Hoi allemaal. Sorry dat ik niet eerder gereageerd heb. Gisteren dagje efteling geweest. Echt heel lekker weer gehad en kids (nicht + man en kids waren ook mee) hebben genoten. Zo heerlijk hoe ze nu alles samen doen. Gastouder en Bso is goed gegaan, het is uiteindelijk de BSO geworden. Ben blij met de keus!!!! En een zorg minder. verder naar het ziekenhuis geweest voor slaapmasker. Alles was goed. Apneu''s waren gezakt van 58 naar 3 in een uur. Super goed dus! De vermoeidheid kan nog wel even aanhouden. Het duurt ongeveer een jaar voor je weer de "oude" bent. maar het apparaat doet zijn werk, en daar ben ik blij mee. Ga zo lunchen met mijn collega's. Gezellig heb er zin in. Vanmiddag komt indy's vriendinnetje spelen. En ze gaat zo met papa kijken naar een hamster. Dit was een beetje mijn update. Juut lief van je, maar heb er geen meer nodig. Heb er nog zo''n 15 liggen groetjes sandra
`lekker veel geschreven meiden! hier alles oke, seth ging vanmorgen alleen wel heeeel hard huilen! hij wilde echt niet op de psz blijven..gelukkig was het gauw over zei de juf en ik haalde weer een blij jongetje op. vanmorgen memory gedaan met yara was leuk. en yara en seth die hele de terugweg hand in hand liepen, lekker samen aan het kletsen, dat was echt genieten! en oja hedwig en roba: grasmannetje maak je door een pantykousje te vullen met graszaadjes en dan opvullen met zaagsel, neus en oren draaien, stiekje erom, onderdompelen in water, oogjes mondje erop en klaar. over n dag of drie begint zn haar te groeien denk ik. dan maak ik wel een fotootje, kaal zijn ze ook geinig maar lang niet zo leuk als met haar sandra wat leuk zeg gister lekker een dagje efteling gedaan. denk er ineens aan dat die legging van indy nog steeds hier ligt (i'm sorry) ik stuur m gauw op oke en wel een grote afname van de apneu fijn dat je een goed gevoel hebt over de bso. ben jij nou alweer aan het werk? patries ben blij voor je joh dat devin nu wel dingen laat zien! ik zou nog heel even wachten met de fysio bellen. jammer dat ie zo moppert joh, ik zou daar ook erg kriegel van worden..sterkte ermee! roba mijlpaal is dat he, babykamer verkopen..ik vond het ook maar niks. wel leuk dat al het grote werk nu bijna klaar is. en jee wat een volle weekenden! gezellig maar ook druk! miranda ja dat is zeker een nadeel dat alles zo ver weg is! ik zou ook zeker s rondkijken voor een paar nachtjes daar in de buurt dan. marijke leuk dat het zo'n succes was tussen de apen. waren stijn en renske niet bang af en toe? komen ze echt nog op je zitten of valt dat wel mee?
ben moe joh! deze week de vierde dag dat ik alleen met de kindjes eet, vind het niet zo gezellig! onee ik lieg maandag bij mijn ouders geweest. maar rol is deze week wel heeeel veel weg (voor werk voornamelijk) ga zo yara maar s halen bij buurmeisje, fietsen we nog even nr postkantoor voor pakketje ophalen en dan eten. ben wel aan vakantie toe hoor! heb net wel de strijk gedaan maar verder komt er niet zoveel uit mijn handen..
nou ik klets wel in mijn eentje hoor kindjes liggen al op bed, waren vanaf 1800 al aan het smeken zo ongeveer of ze naar bed mochten nu even de boel opruimen
Hier de laatste net naar boven.. Poeh, altijd spitsuur rond etenstijd en erna hoor. (eigenlijk heel vaak wel spitstijd lol). T kletsen alleen was toch niet zo gezellig denk ik Juut haha. En je eet idd vaak 'alleen'.. Proch werkt ook best veel ( zo'n 50 uur in de week en soms ook nog de zaterdag er bij) en dat vind ik ook best heftig. En dan vaak s avonds nog zijn eigen bedrijfje.
heeej gezellig! das beter dan alleen en jee prochor maakt ook veel uren dan zeg!en wat voor eigen bedrijfje heeft hij eigenlijk? kan me voorstellen dat het hard werken is hoor, zo met de 2ling. is justin er nog steeds gek mee?
