Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Morgen is het waarschijnlijk een drukke dag..daarom alvast:

Lieve Yara en Damian, van harte met juliie 5de verjaardag. Ik wens jullie een vrolijke dag toe.

Lieve Lidia en Juut (en natuurlijk man), gefeliciteerd met jullie prachtige kinderen. 5 jaar geleden alweer. Heel gek, het ene moment heb ik het gevoel dat het gisteren was dat hij geboren werd, maar kan me ook niet meer voorstellen dat hij er niet was..

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ YARA -> Gefeliciteerd met je 5e verjaardag! Judith, Rol en Seth, jullie ook gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van!

@ DAMIAN -> Gefeliciteerd met je 5e verjaardag! Lidia, Vincent en Elise, jullie ook gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van!

@ STIJN -> Gefeliciteerd met je 5e verjaardag! Marijke, Remco en Renske, jullie ook gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van!

Jeetje, alweer 3 kindjes die al 5 jaar zijn! Wat is het toch snel gegaan hé!

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    YARA, DAMIAN en STIJN
    Hartelijke gefeliciteerd met jullie 5de verjaardag!!

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    YARA
    Lieve Yara, van harte gefeliciteerd met je 5e verjaardag. Een drukke maar wel een hele mooie week voor jou grote meid!
    Juut, Roland en Sethje, ook jullie van harte met dit prachtige meiske!

DAMIAN
    Van harte gefeliciteerd grote jongen! Alweer 5 jaar! Geniet maar van al het moois deze week. Ook Lidia, man {meen je nou dat ik op zijn naam kom??} en Elise gefeliciteerd en geniet van deze stoere kerel.

STIJN
    Van harte gefeliciteerd met je 5e verjaardag. Geniet van deze week vol met cadeau's en leuke dingen. Ook Marijke, Remco en Renske van harte gefeliciteerd met jullie boefje!

5. hardloper

hardloper Niet meer actief

Yara van harte gefeliciteerd meiske!!!!!

Damian hartelijk gefeliciteerd grote man!

Stijn Gefeliciteerd knul, 5 alweer!!!!

Kunnen de mama's de geboortetijden misschien vermelden, dan kunnen ze goed in het lijstje:D

van harte gefeliciteerd mamma's pappa's en broertjes en zusjes!

moet weg!

6. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Yara, Damian en Stijn, van harte gefeliciteerd met jullie 5e verjaardag, maak er een geweldige dag van. Ook alle papa's mama's broertjes en zusjes gefeliciteerd !!!!

Hier nu gauw verder, vanavond lekker uit eten met z'n allen om ons 15-jarig jubileum te vieren, heb er zin in, gezellig !

Tot later

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    bedankt voor jullie lieve felicitaties! super :)
    ik wil nog even damian en stijn van harte feliciteren met hun verjaardag! een superfijne dag gewenst!

het was weer 530 vandaag..nog even kunnen rekken (na natuurlijk al de 1e huilbui..) en toen nr beneden. ]wat ze van haar cadeautje vond, dat weet ik eigenlijk niet echt haha...ze pakte het uit en zei...helemaal niks !!
    oei oei..
    later vond ze het toch wel erg leuk toch geloof ik (playmobil zwembad). maar ze bouwt de spanning voor zichzelf zo op dat het haast alleen nog maar tegen kan vallen..
    we hebben haar samen nr school gebracht, en dat vond ze helemaal tof, aan het tafeltje met haar beste vriendje en vriendinnetje
    dus ben benieuwd. nu nog gauw stofzuigen en dan is het alweer bijna tijd om seth op te halen van de psz

8. lidia

lidia Fanatiek lid

Lieve schatten, bedankt voor de felicitaties .
    Damian had vanmorgen al bedacht dat we ons moesten verstoppen en dan verrassing moesten roepen.:) haha . Vanavond gaan we eten bij de mac .

Stijn en yara. Gefeliciteerd met jullie 5e verjaardag. Juut en rol en marijke en remco
    Gefeliciteerd met jullie kids. En natuurlijk renske en seth gefeliciteerd met jullie broer /zus.

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ach die yara toch! gevoelig dingske.

hier gaat het ronduit kut! mijn werkgever heeft alweer het loon niet goed betaald en schiet niet op, bij john klopt het al2 keer niet wat nu resulteerd in zover in de min dat ik de boodschappen niet eens kon betalen! gewoon geen saldo :( voel me werkelijk zo kut, buiten mijn schuld om! en dat gewoon omdat ze stront eigenwijs zijn.... mijn ernergie is meer dan op :(

10. lidia

lidia Fanatiek lid

Och anniek .meisje wat een k#t gedoe zeg. Voel je zo onthand hé . Klote geld ook.

