Goedemorgen! Hier een zware nacht gehad, bah wat had ik slecht geslapen. Ook nog door de wekker heen geslapen, maar gelukkig schrok ik toch nog redelijk op tijd wakker. Joris weer onderweg naar school... @ Patricia -> hoe is jouw nacht gegaan met de zieke kids? En das goed scoren! @ Judith -> hoe was jouw nacht gegaan met Yara? Zo sneu als ze ziek zijn. Hopelijk gaat het vandaag al iets beter. Beterschap en vertroetel haar maar lekker vandaag! @ Hedwig -> niet ziek worden hé! Hoe is het nu met je keelpijn? @ Marijke -> het begin is er dan met Renske op de schaatsen Even zelf verder wakker worden... Vanmiddag maar weer even terug kruipen.
zo na de goeiemorgen van miran ni8emand meer hier geweest. hier vandaag een laaaaannnggg dagje, met twee thuis. yara gaat wel weer oke hoor, morgen weer nr school. seth wilde vanmorgen ook echt niet nr de psz en met brengen/halen toch ook niet handig dus hij ook maar een ochtendje thuis. yara zit een winnie the pooh spelletje op de zoldercomputer te doen en seth kijkt even buuramn en buurman. hebben al tig spelletjes en puzzeltjes en tekeningen achter de rug.. miran al een goede middagdut gedaan? anniek veel plezier met paardrijden!
hier ook een heeeele laaange dag met 2 kindjes thuis Eriks school is dicht ivm studiedag. Ach, op zich viel het wel mee. Erik vermaakt zich wel met Wii-en en filmpjes van mario kijken op de pc. En Owen die haalt het huis wel ondersteboven en ik kan het dan weer opruimen hihihi. @Patroes : hoe is het vandaag met de kleintjes??
In 1 woord, slecht. We zijn bij de ha geweest en die constateerde dat we er net op tijd bij zijn. We hebben nu zetpillen gekregen om t spugen te onderdrukken. Moet vannacht goed in de gaten houden, mocht t morgen nog t zelfde zijn, moet iig Devin worden opgenomen.
patries vervelend zeg domperidon is een paardenmiddel! carla denk aan je.... juut gelukkig Yara weer wat beter pieuw!
ja idd in ieder geval niet meer kotsend carla goed he, hebben niet echt kunnen rijden ivm het weer maar wel kunnen borstelen en uitleg gekregen enzo! Leuk om die meiden {en devin} dan bezig te zien. Devin kroop gewoon onder maggie door enzo hahaha over 2 weekies weer... a.s. maandag is hier carnaval he.
Even snel gedag zeggen ga zo slapen ben erg moe. Morgen vin echt jarig maar we doen er niet veel aan. Ga wel zelf sushi maken. En woe de loempia's trakteren. Beterschap voor alle mamma' s en kindjes. Welterusten.
Oja Marijke het recept komt morgen want mijn laptop doet het niet dus vin neemt er 1 van zijn werk mee (tikken op telefoon gaat niet zo makkelijk)
Fijne dag Lidia. Ik ben erg benieuwd naar het recept. Ik wens iedereen een fijne valentijnsdag toe. alle kindjes beterschap.
Goede morgen allemaal Ik dacht Heey Valentijn vandaag GEFELICITEERD LOTTE en MARTIJN....en n hele fijne dag vandaag, Iedereen n fijne valentijnsdag... Groetjes krullie
jarig: Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Kyra 3 maart 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart 2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Sandra 23 augustus 1979 Daan en Anko 31 augustus 2011 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 E O 29 oktober 2011 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Carmen en Devin 3 december 2010 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973
Martijn en Lotte van harte gefeliciteerd met jullie 5e verjaardag!!! Maak er een leuke dan van samen met papa, mama, Bas, Daan en Anko!!!