Goedemorgen! @ Jucade -> ach wat sneu! Wat zeiden ze op de SEH? @ Judith -> hoe het hier gaat? Mwah... Heb de remicade een week moeten uitstellen ivm de vakantie en dat merk ik zo erg... Baal er wel van, maar ik had geen oppas, dus had geen andere keuze. Maar ik merk het heel erg aan mijn lichaam. Verder? We gaan we gewoon door hé Wat een gezelligheid hier in huis met de kleine van mamabeer erbij. Hoop gekwebbel, vooral tussen de 2 jongens. Gauw nu verder...
zo, dat was het weer even, ga boterhammen maken. yara is pas net wakker, seth heeft sinds maanden weer s in zn eigen bed geslapen en was er helaas al om 600 weer.. straks met seth nr de kapper!
gave spam Juut!! Word je blij van hihi En goed van Yara met het zwemmen! @Jucade :BAH wat naar! Ben zo benieuwd wat ze op het ziekenhuis zeggen. Is toch niet goed he En geen paracetamol? Mij is juist verteld dat ik wel paracetamol moet geven maar dan voordat het is uitgewerkt dat je dan weer de nieuwe moet geven zodat de koorts niet weer kan gaan stijgen.... @Hier Nou dat word weer wat. Erik weigert nu zelfs uit zn bed te komen. Wat moet ik hier toch mee aan he? En Owen zit al te smijten met zn melk en zn eten. Word een lange dag vrees ik
Knuf Hedwig! Beloofd een geweldige dag te worden Laten we hopen dat het meevalt... @ Judith -> wel goed dat Seth weer in zijn eigen bed geslapen heeft, maar 6 uur is wel te vroeg... En echt een hele leuke spam
jucade koortsstuipen zien er eng uit. dan schudden ze, net als een epilepische aanval, en ze zijn echt afwezig. op zich is het neit gevaarlijk als ze er weer uitkomen. ze laten ook alles lopen dan trouwens. als ze een aanval hebben is dat omdat de koorst te snel stijgt of daalt, dus als ze hoge koort hebben en je geeft ze een pil daalt hij te snel en dat komt die aanval. waar je op moet letten is dat ze eruit komt. als ze er te lang in blijft zitten is het niet goed. eenaanval kan best 5 minuten duren maar daarna moet je echt wl weer wat contact met haar kunnen maken.als dat neit zo is meot je bellen naar de ha post! die komen dan en dan krijgt ze een spuit spul in haar billen. ik geef jade altijd een zetpil vo0ordat haar koorst heel hoog is. bij 38 zit ik al met eenpil, omdat jade snel koorststuipen krijgt. dan ben ik nog op tijd en het voor. ze kan ze ook snachts krijgen. meestal merk je dat pas omdat haar bed nat is. nu slaapt ze nog met luier dus dat zal dan wel meevallen. ze groeien er over het algemeen overheen. ik heb ze al denk ik ruim een jaar geen stuip meer gehad hier. hoe is het nu met haar? judith wat een leuke spam!!! miranda, dat is echt vervelend, je kan hem hier brengen maar tis een beetje mijl op zeven gok ik mocht het ooit nodig zijn, hij kan ook logeren hoor.
juut ooo wat een gezellige spam! En Yara een leuk jurkje aan. Die foto waar ze allemaal bezig zijn ziet er echt ruze gezellig uit! En de poppenkast inde deur, goed gevonden joh. Zou willen dat mijn mannetje dat kon maar helaas {pff die kan zuchten en kreunen want is verkouden en heeft hoofdpijn bla bla bla} Patries wat zei de arts? ff niet veel anders, vanaf 14 uur hier kinderfeestje! Leuk leuk leuk maar wel spannend hoor.
zo te lezen ligt kleine C in het ziekenhuis http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/341950-mijn-meisje-naar-spoedeisende-hulp-2.html hopelijk gaat alles goed
jeetje, das niet niks, dat ze c in het ziekenhuis houden! sterkte jucade! wel fijn dat ze even goed naar haar gaan kijken! anniek jij zit nu volop in de drukte..hoeveel kinderen komen er? hoop dat het allemaal leuk geweest is! hedwig hoe is de dag tot nu toe verlopen? yara is nu op het kinderfeestje van haar beste vriendje en seth is even een uurtje bij mn moeder. ik stort me zo even op de knutselkast, die wordt elke dag zo intensief gebruikt, dat wordt steeds weer een zooitje. kan nu tenminste even stiekem 320 kunstwerken weggooien
nog niks van Jucade? Hopelijk gaat alles goed! Hier is de dag eigenlijk wel redelijk verlopen. Schoonmoeder vanmiddag hier geweest. Vanmorgen wat foto's uitgezocht. Verjaardag van Owen niet veel bijzondere foto's. Eigen schuld, moet ik Richard maar de foto's niet laten maken Volgend jaar en met Eriks verjaardag neem ik dat wel weer op me hoor. Kijken of Richard beter kan filmen pffff. Ook foto's bekeken van owen toen ie kleiner was. Toch maakte hij toen toch best goed oogcontact. Dat dat zo kan veranderen dan he na de 1ste verjaardag. Ach, vandaag heeft ie best een goede dag gehad. Veel plezier in zichzelf. Toch leuk om te zien hoe is zo'n pret kan hebben Als je hem maar met rust laat. Zei schoonmoeder ook : hij vermaakt zich het beste als je hem maar met rust laat. Behalve dan als ie zelf je opzoekt. Dan gaat het ook wel redelijk. Erik wel goed gehad op school geloof ik. Alleen weer niet geplast daar. De wc was te vies. En hij durft dan niet naar de meisjeswc want dat hoort niet. En hij zegt ook niks tegen de juf. VOor de rest weer een nieuwe erbij........ Maar het gaat goed met hem. komt natuurlijk ook dat ie gisteren vrij was. Hoop gedoe wel geweest om hem vanmorgen naar school te krijgen maar is wel gelukt Heb hem gelokt met een cakeje en paaseitjes in zn snacktrommeltje voor op school
hoi meiden,, feestje van damian was een succes ondanks het weer.ben wel stuk met 6 hyper jongens met piraten zwaarden. nu even koffie reageer straks op jullie en kijk voor wat spam..
Nou meiden, we zijn weer thuis! ze is nog steeds erg zwak, kan zelf niet lopen etc echt een ziek vogeltje. Net getempt en ze had 38.5. heb dr boven op bed gedaan hoewel ik t best eng vind. Babyfoon staat op ultragevoelig en ikzelf ook Het was geen bacterie iig en wel een virus, maar geen rs virus. Kan je vertellen dat een nacht met heeeel weinig slaap je sloopt hoor. Gelukkig heb ik veel fam die ons altijd helpt, heel fijn dan!!