Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier gisteravond ineens een zieke Kyra die flink moest overgeven...daarna heeft ze goed geslapen, wilde alleen vanmorgen nog niet eten, maar wel naar school. Heb nog niks gehoord dus het zal wel goed gaan. Zelf ook niet helemaal lekker...hoop toch niet ziek te worden...
    Op school nog niks bekend voor volgend schooljaar...zal nog wel ff duren....

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi dames!

@Jucade : pfff nee he. Kindjes van jou blijven maar ziek he. En jij ook.
    Hopelijk zijn jullie allemaal snel weer beter ( en dan beter voor een lange tijd! )

@Juut : yeah! Weer lekker uitgeslapen hihi

@Carla : hopelijk Kyra niet meer ziek.

@Hier
    cb geweest met Owen. Ze had niet veel te zeggen.Want zei dat ie naar het mkd zou gaan binnenkort en ja, die zouden alles overnemen. DUs eigenlijk zou Owen pas met 4 jaar terug hoeven komen voor de enting.
    Beetje gepraat over autisme enzo.
    Owen zat bij de deuren en lichtknopjes en heel leuk een knopje waardoor de schermen naar beneden gingen :D :D
    Maar goed, hij is nu 96 cm groot en 19 kilo :$
    Komt ook zei ze omdat Owen niet buiten kan lopen. Dan verbrand ie natuurlijk niet zo veel

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Carla -> arme Kyra, hopelijk was het maar een eendagsgriepje en word ze niet zieker! En voor jou ook, ik duim mee dat je niet ziek word.

@ Judith -> wat fijn dat het weer een schappelijke tijd was vanochtend.

@ Jucade -> oei, arme C.! Al naar de huisarts geweest?

@ Hedwig -> beer van een Owen ;) Trekt vast allemaal wel bij zodra hij wel buiten gaat lopen/rennen/spelen.

Hier vanochtend nieuws gekregen van mamabeer. Ze is bevallen van haar 4e kindje. Na 3 jongens nu een meisje gekregen. Straks komt Quinn hier logeren (de jongste van de 3 jongens). Die breng ik morgen dan naar huis (mits mamabeer uit het zkh is) en dan naar de baby kijken :) Kan niet wachten!

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    mn oren tuiten hier van het huilfestijn...
    dacht het al pas op het laatste moment te zeggen dat ze weer nr zwemles moest, maar ze zag me de tas inpakken...
    ze is echt zwaar overstuur hier...pfft..als dat elke week zo moet gaan...

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    misschien is ze er nog niet aan toe Juut. Kan je over een half jaar ofzo niet weer proberen?

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut het komt goed...Kyra in het begin ook al 2 dagen van te voren aan het miepen dat ze niet wilde, nu miept ze alleen nog als we daar aankomen en de "niet leuke"juf er is!

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    miran
    wauwww mamabeer nog 1tje! zowzow....
    en nu een meisje! Wel leuk zeg, hoe heet ze?

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw, na 3 jongens nu een meisje Wat leuk zeg voor mamabeer!
    Feliciteer dr maar van ons ;)
    En idd. hoe heet ze?

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Miran, ik zag haar toevallig gisteren ergens op t forum en dacht toen nog, jeetje ze is al weer zwanger haha. Gefeliciteerd! :)

Hier een hele zieke C, had vanmorgen de ha gebeld en kan morgen terecht. maar vanmiddag begon ze zo te trillen (3,5 uur na een zetpil) en ze kreeg blauwe handen en voeten, dus ik getempt en zat ze tegen de 39 aan ^^ heb gelijk de vervangend ha gebeld dat ik zo de nacht niet in wilde gaan en kon daar terecht. Ze had daar zelfs koorts tot 40.6 :( met zetpil :( ha heeft penicilline kuur voorgeschreven en morgen moet ik urine inleveren. Dachten misschien aan urineweginfectie of toch haar longetjes. Verder heb ik UITERAARD keelpijn en opgezette klieren. Heb vandaag ook gezegd tegen mn man dat ik t zo niet meer trek. Mja wat moet je doen he? :(

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ach gus arme C :(
    Beterschap voor haar!
    En ook voor jou!

