onee he marian...wat een ellende. zag je tijdstip van posten en dacht oei daar is iets mis! stomme tanden ook, ik vind het altijd nergens op slaan. eerst een hoop pijn om ze te krijgen, dan ellende dat ze er weer uitvallen, andere ervoor terug, kiezen die in de weg zitten, om vervolgens te eindigen met neppe. iemand heeft daar niet goed over nagedacht.. maar sterkte met trekken, hoop dat het meevalt en dat je daarna van de ergste pijn af bent. kwam het zomaar ineens die pijn joh? echt erg! en ja de bijkomende kosten, daar word je zeker niet blij van. je kunt vast een hoop andere dingen bedenken van dat geld. maar ja,als die pijn maar weggaaat! hou je taai meid! en hey han, ik moet nog even denken of ik je zo noem of leeuwenstijn haha. spannende dag dus weer donderdag! succes!
enne anniek, een andere vriendin die judith heet heeft dit voor san gewonnen he! niet ik helaas hier wel goed geslapen, met twee oordoppen in weer. rol snurkt zo hard! vandaag van 11 tot 1145 met yara's klas het ijs op, dus ik ga mn thermolegging van de action maar s opsnorren daarna weer dansles en dan vanmiddag rustig aan. hier wat zorgen om yara, die is zo vreselijk moe de laatste tijd, veel huilbuien, weinig fut. zo lastig om te bepalen wat "gewoon" is, en wanneer je aan de bel gaat trekken he. denk dat ik gewoon een keer bloed laat prikken. mss is die pfeiffer wel weer terug, of mist ze bep vitaminen ofzo. ik vind dat ze niet de fut heeft die een normale bijna 5 jarige hoort te hebben eigenlijk. yara heeft ook heel veel kenmerken van hooggevoeligheid, en ik snap ook dat ze dan thuis heel erg bij moet komen van de lange dagen op school..maar goed, ik kijk het deze week nog even aan en neem dan evt. actie.
mogge dames, @Marian : oei oei wat vervelend die tanden GRoot gelijk hoor dat je ze laat trekken. Richard ook een paar keer wortelkanaalbehandeling en kies uiteindelijk toch eruit. Hoop geld kwijt en schiet er niks mee op. Sterkte met de pijn! Hoop voor je dat als de kiezen eruit zijn je snel opgeknapt bent! @Sandra : Arme Yara. Misschien kan je floradix proberen? Kun je gewoon mengen met vruchtensap. Je hebt speciaal voor kinderen. Veel kindjes van maart 2007 hooggevoelig.........moeilijk is dat hoor. Net zoiets als Erik ( alleen net iets anders ) maar ook hij kan niet tegen veel onrust en geluiden enzo. @Leeuwenstein : succes donderdag! Hopelijk ziet alles er goed uit! Leuk dat je hier mee blijft lezen en praten @Hier Brrr koud hier Kreeg gisteren mailtje terug van mkd. De gemiddelde wachttijd is 2 maanden. Hopelijk is het korter. We moesten morgen tekenen voor aanmelding van Erik maar dat gaat niet door Onze auto is stuk en opa en oma hebben morgenvroeg een crematie van de broer van oma. Als we wel auto hadden dan hadden we Owen mee genomen. Maar zonder auto gaat dat niet lukken allemaal. Gelukkig heb ik het kunnen verzetten naar dinsdag. Dus dat is niet zo lang uitstel. Daar kan ik wel vrede mee hebben
Goedemorgen! @ Leeuwenstein -> dus dat word een spannende tijd! Ik duim voor jullie dat het morgen al goed eruit ziet en dat jullie echt eraan kunnen beginnen. @ Marian -> tandpijn is zo smerig. Ik hoop voor je dat je dan snel verlost bent van de pijn. Het kost idd zoveel geld die stomme tandarts Sterkte!! @ Judith -> misschien wel slim om even te laten checken. Vooral omdat ze al eens eerder pfeiffer heeft gehad. @ Hedwig -> pff, toch wel lang, 2 maanden. Hopelijk hebben ze voor Erik (en ook voor Owen trouwens!) toch sneller een plekje. Al is het maar voor zijn verjaardag, voor de leerplicht! Hier goed geslapen. Joris vandaag kleutervrij en vanmiddag een kinderfeestje van een oud klasgenootje (van de peuterspeelzaal). Dus wel leuk dat ze ook nog aan hem denken
ja hoop ik ook Miranda. Ach en anders neemt Accare contact op met schoolinspectie dat Erik geen hele dagen naar school kan. Weet je trouwens wat ie gisteren zei : hij zei dat zn oren het niet meer deden op school, dat ie niks meer hoorde op school. Vaag he........ @Juut : speelgoed van Owen is binnen!!!!! Kon niet wachten tot zn verjaardag en heb er nu al 1 gegeven hihihi. Erg he. Volgens mij vind ie het wel leuk
pff verga van de rugpijn! Bah, kan pas volgende week weer terecht bij de fysio bah word gek, geloof dat ik het ziekenhuis maar bel of ze morgen een plekje hebben voor de fysio daar. marian he bah en det k*t geld ook altijd! Dan maar eruit met die rommel {ik moet ook want heb een 'rotte' tand maja durf niet meer na mijn 2 avontuurtjes bij de kaakchirurg} hedwig gelukkig kan het alweer snel leeuwenstein poeh zeg spannend. Lijkt me wel lastig om op deze manier zwanger te worden. gisteren avond bij vriendin geweest was ff kei gezellig een toch ook verhelderend {heeft nogal wat gestudeer do.a. psychodinamica}. Zij heeft een druk eigen bedrijf {hier gaat kyana ook paardrijden} en werkt ook nog als logopediste. volgende week ga ik op maandag paardrijden, hoop dat het een beetje lukt. pssst nu: -7.7 kg ruim 1 maand bezig ben best trots
Best trots Anniek? Daar kan je hartstikke trots op zijn! Wel balen van je rug... Dit weer maakt het ook niet makkelijker... @ Hedwig -> wat had je gekocht voor Owen en wat had je al gegeven? Ben niet nieuwsgierig En die Erik, heel vaag hoor!
hallo dames,, sorry dat ik niet zo vaak reageer de laatste tijd.. ben nog steeds aan het kwakkelen. straks weer terug naar de fysio want mijn nek zit nog steeds vast en dat straalt uit naar mijn hoofd(de hoofdpijn van de afgelopen 2 wken komt waarschijnlijk daarvan) en mijn rechter zijkant. daarbij ook weer een schimmel van ondere vanwege mijn zwakke weerstand ach zo blijven we bezig.... hedwig.. jee dat is wel lang zeg,,maar gelukkig kan erik nu 1/2 dagen naar school. anniek,, oei je rug is zoo vervelend.. en succes met paardrijden marian,, oo wat kan dat zeer doen.. sterkte... sandra,, wats leuk een uitje naar k3 is een goed teken dat er nu leuke dingen op je pad komen. wel balen van de intake.. ehhhhh sorry ben het verder kwijt.. damian wil ook nog wat tikken.. 1/2a :x njtfdt5jggr4i7werteshjbyjgffhn12345678910
Sandra, het is toch niet gek dat je jezo ellendig voelt. Schrijft het hier vooral van je af.. Marian, sterkte met je mond. Ik ben er nog niet uit wat we Stijn voor zijn verjaardag gaan geven? Moeilijk hoor. Hij wilde zelf een jasje boor Babetje(onze kleinste chihuahua) voor zijn verjaardag...tja. Hoe lief is dat..
