dus net even al de verjaardagsplannen doorgenomen, en wat zit ik te doen, ook weer foto's te kijken van de kids enzo haha..
Hahaha Juut, tja zelfs al zijn ze er even niet..... Hier weten we ook nog niet wat we Kyra moeten geven... Ja ze krijgt kaartjes voor K3 waar we de week na haar verjaardag naartoe gaan, maar ja die krijgt Dinja ook, dus moet nog wel wat bij dan....
och, wat is dat loslaten moeilijk.. rols moeder belde rond half 7 dat seth net weer alles ondergespuugd had. ik gezegd dat ik even zou eten en eraan zou komen. belde ze 5 minuten later dat ie echt niet mee wilde, en perse daar wilde blijven slapen, en hijhad gezegd dat t weer goed ging. ik na twijfelen toch maar oke gezegd, maar t voelt zo gek, mn kind vr de 1e x ziek ergens anders. heb gezegd dat ze altijd kan bellen als ie weer begint..hoop dat dit het was. yara ook nog even aan de telefoon dat ze me een beetje miste maar dat het wel leuk was verder! carla o wat cool dat jullie weer nr k3 gaan zeg! super! iets erbij verzinnen zal vast nog wel lukken
hey meiden: ALAAF zwembad? Helaas heeft Kyana dat al.... Wij hebben nu een setje oorbellen, gipsgieten, armbandje maken, boodschappenspel, en nog iets uhm..... zitten nog te denken om een 'nancy' pop erbij te halen. juut ach doe seth zeg, kan me je gevoel wel voorstellen hoor maar van de andere kant: rol is ook groot geworden dus het komt wel goed ach en die 220 was wel heen en terug he, niet enkel hier vanmiddag optocht geweest, daarna hier nog naar de zaal met allemaal dinnetjes en vriendjes van Kyana en ons gezellig hoor. helaas kwam mijn beste vriendin laat binnen waardoor we haar beetje misliepen kon ik helaas ook niet melua knuffe maja komende week eens ff flink gaan kroele denk ik. nu ff rust op de bank {gek hoor zo vroeg thuis zijn met carnaval} pap gaat overigens vrij goed, weinig pijn enzo...
Ach gossie Juut, die Seth.... Anniek fijn dat pap niet zo veel last heeft. Zo dadelijk lekker op tijd naar bed, morgen lunchen bij mijn hoog zwangere zusje!! Kyra, Dinja en ik gaan haar eens lekker verwennen met een lunch!
Juut, wat rottig, Seth ziek en dan toch willen blijven bij oma. Hij voelt zich dan wel ondanks alles heel fijn bij oma. Carla, gezellig met je zus eten, veel plezier. Zaterdag hebbn Stijn en Renske weer de eerste prijs gewonnen met de kindercarnavalsoptocht, categorie, grote groepen. Zelf al dagen ziek, vandaag maar eens lekker thuis gebleven.
hello! nou hier gister niks meer gehoord dus denk dat t verder goed gegaan is. we gaan ze zo halen, ben benieuwd. gister hebben we nog een klein weekje engeland geboekt, nr rols zus! gelijk de 1e week van de vakantie al. wel leuk hoor, toch nog een beetje avontuur en we vliegen vr 28 euro enkele reis pp, dat is wel grappig, met de trein nr ergens in nl ben je duurder uit! seth zal het ook wel stoer vinden, in een echt vliegtuig!! marijke beterschap, waar heb je last van? en wat goed dat je kindjes weer een prijs gewonnen hebben! carla veel plezier met de lunch anniek ga je vandaag weer carnavallen?