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lidia
    idd, het is gewoon echt heel erg shit. Juist omdat we er niet eens iets aan kunnen doen! :(

12. hardloper

komt goed anniek. balen dat je er zo veel energie aan kwijt bent, maar zie het maar als verkapte vorm van sparen. hoop dat het snel gestort word.

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Zo even een break op de bank, zo nog even rondje ruimen.
    Het was leuk vandaag, kindjes hebben zich goed gehouden en gelukkig geen driftbuien en andere shit :D
    Vanmiddag mn ouders nog langsgeweest en mn beste vriendin, was gezellig, en iedereen is frietjes blijven eten.
    Ze heeft heel de middag dolenthousiast met haar zwembad gespeeld, en seth ook, dus dat is helemaal goed gekomen gelukkig. de juf had nog veel foto's gemaakt op school, leuk om te zien hoor!
    Nu nog op naar de zaterdag en de zondag :)

anniek balen hoor van dat stomme geld..sterkte, en idd het is helemaal zuur als je er gewoon vr gewerkt hebt en dat je het niet krijgt

lidia lekker gesmuld bij de mac> en hoe laat was damian vanmorgen?

he hanneke als je nog meeleest hoe ist bij jullie? al nieuws ;)?

14. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Yara Damian en Stijn, ik ben te laat want jullie liggen natuurlijk allang lekker te slapen na jullie drukke verjaardag, maar bij deze nog van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen!!

Natuurlijk ook de papa's en mama's zusjes en broertje van harte!!

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Weet t allemaal niet meer hoor. Zit er doorheen :( 2 huilende zieke kindjes hier en ik knallende koppijn. D had dik 40 en C net dik 38. ga dr maar weer uithalen want ze brult zo anders D weer wakker.. Ik ben het zo zat :( :( Heb net schoonzus gebeld of die J even onder hun hoede wil nemen want ik reageer t af op J, mijn arme schatje :( wat moet ik hier toch mee

16. hardloper

ach lieffie, dikke knuf, doorgqaan en hier uithuilen.

17. hardloper

en idd hanneke, hoe is het gegaan? twee weken zei je toch? (even in mijn vergiet zoeken...)

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Patricia -> wat ontzettend vervelend. Maar ook heel begrijpelijk dat je het even helemaal gehad hebt. Jezelf bent niet tiptop in orde en de kids kwakkelen ook heel wat af! Dikke knuf!

@ Judith -> wat een gezellig bericht van de jarige Yara! Kado viel dus helemaal in de smaak! Leuk hoor! Alvast heel veel feestplezier dit weekend!

@ Lidia -> ik las dat jullie ipv naar de mac, naar de burgerking waren geweest. Ook erg leuk en lekker! Hopelijk was het 1 groot feest!

@ Anniek -> dat stomme geld ook! Hopelijk komt alles snel in orde...

-------------

Op facebook stond ook dat MamaLeonie bevallen is van haar 2e zoon. Hij heeft de naam GUUS gekregen en de bevalling duurde maar liefst 41 minuten!

Ik weet dat je af en toe meeleest Leonie, dus van hieruit ook de felicitaties!!

----------

Vanmiddag had Joris een prive zwemles. Helaas word het beentje een steeds groter probleem. Hij kan niet eens meer goed op zijn rug zwemmen omdat als hij dan zijn benen gebruikt, het hele beentje hem 'omgooit'. Hij verliest dan het evenwicht en draait bijna terug op de buik. Vind het zo sneu en het frustreert hem steeds meer. De badmeester gaf wel aan dat dit geen probleem hoeft te zijn voor zijn A diploma, omdat hij wel vooruit komt. Alleen het op de rug zwemmen, dat is wel een probleem, want dat lukt zo dus niet... Afwachten maar weer hoe het verder verloopt.

19. hardloper

gefeliciteerd leonie:D (foto????)(of facebookpagina ofzo???)

miranda, aggut, dat is frustrerend voor joris zeg! maar kunnen ze het recht trekken met wat extra alleen lessen? hoest verder met je?

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    YARA, DAMIAN, STIJN van harte gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina