hedwig wist ik niet eens! Lidwina er draait er maar 1 die kleertjes is niet echt iets geworden. Joyeux Maison draait nog niet geweldig, we willen op markten hier in de buurt gaan staan zodat je iets bekendheid gaat krijgen... geduld moeten we hebben zoals ze zeggen! pff marian das idd weinig! Ik dacht al aan 2 a 3 maja idd ze zullen zich de tijd er idd niet voor af doen.
das niet zo'n gek idee die markten. zou mooi zijn. het draait ook erg om reclame. je moet bekend worden. bij vista print kan je kaartjes bestellen, kosten dan alleen de verzendkosten. bij een gewone zaak staat er drie jaar voor, ik gok dat dat met een webwinkel ook wel zoiets zal zijn? maar doe je nog taarten? want die waren wel erg mooi!
lidwina ik heb al kaartjes en al hier op e markt gestaan, we willen nog reclame maken maja alles op zijn tijd De taarten doe ik niet meer zo veel mee, er is gewoon echt nul aan te verdienen en er zijn t eveel mensen die denken het te kunnen en dat wordt het ineens veel minder intressant ben niet zo goed in 'doorsnee' zijn {argh klinkt dat erg!}
eigenlijk klinkt het heel goed! en er is niets mis met niet doorsnee zijn en je mag best trots en blij zijn om wie je bent. zelfvertrouwen is goed voorbeeld voor onze kids. zouden we allemaal mogen en moeten hebben. want wij zijn de maart mamas
Even snel... Het carnavallen is afgelopen Het was wel leuk, maar ik ben oh zo brak. Niet normaal. Als ik nou flink gezopen had, had het nog een reden, maar helaas... Geen druppel gehad. Maar ja, het was wel erg leuk en hebben ons kostelijk vermaakt. Voor Joris was het allemaal een beetje veel van het goede en toen we vanmiddag om 5 vertrokken van de kindermiddag waar zijn nicht prinses was, was het alleen maar gillen, huilen en driften. Nu is hij rustig met papa even aan het computeren. Dus het was niet van hele lange duur. Zo gaat hij wel al lekker het bed in. En ik volg niet veel later haha. Doodop... Morgen meer, heb wel alles gelezen, maar geen fut om te reageren. Wel ben ik nu benieuwd hoe het met Yara is gegaan!
lief van jou miran! nou het was eigenlijk 1 groot huildrama van begin tot eind, maar goed, het is weer achter de rug.. we vertelden het maar iets van tevoren, en gelukkig woont de dokter dichtbij. eenmaal in de wachtkamer was ze iets rustiger, eenmaal binnen bij de dokter iets aan het nasnikken. heeft routine check rondje gedaan, niks bijzonders natuurlijk. dus bloedprikken en plasje inleveren.. dus met jas aandoen bij de dok zei ze al: hoorde ik dat nu goed, moet ik bloedprikken?? ehm ja dus. toen heeft ze heel de weg nr huis en toen weer nr het ziekenhuis en nr de prikpost gebruld.. met twee zusters sterk geprikt, en toen kreeg ze een doradiploma en stickers en toen was het weer goed gelukkig. daarna lekker in de trein gestapt vr een moederdochtermiddagje en leuke uurtjes gehad samen, ze heeft een winnie the pooh mokje uitgezocht omdat ze zo flink was donderdag mag ik bellen vr de uitslag, hij zei iig dat de pfeiffer niet terug kon komen (ik dacht altijd van wel) dus we zien wel, ik hoop eigenlijk dat er iets simpels uitkomt.. miranda keijammer dat je je zo brak voelt, dat zou ik zo graag anders voor je willen! rot hoor..nu maar bijtanken en idd op tijd nr bed enzo! lidwina, idd, wij zijn de maartmama's!!! de liefste die er zijn en haha ik moest lachen om jouw beloning van de manderijn, schandalig maar waar, maar dat zou hier nog een straf er achteraan betekenen marian wat een leuk verslagje en tof dat de kids het zo nr hun zin gehad hebben! te gek! anniek en nog gaan carnavallen?
m2 Juut ik zie dat je aant lezen bent: VERTELLLL Lidwina maart powerrrrr Hoest met de tattoshop? Ik wil graag een tattoo maar vind het jammer dat jullie niet in de buurt zitten Miran hier ook brak, hier wel een paar druppels gehad! net lekker beetje tapas gemaakt en gegeten. De mannen zijn aant douche zometeen ga ik met Kyana. Ben nu echt erg moe, moet eigenlijk nog e.a. afmaken voor Kyana's feestje en alvast taartjes gaan voorbakken anders kom ik in de problemen, maar moet ook nog de bovenverdieping opruimen en poesten {lees: vrij maken van carnavals prullen, kleren en glitters} en moet de 4e slaapkamer langzaam aan {snel!!!} gaan fixe.
