Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik niet Esther.. succes met zoeken. Hoe is het verder bij jullie?

Hier een pracht verjaardag gehad! bijna alle kadootjes vielen in de smaak, maar lego vond ie maar matig en 1 dvd had ie al, dus dat viel m rauw op zijn dak en wilde hij absoluut geen dank je wel zeggen :s dus ik heb gezegd dat als ie een grote jongen is, dat dit zo hoort en dat t anders ook afgelopen is met het boven spelen.. kom nou, manieren leren hoor! ^^ later is ie naar haar toe gegaan en zei 'ik vond het wel heel lief van je hoor, maar ik had m al'. Mijn schat, zonder dat ik het door had. Carmen en Devin hebben hun eerste nibbits gehad, hahaha geloof dat ik Carmen nog nooit zo snel na de eerste hap, iets naar binnen heb zien werken. Devin vond t ook heerlijk maar vond het stukmaken en daarna náást t bakje gooien ook interessant ;)

2. Lidia, bedankt voor de info..hele fijne verjaardagviering dan voor Damian. Wat heb je voor hem gekocht?

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    o meiden even geen reactie heb niks bij gelezen maar...

Mijn zusje is aan het bevallen!!! zo spannend....waarschijnlijk morgen beebje kijken!!!! Ben er gewoon helemaal hyper van!!!!

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    OE WAT SPANNEND!! Wat leef je dan mee he! Hopelijk krijg je gauw goed babynieuws!

patries leuk dat het zo'n succes was, en o, lastig he, dat soort dingen..goed opgelost! en die carmen met haar nibbitjes, dat smaakte dus nr meer!

lidia alvast veel plezier morgen!

hier gister heerlijk gegeten en ouderwets de slappe lach gehad met de meiden. vandaag wat nieuwe plantjes en voorjaarsdingetjes, helemaal blij mee!
    ook zijn we volop bezig met verjaardagstraktaties maken, gezellig is dat.
    ik heb net mn eiegen gefabriceerd poppenkast af (gemaakt van een laken wat je in de deuropening hangt, met vilten versiering) en ik vind m best geslaagd al zeg ik het zelf ;) voor zo even snel.
    rol is even wat drinken met vrienden in de stad, ik neem zo de reclamefolders even door en dan zoek ik mn bedje lekker op.

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut ben wel benieuwd naar je poppenkastdoek!!! foto???
    Pfff nog geen nieuws hier...Wordt een slapeloos nachtje denk ik hahaha!!

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    en? en? en? hoe heet ze? heb je nog lang moeten wachten?

hier weer 600, de hele week alweer..ik moet ook tegen niemand zeggen dat t goed gaat he..het was een kleine 2 weken steeds kwart vr zeven..maar nee hoor, seth besloot toch weer dat dat wel iets te lang uitslapen is..
    nou ja..

vandaag even langs rols oma, krijgt yara vast een centje vr haar verjaardag. verder niks bijzonders op de planning/

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Lizzie is gisteravond rond 23.40 uur geboren!
    Ik kreeg rond half één vannacht telefoon!
    Dus straks gaan we haar bewonderen!

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wat leuk Carla! Gefeliciteerd!!!

@Juut : idd je moet nooit zeggen dat het slapen van je kindjes goed gaat. Dan word je meteen afgestraft door ze ;)

9. Carla, gefeliciteerd met je nichtje Lizzie.

Juut, vermoeiend he als ze zo vroeg wakker worden. Hier ook al weer dagen vroeg wakker. Vanmorgen ook, maar toen zijn ze op Stijns kamer gaan spelen. Iets later zijn ze naar beneden gegaan en hebben ze de ontbijttafel gedekt en zelfs koffie gezet. Die helaas al koud was toen wij beneden kwamen.

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hoera! Wat leuk, een nichtje! Proficiat met Lizzie! alles goed gegaan?

marijke haha wat lief!

hedwig hoe is het daar? gezellig met je vriendin? trekken je jongens en man het een beetje?

11. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    De bevalling heeft zo'n 6,5 uur geduurd. Ze heeft altijd gezegd dat ze in het zkh wilde bevallen, maar wilde gisteren toch thuis blijven! dus een fijne thuisbevalling gehad. Ze belt zo hoe laat we mogen komen kijken!!! Kids zijn helemaal hyper hier!!!

12. lidia

lidia Fanatiek lid

Hoi meiden.

