wauw bedankt voor de link Anniek! Errug gaaf! @Patroes : ja, ik zou zeer zeker weer bellen naar de dokter morgen als ik jou was.
sodeju wat is het vroeg. koffieapparaat kapot (en mijn reserve ook) hoe word ik nu ooit op tijd wakker???? heb er echt wel zin in, maar moet nog even te veel nu goedemorgen dames. leuke fotos sandra
@Lidwina, heb je geen oploskoffie meer in huis? @Juut, inderdaad tandarts ellende! Ik baaaalde gisteren! Ik moest naar de te om een gaatje te vullen. De tandarts verdooft twee keer, ik spoel, ga weer liggen, hij wil beginnen, ik voel pijn alsof er nog helemaal geen verdoving inzit. Hij jast er nog een verdoving achteraan en voelt met een prikkertje hoe het nu is. Nogsteeds gevoelig. "ga maar even in de wachtkamer zitten, dan kan de verdoving inwerken.." Dus ik inde wachtkamer, boekje lezen. Ik blijf mijn kaak voelen. Ik begin steeds moeilijke te slikken, het kost me echt moeite, maar ik denk, het zal wel.. Ik word weer binnen geroepen en ze vragen hoe het nu voelt. Ik begin te praten en schrik van mezelf. Ik struikel over mijn woorden en klink alsof ik halfzijdig verlamd ben, net een beroerte heb gehad ofzo. Hij zegt, ga nog maar even liggen, ik kijk nog even. Kaak voelt nog gewoon, verdoving verkeerde kant op gelopen. "Ik ga vandaag niets doen, maar u moet nog even in de wachtkamer gaan zitten, u mag nog niet naar huis. Hoe voelt u zich verder? Wel goed? Tja, het gebeurd wel eens... Vervelend....". Anderhalf uur nadat de eerste verdoving er in is gegaan mag ik eindelijk naar huis. De verdoving zal met een uurtje wel zijn uitgewerkt. Het heeft nog drie uur geduurd voor ik weer normaal praten kon, en 5(!) uur voordat alle verdoving eruit was. Mijn oor en keel zijn nogsteeds erg gevoelig, en de ellende is, ik moet volgende week voor een nieuwe poging, want dat gat zal toch gevuld moeten worden... Ik vind het eng om weer te gaan, ookal weet ik dat het waarschijnlijk niet weer gebeurt, want hoe groot zal die kans zijn? Bedankt allemaal voor de felicitaties! We hebben leuke dagen gehad en zaterdag nog het feestje en dan kan het gewone leven weer beginnen. Dan kunnen we aan de gang met ons cadeau, het omtoveren van twee kamers.. Eén prinsessenkamer en één carskamer moet het worden. Met wat accessoires, verf en een nieuw bed zijn we een heel eind, dus het is te overzien...!
marian bah zeg! Ik heb eergisteren ook mijn tand laten trekken en ooo wat was ik zenuwachtig voor die verdoving pff. Maaruh, is vullen zonder verdoving geen optie? {ik vul namelijk alles zonder verdoving, hier alleen en verdoving als er getrokken wordt!} moet nu zo naar mijn werkegever om mijn ontslag te tekenen! Althans te tekenen.... ik krijg geen contract verlening maar moet niks tekenen van het uwv dus wordt weer gezellig!
ow Marian wat vervelend. Heb ik ook eens gehad. NUja, soortgelijk dan. Mijn kaak enzo was wel verdoofd maar hij had een spier geraakt ofzo. Heb een hele dag en gedeelte volgende dag gelopen met een half verlamd gezicht! Zag er niet uit. Kwijlen en niet kunnen praten enzo. @Lidwina : ai das balen koffiezetapparaat stuk Sterkte!! @Hier Ff geniet moment gehad. Kom aan op school. Erik ziet vriendje en helemaal blij! Vriendje rent over het schoolplein en zo de school in. En Erik ging er achter aan!!!! Heeft ie nog nooit gedaan!! We hadden de jas opgehangen en ik was Erik kwijt. Zat ie al in de klas!!!!!! Doet ie anders nooit!! Oke, nog ff het autisme naar boven, hij was alle kindjes aan het tellen en de ochtendpicto's voor zichzelf aan het opzeggen. Maar daar kwam vriendje aan en ze gingen samen stoeien!! Hahaha en opeens was mijn kind het drukste kindje van de klas!!!! Samen rollebollen en schreeuwen hihihi De juf vond het ook prachtig! Want Erik laat zich nooit zo gaan. Ik stond daar met kippevel en tranen in mn ogen hihihi zucht
goed van erik! mooi moment! 5minuten.tv - Hyves HuiskamerConcert K3 hier een linkje van k3 concert, je ziet san en indy!
ik heb gekeken maar of het is te druk of onze comp. kan het niet aan zag indy wel een paar keer wat zullen ze genoten hebben! En ff heerlijk uit de sleur geweest!
o wat vind ik het stiekem heerlijk om morgen een dagje te werken en te ontsnappen aan het koorts/ziekzijn vacuum waar ik al bijna een week in verkeer..blegh
Wilde dat ik dat kon Juut. Het gaat hier al ietsje beter met ze. Carmen eet en drinkt al weer goed, staat alleen nog wat onstabiel op dr beentjes en jengelt veel. Devin drinkt nu 40 a 50 cc per keer en eet wat beschuit en banaan zonder domperidon. Helaas huilt en moppert die alleen maar en heeft de hele middag niet willen slapen :s Justin is ook al weer wat beter(der?) heeft net een broodje en beschuitje gegeten. En nu? ben ik aan de beurt, ben misselijk en alles doet mij pijn hopelijk blijft t hierbij maar zie er zooooo tegenop morgen met de kids thuis
Hedwig wauw wat heerlijk om je manneke zo een keer te zien op school, geweldig!! Hier net zo moeten lachen onder het eten. Kyra en dinja waren met elkaar aan het praten over het verkleden met carnaval: Kyra: "Ik word morgen prinses" Dinja: "Ik word morgen prinsvier"
hahaha prachtig carla!! @Patroes. Oei ik leef met je mee meis! Sterkte en beterschap voor je!! @Juut : kan ik me goed voorstellen hoor dat je blij bent dat je er ff tussenuit kan! Werkze morgen!
goede morgen helaas valt de optocht van de kindjes beetje in duigen... ff duimen dat het over ongeveer een half uurtje droog is... pleassseeeee
marian, gelukkig nog wel. wat een lifesaver soms!!! moet naar kledingbank, ben brak, spreek vanmiddaag, en marian, heb geloof ik nog gordijnen, dus nog neit kopen!!!! moet weg