Jaaa wat een leuke foto's! Nou traktatie staat klaar. Justin had even een uurtje meegeholpen maar t was toen bedtijd. Hij vind t erg spannend allemaal weer. Gelukkig kan ie t nu benoemen as zaterdag vieren wij zijn verjaardag en na morgen hebben ze een week vakantie!
marian mooie foto's! Ook die war lotte zo lief dromerig kijkt Juut eigenlijk gelukkig maar ook wel beetje helaas he, al klinkt het gek. Carla was zeker gezellie Tnx Ennuh Devin de drukte maker miran balen joh dat je je zo brak voelt... helaas ook herkenbaar baj bah
En ach onze arme Dinja...heeft pijn aan haar duim(lijkt wel ontstoken ofzo...) Dus die kon niet in slaap komen...andere duim wil ze niet...
good morning..hier helaas steeds vaker weer 600, maar ja, das nog luxe als je kijkt nr langer geleden... vandaag ik een dagje werk, rol met de kids nr ballorig, en dan vanavond weer etentje met de meiden (bij degene van de 5 die het allerbeste kan koken, dat is altijd net of je in een restaurant eet!) dus daar heb ik heel veel zin in, kijk er altijd erg naar uit!
ah dat word genieten dus vanavond Juut Wij eten patatjes vanavond. Vriendin zit in de trein. De eerste uur van de 4 heeft ze er op zitten. Erik die heeft wel 4 visuele middelen nodig om te zien hoe laat ze komt hihi
Marian, bedankt voor de foto van de mandarijnman. Ga ze woensdag maken voor school. De fotos van Lotte en Martijn zijn ook zo leuk.
oe vergeet ik ook helemaal..die foto's zijn superrrleuk marian! wat zien ze er jarig uit! echt heel erg leuk!
Wat een gezellige spam Leuk Marian! Ook de traktatie, erg leuk! @ Carla -> ach wat sneu voor Dinja! Hopelijk kan ze haar duim weer snel gewoon gebruiken en lekker in slaap komen. @ Judith -> laat het je alvast smaken vanavond! Lekker vooruitzicht dus! En de kids een dagje naar ballorig, leuk! @ Hedwig -> alvast heel veel plezier met je vriendin dit weekend! Ik hoop zo voor je dat het hoofdzakelijk genieten is dit weekend!
oe juutske lekker voorutzicht! hier koppijn bah. Gisteren een gezellige dag bij carla gehad! Nu zo eerst eens Kyana naar kinderfeestje brengen en dan boodschapje doen en ff gaan kijken voor een step voor Kyana
Hedwig, veel plezier dit weekend met je vriendin. Juut, eet smakelijk vandaag met de meiden. Lidia, je he t in Hoofddorp een primark winkel. Ik ben daar een keer in geweest, maar toen was het daar zo vreselijk druk dat we zijn gevlucht. Maar de kleding voor kinderen daar, is dat wat? Of kom je er nooit. Het was allemaal best goedkoop!
Trakteren was errug leuk, Justin heeft echt genoten Morgen een hele drukke dag die wrsch al vroeg begint.
Even voor Marijke, de primark is ook wel goedkoop maar voor kleding voor bijv damian voor naar school is het prima. Je moet alleen goed kijken naar de maten want het valt klein. En het verwast ook wel na een tijdje. Maar voor bijv de zomer vakantie is het ideaal Sorry dames druk met de verjaardag van damian. vieren het morgen. En vin die volgende week in Belgiƫ zit dus nu zo veel mogelijk doen in huis. Fijn weekend
Hallo allemaal Ik heb niks bij gelezen maar wilde nu jullie wat vragen wie oh wie Heeft nog c1000 voetbal plaatjes de nummer 5 En van de kleine stickers de serie 47 64 69 81.. Wil er oo wel n klein bedragen voor overmaken kan ik m'n Zusje blij mee maken heeft ze t boek vol...