Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nog geen foto gezien op internet Lidwina ;) En verder hier? Hoofdpijn... Te druk gehad vandaag, terwijl ik eigenlijk had moeten rusten na de remicade. Dus zelf schuld... En met het rechttrekken. Misschien dat dat lukt met privé lessen (als het al lukt!), alleen kosten mij die lessen 28 euro per half uur, zo'n privé les. Dus dat is gewoonweg geen optie... Heb gezegd zo af en toe een privé les ertussen te kunnen pakken, maar hooguit maar 1 keer per maand.

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Gefeliciteerd Leonie!!

@ Jucade : hoe is het nu daar?
    Hele dikke knnuff voor jou!! Hopelijk zijn de kindjes snel beter!

@miranda : ai dat is balen zeg van dat beentje. Hoe komt dat eigenlijk? En kan dat niet beter worden met fysio?

Hoe is het gegaan met de Remicade?

@Hier
    Druk bezig met boodschappen in huis halen. morgen de taart ophalen.
    Pff zal blij zijn als het zondagavond is en iedereen weer weg is hihi.
    Richard en ik zijn er ook wat verdrietig om, om Owens verjaardag. Want tja, Owen interesseerd het allemaal toch niet. We hebben kadootjes maar we zitten zelfs te twijfelen dat niet in te pakken want het zegt hem niks dat kadopapier.
    Hij zal alles misschien wel leuk vinden.....op zn eigen manier. hopen we.
    Ook het bezoek zal ie niet zien staan........
    dus daar voelen we ons best wat verdrietig over en we hopen dan ook dat volgend jaar met zn verjaardag hij veel geleerd zal hebben en we wat meer tot hem door kunnen dringen.

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nah, nog steeds niet beter. gelukkig ikzelf al wel een heel stuk. C nog 38 en D zelfs 40. BLLLG

Maareh ff wat trots tussendoor: C laat weten als ze in haar luier heeft gepoept. Ze wijst dan naar haar luier en zegt 'bah'. :)

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat goed van C.!!

@ Hedwig -> logisch dat het moeilijk is. Iedere mama/papa hoopt dat zijn kindje geniet van alles wat je organiseert! Dus ik snap het wel. Idd hopen dat het nu alleen maar bergop gaat met Owen en dat hij volgend jaar wel echt kan genieten van zijn verjaardag. Word hij ook al 2, wat gaat het snel allemaal!

En zijn beentje? Zit in de genen, Sven heeft het ook. Alleen bij hem kwam het na het behalen van zijn A diploma... Hij heeft het zelf ook geprobeerd op te lossen, extra op te letten, maar het gaat echt vanzelf. Dus ben bang dat het niet goed komt. En de Remicade was goed gegaan. Bijna het hele infuus lang geslapen :)

5. hardloper

hardloper Niet meer actief

hedwig, geen verstand van verder maar ik gooi er wat in en als het neits is gooi je het terug.
    ik denk dat owen besty voelt dat het byzonder is, ook al zal het hem veel stress opleveren en weet ie neit hoe hij ermee om moet gaan. ik zou het wel vieren maar een beetje aangepast.
    ik zou visite zo verspreid mogelijk laten komen en zo rustig mogelijk. als het lukt dat ze owen ook gewoon met rust laten en neit te veel aan hem gaan plukken.
    kijk of je een veilige plek kan maken voor owen. ik heb een tafeltent, die gebruik ik zodat mijn kind zich terug kan trekken als het even te veel word maar ze wil er toch wel bij blijven. (of hoekje achter de bank ofzo. even zoeken met owen?
    cadeautjes lijkt me leuk ingepakt, maar misschien is het geheel met visite en alles een beetje te veel. kan je samen met owen een cadeautafeltje maken? dan kunnen mensen daar hun cadeautje op zette voor owen (eventueel met fotootje erop?) dan hoeft hij het niet aan te nemen van mensen (met het praatje en knuffeltje en zoen/knijp in wang gebeuren) dan kan hij zien dat hij iets heeft gekregen en het zelf uitpakken als hij daar klaar voor is? (desnoods drie dagen later? je kan het altijd na een week nog samen doen)

tja en verder kwam ik even niet, behalve misschien een tijdlijn maken wie wanneer komt. dus eerst komt (foto) en dan (foto) en dan(foto)

6. hardloper

ach ja, ik sliep weer half....
    p(mag je naam natuurlijk neit zeggen:(), jeetje nog ziek. je bllijft bezig zeg. maar wat stoer van c!!!!!

miranda, jeetje hoop geld. dat zit er hier geloof ik gewoon bij in. als het neit lukt nemen ze ze wel eens apart. maar zolang hij er verder geen last van heeft en wel kan leren zwemmen ... lekker dat je sliep bij de remicade!