tnx miran lidia shit zeg bah bah, en zo'n schimmelinfectie is niet leuk. Gaat dan weer lekker he, alles volgt op. juut wbt yara zou haar niet te lang laten sukkelen joh, niet denken maar doen is mijn motto. Je bent geen zeur oid je bent een stik goeie mama die ziet dat er iets niet helemaal lekker is en hey als dat met een floradixje op gelost zou kunnen zijn is het toch ok? Maar voor je aan zulke dingen begint zou ik ff naar een huisarts gaan of naar een alternatieve.... suc6 {ik had geschreven suc76 ]
hey marijke ik had pagina 350 gemist hier ook nog geen idee wat te geven.... Kyana vraagt allemaal kleine dingen. ff haar lijstej erbij gehaald {ik had de boekjes van december bewaart en met haar geknipt, misschien kun je er iets mee niet dat ze het echt allemaal krijgt maar ok} *horloge *houten muffin *hamburger set *paardenmok *etagere met houten taartjes {of we nog niet genoeg hebben pff} *vergrootglas {lobbes.nl} *winkeltje *barbie met paard *jolina rolschaats pop *taartje om te snijden' *paardensleutelhanger *gipsgiet set *dressuurpaardje *make-up *playdoh pizzeria *storio {DUS NOT!} *paraplu *tatoos make'n *horses dreams boek *playmobil paard {ze heeft de manege hiervan} *een of andere manege *princessenschoentjes en kroontje *playdoh icecream maker *bak je eigen ei *playmobil bio-boerderij *blaaspennen {van princessen *koffiezetapparaat {hebben ze maja} *gitaar *nintendo spelletje *houten eitjes {hebben ze} *laptopje *mandela maker *ik leer lezen *ik leer schrijven *poppenverzorgingstafel *dierentrimsalon. *drinkbeker paarden dit heb ik nog verzonnen: *cd speler voor op haar kamertjé *kinderen voor kinderen cd *oorbellen/ring/armband/ketting *stickers, diamantje enz *tekeningen bwaarmap *paardenknuffel om zelf te kleuren {lobbes.nl} *boek
hoi dames, Nou voor volgende week donderdag krijgt de persoon die eruit moet het te horen, dus vanaf nu iedere dag met knikkende knieeen naar school of ze me binnen roepen voor een gesprek... anniek knap het lijnen! Wat doe je nu precies? Hier is het nu een even een gigantische ramp, veel te veel stress....
ow carla wat vervelend zeg! Maar zo'n topper als jij mikken ze er in mijn ogen niet uit hoor. ennuh hier ook teveel stress echt vreselijk. Ik heb ook echt zo af en toe een baaldag zoals vandaag, ben zoo moe en futloos enzo dus tja het gaat niet heel hard het zou harden kunnen maja.... Ik tel de calorieën die ik eet zo ongeveer. ik weet dat 25kcal 1 punt is en ik mag 40 punten eten ongeveer. in het weekend vind ik dat ik er 45 mag. verder heel veel variëren dus smorgens een kracker, een boterham, stuk fruit, rijstwafel met kaas {mijn favo mmm} of creusli. Véél water drinken en ook niet te weinig eten, de 40 punten moeten echt opgegeten worden anders krijg je te weinig binnen. je kunt wel eens google: 40 punten dieet. net zoals als weight watchers alleen vind ik het makkelijker. Ik eet ook kwa avondeten gewoon mee. KOmende week eet ik weer eens een speklapje, dat heb ik me de laatste maand ontzegt maar ik heb er zin i n en ipv ik er dan 3 eten eet ik er anderhalve. en dingen zoals komkommer en tomaat zit bijna niks in 1 hele komkommer is ongeveer 1 punt. een boterham 3 punten, boter erop 1 punt, hagel/worst/muisjes oid allemaal 1 a 2 punten, magere melk 1 glas 2 punten...... En het is eigenlijk heel goe dte doen want weet ik dat ik een verjaardag savonds heb dan hou ik er overdan rekening mee dat ik punten opspaar. Of als ik frietjes eet, eet ik er niet zoveel en neem er voldoende rauwkost bij {dit breekt het vet namelijk af}
Pff, het is me alles meegevallen! De achterste kies bleek de boosdoener van de pijn, dus die is eruit gegaan. De andere twee slechte kiezen mogen blijven zitten tot ik er last van krijg, die zijn al dood... (!) Tjongejonge, dat het zo snel kan gaan! Ik was een maand of vier geleden nog bij de ta om een gaatje te vullen en toen leek er niets aan de hand verder! Nu voor de komende drie woensdagen afspraken voor de gaatjes...