Hier ook nog even een teken van leven Kindjes nog niet op bed. Zometeen. Hebben 10 minuten gesprek op school gehad. Juf was zo tevreden met hem. Zo leergierig is ie en doet overal aan mee. En hij is erg geliefd in de klas. Bij sommige kindjes te geliefd. Vooral 1 meisje en die zit dan de hele tijd aan hem en wil alles voor hem doen. Maar dat wilt ie niet. En dan gaat ie naar de juf om te zeggen dat ie dat niet wilt hihi. Dus hij zegt het niet tegen haar zelf Het weerbaarder zijn word steeds beter. Hij zegt het dan wel niet tegen het kindje zelf maar gaat dan wel naar de juf. Dus dat is al best goed. Hij vraagt ook goed om hulp en maakt ook contact met de kindjes. Vaak loopt ie bijvoorbeeld in de pauze eerst wat rond. En kijkt dan waar en bij wie hij wil spelen en gaat daar dan ook naar toe. Vaak loopt ie ook hand in hand met zijn vriendinnetje Imelda maar ook met Marieke de laatste tijd errug vaak En dat is wel leuk want die blijft tenminste ook in groep 1 na de vakantie. Dus iig 1 vriendinnetje wat blijft. Dus wij waren errug blij dat het zo ontzettend goed gaat op school en helemaal trots Vanmiddag voor het eerst een vriendje hier wezen spelen tussen de middag. Was wel even onverwachts hihi. Maar wel leuk Trusten alvast!
hey hedwig wat goed om dat allemaal over je zoon te horen zeg! is toch altijd best spannend he, zo'n eerste echt schoolgesprek! en hartstikke goed dat ie naar de juf gaat om aan te geven als ie iets niet wil. je kunt heeel trots zijn!
Voor een juf wel. Maar ik vind het razend moeilijk. wat geef je de beste juf ever? En dan niet een kopje of chocolade ofzo, ze was zo fantastisch voor mijn meisje, wat kan je geven, het ultime geweldige juf cadeau? de andere twee krijgen gewoon een klein ietsje, dat zie ik nog wel
hoi dames,, hier erg moe dus zo mijn bedje in.. morgen weer een hele dag werken, de fysio heeft mijn schouder getapet(weet niet hoe je het schrijft) en weinig kids dus wel te doen. verder weinig van het weekend, Damian gaat bij zijn neef logeren en zondag uit eten met schoonfamilie bij een pannekoekenrestaurant marijke,, hier hebben we met juffen dag wat gedaan maar ik denk wel dat ik een doosje merci haal of zo.. juut,, die seth en yara haha schattig. en niet meer alleen hier patries,, hier ook altijd druk rond 19.00.. de kids gaan tegelijk naar boven maar Damian mag wat langer lezen in bed. hedwig,, wow dat is leuk om te horen toch? wij hebben volgende week 10 min gesprek. ehhh???? oja Lidwina succes zaterdag met de opening...
Lidwina hoe gaat het met de kinderen? Ga mn bedje opzoeken. Devin is weer aan t spoken, net al weer wakker.. sprongetje is toch geweest of niet? naja als t een sprongetje is, ben ik blij dan heeft ie een reden tot mopperen en ineens meer doen
Goedemorgen! @ Sandra -> wat een onwijs goede vooruitgang met de apneu's! Wel jammer dat het zolang moet duren eer je van de vermoeidheid af komt. @ Lidwina -> ik was daar ook al over aan het nadenken. Hier is komende dinsdag juffendag. Dus denk dat ik morgen of maandag maar eens moet kijken om wat te halen. En heel veel succes morgen! Alles al klaar ervoor? Krijg jij ook een functie in het hele gebeuren? @ Patricia -> zou best kunnen joh, een sprongetje. Dat merkte ik hier ook altijd heel erg aan Joris toen die zo klein was als hij een sprongetje had gehad! @ Judith -> alleen eten is ook niet gezellig (ik spreek uit ervaring!). En dan vooral als ik dan uitgebreid gekookt heb en Joris dan amper tot niets eet. En het dus helemaal niet gezellig is aan tafel... Wanneer begint voor Rol de vakantie? @ Hedwig -> wauw, die Erik is goed vooruit gegaan zo te lezen! Wat een goed 10 minuten gesprek, iets om heel trots op te zijn! @ Lidia -> leuk weekend dus voor de boeg. Gaat het wel beter met je schouder nu dat die in de tape zit? @ Carla -> hoe is het daar? @ Marian -> hoe was Walibi gisteren? @ Roba -> wat fijn dat de verbouwing zo is opgeschoten. Nu nog even druk dus met het afwerken ervan. @ Anniek -> hoe is het daar? En met het werken en met het bedrijfje? Lopen de bestellingen al binnen? Hier zijn we gisteren begonnen met werken met pictogrammen. Als ik alleen met Joris ben gaat het wel, maar zodra Sven ook hier is, is er vaak strijd. De juf gaf al op school aan dat hij zich heel erg vasthoudt aan de picto's op school. Dus nu ook thuis ermee begonnen. Gisteravond was dan ook de eerste avond in lange tijd dat er geen strijd was met douchen/tanden poetsen/naar bed gaan. Normaal ligt hij ook vaak lang wakker, maar blijkbaar omdat hij geen rust heeft in zijn koppie. En nu toen ik zei dat het bedtijd was, haalde hij zelf de picto van het magneetbord, zei dat de dag klaar was, legde het in het bakje en liep naar bed toe. 5 minuten later sliep hij al! Dus ik was al heel blij! Geen strijd... Hopelijk blijft dat ook zo!
