o grrr wat een Knacht weer..seth vanaf 500 ook nog wakker, lang geleden dat dit gebeurd is. zijn om 600 nr beneden gegaan, waarom slaapt dat jochie nou niet eens normaal.en hij doet dan echt wel zn best hoor, maar t lukt m gewoon niet. marijke lekker lange nacht gemaakt? tis ook wat met ons he..ik lag er van de week ook een keer om 2100 in terwijl de buurtkinderen nog aan het buitenspelen waren miranda ziet er netjes uit joh! wel grote picto's zijn het, en ook grote magneten ja haha! fijn dat het zo'n houvast geeft voor joris anniek hey hoi! langg niet gezien! heb wel zitten genieten van al die leuke fo'to's op hyves hoor! keileuk! lekker toeleven nu naar de vakantie hoor meid, dubbel en dwars verdiend! hedwig brrr mag ik zeggen dat ik je berichtje heeeel akelig vind klinken> dit mag niet zo hoor! vind het echt angstaanjagend gewoon..ik zou echt langs huisarts gaan en eisen dat ze goed gaan kijken en dat je niet meer zo afhankelijk van pijnstillers bent en wat leuk dat het met erik al zoveel beter gaat op de loopfiets!
ja erg he Juut. Als de dag zo vroeg begint dan ben je rond 4 uur smiddags al gaar voor je bedje Hier was het gelukkig half 8 vanmorgen. Maar daar troost ik je natuurlijk absoluut niet mee. Sorry
Miranda, dat ziet er leuk uit! Ik denk dat het misschien ook wel wat voor hier is, ze hadden er op de peuterspeelzaal heel veel baat bij, dus misschien werkt het thuis ook goed. Waar heb je het magneetbord gekocht? En de picto's, waar heb je die vandaan? Wat geef je allemaal aan met de picto's? Waar heb je het bord hangen? Veel vragen, maar ik denk dat als ik het hier in kan voeren en we hebben er wat aan ik zometeen misschien met veel meer rust de babyperiode weer in ga. Dus als je het heel erg uitgebreid uit wilt leggen graag! Walibi was leuk! We hebben erg genoten. 's avons wel kapot en gisteren nog best moe, maar dat was het wel waard! Gisteren vriendin over de vloer, lekker geteut en de kinderen lekker gespeeld. Vanmiddag/begin vanavond naar Groningen voor een housewarming, Kinderen mee, dan terug naar Kampen en nog een verjaardag. Hopen dat ik het een beetje volhoud. Morgen maar weer een rustige dag plannen.
zwaai je nog even naar ons als je naar Groningen rijdt Marian? Fijn dat Walibi leuk was! En idd Miranda : heel gaaf die picto's! Mooi magneetbord ook. lekker groot. En die kalender waar heb je die vandaan? Zelf gemaakt? En die olifant die elke dag verschuift is ook een magneet? Want dat lijkt me wel een goeie voor Erik zo'n kalender en dan met zo'n olifant die de dag aangeeft.
goeiemorgen pfff juut hier was het ook vroeg dag, elise was vandaag de boosdoener, om 5.30 en Damian om 6.30 wakker dus ook maar naar beneden gegaan.. beneden hebben ze alleen maar ruzie gemaakt om dingen die ze allebei wilde en steeds huilen dus ik heb ze om 7.30 weer naar hun kamer gebracht tot ze rustig waren en gestopt met huilen.:x straks even boodschappen doen en daarna Damian naar zijn neefje brengen om te logeren. lidiwna en didier,, succes vandaag met de opening. miranda,, wow dat ziet er gaaf uit en super dat het voor joris werkt. misschien straks ook als hij gaat logeren bij iemand? anniek,, super leuke foto's gezien en ik hoop dat de acapuntuur helpt, bij mijn collega heeft het heel veel goeds gedaan. En nu maar genieten van de vakantie. hoe gaat het verder met je werk? juut,, damian kan het ook niet hoor lang liggen, meestal ik hij om 6.00 wakker . marijke,, fijne vakantie, gaan jullie nog weg? en hoe is het met stijn zijn huidje? hedwig,, jee meis ik denk net als juut dat het niet goed is hoor.. komt dit van je galstenen? of door je reuma? sterkte meis. zoo ga de kids in bad doen nu vin beneden is...