Juut, ben benieuwd hoe ze het gehad hebben. Ik heb gewoon griep. Spierpijn, moe, niezen, hoesten, enz
rustig hier zeg. ik ga zo aan een mega strijk beginnen. ben helemaal happy, rols zus blijkt te wonen zo ongeveer naast het grootste attractiepark van engeland en dat is superleuk joh! echt een prachtig enorm park, heb er helemaal zin in! en als wij gaan, is het nog geen zomervakantie daar, dus mss valt het wel mee met de drukte nog. morgen nog maar een afspraak gemaakt bij de dokter vr yara, ze weet het zelf nog niet want ze is er geen fan van zeg maar. wil gewoon even bloed laten prikken om evt. terugkeer van pfeiffer uit te sluiten, kan ie gelijk even andere dingen ook nakijken. ben benieuwd, want als het woord dokter al maar valt dan is t paniek hier..(vraag me eigenlijk niet waarom, zo vaak is ze er echt niet geweest of nare dingen ofzo?) het logeren was hartstikke goed gegaan, yara zei zelfs dat ze best nog een nachtje wilde blijven! netjes tot 645 geslapen daar, goed he! vandaag de uitnodigingen voor yara;s feestje bezorgd, die konden niet meer mee op school natuurlijk omdat ze de hele week ziek was zo heb ik weer even gezellig wat geschreven voor jullie
Dank je Juut!!!! Wat leuk jullie ook naar Engeland!!! waar ergens gaan jullie naartoe? fijn dat de kindjes het goed hebben gedaan bij opa en oma! En succes met de strijk!
yara wilde vandaag even shoppen met mama in de trein vr nieuwe kleertjes haha, de jongens mochten niet mee. dus papa en seth denk ik vliegtuigjes kijken, en wij even op stap! gezellig (maar eerst die dokter nog ahum...) ze slapen hier hartstikke goed! het is bijna iedere dag 645!
van genieten dan Juut Oei ja de dokter.....ben benieuwd wat ie gaat zeggen. Hou ons op de hoogte he! Erik wilde vandaag weer niet naar school...... zucht Hij zei gisteren dat het niet leuk was op school. Sprak ik de juf vanmorgen ( wel ff geweest ) en ze zei dat het juist best rustig was gisteren maar dat Erik juist diegene was die aan het donderjagen was met nog 1 kindje. Ze zei ook dat ze er niet zo heel veel van had gezegd omdat ie anders nooit zo is. Maar goed, op 'n gegeven moment moesten ze wat rustiger zijn toch. Snap dan niet wat er in zn hoofd omgaat he. Eten gaat de laatste tijd ook steeds slechter. En zelfs smoothie krijgen we er vaak niet meer in zucht
Tjongejonge, dat is toch ook wel wat, heb ik niet eens de tijd om jullie even bij te praten! Ik moet zo ook weer weg, wil eindelijk weer eens met Bas naar de ouder en kind gym. Hij vind het zo leuk, maar ik kan vaak de tijd niet vinden. Nu gaat hij vanaf april vier dagedelen per week naar de psz en dan kan het helemaal niet meer, dus nu alles maar even opzij gezet. Het feestje; We hadden al een hele stapel pannekoeken gebakken vordat de kinderen kwamen, dus bij binnenkomst de kado's verzameld, briefjes erop wie het had meegebracht, gauw de verkleedklerenkist ingedoken en alle kindjes aangekleed als ridders en prinsessen. Daarna gelijk aan tafel. Ze mochten de pannekoeken versieren met allerlei lekkers, minimarshmellows, smarties, taartversiering en natuurlijk stroop en peodersuiker. Maar wat eten kinderen weinig zeg! We hadden gebakken voor een heel weeshuis, maar dat bleek achteraf niet nodig. We konden er 's avonds nog een keer van eten, en niet alleen wij maar ook mijn zus. Nou ja, weer een leer! Daarna de kado's uitgepakt. Toen zijn we begonnen met de speurtocht die we binnenshuis hadden uitgezet, het weer leek niet echt mooi te worden, dus we hebben het op zeker gespeeld. Tussendoor hebben de kinderen ook nog lekker gespeeld, de hele tijd de aandacht bij zo'n speurtocht lijkt toch nog wat te veel gevraagd en we hadden natuurlijk tijd zat. Aan het einde van de speurtocht hadden ze de schat gevonden en kregen de ridders een medaille en de prinsessen een armbandje. Ook lag er een oorkonde voor ze klaar. We hebben ze toen laten kiezen, kleuren of spelen, de een koos voor dit de ander voor dat en dat ging allemaal erg goed. De eerste moeders stonden al weer te vroeg op de stoep, dus toen langzaamaan iedereen weer uit de verkleedkleren en naar huis. We hadden aan het begin van het feest iedereen op de foto gezet en mijn zus is ze wezen afddrukken in de stad. Iedereen kreeg zijn eigen foto mee in het 'mee-naar-huis-tasje' wat we hadden geknutseld (wat een werk was dat! de volgende keer koop ik plastic tasjes!). Iedereen was blij, verrast en is vrolijk naar huis gegaan. Nou, ik moet zo echt gaan, foto's houden jullie tegoed!