hjaqhaha ons juutske was sneller met tiepele en nope niet meer geweest. Ff een rondje hornbach/gamma.karwei gedaan. Hebben behang en vloer gezien die we wel willen maja de bankrekening werkt niet mee Schrikken ons trouwens ook steeds van wat Behang tegenwoordig kost {hoor mij nou, ik ouwe doos} en hihi een straf erachteraan door de manderijn hahaha geweldig. Kyana vind centjes krijgen en dan in de winkel iets zoeken dat niet duurder is een geweldig sport kan zowel met 1 euro als met 10 euro {helaas heeft ze wel een slechte mama en papa want die dokken gewoon bij hahaha}
Juut ach gossie die Yara...maar daarna een leuke middag gehad dus dat maakt alles weer goed! Ben benieuwd naar de uitslag. Miranda weltrusten!!!! Anniek kwam je donderdag nog deze kant op???
ow ben zo benieuwd wat er uit die bloedtest komt! Dacht het ook altijd Juut dat je Pfeifer vaker kon krijgen.... @Miranda :carnaval ten einde. Nu kan de rust in huize minimuisje weer wederkeren ps : you've got mail @hier Erik dus niet naar school vandaag. Dacht : ik laat hem gewoon zn gang gaan vandaag. Heeft ie dus van smorgens 9 uur tot savonds 5 uur achter de pc gezeten, Mario filmpjes gekeken op youtube. En toen papa thuis was hebben ze gegamed. Dat was om half 6 tot 7 uur. Maar goed, morgen school. Middag komt schoonmama op bezoek. En vrijdag.............komt mijn beste vriendin!!!!!!!!! Ze blijft lekker het weekend. Normaal komt ze met dr man maar deze keer alleen. Ze hebben behoorlijk geldproblemen maar ze hadden wat weten te sparen en dr man had gezegd : je mag kiezen tussen carnaval vieren of naar Hedwig Nou die keuze was snel gemaakt zei ze
heb ik iets gemist? miranda, even rustig aan dan maar. jullie hebben nu vakantie toch? judith, ben benieuwd of er ietts uit de testen komt. wat schattig trouwens dat de mandarijn geen succes is. hier is het zwaar favoriet! (alleen beetje duur) anniek, begintsteeds beter te lopen. gaan naar confentie in antwerpen (nouja, het team. ik niet ivm kinderen) en idd, behang word je neit vrolijk van. bij de kwantum valt het wel mee geloof ik...
lidwina behang bij de kwantum is niet wat we zoeken helaas en anders is het rond dezelfde prijs als gamma en praxis. ennuh weet niet of je iets gemist hebt..... hedwig gezellie! wtf is een confentie? Carla zekerzz wat doen we? hoelaat?
Zucht, hier een zieke Devin met 39,4. Houdt t dan nooit op? Devin moet binnenkort idd weer naar de ka lidwina hij moest eigenlijk vorige week, maar toen was ie zo ziek. Gisteren Justin's fiets schoongemaakt die ie krijgt voor zijn verjaardag. Ik hoop zo dat ie m mooi vind..
En Juut de pfeiffer zelf kun je idd niet terugkrijgen, maar er is ook een broertje (of zusje) van pfeiffer, dit is cmv ( uit mn hoofd cytomegalievirus) en dit kun je wel hebben/krijgen. Arme Yara, maar toch een leuke beloning mogen uitzoeken én wat tijd samen maakt alles weer goed.
Goedemorgen, ik zomaar de eerste Hier een vrij aardig nachtje. Gisteren was Carmen wel een x of 3 wakker en even huilen. Maar gelukkig sliepen ze tot 5.30 door. Devin heeft geen koorts meer. Ga zo boven aan de slag, vanaf nu mag Justin ook boven gaan spelen (als de kindjes wakker zijn ;p ) en t speelgoed weer sorteren wat van Justin weggeborgen kan.
Zo, 3,5 uur bezig geweest ^^ en alles bij hem weer netjes en schoon Op slot raakt wat speelgoed door elkaar heen zodat t niet meer compleet is (ken je dat?). En er kan wat in de opbergbox voor c en d. Net tukkie gedaan van 2 uur, alleen ontzettend onrustig en aldoor wakker :s en vanavond naar een tweelingbijeenkomst hier in de buurt. Doen we zo'n 1x in de 3 maanden ong.
goedemiddag! hier ook even geshopt, bij scapino was 50% op elk 2e kinderartikel, dus ze hebben allebei nieuwe schoenen (yara glittergympen haha, ze was er zo weg van..) en nog 2 kleertjes vr yara. dus goed geslaagd! nu zit hier t buurmeisje op de bank tv te kijken. en we hebben sneller internet! fijn! patries tis wat met al die koorts..hoop dat iedereen gauw weer opgeknapt is! en mocht justin eerst dan niet boven spelen? en bedankt vr de info over de pfeiffer hedwig en? is erik vandaag nr school geweest? en superleuk dat je vriendin komt vrijdag, veel plezier!
patricia, ik heb babygroepen gedraait. het programma is nu gestopt maar ik heb de map nog met onderwerpen die we altijd deden. tis nu te laat maar ik zal even voor je kijken.