Vanmorgen om 5.30 vond damian het tijd voor zijn verjaardag maar we hebben het kunnen rekken tot 7.00.
    Damian had van ons een hotwheels garage met auto's erbij en van Elise 2 lego dingen. Vanmiddag om 14.00 komt de visite en gaat het feest beginnen :). Wij gaan volgende wek na de vakantie trakteren op school en is zijn piraten partijtje.

Carla,gefeliciteerd met je nichtje. Spannend weer zo klein baby'tje.

Juut, oei ook zo vroeg weer. Fijne dag.

Zoooo wij gaan ons aan kleden :) tot vanavond denk ik.

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo rustig geweest hier vandaag.
    wij zijn even nr rols oma geweest, daarna ik even yara's cadeau gehaald in de stad. en nog even bij mijn ouders langs geweest.
    ook de autostoel nog op mp gezet en een paar uur later verkocht, dus das mooi.

lidia hoe was het vandaag? heeft damian goed genoten van alles?

carla ooeee wat een lieve foto van lizzie op fb! wel heel bijzonder lijkt me hoor, een kindje van je zus!

14. lidia

lidia Fanatiek lid

pff wij zijn kapot maar het was een hele drukke gezellige middag en Damian is onwijs verwend. hij heeft alles van de politie lego gekregen en 2 creator voertuigen en een vuurtoren van lego en een cars auto die hij kan verwisselen,een hotwheels-garage en auto's en van de hema 2 boekjes over insecten en vogels en een potje waar je beestjes in kan doen ;). dus meneer mag zeker niet zeuren.

ga zo kids op bed doen en zelf ook vroeg naar bed, Vin moet morgen voor 3 dagen naar belgië dus vroeg op morgen.
    tot morgen allemaal

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Lidia -> dat klinkt als een hele geslaagde verjaardag voor Damian! En flink verwend, leuk! Foto's?

@ Carla -> gefeliciteerd met de geboorte van jouw petekindje! Wat fijn dat ze een fijne thuisbevalling heeft gehad! Wat een pracht meisje!

@ Patricia -> dat zijn dingen die ze volgens mij vooral rond deze leeftijd leren. Omgaan met teleurstellingen. Snap het wel hoor, in hun ogen is het dan geen kado meer. Maar wel heel goed van Justin dat hij toch dankjewel heeft gezegd! En die 2 met nibbits, dat is ook lekker joh hihi!

@ Judith -> oei, weer dagen zo vroeg is niet leuk!

Hier vandaag bij de huishoudbeurs geweest. Oh wat hebben we veel de slappe lach gehad, was zo gezellig. Alleen nu mijn lichaam, oei oei! Maar was erg leuk! En vooral heel blij met 2 truien voor Joris voor 5 euro, zo leuk! Met allerlei lekkers thuis gekomen en een leuke dag gehad, heerlijk!

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hedwig vlgns mij moet je hier even kijken
    Mario Bros - Kadokamer
    ook taartversiersels van

miran das een mooi koopje! 2 truien vr 5 euro! was joris mee of was die bij sven?

lidia slaap lekker, maar dat zal wel lukken denk ik! damian is goed verwend zo te lezen!

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    whaaa Juut wat een gave link!!!!!!!!! Dankje!

Sorry voor de rest niet echt dingen gelezen. mn dinnetje is vanavond vertrokken.
    Is toch best goed gegaan. Erik was wel dagen ziek van de oververmoeidheid. En hij was heel blij dat tante Marianne weer wegging. Dat zei ie waar zij nog bij zat he hahahaha heerlijk die Asperger waarheden :D :D

Mijn vriendin is echt super met de jongens! Niet opdringerig en heel rustig en duidelijk. Zelfs Owen is 1 keer uit zichzelf naar haar toe gegaan toen ie moest huilen!!! Heel uniek!

Voor de rest lekker met haar gepraat. Serieus maar ook de dagelijkse dingen en natuurlijk ook lekker gelachen samen :)
    Heb ervan genoten!

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    goedemorgen

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge Juut

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Hedwig -> zo te lezen heb je het echt getroffen met tante Marianne ;) Wat ontzettend fijn dat ze zo geduldig is met de jongens en ze accepteert hoe ze zijn! Dat is zo fijn! Wel sneu dat Erik ziek was van de oververmoeidheid... Nu lekker vakantie bij jullie hé? Geniet ervan!

@ Judith -> goedemorgen ;) En Joris was bij Sven. Zoiets is echt niks voor Joris. Denk dat hij het zal uitgillen tussen al die vrouwen hahaha!

Hier de bedden al afgetrokken, 1e machine is bijna klaar. Lekker alles op mijn gemakje in het huishouden vandaag...

Deel Deze Pagina