat een onzekerheid zo, bah. Miranda, inmiddels weer opgeknapt? Hier gebeld door de psycholoog vh u w v die komt vlg week maandag hier op thuisgesprek. Heb aangegeven dat ik 2 trajecten wel erg veel vind, naast mn reintegratie werk, maar daar geven ze geen gehoor aan. Hopelijk redt ik t allemaal, anders maar weer aangeven. :s Dus 2 trajecten met psych, fysio en ergo, snap t niet maar t zal wel aan mij liggen.
Oja en moest de tandarts terug bellen (vorige week al haha) en moet een half uur naar de mondhygieniste ivm bloedend tandvlees (heb ik altijd) én een UUR bij de tandarts ^^ ben ik nu niet heeeeeeeeeeel zielig? ;p had 3 beginnende gaatjes.. :s
Ja Patricia, dan vind ik je wel heel zielig Iets aan je tanden is niet grappig... En hier doet mijn mond nog pijn. Hopelijk gaat het morgen al iets beter! En dus even spannend met de trajecten. Hopelijk krijg je dan maandag iets meer duidelijkheid bij het thuisbezoekje!
oei tandartsperikelen zo te lezen. Miranda : Voel je je al wat beter? @Carla : jemig wat balen zeg. Onzekerheid is nooit leuk. Hoop zo voor je dat je je baan houd! @Patroes : wauw dat is idd een hoop zeg pffff Sterkte!! @Sandra : Hoop zo dat ze je mam goed kunnen helpen. Scheelt voor jou ook weer een hele zorg ja. @Hier Onze auto is vandaag stuk gegaan. Richard was onderweg naar huis. Ging nog ff tanken hier om de hoek. Getankt, en toen wilde de auto niet meer starten Wegenwacht gebeld. Zijn we lid van maar schijnbaar geen lidmaatschap voor in eigen woonplaats?? En voorrijdkosten waren 50 euro! Pfff waarom zijn we eigenlijk lid? Maar goed, was niet te maken. Hij dacht dat de brandstoftank/leiding? kapot is. Wilde hij onze auto naar een garage slepen maar onze auto heeft dus blijkbaar geen sleepring? PFff gedoe. Dus nu staat de auto bij de benzinepomp hele nacht. Schoonpa brengt Richard morgen naar zn werk en zorgt dat de auto bij de garage komt. Richard is de auto helemaal beu. We hebben er al zoveel trubbels mee gehad. Heeft onze handen vol geld gekost. Dus hij wil 'm eigenlijk niet meer laten maken en op zoek naar een andere auto. Tis wat............. Hopelijk hebben we voor donderdag wel een auto want moeten naar Accare voor de aanvraag mkd voor Erik. Dus het moet doorgaan. Anders gaan we wel met de bus. Is even niet anders.
hello! wat een heerlijkheid, weer kwart voor 7 vanmorgen! zou het eindelijk een beetje stabiel blijven? zooo fijn is dat! ze kregen gister van mijn collegavriendinnetje van die knuffels van de action met een lichtje en liedje in hun buik, ze zijn er allebei helemaal weg van! ze hebben ze nog niet los gelaten. geven best veel licht ook die dingen, en ze gingen vanmorgen met hun knuffels zelf plassen haha. seth heeft zn kikker de naam "siroop" gegeven, is dat niet origineel? en yara's beer heet "woefje". dat is ook wel leuk voor een beer die niet blaft. vandaag weer lekker thuis, vanmiddag even een uurtje vergadering op het werk, komt mijn moeder even vr zitten. patries zeker vind ik je zielig! das niet niks. en ellende he, dat tandvlees, bij mij is het ook heel slecht! hedwig he shit joh van de auto..zul je net zien. hoop dat je voor donderdag iets kan regelen in ieder geval, met de bus zal het wel lang zijn of valt dat wel mee? miran wel gek ja dat je daar zo lang last van hebt meid, van die verdoving! maar je bent er weer van af! anniek hoe gaat ie daar? lidwina nog steeds aan de ruim? marian hoe ga jij met 5 kinderen in de sneeuw?!?! lidia hoe is ie?
