Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    he girls
    ben even weinig hier geloof ik.
    ben niet lekker, gekke maag/misselijk/diarree enz.
    (misschien wel van jarno's toptent ;) :))
    verrassing voor san was wel heel gezellig, zo lekker rustig bijkletsen, zonder kids erbij!'
    yara is de hele week verder thuisgebleven, vandaag wel even nr de optocht geweest maar blegh ik hou niet van carnaval (sorry miran en roba :D)

lidwina hartstikke nog gefeliciteerd nog met je oudste meisje!

marian hoe was het feestje van martijn en lotte? nog tips voor ons :)?

ga zo maar lekker nr bed, zit mezelf in de weg joh!

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    balen juut dat je je niet lekker voelt :(

Patroes : hoe is het met de kids?

@hier
    We worden een beetje maf van Owen:(
    Hij gooit met alles! Is bijna het enige wat ie doet. Spelen doet ie met niks. Alleen maar gooien!
    Gooien en overal op klimmen. Hij heeft nu ontdekt dat ie door middel van een stoel/opstapje/poef bij dingen kan waar ie anders niet bij kan. En doordat ie zo groot is kan ie echt bijna overal bij!
    Ik kan ook geen water meer ergens laten staan of hij zit erbij. Hij heeft een waterobsessie de laatste tijd. Alles gooit ie in het water en het water drinkt ie ook op. Dus ook sop.
    Dus afwassen en een sopjes maken om schoon te maken kan haast niet meer. Of hij moet dan in de box, ff snel schoonmaken en dan snel het water weggooien.

Ook het schreeuwen/woede uibarstingen nemen toe.
    we kunnen niet meer met hem naar de supermarkt. Hij gaat zo uit zn plaat dat mensen van meters afstand nog gaan stilstaan om te zien wat er in vredesnaam gaande is.
    En sommige mensen willen dan 'helpen' en proberen contact te maken met Owen. niet wetend dat dit juist alles nog erger maakt.
    Als mensen voor hem gaan staan/oogcontact willen maken dan haalt ie uit. Mensen onderschatten vaak zijn bereik en kracht. Zo krijgen we wel eens vervelende situaties :(
    Ook op school. kinderen zien een ander kind en willen dus contact maken. Owen ziet ze als een sta in de weg en als ie in de kinderwagen zit kan ie niet weg en dus gaat ie slaan en schoppen......... :(

3. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Oh meiden wat ontzettend lief van jullie om San zo te verrassen.

Juut, geeft niks hoor, je hoeft geen sorry te zeggen, de ene vindt geweldig en de andere houd er niet van. Beterschap hé meid, hoop dat het gauw weer beter gaat.

Lidwina, alsnog van harte met je dochter, 10 jaar alweer joh.

Marian, hoe was het feestje?

Hier vanmiddag naar de intocht (dan komt de Prins aan met zijn gevolg en die krijgt dan de sleutel vd stad vd burgemeester overhandigd etc) geweest, daarna nog wat cafeetjes gehad, jayson had het weer reuze naar zijn zin. Nu is Rob met de mannen nog de stad in. Morgen weer met ons gezinnetje en opa en oma. Maandag werken en vanuit het werk ga ik met mijn schoonzusje de stad in. Dinsdagochtend werken (zijn alleen 's ochtends open, zitten midden in de optochtroute) en dan 's middags naar de optocht, nog een rondje cafe's en dan zit het er er weer op. Het regent hier momenteel pijpenstelen, dus ben blij dat ik lekker in mijn huispak op de bank zit haha, lekker all you need is love kijken nu.
    Fijn weekend/carnaval allemaal !!!!

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Marian -> ook ik ben benieuwd hoe het feestje gegaan is!

@ Judith -> oei, niet zo lekker dus. Beterschap!

En meiden, echt super wat jullie voor/met Sandra gedaan hebben! Echt geweldig!

@ Hedwig -> oei, dat maar snel dan alles rond is en hopelijk voor Owen wat meer rust in zijn hoofdje krijgt. Wat vervelend gewoon, wordt steeds meer aanpassen voor jullie...

