Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Beterschap voor iedereen patries....

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    patries
    das ook niet niks idd! 3 zieke kids. Hupla op tijd je nest in dan maar als het lukt {en duw Justin ook maar en domperidonnetje erin }

het valt me gelukkig mee dames! Ben er eigenlijk toch wel blij mee....
    pfff weet niet wat ik zelf voor de verjaardag ga vragen... er is 1 ding wat ik al héél lang al héél graag wil maar weet niet of ik dat van pa en ma krijg althans een gedeelte hiervan....
    iemand nog iets leuks?

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hihi we hebben Diesel een kaart voor valentijn gegeven en hij stond net aan de deur met een tekening en die 2 kei verliefd kijken naar elkaar!!!!! Zooooo leuk, tis dat ze geen 16 zijn :)

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Leuk he Anniek die kids!!!
    enne ben nu wel erg nieuwsgierig wat je voor je verjaardag wil!!!!

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut hoe was de vergadering...???

6. hardloper

hardloper Niet meer actief

ik vroeg bakspul, zoals bloem, suiker, dat, zodat ik cakejes kon bakken met de kinderen.:) en van mijn vriendin kreeg ik geld zodat ik de verjaardagsboodschappen kon doen:D. ik vond ze brilliant dus zou zo snel neit echt iets weten voor je anniek;)

verder niet echt bijgelezen. vrij druk en chaotisch. las wel veel zieken. bij patricia vooral geloof ik. jeetje meis, das even aanpoten. zijn zij beter ben jij af;)

carla weet je al meer? duim zo hard voor je....

sandra, knuf

ehhh, tja en dus verder weinig zinnigs te zeggen.
    heb snel weer tijd. knuf!

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Nee nog geen nieuws hier....donderdag is de sluitingsdatum, maar dan hebben we na school vergadering dus ga er van uit dat er morgen gesprekken zullen plaats vinden...wordt met knikkende knieen naar school...

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    pff carla
    ik heb zelfs zenuwen voor jou!
    ennuh hahaha :) heb ik je nieuwsgierig gemaakt :D
    Was eigenlijk niet echt de bedoeling hoor, tis verder niets heel bijzonders maar wil al zo'n 10 jaar een tattoo maar nooit wist ik precies wat ik wilde. Sinds ik Kyana heb gekregen weet ik dat ik haar naam vastgelegd wil hebben, nu ook die van Devin erbij natuurlijk. Dus ik wil graag een tattoo, die zou ik al een aantal x gekregen hebben van john maar helaas is het financieel nog niet echt mogelijk geweest maar als ik het geld wat ik van mam en pap krijg ervoor gebruik hoef ik zelf denk de helft nog maar bij te leggen en dan heb ik een mooi sierraad voor het leven!

lidwina
    dat heb ik allemaal in voorraad :) maar wel goed gevonden idd

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Oke snap het Anniek!
    De brief van Kyana is trouwens aangekomen en heb hem met Kyra gelezen!!! Geweldig! Stond helemaal boven aan het blaadje: Kyana van Kyra
    Kyra is helemaal trots op de brief en gaat er 1 terug schrijven!

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hahaha goedzo :)
    Kyana zei uit het niets: ik ga een brief schrijven!
    Ik zeg: aan wie ga je er een schrijven?
    Zegt ze: Nou uhmmm aan Kyra mama!
    Dus ze was bezig en stickertjes enzo dus had helemaal niet gekeken wat ze aan het schrijven was en mevr had al alles dicht voor ik kon beoordelen of hij 'opensturen waard' was :)
    dus dacht: ach doe eens gek!

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hey juut ook online
    hoe was je valentijnsvergadering?

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Leuk toch! worden het penvriendinnen!!! ze gaan weer lekker op ouderwets brieven schrijven!!!

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hhaha ik dacht het! Jij zegt het... ieeee gaan we weer

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Lol!!!!

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ow Patroes, leef zo met je mee. Is ook keizwaar 3 kindjes zo ziek :(
    Sterkte voor jou en beterschap voor je kindjes!!

@Anniek : voor je verjaardag? Tja, geen idee. Ik zou voor mezef een boek vragen of iig geld voor een boek ;)

@Hier
    Pfff veel pijn in mn handen. Behoorlijk wat gewrichten ontstoken. Word ik niet vrolijk van :(
    Vanmorgen naar Accare geweest. Tekenen voor aanmelding mkd voor Erik.
    vandaag ook papieren binnen gekregen van diagnose van Erik.

