Ik was gisteravond aan de beurt. Gelukkig maar 1x maar de misselijkheid blijft nog en wat buikkrampen. Maar kan nog functioneren. Sm is net even geweest zodat ik een uurtje kon liggen, want wat is dát vermoeiend zeg, die jankende kids
Van harte gefeliciteerd met je meiske Lidwina!! Maak er nog een leuke avond van! Hadden jullie het vanmiddag al gevierd? Al 10 jaar... Hier een klein uurtje thuis... Gisteren naar Koln geweest om carnaval te vieren. Vanochtend op school gevierd met Joris. Allemaal super en nu dan een leuke napret ervan Maar het was echt super, dat scheelt!
Lidwina, gefeliciteerd met je dochter. Wow 10 jaar mama Zo boodschappen doen en met damian naar de speelgoed winkels voor zijn verjaardagskado. Die mag hij zelf uitkiezen Tot latere en een fijn weekend
Goedemorgen! Drukmet de voorbereidingen voor het feestje, om12 uur gaat het beginnen... Alle prinsessenjurken(bedankt lidwina!) en ridderpakken liggenklaar, de tassen zijngepakt en we gaan zo naar mijnouders huis. Daar gaan we de speurtocht binnenshuis uitzetten omdat ze veel regen voorspellen vandaag... Juut Carla en Anniek wat hebben jullie Sandra lief verrast gisteren las ik op fb! Top gedaan dames!
tnx marian het was ook erg leuk! Iedereen die in het complot zat heeft kei goed hun best gedaan.... twas allemaal heel kort dag maar echt leuk
oke, nu ben ik nieuwschierig! Wat hebben jullie gedaan dan??? Heb geen fb namelijk Nuja, sinds vanmorgen wel. Maar geen idee hoe ik jullie op moet zoeken......
hedwig ik hoop dat ik je een vriendschapsvrzoek heb gestuurt anders zit ik iemand anders toe te voegen maar via mij kom je een heel eind. dames, wat lief van jullie!!!
we {carla juut en ik} hebben sandra verrast, we hebben haar meegenomen uiteten... ze wist van niets en dacht dat ze verrast zou worden door een vriendin die ook in het complot zat incl jarno hihi Sandra was nogal verbaast
ik bel je vanavond mommie als ik mirre heb weggebracht en rosalie en jade in bed heb (slapen word gok ik niets) morgen mozart
Wat sweet meiden dat jullie dat gedaan hebben! Kanjers zijn jullie! Wij hebben een nieuwe televisie wat een prachtig ding joh, oude begon af en toe wat kuren te vertonen dusss ben zoooo blij