@ Roba -> hier ook ff rust ;) Haha... Ik kan het niet meer aan zoveel dagen achtereen feesten... Dus hier ook blij om lekker thuis te zitten :D

@ Patricia -> een nieuwe tv geeft dan toch veel verschil qua kijken hé. Wij waren laatst ook eens aan het kijken voor een nieuwe tv. Niet dat deze kapot is, maar Sven wilt graag een grotere. Maar jeetje wat een verschil met die tv's van tegenwoordig.

Hier vandaag alleen even naar de kinderoptocht gaan kijken. Naar mijn prinsessepetekindje :D Wat was ze trots! Ze genoot er zichtbaar van. Daarna nog even naar een cafeetje geweest, maar na een klein uurtje toch richting huis vertrokken. Ben nog steeds doodop. Gisteravond lag ik om 9 uur al te slapen tot vanochtend 10 uur, maar voel me nog niet bij geslapen. Morgen gaan we wel weer feesten, eerst optocht kijken en dan nog de middag feesten. Eigenlijk de avond ook nog afgesproken, maar denk dat ik dan toch weer fijn thuis op de bank zit met een dekentje ;)

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    tis toch wat he die carnaval hihi. je zou er voor moeten trainen de rest van het jaar om in topvorm te zijn met carnaval om het vol te kunnen houden :p ;) :D

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hahaha idd Hedwig :D

Merk gewoon elk jaar opnieuw dat het steeds 'erger' wordt... Ik word oud :p

7. hardloper

hardloper Niet meer actief

hedwig, knuf, het lijkt me zo zwaar meis. maar schoonmaken: sopje even in een spuitfles doen. dan spuit je en wrijf je meteen droog. owen kan er niet uit drinken (als het goed is) neem voor de zekerheid even verantwoorde zeep ;) of shampoo ofzo?

judith, wat vervelend dat je zo ziek bent. doe even rustig aan. goed excuus iom carnaval te skippen toch?

wij gaan zo naar leiden. mozart zingen:D

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En was t mooi Lidwina??

Hier is nu Pro aan de beurt.. heb zelf de halve nacht niet geslapen, rusteloze benen tot en met en devin kw voor 5 wakker, sliep ik net bijna, werd carmen half 6 weer wakker. We zaten om 10 voor 6 beneden.. word weer een ontzettende lange dag met miepende kindjes :(

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    en hier seth tussen 1 en 3 aan de beurt met spugen..(en ik tussen door nog steeds nr de wc rennen zelf..) dus heb twee keer zn bed verschoond vannacht..
    hij was half 7 weer wakker, yara slaapt nog lekker.
    kindjes zouden eigenlijk eind middag gaan logeren bij rolands moeder, moeten maar even kijken of dat door kan gaan.
    niet dat wij gaan carnavallen hoor, maar gewoon even lekker paar uurtjes voor onszelf. een ongekende luxe :) (ze gaan nu vr de derde of vierde keer in hun leven ;):D)

dus we zien wel hoe het dagje loopt. tot nu toe wil seth nog niets eten of drinken.

lidwina veel plezier vandaag!

patries heel veel sterkte, wat ben jij al lang aan het tobben thuis joh!

miran veel plezier weer met de carnaval, toch wel moeilijk dat de impact ervan ieder jaar weer groter wordt..

roba ja hondenweer was het gister he, blegh! kun je idd maar beter thuis zijn..

hedwig moeilijk hoor..

carla hoe gaat het daar, heb je hier niet meer gezien..toch ook geen buikvirusje ;)

10. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hallo allemaal.

Hier ff kleine update, want is al heel lang geleden......ik mis jullie.

Idd vrijdag een hele leuke verrassing gehad. Het enige wat ik wist was dat ik om half 7 klaar moest zijn en dat mijn vriendin anja me kwam halen. Ik was stik nieuwsgierig. Hou helemaal niet van verrassingen ;). Nee is maar een geintje, maar ben dan veel te nieuwsgierig. Toen de bel ging, ging indy open doen en stonden ineens juut, anniek en carla binnen. Het zal best lachen zijn geweest hoe ik toen keek. Heel verbaasd, had het totaal niet verwacht. We zijn lekker wezen eten (juut wat balen dat je ziek bent, ik heb nergens last van gehad). En heerlijk bijgekletst. Was echt heeeeeel leuk, en gezellig. Het zijn zo'n schatten!!!!!!