Erik wilde vanmorgen niet naar school. heb niet zo moeilijk gedaan want oma moest hem naar school brengen en dat gebeurd nooit en dus is dat eng.
    Dus afgesproken dat ie smiddags zou gaan. Maar smiddags wou meneer weer niet. Toch naar toe gegaan. Daar aangekomen wou ie nog steeds niet. Nog ff bij juf op schoot gezeten.
    Ze zei nog dat de intern begeleider van school wilde weten van ons bij wie we zijn en de plan van aanpak is.
    Ook zat ze al te denken om een appart plekje in de klas te creeeren voor Erik. Dat zei accare ook vandaag.
    En ze had zelfs al een plekje in gedachten. Ze gaat contact leggen met accare wat ze het beste kan doen voor Erik en ze gaan ook met erik zelf praten wat hij wil. Dus wil ie meer rust in de vorm van niets zien of ook niets willen horen.

Heb het echt getroffen hoor met de school en de juffen. Ookal weten ze dat ie binnenkort weggaat, dan nog willen ze er alles aan doen om de tijd daar nog zo fijn mogelijk te maken voor hem
    :) :)

Ondertussen gaat het weer slechter met Erik. Bijna niks eten, alleen maar gefocused op mario en gamen. Gelukkig geen grote woede uitbarstingen. Maar komt ook omdat ie niet naar school gaat. Maar de enorme obsessie voor het gamen baart ons best wel zorgen. Hij word steeds rigider daar in en is amper nog een paar seconden op andere gedachten te krijgen. En als ie dan rollenspel speelt of met speelgoed of gaat tekenen dan gaat het nog steeds over mario. Op school tijdens de pauze ook. Iets anders bestaat voor hem niet meer :(

het is makkelijk gezegd voor anderen : dan laat je hem niet meer gamen. Maar zo simpel werkt het niet. Hij mag van ons doordeweeks alleen maar savonds een half uur gamen.
    Maar de hele dag en zelfs snachts zeurt ie erom. We geven niet toe. Hij mag van ons dan wel kijken op internet naar filmpjes van Mario. Maar dat is dan vaak alleen omdat we ook aandacht aan Owen moeten geven en om heel even de rust te hebben van het claimerige zeurende gedrag over Mario.

dan hebben we toch liever dat ie weer ge obsedeerd is door cijfers ipv door Mario. Maarja, we hebben het niet voor het kiezen he.........

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Moeilijk hoor Hedwig....

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik hou niet zo van boeken lezen, alleen roald dahl :)
    het moet ook een grote {bedrag} cadeau zijn, hun doen een 'vastbedrag'

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    och wat zwaar toch allemaal hedwig...heb het zo met je te doen. je bent echt een kei hoor, dat je toch een maximum stelt aan de gametijd! lief dat de juffen nog zo meedenken met jullie, dat is een gerust gevoel. ben benieuwd hoe lang de plaatsing nog gaat duren.

kyana en kyra leuk hoor, elkaar schrijven, kunnen jullie straks lekker over jullie mama;s roddelen :)

@hier: tot 1815 vergadering, toen nog gymzaal versieren vr carnavl, was 1900 thuis dus heb net avondeten op. ben blij dat dat niet te vaak voorkomt.
    voor mij verandert er niks, maar voor anderen heel veel.( mijn vaste lieve collegavriendinnetje nr een andere groep gezet)
    maar goed, wat moet dat moet.

ga nog even een colaatje pakken en dan nog even relaxen

oatries heel heel veel sterkte daar met de drie zieke kindjes..pfffttt

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hedwig
    ik weet ook niet zo goed wat ik je moet adviseren... niet game is geen optie! Dat weet ieder weldenkend mense ook wel {en sorry als ik iemand tegen zijn kop stoot!} Een autist is een perfecte 'vastbijter' dit is vaak niet of nauwelijks te doorbreken!
    Weeg eens af in hoeverre het Erik schaad.... liever mario dan een geweldadig persoon. Erik ziet mario vast als een veilige haven. Mario doet namelijk dingen die controleerbaar zijn voor Erik, erik stuurt hem immers. Mario is in zoverre tastbaar dat hij hem ziet maar hij is niet bedreigend oid.... Misschien is het een idee om via Mario bij Erik 'binnen te komen' je zou evt kunnen opperen dat Mario ook naar school moest/moet....
    Zou willen dat ik je beter kon helpen....

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    juut: pas op jiij! pff roddelen over de mama's!

Deel Deze Pagina