Goedemorgen! @ Judith -> wat fijn dat je kids zo blij waren met de knuffeltjes. En de namen, heel origineel. Succes met vergaderen En met verdovingen? Heb ik met elke verdoving. Een keer met een ruggenprik (8 uur 's ochtends), ik mocht tegen 1 uur naar huis. Om 21:00 uur kon ik pas naar huis omdat het toen pas uitgewerkt was... Maar 8 uurtjes later haha! Enne, ik ben ook wel eens benieuwd hoe Marian met de 5 kids in de sneeuw gaat @ Hedwig -> dat is ontzettend balen van de auto. Kan me wel voorstellen van Richard dat hij het helemaal beu is als je zoveel ellende ermee hebt! En triest hé met de wegenwacht! Hopelijk snel dan een andere auto. En mijn mond? Alleen nog gevoelig op de plaats waar hij geprikt heeft, verder geen last meer op de plaats van het gaatje (had ik sowieso niet, dus was wel verrast dat daar een gaatje zat). Ik begin met ruimen hier
hedwig huh brandstof leiding niet te maken? Sorry hoor maar ik moet hier ff heeelll hard om lachen! Pff anwb sucks! Wij hebben alleen anwb buitenland en verder privé anwb {pap} Verder ff snel, willen ff e.a. doen john heeft vorstverlet {en een verlening tot 30 juni dus tot dan zowiezo werk ook al bevalt het hem niet helemaal!} Ik heb zojuist een mail gekregen dat ik per 3-3-2012 ontslagen wordt. Ik wist dit natuurlijk al, was kei logisch maar toch voelt het een beetje koud. Pap is vandaag naar het ziekenhuis voor uitslag van zijn echo van het hart {scheen bij operatie van vorig jaar een lekt te zijn. Nu controle bloedwaardes waren oke. Over 1 week wordt pap weer geopereerd {ander operatie 14mnd geleden} zijn arm functioneerd nog steeds niet fatsoenlijk. en ik.... ach laat ik daar nu maar over zwijgen...... Ben redelijk positief maar zulke dingen drukken me wel omlaag merk ik....
He dames, Even van me af typen want heb een rotdag. Voel me heel verdrietig, en eenzaam.....weet niet hoe het komt. Kan alleen maar luisteren naar deprimerende muziek en huilen......is natuurlijk niet verkeerd dat het eruit komt. Maar het doet zo'n pijn.......................
san x.... laat het even gaan.... tis logisch en goed hoe vervelend en klote het ook voelt sterkte meis..... we zijn er voor je {ook via tel oid}
Och Sandra.. verdriet doet zo'n pijn, sterkte meis! Hier zit Devin even voor tik tak (lang leve de videobanden ;p ) Carmen slaapt. Rottig hoor, 1 kind die 2 slaapjes doet en 1 die er 1 doet. :s
lieve sandra, wat een dag meid. maar wat een ontzettend fijn nieuwtje dat je naar k3 mag, dat is echt te gek! is het al snel? wat bijzonder om mee te mogen maken! had jullie ook al opgegeven voor heel veel dingen (oa kerstreis nr disney, bloemen, weekendje weg) maar tot nu toe nog niet gelukt. probeer je maar te focussen op die ieniemienie lichtpuntjes meid. met al dat verdriet dat zo'n zeer doet is dat wel even heel belangrijk. ik denk aan je en bel je morgen wel even. xxx
Hallo dames, Toch weer even binnenwippen hoor... Hoorde van Juut dat het mocht Dank voor jullie lieve reacties! Weer een hoop leuke en vervelende dingen bijgelezen... Sterkte voor alle meiden die dat kunnen gebruiken. Wat een heftige en onzekere dingen maken sommige van jullie mee zeg Wij hebben donderdag de uitgangsecho voor onze 1e cryopoging. Dan gaan ze kijken hoe de eierstokken eruit zien en wanneer Ellen (zij probeert "als eerste" zwanger te worden) met de ovulatietesten moet beginnen. Dan weer spannend, zou de cryo goed ontdooien, en natuurlijk zou hij innestelen? Nou meiden, ik vind het lief dat ik mee mag lezen en ik zal zo nu en dan wat meer van mezelf laten horen!
Zo, wat voel ik me kut zeg! Ik heb sinds zondag giga pijn in mijn mond en het trekt door in de hele linkerkant van mijn gezicht/oor/keel/hoofd. Maandag bij tandarts geweest en het is helemaal mis. Vanochtend gaan er twee kiezen getrokken worden en er moeten nog 4 gaatjes gevuld worden. Ik hoop dat dat allemaal van de week nog kan gebeuren want ik zak door de grond van de pijn! En ik mag alleen paracetamol ivm de bv en dat helpt dus geen ene flikker! Gelukkig heb ik geen nachtvoedingen meer, dus ik kan wat zwaardere pijnstilers nemen na de laatste voeding, zo kom ik de eerste helft van de nacht redelijk door, maar de pijn gaat gewoon niet helemaal weg. Dat die twee kiezen getrokken worden is uiteindelijk wel mijn eigen keuze, ze hebben volgens de ta beiden een wortelkanaalbehandeling nodig. Maar ik hoor in mijn omgeving zo vaak dat na zo'n behandeling de kies er alsnog uitmoet dat ik er niet zo mega veel aan uit wil (kan) geven. Het kost zo'n 350 euro per kies, eruit trekken 'maar' 35.. (Vind ik nog asoveel eigenlijk, hoe lang denkt hij er mee bezig te zijn om er een kies uit te trekken??!) Maar goed, het is een hoop elleende en weer een grote uitgave. Die vier gaatjes kosten bij elkaar ook zo een honderd of 3. Komt niét uit nu! Net weer paracetamol geslikt, hopen dat ik nog even een paar uurtjes slapen kan... O, en heb niets gelezen, maar dat begrijpen jullie vast wel, andere keer weer eens een reactie. Zag wel dat leeuwenstein zich heeft gemeld, zal binnenkort je verhaal eens lezen als ik het terug kan vinden, heb al veel te lang weer niet gelezen en zal pagina's terug moeten... (welkom hier!)