Dank je wel allemaal!!! 5 jaar geleden rond deze tijd was er nog niks aan de hand! Toen stond ik op om even lekker te gaan douchen!!! Toch blijft dat elk jaar weer terugkijken naar die bijzondere dag! Juut succes met het feestje!!!
lidwina: hahaha tegek! Carla ik denk er zo ook aan terug hihi.... morgen precies 5 jaar geleden vierde ik ook op deze dag {zondag} mijn verjaardag! om 11 vanavond ging toen de laatste naar huis.... hoop niet dat 5 jaar geleden nu in de herhaling valt {denkt aan het programma, "i didn't know i was pregnant"
Oh wat lief, bedankt voor de felicitaties! Idd, afgelopen donderdagavond bevallen van een zoon Guus, binnen 41 min was hij er. Was bijna bevallen op de trap haha.. Verloskundige was er op tijd, kraamzorg niet. Ik lees idd af en toe nog mee maar reageer niet zoveel meer op het forum. Dit zal nu met de baby nog wel minder worden haha... Wel allemaal alvast gefeliciteerd met de maartkids en maak en leuke en gezellige verjaardagen van!! ( ze worden zo snel groot he, pfff )
mamaleonie ook nog van harte proficiat met jullie 2e kindje! wat een turbo bevalling zeg! lidwina haha das grappig carla heeft kyra genoten vandaag? hier zijn we moe maar voldaan we hebben zelfgebakken eierkoeken versierd, cadeautjes gegeven met een spelletje, placemats gekleurd. tussendoor gingen ze ook steeds zelf spelletjes verzinnen, sinterklaasliedjes zingen (?!) haha, en ik had een paar dingetjes nog zoals iejoortje prik en wta andere spelletjes. en ze hadden de grootste lol met de kruimeldief haha. Daarna gevingerverfd, broodje knakworst en roland wilde poppenkast spelen en dat was een doorslaand succes! daarna hebben ze nog zelf gespeeld en toen was het alweer tijd. yara is flink verwend en was heel blij. ging lekker met n nieuw boek op de bank zitten op een gegeven moment toen alles boven aan t spelen was morgen nog een klein restje familie en dan is de feestweek echt voorbij
@ Judith -> dat klinkt als een heel geslaagd 1e kinderfeestje! Wat leuk! Hier snel naar bed. Vanmiddag gezellig naar een vriendin geweest, daar ook blijven eten. Gezellig!
oe dat klinkt echt gezellie Juut! Miran wat hebben jullie gegeten? iets speciaals? hier nog steeds niet klaar voor morgen. We wilde een recept van 24kitchen maak maar die site is gewoon echt waardeloos!!! We hebben nu 3x een recept van taart gemaakt maar alle 3 de keren klopte er geen snars van!Nu dus ook niet... dus hals over kop een appel-peren notentaart met honing gemaakt. Taart van sneeuwitje is 'simpel' mooi geworden. Normaal zorg ik da tde achterkant ook mooi is maar daar doe ik dit keer niet aan morgen nog een hoop te doen.... truste all
Anniek gefeliciteerd met je verjaardag!!!! Maak er een gezellige dag van. OOk veel plezier voor Kyana!! Juut klinkt als een leuk feestje!!!
Goedemorgen Anniek ,gefeliciteerd met je verjaardag. Maar er aannemer de familie een leuke dag van. Owen gefeliciteerd met je verjaardag. Hedwig , Richard,en Erik ook gefeliciteerd. Ik hoop dat hij toch iets mee neemt van de feest vreugde. Hier niet lekker donderdag spiraal laten zetten en nu nog steeds erge buikpijn. Kon me niet herinneren dat het de vorige keer ook zo was????. En elise is weer beter maar misschien is het ook een staartje van haar griep .