Bah Juut en Lidia, wat vroeg.. Lidia, we gaan volgend weekend naar slagharen. Verder heeft hier alleen Stijn schoolvakantie, dus hij gaat gewoon naar de bso. Wij gaan pas in oktober op vakantie (naar de zon). Pff klinkt nog wel erg lang in oktober pas. Lidwina, het is hier prachtig weer. ik hoop ook bij jullie tijdens de opening. Veel plezier.
Goedemorgen! @ Judith -> wat balen dat Seth weer eens zo vroeg wakker was zeg. Dan duren de dagen heel erg lang! Ik zal maar niet typen hoe laat wij eruit waren En de picto's zijn op fotoformaat (15x10), voordeel daaraan is, dat ze ook op afstand leesbaar zijn... @ Marijke -> wat sneu dat Stijn verdrietig is dat hij de juffen zo lang niet ziet! Hoe is het nu met zijn huidje? En met het huidje van Renske? @ Hedwig -> lekker toch, tot half 8 geslapen. En de kalender heb ik zelf gemaakt en het olifantje is idd ook een magneetje. Van de fristi haha! Maar kwam dus goed van pas! @ Marian -> fijn dat walibi geslaagd was! Had je ook foto's gemaakt? Echt tijd voor een spam hoor Veel plezier vandaag! En je vragen... De picto's heb ik gedownload: Sclera picto's Daar zitten heel veel picto's in. Ook echt onnodige, echt voor volwassen Heel fout... Daar heb ik een selectie uit gemaakt met picto's wat stress/onrust voor Joris geeft. Maar ook dingen zoals de picto voor verjaardag, omdat hij als we een verjaardag hebben, om de 5 minuten vraagt wanneer we gaan. En zoals vandaag hangt die dus op aan het einde van de ochtend en hij heeft nog geen 1 keer gevraagd wanneer we gaan! Maar daar kan je dus een selectie zelf uit maken. Je kan een heel dagschema maken zodat ze zien wat na wat komt. Net wat je wilt! Het bord komt van de Ikea (9,99), de magneten ook (2,50), maar ik vind ze te groot, dus daar komen nog andere voor. Het bord hangt bij de eettafel, centraal punt waar we vaak zitten en altijd in het zicht hangt. -------- Hier vandaag verjaardag van mijn petekindje Quinn. Hij is vandaag 2 jaar geworden!
wauw Quinn al weer 2 jaar. Wat vliegt de tijd Echt super handig die picto's! En de kalender zelf gemaakt? Wauw knap hoor. @hier Tja waar die pijn vandaan komt weet ik niet. Weet alleen dat er echt iets niet klopt in mn buik. Dat bewijst het slijm en bloedverlies natuurlijk ook. Maar of het van mn galblaas of darmen af komt weet ik niet. Zal het misschien dinsdag wel horen. moet dan naar de internist. Dus de huisarts heeft geen zin ja Ik hoop gewoon dat de internist misschien een idee heeft of met een of ander onderzoek kan zien wat het is. Ik val ook giga af. ongeveer in 1 maand tijd nu wel 6 kilo. En ik kan dat best missen hoor daar niet van. Maar ik dieet niet ofzo. En dat baart me een beetje zorgen eigenlijk........... vooral dat in combi met de pijn en bloedverlies.......... maar goed, ik probeer er zo weinig mogelijk aan te denken. En positief te blijven denken. En genieten van mn gezin Ik ga straks lekker koekjes bakken met Erik. We hebben gisteren al het hele huis doorzocht naar spulletjes wat we als vormpjes voor de koekjes kunnen gebruiken. Zo leuk! Want Erik komt soms met de gekste dingen aanlopen om te vragen of we dat kunnen gebruiken hihi Zoals een deksel en een auto iemand nog een tip om de koekjes extra lekker te maken?
