Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hardloper

hardloper Niet meer actief

verslapen vanmorgen. werd wakker van de bel van de bus:) maar iedereen is nu weg, en omdat ik visite krijg gooi ik zo nog even de schuur vol, want ik rekende op zondag. zo ook naar de ha, even snel taart halen. pfff

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Lidwina : gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

@Hier
    Erik wilde niet naar school :(
    We zijn wel geweest maar daar aangekomen zei is nog steeds dat ie niet wilde. Dus moest ie dat zeggen tegen de juf van mij.
    Dus dat gedaan. Hij zei tegen de juf dat het te druk was in zn hoofd en dat ie 'm moest maken......
    Dus op naar huis.
    Pff hier in huis is er geen land met hem te bezeilen zeg. Net dik een half uur thuis en meneer eist van alles en is boos en scheld en slaat in het rond.
    Gaat een lang dagje worden vrees ik :(

En dan denk ik meteen : waar is het nou mis gegaan he? Waardoor nu weer dat zn hoofd te vol is en die boosheid.
    Misschien doordat afgelopen week wat chaotisch was omdat onze auto kapot was, Accare voor vandaag moeten afzeggen, opa en oma een crematie, oma tilburg die zaterdag komt.
    Zal ook wel weer iets op school zijn. Juf is vandaag jarig maar ze gingen niks doen. Maar misschien is ie daar wel bang voor. Zingen enzo en dat soort dingen.

Ach het zal van alles wel zijn.
    Moeilijk is het wel. maar wanneer niet he hihihi

3. Lidwina, gefeliciteerd.

Arme Erik, wat zou het fijn zijn als hij die rust in zijn hoofdje kan creeeren. Rottig voor jou, Hedwig, dat hij nu zo druk is.

Ik ben druk het huis aan het schoonmaken, straks even leuke plaatjes kopen voor in huis, even de boel gezellig maken.

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hoeraaaaa
    lidwina van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maar er een mooie dag van.

miran
    een heel lijstje en {nog} weinig fatsoenlijks bah!

hedwig
    misschien een confronterend antwoord van mij: omdat jullie hoofden ook overlopen en kindjes dit prima oppakken? Erik pikt dit geweldig goed op allemaal {helaas}. Het gaat hem natuurlijk boven zijn petje en hij merkt dat dat bij jou/jullie ook gebeurd dus dit verergerd dan bij hem.....

ik verga van de pijn uitstralend naar mijn linker been :(
    baal een beetje van de boodschapjes :( heb nog steeds me loon niet van afgelopen maand dus het is aardig bezuinigen hier maja moest vaatwastabletten, zometeen nog luiers halen en en en... het geld vliegt er werkelijk uit ben zometeen in totaal 95 euro kwijt.... en ik snap het werk want moest toevallig vrij dure dingen, bedacht me ook nog te fondueen, wc papier, vaatwastabl, luiers,patatsnijder {had ik hem nu maar niet gekocht maja dacht die is in de aanbieding maja ook weer 9 euro} zucht.... ooit komt het goed....
    sorry ff piepe

5. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hallo allemaal.l

Ten eerste ANNIEK, bedankt voor je super lieve kaartje. Doet goed.

LIDWINA, gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een mooie dag van.

juut, lief van je.....

Verder gewoon erg terug in mijn depressie. Moe, geen energie, denken dat het soms niet meer hoeft, verdrietig, eenzaam, nou ja de wereld gewoon vreselijk oneerlijk vinden.

Mam gaat redelijk, lijkt iets rustiger te worden, maar eergisteren gesprek gehad daar, en gaat een lange weg worden.....

K3: ja is wel een lichtpuntje. judith (andere judith) die ik ken van het scrappen had via hyves kaartjes gewonnen voor het huiskamer concert, en vond dat wij het verdiend hadden om mee te gaan. Erg lief van haar. Het is heel kleinschalig, met daarna een meet and greet. Super speciaal dus!!! Het is aanstaande woensdag al, en we moeten naar amsterdam.

gr. sandra

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    graag gedaan san, kleine moeite!
    Heb kippevel als ik jou berichtje lees... kan niet meer zeggen dan: knuff x

wie wil er een nieuwsmail ontvangen van mijn website?
    Ik ben hem nu aan het maken.....

7. hardloper

hardloper Niet meer actief

anniek:ik! en het komt goed hoor. balen van je pijn.

sandra, logisch even terug in je depressie. en het is ook oneerlijk, en eigenlijk ook onbegrijpelijk allemaal. niet te bevatten zoveel. maar jullie komen eruit. jij, je mama ook. fijn dat ze iets rustiger word. en bij jou ook en daarom slaat het nu toe. schrijf en praat het van je af meis. zolang als nodig is. knuf

hedwig. kan best hoor, dat erik van alles bedenkt waar hij bang van is en dan het even neit meer op een rijtje kan zetten allemaal. misschien kan je een week overzicht maken van wat er nog meot en komt, en kan je aan hem vragen of hij twee dagdelen ofzo ook 'vrij' wilt en daar een kruis doorzetten ofzo (dat ie niets hoeft maar zelf kan invullen ofzo?) succes,en je komt deze dag ook wel door hoor.

marijke, leuk, wat voor plaatjes? ga je voor carnaval of lente?

ha gehad, moet doorgaan met pillen.:)

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Lidwina : heb al een planbord. Staat er allemaal op wat er gaat komen en wat we per dag doen.

@Anniek : ja wij waren wel ff druk bezig met de auto. Maar ja, dat moet ie toch leren. We kunnen geen teletubbieland voor hem in stand houden.