juut hihi gelukkig wat avontuur Wat gaaf zeg zo'n groot pretpark!!! Wel oppas meenemen die op de kids passen, kunnen jullie ook overal in. Ennuh vanmiddag lekker shoppen is niet gek. Ik zou voor de dokter ff lekker onpedagogisch doen, beloof haar 5 euro als jullie het samen doen. {ze mag natuurlijk wel ff huilen maar niet gemeen zijn zoals slaan ofzo} Kind blij met 5 euro en jij hebt het een beetje makkelijker. Kan ze hierna fijn in de stad haar 5 euro uitgeven hier gisteren idd nog gecarnavald, ben beetje brak nu Wil eigenlijk vandaag niet meer gaan. Moet zo naar de fysio maar we zijn er nog niet over uit......
hedwig gaan ze bij jullie naar school dan? marian klinkt wel heel gezellie!! Hoeveel pannekoeken hebben ze gegeten denk je? {ik wil ook pannekoeken doen!}
Anniek, er waren van de tien kinderen maar twee die aan een tweede zijn begonnen, de rest heeft er maar eentje op, er bleven zelfs halve pannekoeken liggen... En ze waren echt lekker en niet vet, dus daar lag het volgens mij niet aan. Maar de kinderen zijn veel te druk met feest vieren en spelen en gunnen zichzelf de tijd niet.
goedemiddag dames! heeeerlijk gezongen! wauw! lekker, koor was echt wel goed (waren met bijna 1000 man) ik kon alle hoge noten goed pakken, zat op een lekker plekje (vooraan) heerlijk om weer lekker hoog te kunnen knallen en wwat jammer dat het maar een keer per jaar is (oke, wel vaker op andere plaatsen, maar meot het wel kunnen betalen) gister nog tractaties gemaakt, mirre vandaag tracteren... judith, hoe was het bij de dokter? en ben voor belonen omdat ze zo dapper was, eventueel omkopen, maar zou het neti met 5 euro doen. eerder een mandarijn ofzo. ik weet niet of ze de waarde van geld al allemaal zo goed weten en vind 5 euro wel heel veel! maar goed, hoe is eht met jou? anniek, fijn dat je vader goed is gegaan. en nu weer trainen voor volgend jaar carnaval? hoe gaan je webshopjes? sandra, wat moeilijk van je meoder meis, maar idd, die meds hebben even nodig. hopen dat ze wat rust gaat krijgen en kan gaan beginnen met verwerken. fijn om even wat van je te lezen meis lidia, hoe is het met ziek zijn? patricia, hoe gaat het bij jou ziekenhuisje? moest je niet met devin naar een arts, oh, ben zo warrig marian, fijn goed gelukt! en idd, wat nou eten met een partijtje voor de boeg! die van mij eten vaak daarna thuis nog een boterham. ze eten of niet snel of worden afgeleid of degene ernaast is al klaar en staat te stuiteren en je gaat mee... eten is lastig. en idd, tasjes bij de action. oh, ik weet het niet meer hoor.... knuf!