Devin is gezellig (ja écht deze keer) ben zoooo blij, hij maakt ook nieuwe geluidjes Lidwina, het was vannacht weer feest hier, dus ik ben naar bed gegaan om 10.00 anders trok ik het echt niet.. Ik hoop dat de opening geslaagd was??
Oja Opa en Oma belden of Justin vanavond wilde komen logeren (ze waren een week op vakantie geweest en had ik de kids de hele week thuis) ze hadden weer verlangst en andersom ook.. Justin heeft ze echt gemist hoor. Maar iig wij hebben net lekker chinees besteld
hallo, hier een weekje weg geweest... heerlijk weer gehad! gewoon goed voor 2 kindertjes.. 2a3 dagen heel goed en de eerste dag en de laaste dag was het wat minder.. maar met regenjassen in vorm van een kikker en een eend (zo leuk en maar 4 euro perstuk) en de daar bij passende paraplutjes (1 euro) waren ze helemaal klaar om het vervelende weer in te gaan. de warme dagen zijn ze zelfs in het zwembad geweest. nou wat wil je nog meer!! en de auto, ons kleine saxootje heeft de bergen getrotseerd!! helemaal super natuurlijk! En toen we thuis kwamen(had gevraagd op schoonzusje 1 was kon draaien) hadden we een schoon huis, alles maar dan ook alles was schoon! en mijn schoonmoeder heeft zelfs alles gewassen en extra! bedjes waren gewoon opgemaakt (hadden de dekens mee) echt super fijn.. ( we gingen namelijk een beetje in een hurry weg) met de buik gaat goed, hier en daar wat harde buiken. en een middagslaapje van 30min doet het hier helemaal! we zijn bezig met onze/babykamer eerst schilderen en dan de vloer inleggen.. alleen we weten even niet waar we onze grote KLEDINGKAST moeten dumpen.! (net nieuw) groetjes
hey meiden hier alles goed heb lekker op het terras gezeten vanaf een uur of vijf, lekker biertje, taps erbij dus ik ben blij! eerst met de kindjes in de stad, yara heeft fietstas gekregen die wilde ze al heel lang (alleen beetje erg groot voor op kleine fiets) en seth nog een autootje. gelijk als ""grote vakantie cadeautje" alvast, ze waren er dolblij mee. rol lekker nmet de kindjes frietjes gegeten en yara belde nog een paar keer op om te vragen wat ik dronk en at haha. mommie leuk weer wat van je te lezen! wat heerlijk dat je huisje zo lekker op orde was en patries smaakte het? wat goed dat devin een nietmopperdag had, hopelijk blijft het zo mamzie hoe waren de koekjes? en jee die internist moet zich maar s goed in jou verdiepen hoor, maak me eigenlijk wel zorgen miran goed gifikst hoor dat bord lidia bij jou ook al zo vroeg bah he.. lidwina hoe is het gegaan vandaag? sandra hoe gaat het daar?
@ Lidwina -> ik ben ook benieuwd hoe de opening is geweest! Hoop 1 groot succes natuurlijk, op naar een nieuw begin! @ Judith -> lekker hoor, was dus echt genieten vandaag! @ Patricia -> wat onwijs fijn om te lezen dat Devin gezellig is!! En Justin lekker een nachtje uit logeren, dan is het vooral leuk als opa en oma op vakantie zijn geweest. Hier zijn de opa en oma van Joris al 2 weken op vakantie, morgen komen ze terug. Joris kan ook niet wachten! @ Mommieof2 -> nou dat is leuk thuiskomen zeg! Zo zie je maar weer wat voor geweldige familie je hebt, dat ze dat spontaan doen, zo leuk en vooral lief! Hier langer dan verwacht bij mijn petekindje geweest. Maar was heel gezellig en ook Joris was boven verwachting heel lief. Normaal na een paar uur merk je dat het teveel word/druk voor hem, maar daar was geen sprake van. Daar ook meegegeten en om 8 waren we thuis. Nu lekker niks meer!