ANNIEK : GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG! @Hier De dag is iig goed begonnen. Zowaar zag ie de versieringen en hij vond ze prachtig! Zit er de hele tijd met een lach naar te kijken De kadootjes van ons zijn ook goed in de smaak gevallen. Een relaxbal en 2 kleine ballen die licht geven/knipperen als ie er mee gooit. En natuurlijk nog een speciale speelgoed die ik toen van de link van Juut heb besteld. Balletjes met een belletje erin wat ie rond kan draaien. De grote bal vind ie geweldig!! Wel allemaal heel eventjes te veel en ging aan de laatjes jengelen ( open, dicht, open dicht ) en de blikjes stapelen. maar dat is gewoon ff nodig. Vanmiddag het bezoek @Lidia : knuff voor je! Hopelijk gaat de pijn snel weg! @Anniek : balen van die site Hopelijk krijg je een leuke dag vandaag!!
anniek gefeliciteerd met je verjaardag!! heb een fijne ddag hedwig wat leuk!!!! succes met de rest van de dag lidia, balen. hier geen verstand van spiralen maar je zou denken dt het wel stopt toch? laatste dag van de vakantie.
@ ANNIEK -> Gefeliciteerd! Maak er een leuke dag van vandaag! Ook voor Kyana alvast heel veel plezier vandaag op jullie feestje! @ OWEN -> Van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Hedwig, Richard en Erik gefeliciteerd met jullie zoontje/broertje! Maak er een leuke dag van! @ Hedwig -> wat fijn dat de cadeautjes in de smaak vielen bij Owen. Ik hoop zo dat het vanmiddag allemaal te doen is en dat iedereen ervan kan genieten! Veel plezier! @ Lidia -> oei, ik heb ook geen tips ofzo voor je. Nog nooit een spiraaltje laten zetten. Sterkte! @ Lidwina -> vakantie dus ook alweer bijna voorbij. Het normale ritme staat alweer om de hoek
jarig: Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart 2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Sandra 23 augustus 1979 Daan en Anko 31 augustus 2011 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 E O 29 oktober 2011 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Carmen en Devin 3 december 2010 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007
Het spijt me hedwig, ik dacht dat het gister was en dus dat jullie pas morgen waren maar het is vandaag en sorry Owen gefeliciteerd mannetje, en ook je papa en mama en broer. Dat je maar een hele rustige overzichtelijke verjaardag mag hebben dank je wel miranda
hihi geeft niet Lidwina Bedankt iedereen voor de felicitaties Kan nu nog ff genieten van de rust. Zometeen komt mn moeder en om 2 uur de rest van de visite. Ben nog steeds ziekjes. Maar gelukkig al iets beter dan de rest van de week. oja, hier morgen ook weer naar school. En dan dinsdag weer vrij ivm de staking
OWEN gefeliciteerd kereltje! ANNIEK gefeliciteerd meid! Hier éindelijk kindjes die beter zijn, zucht van opluchting.. en idd bijna de vakantie weer om hopelijk word hier op school niet gestaakt dinsdag.
Oja, zusje belde gisteren dat mijn broertje in het ziekenhuis ligt en naar ok werd gereden. Blindedarmonsteking. Operatie was goed maar duurde langer omdat t erg 'stug' was? iig moet ie nu 5 dagen aan de a.b. infuus.
Owen, gefeliciteerd met je verjaardag Anniek, ik had je al op facebook gefeliciteerd..van harte harted
lieve anniek nog net op de valreep van harte meid! owen hieperdepiep hoeraa voor jou! even bijkomen van de schrik hier.. net de laatste verjaardagsvisite gehad...een dikke pad van 15 cm sprong de keuken in! oh my god. yara en seth gelukkig net in bed...ze hoorden me wel gillen maar heb een ander verhaal verzonnen haha. mn broer heeft m gevangen in een hoedje
Nou ik was er ook lekker bij, toen ik mijn vorige berichtje stuurde..pff Heb al een paar hele drukke dagen achter de rug, door Stijn zijn gedrag. Hij gedraagt zich soms als een baby..wil zijn spraakles oefebingen niet oefenen, wil niet leren fietsen, niet alleen maar vervelend doen..zo vermoeiend.