9. lidia

lidia Fanatiek lid

goedemiddag..

lidwina,, gefeliciteerd met je verjaardag..

anniek,, balen he dat geld ook altijd:x als die boodschappen niet zo duur zouden zijn....

miranda,, wel leuk hoor al die gezellig heid met carnaval:D

sandra,, jee meis wat een verdriet klinkt er uit je verhaal. dikke knuf..

hedwig.. oo moeilijk hoor.. wat zei zijn juf op zijn woorden? sterkte vandaag met de mannen..

marian,, fijn dat de pijn minder is.

patries,, hoe gaat het met justin?

carla,, hoe gaat het met je???

10. Lidwina, ik bedoelde plantjes? hihi..

Stijn gaat straks met school schaatsen. Maar om 15.10 moet ik met hem naar de huisarts, omdat hij een verdikking bij zijn linkerborstkas heeft?

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hedwig
    hihi teletubbiestand :) maar het is ook natuurlijk wel logisch hoor maar mensen met autisme hebben echt een voelspriet wat stress betreft en je vroeg een 'verklaring' waarom hij nu zo boos was en vandaar dat ik het zei. Ik denk ook dat het juist heel goed is om het 'alledag' te laten voelen/meemaken helaas leven wij in een kei harde wereld daar kun je hem niet voor behoede...

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lidwina
    doe ff een pbtje met je mail aub :)

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja dat is ook wel zo idd ;)
    WEet denk ik ook wel dat daar de verklaring ligt. Of toch iets met school. Dat ie bang was voor een feestje.

Maar iig begreep de juf het. Ze zei ook dat ie het zo goed kon aangeven. En dat dat een erg positief iets is.
    Vinden wij ook. Hij gaat natuurlijk al elke dag over zn grenzen heen op school. En dan opeens is het gewoon te veel. Dan kan ie het ook niet aan om smorgens te gaan.
    Eigenlijk merkte we het vanacht al. Meestal als ie snachts wakker word en dat ie bij mij wil liggen dan zit 'm iets dwars.
    En vanmorgen was ie zo giga hyper. En meestal is ie vreselijk hyper als zn hoofd te vol/te druk is.

Vandaag heb ik hem de hele dag laten wii-en en achter de pc.
    Dat moet wel anders dan claimt ie mij de hele tijd. Elke seconde moet ik dan met hem praten/reageren op wat ie zeg. Continue 'n rolspel spelen waarin ik precies dat moet doen wat hij wil. Pfff dat is zo vreselijk vermoeiend. En dan Owen er nog eens bij pff

oke, ik draaf weer door hihihi sorry!

Trouwens iets positiefs over Owen : Hij bracht vandaag een doosje krentjes naar me toe om open te maken. Meestal als ie met een doosje krentjes loopt dan wil ik het openmaken maar dat mag dan niet van hem. Hij wil het doosje niet afgeven. En vanmorgen gaf ie het dus aan me en kon ik het openmaken voor hem :D :D TROTS!!!!

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hedwig, blijft ontzettend moeilijk hoor, kids met gebruiksaanwijzing. Petje af (ondanks dat je niet anders kan natuurlijk).

Sandra, het ís ook oneerlijk allemaal! Heel veel sterkte meis! Hopelijk heb je ook veel steun aan Jarno.

Vanmorgen even gewerkt, Justin nog ziek, nu 39.1 dus zal nog wel oplopen vrees ik. Dus straks maar weer een pil :s

En C en D gaan een beetje 'samen' spelen, achter elkaar aan gaan en dingen op hun hoofd bij elkaar doen enzo. Eindelijk.. actie reactie bij elkaar. :)

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hedwig
    meis, blijf van je aftikken meer kunnen we niet voor je doen helaas. Het is zo moeilijk en voor ons zo zwaar om voor hun te denken :(

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Lidwina gefeliciteerd met je verjaardag!!!!

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    LIEVE LIDWINA van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hello girls! hier een enorme vreetdag, 1e dag ongi dus dan weet je het wel :x:x ook veel koppijn erbij.,
    en weer een druk dagje, maar oke. nog even langs de action geweest, voor 1 euro twee grote opbergdozen van cars gescoord, sleetjes meegenomen, dino koekjes natuurlijk (vinnik heel lekker) en nog wat stickers en troepies.
    yara was vanmiddag bij een vriendje spelen, werd vrij onverwacht tussen de middag even geregeld. nu moest ze om half vier bij die moeder achterop en dat wilde ze helemaal niet. ze had maar gezegd dat ze beter konden gaan lopen haha. uiteindelijk die moeder haar toch zover gekregen, want wonen best een eindje van school
    yara had daar lekker geknutseld en twas verder leuk geweest.
    maar toen wilde ze aan t eind weer niet bedanken vr het spelen (grrr) en in de auto ging ze weer keihard huilen pffft.
    maar goed, eenmaal thuis weer wat rustiger.
    ook had ze een brief mee waarin stond dat er tijdelijk een nieuwe combigroep 1/2 komt. zeven kinderen uit de klas gaan daar nr toe, yara niet. na de zomervakantie komt alles wel weer bij elkaar (?!)
    wel lekker dat het wat minder druk wordt in de klas, en vlgns mij wordt het een extra aandacht klasje ook nog, als ik zo hoor wie er nr toe gaan..

zo dat was weer een heel verhaal.
    en tussen de middag kon ik mn huis niet in :x sleutels vergeten. zo stom. gelukkig woont mijn moeder met mn sleutel erg dichtbij ( de buurvrouw had al gezegd dat ik bij haar een boterham mocht eten haha, maar was dus net niet nodig)

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Helaas geen tijd om te reageren, was om 17.00 thuis van school en mag nu weer terug voor de MR vergadering!!!

denk wel aan jullie!!
    xx

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ach carlaatje toch :(
    das geen doen toch
    wat matten ze die juffen toch af