Minimuisje, dat vind ik al met wat méér dingen. Ze lijken het allemaal dan even beter te kunnen 'plaatsen' in dat koppie zeg maar (tenminste dat idee heb ik bij Justin). Mommieof2 hoe vinden je boys het om een brusje te krijgen? en hoe gaat t met de oudste op school? Juut, heerlijk meid.. zelf ook aan het bier geweest lees ik? Mamzie, dit kan toch echt niet.. het gaat om jou en jouw lichaam.. Meid ga aub zsm iets ondernemen, dit is echt niet goed hoor!
Was half 5 vandaag.. Straks maar weer wisseling vd wacht doen. b bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb..., , 5BN ghvbn]\ |, mjhnhjnmn mn mn mn mn mn , Carmen typte ook ff mee en zit nu helemaal hyper op schoot dat ze weer wil typen haha. Zelf sliep ik pas om half 2. Ik had buikkrampen en was vet misselijk, nu gaat t wel weer.
Jeetje Patries, het blijft tegenzitten met de nachtrust he? Ik word al helemaal bang als ik dat allemaal zo lees... Stel dat die twee die nu nog in mijn buik zitten tóch moeilijke baby's worden in tegenstelling tot die andere drie. Pfff... Nou ja, maar niet teveel aan denken. Sterkte weer vandaag! Ik hoop dat je nog een beetje kunt slapen straks! Lidwina, ik wacht ook je verslagje af over hoe het gisteren was! Juut, heerlijk genoten dus! Leuk dat Yara dan belt, wat zijn ze dan nieuwsgierig he? Hedwig, we kwamen niet bij je langs dus kon niet zwaaien, we rijden altijd over de friese kant, minder files.... Marijke, hoe staat het ervoor met Stijns huidje? En hoe is het eigenlijk met Renske? Heeft zij er ook last van? Miranda, fijn dat Joris het zo goed heeft gedaan! Dan kun je zelf ook wat lekkerder op een feestje zitten. Mommie, fijn dat jullie het leuk hebben gehad. En wat goed dat jullie autootje de bergen aankon! Al gekeken naar een andere ondertussen? Hier gisteren een leuke maar drukke dag gehad. De kinderen hebben zich heel goed gehouden in Groningen en leuk gespeeld. We waren pas om tien uur thuis en toen heeft oma ze op bed gebracht. Bas was thuis gebleven met oma en lag dus al lekker te slapen. Wij zijn toen gelijk doorgegaan naar de verjaardag en ik was er om twaalf uur weer. Heeko heb ik toen ik om 4 wakker werd maar eens gebeld, hij was uiteindelijk om half 5 pas thuis! Nou ja, dat doet hij ook nooit, maar ik vond het wel erg laat worden.... Vanmorgen hebben de kidneren lekker uitgeslapen, Lotte was de eerste om half negen, Bas de tweede om negen uur en niet lang daarna werd ook Martijn wakker. Dus ik heb best een goede nacht gemaakt. Verder weet ik het niet meer, ik hoop dat ik een beetje op iedereen gereageerd heb. Zo niet, dan moeten jullie me maar vergeven en geloven dat de zwangerschapsdementie is toegeslagen....
Goedemorgen! @ Patricia -> jeetje, dat is wel heel vroeg. Heel slim om dadelijk te wisselen van de wacht En die Carmen, nu al aan het computeren geslagen @ Marian -> wat goed van de kids zeg. En die Heeko, dat was idd wel heel laat. Die zal nog wel ff k.o. liggen neem ik aan! En niet teveel erover nadenken hoor hoe die 2 in je buik zijn zodra ze geboren zijn. Komt vast goed allemaal! Hier komen vanavond om 6 uur opa en oma weer thuis, we gaan dan samen eten. Verder nog niet veel op planning, een lekker rustige zondag