zo daar ben ik weer! lekker gewerkt, maar weinig kindjes en nog 1 die we met 39,4 naar huis moesten sturen. yara is nu nog even op dasles, ik ga zo aan de spaghetti beginnen miranda wat fijn om te merken dat het zo goed werkt met de picto's zeg, super! hoop dat het zo lekker blijft gaan thuis! patries hoe is de nacht verder verlopen? marijke had stijn vandaag al zn laatste schooldag dan? en geen idee hier..heb jij nog wat gedaan? lidia hoe ging het werken vandaag? beetje te doen voor je?
wat fijn Juut dat het leuk was op je werk Was de spaghetti lekker? @Miranda : gaaf dat van die picto's! Wanneer heeft Joris nou vakantie? @Patroes : wat goed zeg van Devin dat ie nou toch dingen gaat doen die hij moet doen Hij zal wel denken, dat gezeur, laat ik het maar snel gaan doen dan ben ik er vanaf hihihihi @Hier blij dat het weekend is. Zware dag vandaag. Veel pijn en moe. Dus verlang weer enorm naar mn bedje Soms ben ik echt bang dat ik iets ernstigs heb. Zodra de medicijnen beginnen uit te werken dan krijg ik me toch mega pijnen en raak ik er bijna van de wereld van. De pijnen zit dan zo diep ( buik en tegen ruggengraat en een druk alsof mijn buiholte vol zit met bloed ( dat heb ik 'n keer gehad dus herken die pijn ) ) Door de pijn begin ik duizelig te worden en misselijk en krijg het gevoel van flauwvallen. Zodra de eerste heftige pijnen komen opzetten weet ik dat mn pijnstillers zijn uitgewerkt en neem ik snel de volgende dosis. Ik durf niet verder te gaan zonder pijnstillers om te kijken hoever de pijnen gaan. Erg he. @Verder hier Erik heeft sinds gisteren een loopfiets. Gisteren was ie er nog kei onhandig op en nu krijgt ie al de slag echt te pakken en begint al steeds meer evenwicht te krijgen. Zo leuk om te zien En Owen begint steeds meer en meer los te lopen. Als je hem 'dwingt' zeg maar aan de hand meelopen dan wilt ie niet. Maar zo uit zichzelf loopt ie al het hele huis los rond!! Zo trots
hey meiden... straks ben ik nog een vreemde! Vaak lees ik wel bij maar heb ik geen tijd om te reageren. Heb afgelopen week een poetsschema gemaakt dan heb ik daar een stukje rust. Ik loop sinds een aantal maanden bij een accupuncturist en hij doet nog meer, kom ff niet op de naam. Ging er eigenlijk heen voor af te vallen maar hij pakt het wat grondiger aan en zegt allemaal dingen die hij niet kan weten en ik voel me toch zo! Hopelijk gaat het allemaal goed werken en heb ik wat minde rpijn en kan ik eens beginnen met afvallen, wordt steeds dikker en kan het niet opbrengen om het snoepen en snaaien te laten! daarbij komt er nog de stress met nieuwe werk enzo mn het loon dus een hoop stress om het geld. BAH Nog 4 WEKEN en dan HEERLIJK op vakantie, ga daar ook echt bewust van genieten... en dan hopen dat het ons goed doet zodat we daarna weer wat aankunnen. Over de kids weinig te vertellen. Kyana doet het super op school. Ze vind het jammer dat ze nog maar 1 week vakantie heeft... heeft haar eerst stopwoordje {ow shit die moet ik nog opschrijven!!!!} ze zegt steeds OW MEN {man in het engels en dan trekt ze hem helemaal lang} Devin is nog steeds een kleine boef {die onder het tikken nu bijna van de bank flikkert} Het is en blijft een klein mannetje met zijn 10.3 kg! Heb hem laatst een 3kwart broek gekocht, heb nmaar maatje 80 gekocht terwijl vingino toch echt klein valt!!!! Devin begint wel steeds meer te praten. Laatst zei hij ook; idi-oot, moeten dus opletten gaan wat we zeggen hahaha. Hij zingt ook sjalala en ' met de vingertjes' {kennen jullie dat?