oe zooo spannend, heb net gebeld (met knikkende knietjes haha, ben zo'n held).6 april ga ik met vriendin nr paragnost, heb t als cadeautje voor haar gedaan, maar wil zelf ook haha ben benieuwd!
oe over minder dan 3 weken is yara al jarig man! schrik er wel van! moet maar s het een en ander gaan doen en nadenken en voorbereiden denk ik zo.. ze is op een donderdag jarig, dus gewoon nr school tot half vier, dan zullen de opa's en oma's wel willem komen denk ik, en ze wil uit eten bij de friettent op het winkelcentrum haha. en dan denk ik zaterdag maar haar kinderfeestje (roland gaat iig winnie the poeh poppenkast doen en zondag nog een restje visite ofzo. wel een druk programmaatje..
oja, en een cadeautje ook nog..ze wil heel graag playmobil, ook maar s rondkijken hoe of wat.. en een traktatie natuurlijk.en iets vr de juffen.. had al wel wat ideetjes bij mn favo's opgeslagen, ik zal daar nog s in gaan neuzen
Moeilijk he, Juut, een cadeau verzinnen.. Ik heb ook echt geen idee voor Stijn. De bult op zijn borst is trouwens niks, gelukkig maar..maar als het groter wordt moet ik wel gelijk terug komen met hem. Ligt nu lekker met Renske naast me. stijn logeert met opa en oma.
Ja, best raar en stijn zei ook dat het pijn deed. Hij zei ook telkens dat hij al wist dat dat was, maat dat ik het niet mocht weten. En omdat hij wel vaker iets raar zegt, werd ik er bang van.
ja dat snap ik joh! maar hoe verklaarde de dokter dat dan, dat dat er ineens zat? en als het pijn doet zelfs lijkt het me toch niet helemaal in orde? nou ja..de dokters hebben er voor geleerd natuurlijk, ikke niet hoe gaat het nu tussen jou en stijn? nog hetzelfde?
Het gaat gelukkig wel iets beter. Hij mag geen snoep meer en veel minder tv kijken en dan gaat het goed. Gelukkig maar, want het is echt een bijzonder mannetje.
Ja en nee! Hij kan heel goed zelf spelen, maar soms eist hij me op. Vandaag ging ik mee met schaatsen van school uit. En dan is hij alleen maar bij mij, en wil hij geen contact met z'n vriendjes?
hier is dat helemaal hetzelfde hoor marijke, maar hier komt dat omdat ze ijs en glad enzo ook heel spannend vindt.. maar kwamen ook steeds kindjes op de slee langs die riepen: kom yara, kom bij ons en dan knikte zo ook steeds nee of deed net of ze het niet zag.. vind dat ook soms lastig, maar ik vind het ook haar goed recht eigenlijk. vanmiddag zei ze ook dat ze meestal altijd alleen speelde omdat ze dan lekker zelf kon bepalen wat ze deed ze heeft echt wel vriendjes en vriendinnetjes maar ze blijft graag op zichzelf
Erik heeft een klasgenootje te spelen ( onverwachts ) dus dat is wel gezellig. Samen op de wii. Maar de strijd is best heftig hihi dus kijken wanneer ik tussen beide moet komen
Komt me allemaal bekend voor hoor Juut en Marijke. Jayson speelt op school geloof ik wel met anderen, maar spreekt bijv maar met 1 jongetje af (zo'n beetje elke dag) is ook onze buurjongen. Gisteren nog even met de juf staan praten, ze zegt dat hij goed meedraait en dat het lekker gaat, dus ik ga ervan uit dat dat inderdaad allemaal goed gaat. Hij vraagt wel elke dag hoe vaak hij naar school moet, maar gaat zonder morren. Maar ik moet zeggen dat het allemaal wel steeds beter gaat met bijv verjaardagen en dan met andere kinderen. Eerst zat hij bij mij, nu gaat hij toch wel spelen. Dus ik heb goede hoop. Maar hij wil bijv weer niet voetballen met andere kindjes alleen met papa. Maar misschien is dat deze zomer ook wel anders. Maar Marijke idd raar die bult, maar ja de dokters zullen het wel weten, in de gaten houden maar. Verder alles gelezen, maar ik ga even boven kijken, het gaat er inmiddels wat harder aan toe geloof ik hahaha.
pff ben 'ze' echt moe voor vandaag! Bah bah bah Devin luisterd voor geen meter en vreet vanalles uit. Kyana heeft wéér in de broek geplast is al de 4e dag op rij! ik heb echt 0 fut en een giga kort lontje!!!!!!!!!!!!! Ben moeier dan moe.... Voel me echt een zeur maar pfff hebben ook nog kindje van een rviendin van mij te logeren, op zich wel leuk maar Kyana verkloot mijn zin echt met dat broekplassen wat nergens op slaat.
@ Anniek -> wat vervelend dat Kyana weer zo in de broek aan het plassen is! Misschien iets gebeurt op school, waardoor ze het zo uit zeg maar? Vervelend is het zeker. Sterkte nog voor de rest van de dag! Hopelijk heb je snel rust! @ Marijke -> als ik met een activiteit op school ben, hangt Joris ook constant aan me. Dus ik herken dat wel! @ Roba -> komt vast helemaal goed met Jayson en andere kids hoor @ Hedwig -> en hoe was het verder gegaan met het vriendje en Erik? Wel gezellig, zo onverwacht een vriendje dat komt spelen. @ Carla -> hoe is het nu daar met jullie? Hier net zo gelachen... We waren carnavalsspullen aan het uitzoeken, kwamen allerlei bussen haarspray tegen. Joris heeft nu alle kleuren in zijn haren haha. Maar ook bij elk pakje had hij vragen; wanneer ik die pakjes dan aan had, waar hij toen was en waarom etc. Toen pakte ik foto's erbij. Zegt Sven erop; toen was mama nog sexy. Zegt Joris zo heel droog; mama is altijd sexy, alleen nu niet. Dus ik vraag waarom nu dan niet. Zegt hij weer alsof het de normaalste zaak van de wereld is; kijk eens hoeveel je aan hebt, dat is echt niet sexy hoor Ik viel bijna van mijn stoel af haha. Lekker ding is het toch
hahaha joris geweldig! hahaha dan lig je toch dubbel he. Dyani {6} komt net naar boven toen ik ff de zolder op was om een slaapzak te pakken zegt ze: ow is dat jullie kelder? Geniaal hoe die kids iets kunnen brengen
Ach Anniek troost je, Justin doet dit al een jaar lang een paar x op een dag Niks helpt toch, dus dan maar accepteren. Hihi Miranda, foei Jorisje