Met mijn moeder is het eigenlijk hetzelfde. Flink in de war, depressief en psychotisch. De medicatie heeft een paar weken nodig om aan de slaan. Dus we moeten geduld hebben. Voor mij is elke avond op bezoek te zwaar, dus heeft de ps. verpleegkundige geregeld dat ik ook 's middags op bezoek mag. Dat is fijn, en is vanaf komende week, alleen heeft indy vakantie dus dan zal er weinig van komen.

Verder hebben we 4 daagjes disney geboekt. Heerlijk. Heb er zo'n zin in, is al over 2 wkn!!!!

Nou dat was ie wel weer.
    Lees heel soms even vluchtig wat mee. Hedwig, lees dat je het zwaar hebt. Dikke knuffel voor jou!

x
    sandra

11. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut beterschap daar...hier nergens last van....

Sandra ben blij dat je het leuk vond vrijdagavond! Ik vond het ook erg gezellig!

Hedwig dikke knuf...

Marian hoe is het feestje gegaan???

Patries daar ook beterschap en succes vandaag....

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge!

@Lidwina : wow das een hele goeie van je! Schoonmaakmiddel in een flesje. Bedankt voor de tip!

@Juut : ai balen zeg dat je ziek bent. Het heerst zo erg he de buikgriep :(
    Beterschap! Ook voor Seth

@Sandra : hahaha wat een verrassing! gaaf zeg!! :)

13. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Feestje was leuk maar vermoeiend met 10 kinderen. Verslagje komt later vandaag, mijn aandacht is eerst hier nodig!

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen..//. komende dagen lekker carnavallen dus zal weinig hier zijn ;)

vrijdag was echt leuk idd
    was wel blij toen ik thuis was, was ko. hihi zat vanaf 4 uur al in de auto {ruim 220 km gereden hahaha} maaaarrr het was het dubbel en dik waard!

juut
    wat balen joh dat je je ziek voelt! En die arme Seth ook al. hoop dat jullie vrije avondje door kan gaan!

marian
    dat geloof ik joh pff 10 kids!

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Marian -> dat kan ik me ook goed voorstellen met 10 kids hihi! Maar het was dus geslaagd en daar draaide het toch om!

@ Lidwina -> heel veel plezier vandaag!!

@ Judith -> ach wat sneu, nu met zijn 2tjes ziek :( Beterschap!

@ Anniek -> ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt na zo'n avond. Maar echt super wat jullie gedaan hebben voor San! Enne... Carnaval ze :D

@ Patricia -> oei, nu Pro aan de beurt. Beterschap en voor jezelf sterkte! Jeetje, wat een nacht heb je weer achter de rug...

@ Carla -> hoe is het daar met jou en de kids?

@ Sandra -> wat een heerlijk bericht van jou, het is eruit te halen dat je er echt van genoten had. Heel leuk om te lezen! En wat ontzettend leuk dat je naar Disney gaat over 2 weken! Leuk vooruitzicht!

Hier vanmiddag optocht kijken en dan nog even feesten. We zien wel voor hoe lang. Ben nog zo moe :( Maar om een dag over te slaan vind ik ook weer zonde. Misschien anders morgen, maar niet vandaag... Het is maar 1 keer per jaar!

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo de kindjes net weggebracht, yara vond het wel weer klein beetje moeilijk. zo stilletjes dan in huis. en nu moet ik pleisters plakken bij roland (sneed in zn vingers) haha, dus druk met hem ;)

miran idd het is maar 1x per jaar, straks maar weer bij komen

anniek ja dat was best veel ja haha 220 km voor een etentje :)

marian ik ben erg benieuwd nr je verslagje maar wil ook foto's!!

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Geniet van jullie avondje samen Juut!!!

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    thanx carla, zal best lukken, al ben ik nog niet helemaal lekker..we wilden eigenlijk gourmetten oid maar dat gaat niet lukken!
    ach, dat houden we gewoon tegoed..ben echt aan het genieten van het even niet 100 antwoorden geven binnen 1 minuut :)

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Heerlijk!!!!

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Ja he..vinnik ook :)
    en san wat een goede tip van het playmobil zwembad, ik denk dat dat m gaat worden voor haar verjaardag! wel extra toepasselijk ook omdat ze de dinsdag ervoor met haar 1e zwemles begint :)
    hij is superleuk!!

Deel Deze Pagina