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    lief dat je meedenkt Lidwina!
    Maar Owen negeert mensen compleet. Hij kijkt niet eens op als ze binnenkomen.
    Hij zal niks aannemen van ze ten eerste omdat ie gewoon langs ze heen loopt en kijkt. aanraken is totaal uit den boze bij hem.
    Hij pakt kadootjes niet uit omdat ie het niet snapt. Doe je het voor dan interesseert het hem nog niks.......
    Pictos en foto's werken ( nog ) niet omdat het hem niks zegt. Hij ziet alleen een voorwerp wat ie kan verfrommelen. Hij ziet het paatje niet eens.

Ik zorg er wel voor dat Owen af en toe weg kan van de visite. Die tip had ik hier ook al gekregen :) Dus dat gaan we zeker doen. Ook voor Erik.
    Heel veel visite zal er niet komen. En ze komen wel tegelijk. Verspreid laten komen gaat helaas niet. Mijn moeder komt de hele dag. Opa en oma komen tegelijk met zwager en aanhang.
    ze blijven alleen een middag. Dus dat scheelt.

Ik heb trouwens echt geen idee of ie voelt dat het een bijzondere dag zal zijn. Er komt zo weinig binnen bij Owen.....Hij leeft zo compleet in zn eigen wereldje :(
    Je kan praten tegen Owen maar er komt geen blijk van herkenning. Geen glimp. Hij kijkt ons maar zelden aan. En als ie kijkt is het maar voor een seconde. Je kan niks uitleggen.
    Bijvoorbeeld : papa is hele dag weggeweest en komt savonds thuis. Hij kan Owens naam roepen wat ie wil, op en neer springen enzo. Maar Owen kijkt niet op of om. Kijkt ie toevallig Richards richting uit dan is er geen blijk van herkenning. Er is niks.......

Ow dames wat hoop ik toch dat dat gaat veranderen. Dat ie vooruit gaat op het mkd. Al is het maar dat ie me ooit 1 keer aankijkt en ik herkenning in zn ogen zie. Al geeft ie maar het gebaar van 'mama'. Hoeft niet eens het woord te zijn.
    :(:(

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zooo moeilijk te lezen meis :( ik heb mijn advies al gegeven in die zin dat ik hem af en toe zou wegnemen.... meer weet ik ook even niet. Ik wil je niet meteen uit een droom halen maar een mkd kan ook geen wonderen verrichten, het zal voornamelijk het stimuleren van de ontwikkeling zijn wat ze doen en zo gaat Owen vooruit komen. Hun hebben natuurlijk diverse expertises in huis die wat voor hem kunnen betekenen! En ook ik hoop ook voor jullie maar ook voor hem dat hij in ieder geval zijn eigen gezin leert te herkennen.....
    Voor nu kan ik alleen maar zeggen: vier zijn verjaardag voor jezelf, 2 jaar geleden kregen jullie jullie 2e wonder. Voor Owen is het weer een dag van zijn leven en ook nog een drukke onduidelijke en ongrijpbare dag. Ik vind het zo gek nog niet wat Lidwina zegt echter er zit het gevaar in dat Owen het nooit uit zal pakken.
    Zou je Erik niet hierin kunne betrekken? Is Erik pienter genoeg om dit voor zijn broertje te doen, cadeau's uitpakken. Of heeft Erik cadeau's uitpakken gekoppeld aan het toe-eigenen van spullen?
    Ik wens je in ieder geval heeelll veel suc6!

Voor heir:
    Carla heeft net de taart opgehaald... nadat ik Josje gesloopt had! En ben niet eens jaloers op haar hahahaha
    Morgen nog een sneeuwitje maken voor Kyana en alle andere hapjes. En voor de 1e keer mag Kyana naar zwemles :) zondag opendag op school en verjaardag. Druk druk druk dus maar wel leuk druk.

slaaplekker all

9. hardloper

komt vast lieffie...

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo ben er ook nog even vlug!

Alle jarige kindjes heb ik op FB gefeliciteerd!

Taart staat in de koelkast, slingers hangen en cadeaus zijn ingepakt! dus we zijn er klaar voor!!
    Nu snel naar bed!!!

11. Hallo allemaal,

Alle jarige kindjes nog van uit hier gefeliciteerd,Youri heeft dinsdag voor t 1 gezwommen en heeft sinds woensdag 2 ontstoken oogjes helaas en is weer snotverkouden helaas..advies van de HA volgende wk dus niet zwemmen :(
    Dus we wachten wel af waar dit naar toe gaat,verders gaat t hier goed,

Groetjes krullie en Youri. Xx

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Lieve Kyra van harte knappe meid, met je verjaardag! Maak er maar iets heel gezelligs van samen met papa, mama en Dinja! Heeeeel veel plezier!