} Morgen hebben we op school een optreden van Kyana en van nog andere groepen. Dat doen ze daar al denk minimaal 30 jaar! Elk jaar opnieuw.... sow nou uhm eens kijken wat ik onthouden heb; LIDWINA EN DIDIER alvast van harte gefeliciteerd en geniet van de opening! Miranda Mooi dat het visualiseren voor Joris helpt. Mooi gebruiken! Hang je het ook samen met heb op? Misschien is het ook fijn om te kijken wat hij aankan, er bestaan van die ' picto-agenda's ' hiermee kun je bijvoorbeeld een week visualiseren en hem dus ook voorbereiden op dingen waar hij normaal tegenop zou zien of in de aanvalshouding zou gaan. Als ik je wel een tip mag geven, als je dit gebruikt is het ook slim om het ook consequent te hanteren daarmee bedoel ik als erop staat boodschappen doen, dan gaan jullie ook boodschappen doen. Gebeurt dat niet, haal dit er dan samen af en plak er iets anders voor in de plaats. Doe je dit niet dan gaat het zijn waarde verliezen en dan vergooi je ook je gewonnen punt voor 's avonds.... juut lekker op tijd thuis dus! vond het wel grappig dat toen Roland hedwig vervelend joh dat je zo'n pijn hebt! Ga je dan zo giga over je grenzen heen? Of hoe komt het denk je? sandra de bso is super. Heb je dat dan ook flexwiebel? uhm ik ben beetje een zeef geloof ik... owja, wilde foto's spammen maar heb er net een hele hoop op hyves gegooid taartjes 2 en jan febr ma apr mei
@ Hedwig -> jeetje wat heftig! Je zegt dat de pijn herkenbaar is van een keer bloed in de buikholte te hebben gehad. Is het dan niet verstandig om voor de zekerheid ermee naar de huisarts te gaan? Vind het echt niet gezond klinken wat je zegt hoor... Dikke knuf! En de vakantie begint hier volgende week vrijdag! @ Anniek -> wel fijn van de acupunctuur dat hij ook dieper gaat dan alleen voor het afvallen. En met het afvallen, je zegt dat je het snoepen en snaaien niet kan laten nu. Probeer het voor nu even los te laten anders totdat je ook beter in je vel zit zonder al die stress. Zo schiet het natuurlijk ook niet op en heb je de stress van het bijkomen ook nog erbij! En met de picto's. We hebben gisteren samen alles geprint, ik heb Joris toen alles laten benoemen en hij wist het ook allemaal. Daarna in zo'n lamineer apparaat gedaan en ook samen toen van het eten tot het naar bed gaan opgehangen. Toen we de tanden hadden gepoetst kon alles eraf, want hij ging toen naar bed. Maar voordat hij naar bed ging eerst de dag van vandaag besproken en de picto's opgehangen (wel maar 4 tegenlijk op het bord om overzicht te bewaren!). Moet zeggen dat het weer goed is gegaan vandaag! Toen hij thuiskwam van school liep hij meteen naar het bord. Ook heb ik bij de picto naar bed gaan een klokje geplaatst en een klok boven het bord gehangen. Hier keek hij ook echt op, dus hij weet dan precies hoe laat dat is! En met wisselen van de picto's, doordat ik maar max. 4 tegelijk ophang en pas nieuwe hang als de 4e klaar is, is de kans daarop minimaal. Kan natuurlijk altijd een keer voorkomen, maar op deze manier een stuk minder. En daarbij heb ik een maandkalender eronder hangen, waar op staat wanneer de vakantie begint, wanneer iemand jarig is, etc. Zal er eens een foto van maken zo @ Judith -> wel lekker als er weinig kindjes zijn, veel 1 op 1. Heel belangrijk voor de kindjes!
Bekijk bijlage 163608 Niet zo'n geweldige foto, maar het staat erop Moet alleen nog ergens kleinere magneten vinden. Bij de Ikea hadden ze alleen van die grote... Is dus het schema van morgenvroeg. En het olifantje op de maandkalender verschuift dus elke dag
Miranda, dat ziet er duidelijk uit. Fijn dat het helpt voor joris. Lidwina en didier, veel succes morgen met de opening. Hedwig, vervelend dat je zo'n pijn hebt. Stijn heeft nu schoolvakantie en was verdrietig dat hij de lieve juffies nu een tijdje niet meer ziet en zingt de hele tijd het schoollied. Zo schattig! Ik heb trouwens een kaart voor de juf gemaakt met een foto van Stijn en een leuke tekst. Het is heel vroeg, maar ik ga naar m'n bedje, zo moe! Trusten!