Als ik jou was zou ik een doorverwijzng vragen voor een KNO arts of internist voor jezelf.

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ben zo trots op yara! ze heeft zichzelf overwonnen!:D
    met wegbrengen bleef ze verdrietig, in het zwembad al huilen voor het begonnen was..maar gelukkig had ze weer dezelfde juf, en das echt wel een goeie en lieve gelukkig.
    ze kreeg yara zelfs zover om met mond en neus in t water te gaan (probeer ik altijd al in bad op allerlei leuke manieren haha maar lukt niet) en ze moesten door een soort poortje heen, juf tilde het natuurlijk steeds heel hoog op vr yara maar zij had het gevoel dat ze onder t ding heen had gezwommen. ze stond gewoon te stralen na afloop.
    dus was zo blij, iedere positieve ervaring is er weer één!

jucade je zit er behoorlijk doorheen dus..sterkte meid, het is ook allemaal niet niks!

carla thnx vr je bemoedigende woorden..bij onze meiden moet eerst het vertrouwen een beetje gewonnen worden he, dan is de helft al gedaan..
    hoorde t inderdaad ook van andere moeders van rustige vriendinnetje van yara, dat het in het begin moeilijk gaat maar op een gegeven moment oke..

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hey en meiden, ik heb nog helemaal geen verjaardagsspam gezien hier!! dat kan niet hoor! ik zal zo ook eens kijken, maar dan moeten jullie ook even wat er op gooien! kan ik lekker kijken :)

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hedwig, dit heeft allemaal met de cvs te maken en dan geen weerstand hebben helaas.. ben t al gewend onderhand :s

Hier een meisje dat af en aan wakker is, arme ziel.. ha adviseerde geen zetpil te geven ivm koortsstuipen.. maar als t zo doorgaat?

14. WT goed van Yara, Juut! Het is ook wat he, dat zwemmen. Stijn gaat per 23 maart weer. Hij heeft er vorig jaar al op gezeten, maar was toen te bang. Vandaag is hij met Remco gaan zwemmen en ging hij steeds kopje onder..omdat hij onderwater zwemmen zo leuk vond.
    Nou ja..

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    aplausje voor YARA
    ben trots op je meisie! Toppertje :)

16. lidia

lidia Fanatiek lid

Hoi dames. Hier druk bezig met partijtje van Damian. Morgen laatste dingen klaar eten. Reageer morgen op jullie. X

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> wauw, die Yara! Wat goed! Go Yaraaaaaa! En idd, nog amper verjaardagsspam gehad. Ik heb nog een excuus :)

@ Jucade -> wat een ellende toch met de gezondheid van de kids. Nu weer C. Ben eens benieuwd of er dan wat uit de urine naar voren komt en of het echt daarvan is... Sneu hoor! Beterschap!

@ Marijke -> wat spannend voor jullie. Hopelijk heeft Stijn er nu wel reuze veel zin in en is hij de angst een beetje kwijt! Wel al heel goed dat hij vandaag met het zwemmen steeds kopje onder ging!

@ Lidia -> alvast heel veel plezier morgen!

Oh ja, de kleine van mamabeer heet Zoëy!

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Net C naar beneden gehaald, wilde haar wat drinken geven en ze krijgt koortsstuipen (denk ik) ow wat beangstigend zeg. Daarna bleef ze stijf en suf. Man is nu in overleg naar spoedeisende hulp en ik zit maar in spanning/angst te wachten :(

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    he getver toch! dat is toch niet normaal meer!
    wat hebben ze op de seh gezegd? wat een beangstigend iets he, die koortsstuipen..arm meiske..

miran hoe gaat ie bij jou? je doet zo lief reageren op iedereen maar lees weinig over jou?

lidia veel succes met het feestje!

anniek thnx lief van je!

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nou dan trap ik even af :)
    thuis op tafel staan, want dat mag als je jarig bent
    en op school met juf