allereerst even een rondje knuffels miranda hoop dat je nog even rust hebt zodat je gezond de carnaval in kan, wanneer is ie? anniek, leuk dat je even kan rijden! hoop dat het je iets ontspand. rustig aan, en ook al had je het verwacht, toch klote van je contract. knuf carla, oh bah meis, veel stres. laat alles maar even vallen en liggen en werk je eerst even deze week door. zal zo hard voor je duimen! knuf sandra, och meis, ook nog uitgesteld. misschien willen ze eerst wat beter kijken? ze zit in elk geval veilig en goed. hoopd at het jou wat rust geeft. je zit ook gewoon in een heel moeilijk proces, en best alleen kan ik me zo voorstellen. fijn dat je in elk geval naar je psych kan en lief dat je naar k3 mag. knuf judith, wat ben je lief en zorg je goed voor sandra. gaat je vader meeschaatsen? en als ze neit wat bijtrekt kan je yara misschien een dagje thuishouden. even schoolziek, even alleen met mama...? hanneke, succes met jullie poging. ik weet verder niet hoe het werkt doen jullie om en om of hebben jullie bewust gekozen dat ellen (was het toch?) zwanger gaat worden? marijke, wat lief dat hij iets vraagt voor jullie hondje! en ideeen, ik heb ze neit hoor. ik heb ook nog veel liggen van de meiskes. lidia, jeetje, je blijft idd lang kwakkelen. balen hoor. hoop dat je gewoon echt gaat opknappen nu. kan je tenminste nog even genieten van de winter. patricia, jeetje twee trajecten tegelijk lijkt me lichtelijk overdreven wanneer weet je of je er eentje mag laten vallen? marian, getsie wel fijn dat je pijn over is. hopen dat dat zo blijft. wanneer gaan ze verder vullen? ik wil eigenlijk elke twee jaar fotos om te checken. (vaker mag neit) ze zitten bij mij nl meestal verstopt maar het blijft een duur geintje die ta. hedwig, ben zo benieuwd wat je voor speelgoed hebt bestyeld voor owen! en twee maanden kom je door. en wie weet sneller? komt er ook iemand bij jullie thuis? eventueel ter overbrugging? mommie, hoe gaan je mannen in de sneeuw? al lekker gesleed? ik vergeet een aantal geloof ik, alvast sorry. heb het best druk en mijn cursus was maandag best heftig dus ben beetje warrig nu. morgen visite dus ik probeer de kamer nog even snel leeg te krijgen. niet helemaal mogelijk aangezien ik al twee weken bezig ben met het leegtrekken van mijn hele huis en het opnieuw inrichten. en natuurlijk begin ik boven dus mijn huiskamer staat vol met nog weg te werken spul en grof vuil
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Lidwina! maak er een leuke gezellige dag van, en nog heel veel goede jaren toegewenst vol rust, gezelligheid, liefde en warmte!
Goedemorgen! @ LIDWINA -> GEFELICITEERD!! Maak er een leuke dag van @ Anniek -> jeetje wat een lijstje heeft Kyana! @ Carla -> wat een ontzettend spannende week nu... Sterkte ermee en ik duim heel hard dat jij het niet geworden bent die eruit moet... Wat een onzekerheid! @ Marijke -> ergens is het wel heel lief van Stijn dat hij een kado vraagt voor jullie hondje. Hier ook nog geen idee wat we gaan geven voor zijn verjaardag, dus kan geen tips geven. @ Patricia -> oei, hoe is het nu met Justin? In ieder geval beterschap! @ Marian -> ik heb echt medelijden met je, zo vaak naar de tandarts! Is die heftige pijn nu wel weg? @ Lidwina -> nog een week, dan begint de carnaval! Ik had me eigenlijk voorgenomen wel iets te vieren, maar niet elke dag. Belde gisteren mijn nichtje op. Ze is jeugdprinses geworden, gaat nu dus met 2 optochten mee en vroeg me dus of ik met Joris kom kijken. Tja, daar kan ik natuurlijk geen nee tegen zeggen... Even snel verder hier nu
Lidwina, gefeliciteerd met je verjaardag!! Miranda, ja, de heftige pijn is weg, het is natuurlijk nog wel gevoelig maar daar het paracetamol wel redelijk tegen. Hopen dat het van het weekend over is met de verjaardag van de kinderen...