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Alles oke hier, we krijgen een beetje weinig slaap deze verjaardagsweek haha, en we gaan ook steeds laat, maar dat maakt niet uit haha.
    Zo nog even bereneierkoeken bakken en dan de tafel klaar gaan maken, en dan is yara's feestje (van 10-2). Ben benieuwd. We gaan beetje knutselen, spelletjes doen en ook nog poppenkast. Ben wel een beetje zenuwachtig hoor,zo'n eerste feestje..

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o en miran wat shit voor joris, hij ging als een trein met zwemles en nu dit :( hoop dat het goedkomt! want ja, die priveles is wel erg duur natuurlijk!

carla hoe was kyra's kinderfeestje? dat had je toch al afgelopen woensdag?

krullie balen van zijn oogjes zeg, zal ie best last van hebben!

anniek had je josje gesloopt haha? arme meid!
    veel succes vr kyana op de zwemles! gaat vast goed komen!

hedwig ik snap je verdriet helemaal. het stuk acceptatie, dat is gewoon zwaar. de meiden hebben allemaal al goede dingen gezegd natuurlijk, idd, vier het voor jezelf, en probeer owen gewoon weer jullie liefde te laten voelen!

lidwina hoe gaat het bij jou?

marijke wanneer heeft stijn zn feestje? en damian?

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    GOEDEMORGEN

Kyra van harte gefeliciteerd meisje! Geniet van deze mooie speciale dag. Ook Carla, Jac en Dinja van harte gefeliciteerd met jullie mooie meisje.

hier wel redelijk geslapen alleen devin veel te vroeg wakker bah! Drukke dag vandaag en vanavond zwemmen. Moet morgen eigenlijk smincken maar denk dat ik wat later kom en eerder ga, anders veel te druk allemaal.

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Juut
    oe spannend! Veel plezier met het feestje.

Miran
    vervelend hoor :( heb er ook nog nooit van gehoord. Maar weetje, voor Joris misschien niet zo leuk maar als hij zich maar kan redden!

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    KYRA ; HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!

@Juut : veel plezier met het feestje!!

@Miranda : ja idd dat had je verteld ja dat Sven dat ook heeft. Maar wat is dat dan? aangeboren afwijking ofzo? of gewoon ondeugd hihihi ( zo noemde mn oma dat altijd als je onverklaarbare klachten had ;) )

@Allemaal
    Bedankt weer voor jullie lieve reacties!
    Ja we vieren het ook gewoon voor onszelf eigenlijk en voor Erik natuurlijk ook ;)
    Ach en wie weet krijgt Owen er wel wat van mee. :)

@Anniek : dat hadden we idd ook al bedacht dat we Erik de kadootjes zouden laten uitpakken om zn broertje te helpen.
    Gelukkig eigent Erik zich niks toe dan. Dus dat is wel fijn

18. lidia

lidia Fanatiek lid

Lieve kyra gefeliciteerd met je 5e verjaardag.ook carla, jac en dinja gefeliciteerd met jullie grote meid/zus.

19. hardloper

Kyra gefeliciteerd meiske!!!! een fijne dag allemaal:)

judith, komt goed, probeer te ontspannen en neit iedereen het alsmaar helemaal naar de zin te maken. kinderen vermaken zich, ook al laten ze je programma een beetje los. komt goed. (en ik ben ook nog elke keer zenuwachtig hoor, dus t hoort er schijnbaar bij)

esther balen van zijn oogjes zeg. heeft hij er veel last van?

ohja, judith ik vind het zo leuk dat jij nog steeds die plaatjes erbij doet!!!!! ik ga me er toch maar wer in verdiepen.

straks weer naar friesland. heb een razend drukke week zeg;) dat heb je in vakanties, iedereen die ver woont even bezoeken... het gaat met mij denk ik wel goed!!!! (ben nog steeds bang dat het weggaat, maar dat hou je na zo'n lange tijd worstelen gok ik)

ohja miranda, bij mirre zit ook een dwars beentje op les en die is toch al in mirres groep. nu is elk dwars beentje anders hoor;) maar ze letten bij haar extra op, trekken er af en toe extra aan (niet letterlijk) en als ze de juiste juf hebben (hebben ze nu weer) gaat ze goed en kan ze gewoon afzwemmen. (mirre zit in de groep na c)

20. hardloper

ik: kijk zo doe je dat (pil doorslikken) ik kan het ook met 8
    M: ik kan het met 20 muisjes...
    R: echte??????

hihihi

Deel Deze Pagina