Hier geen goede morgen heb weer 2 zieken Justin en Carmen met koorts.. waarom toch aldoor? Dus zo ff liggen en ze dan wrsch maar ophalen bij de ga.
he get het houdt ook nooit op he patries..sterkte ermee! miran goed bezig dus! hier ook even gauw het een en ander kunnen doen. en hedwig, superfijn dat het zo goed ging het weekend! nu sethje alweer ophalen van de psz, het gaat altijd zo snel!
hey toch wel magina 385, me compie doet vreemd! Hier Kyaantje lekker op school, laat haar ook overblijven want dan hoef ik niet zo te jagen. Om 14.15 uur moet ik weer naar mijn ouder werkgever bla bla bla.... Devin gaat ff naar mam. Daarna met de kids paardrijden. John is laat vanavond dus gezellie alleen met 3 kids. al e.a. gedaan maar heb pijn in me rug! {gisteren stoel beetje bekleed} straks weer verder met poetsen enzo....
Patries beterschap daar.. Hier vanmiddag moeten werken, studiemiddag.. Dadelijk als de kids in bed liggen ga ik lekker even met Lizzie knuffelen!!!
Carla, nog van harte met je kleine nichtje Lizzie C. had net tegen de 40gr koorts.. snotverkouden, D ook snotverkouden en ik ook J. voelt zich niet lekker maar heeft geen koorts meer.
Hmmm? Ineens een andere naam? Het viel me gelijk op! KLinkt wel lekker En jeetje, carmen zo'n koorts! en de jongens ook al niet oke..En morgen de verjaardag van justin..wat gaat ie trakteren op school? carla veel babykroelplezier! anniek hoe was het paardrijden? hier alles oke, druk dagje met veel heen en weer gerij eigenlijk.. vanmiddag geholpen op de spelletjesmiddag bij yara op school, was wel leuk alleen met toeterende oren weer nr buiten haha. seth had net voor t naar bed gaan echt een mega driftbui! niet normaal joh. hij wilde perse dat ik zn tanden poetste..en hij ging helemaal uit zn dak! eigenlijk ook heel schattig, hij riep steeds dingen als: dat gaat ik echt niet doen! en later was ie toch wel onder de indruk, en zei ie steeds sorry, en wilde hij allemaal kroelen. lekker ding. yara bezwijkt nu al bijna onder de spanning haha van verjaardag en zwemles en feestje enzovoorts, maar goed. ik doe er allemaal maar zo gewoon mogelijk over
Patries, waarom die naamsverandering? Ze zijn bij jou wel vaak ziek he de laatste tijd! Vervelend. Stijn is heel relax er over dat hij donderdag jarig is. Vind ik wel cool van hem.
Hieperdepiep hoeraaa voor Justin! Van harte lieve jongen! Maak er een leuke dag van met papa, mama, carmen en devin!
jarig: Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart 2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Sandra 23 augustus 1979 Daan en Anko 31 augustus 2011 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 E O 29 oktober 2011 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Carmen en Devin 3 december 2010 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002
Wij hebben al getrakteerd, we hebben nu vakantie he we hadden 5 jes gemaakt van bladerdeeg en deze met kaas versierd en met suiker en kaneel. naamsverandering.. ivm instanties oa. Ziekenboeg, vanmorgen C nog 39 koorts, snipverkouden, D alleen verkouden en ik snipverkouden en verhoging. J gaat goed. Moet vanmiddag ook nog naar de ka omgggggg.
straks vriendjes langs, dus nu nog even zwaar opruimen. zucht, alsof ik het oooooit helemaal spik en span en vreselijk showroomnetjes ga krijgen. maar tegen sommige dingen valt neit op te werken. met twee ' vreselijke chaoten hoe ga ik dit ooit oplossen ik zie het wel niet', een 'het is misschien een rommel maar alles staat op precies de juiste plaats en als je ruimt ga ik hysterisch de kast leeggooien' , en een 'ik hou mijn kamer toch netjes hoe bedoel je alles niet op de gang???' maar bij deze, amber, er hangt een wasrek in mijn kamer en mijn muur mag een sopje sandra hoe gaat het met je meis?
pfft hier was het HALF zes vanmorgen, yara..:x dus seth ook even later wakker. grr en ik ging alweer veel te laat natuurlijk.. straks de 1e watervrij les van yara, ben zó benieuwd hoe ze t gaat vinden.. haha lidwina, jij gaat opruimen voordat er vriendjes komen! das extra dapper patries das waar ook. hoe was het bij de kinderarts?