gelukkig is ze weer thuis Jucade! Hopelijk is ze snel weer beter! Dikke knuff en sterkte voor jou! @Lidia : gave spam!
Juut en Lidia, wat een leuke gezellige spam! Wat leuk die kinderfeestjes! Stijn wilde het allemaal niet, hij wil ook amper met vriendjes spelen..ik baal er zo van.
balen is dat he Marijke. Ken het. Erik hetzelfde.Zal ook nooit vragen of een vriendje mag komen spelen of hij daar.Behalve dan als ie het MOET vragen van een klasgenootje. Zelf vind ie het best als er niemand komt spelen. Mist het ook niet. Met een feestje ook. Hij heeft het er totaal niet over.Volgens mij hoeft het voor hem ook niet. Reden ALS ie er naar gaat vragen dat ie een feestje wil, zou zijn omdat klasgenootjes hem vragen of ze op zn feestje mogen komen aangezien hij jarig is. Maar goed, het is toch niet iets wat je in gedachten had he. We hopen denk ik allemaal wel dat ons kind vrolijk, spontaan,spelend en met veel vriendjes door het leven gaat.Als dat dan niet gebeurd is het toch moeilijk. Hoewel ik heel stiekem wel blij ben dat Erik niks om feestjes geeft. Want ik ben echt mega slecht met andermans kinderen en met feestjes al helemaal! Zou ook niet weten hoe de kinderen te moeten vermaken.
Ach lieve Hedwig, bedankt voor je herkenbare verhaal. Van mij (persoonlijk) hoeft het ook niet zo nodig, maar ik heb soms zo het gevoel dat Stijn het allemaal wel wilt, maar dat hij "gevangen" zit of mij zo goed aan voelt. En dan voel ik mij zo rottig..ik vind het ook jammer voor Erik, maar ook wel blij dat Stijn hierin niet alleen staat.
lieve meiden, het is wat met die maartkindjes van ons.. jullie weten dat yara ook niet de meest sociale vriendjesachtige is die er bestaat..dus ook ik herken me deels in jullie verhaal! terwijl iedereen (op dr beste vriendje na) druk boven aan het spelen was, zat zij zo op de bank: heerlijk verdiept in haar nieuwe winnie the poeh boek
@ Jucade -> fijn dat jullie weer thuis zijn. Arme C.! Hopelijk knapt ze snel weer op! @ Marijke & Hedwig -> sneu is dat gewoon hé voor de kleine mannetjes! Is natuurlijk gewoon gezellig, alhoewel hun het dan anders zien... Hier is het juist anders. Joris vind vriendjes die komen spelen geweldig. Maar zodra hij de controle kwijt is, het overzicht kwijt is, of de kindje(s) niet spelen naar zijn spel, levert dat zoveel stress bij hem op. Dan is hij echt niet meer te genieten... Ik sla dus zelf het kinderfeestje over dit jaar. Hij heeft er al een paar keer om gevraagd. Maar ik begin er nu niet aan. De verjaardag zelf levert vaak al zoveel stress op. Vaak wel pas later op de dag en 9 van de 10 keer ook de dag erna. En ik merk zo al dat bij vriendjes die gewoon komen spelen, het steeds moeilijk word voor Joris om er goed mee om te gaan. Een uurtje is prima, maar langer? Gaat de laatste tijd altijd fout (in de zin van; hem terug roepen, op schoot nemen om te kalmeren, verplicht op de bank laten zitten, even apart nemen om af te koelen). Zo ook vandaag. Quinn is dus een dag hier, maar Joris stoorde zich vandaag na school zo gigantisch aan hem. Er lagen overal autootjes waar Quinn mee aan het spelen was en ik zag gewoon aan zijn gezichtje dat hij meteen van slag was. Zo sneu, want hij kan ook zo lief met Quinn spelen. @ Lidia -> wat een gezellige spam! En jeetje, schrok wel van de klas hoor. Ben ik niet gewend! Joris heeft ja 13 kindjes in zijn klasje. Heel groot verschil hihi! Ik zag op fb net ook al fotootjes. Leuk hoor! Vooral de piraten op de bank, erg leuk! Nu naar bedje Truste!
miran slim van jou hoor! je moet idd steeds opnieuw bekijken of iets past bij je kind, en als het van joris zoveel energie vergt, dan is het gewoon te veel! o het is weer veel te laat maar ben allemaal bezig met regelen we gaan met vriendinnen altijd nachtje weg, nu kreeg ik groupon aanbieding voor overnachting in een yurt, dat wilde ik altijd al graag, dus nu hebben we m geboekt! kijk dan! knus he! en als het bevalt gaan we vlgd keer met kindjes
hello good morning! had dinsdag trouwens nog gesmst met san in disney, ze hebben het super nr hun zin, indy geniet en vindt de figuren te gek! san helaas wel erg last van haar bekken, dus hoop dat het een beetje gaat met de pijn voor haar. vandaag komen ze alweer terug! hier nu boterhammetje maken vr de kinders
Goedemorgen! @ Judith -> wat gaaf zo'n yurt! Ik had er nog nooit van gehoord. Dus benieuwd naar jullie ervaring! Wanneer ga je met je vriendinnen? En wat fijn om te lezen dat Sandra het zo naar haar zin heeft. Wel jammer van haar bekken... Hopelijk was het toch niet een al te grote belemmering! Joris zo naar school, Quinn als hij wakker word aankleden en wat aankuttelen in huis en dan tegen de middag Quinn naar huis brengen
mogge!! @Juut : het is idd wat met die maart/april kindjes van ons. Yara ook liever wat rust om dr heen zo te zien En wat gaaf zo'n Yurt. Grappige benaming ook @Miranda : ook jouw verhaal heel herkenbaar. Als Erik vriendje heeft om te spelen dan wil ook hij de controle hebben en word giga hyper. Echt heel erg. Dus het is echt altijd maar 1 -2 uurtjes En dat is echt de max en eigenlijk nog te lang. Maar gelukkig houd zn vriendje van gamen. Dus zitten ze aan de wii en als dat niet helemaal goed gaat dan maar ieder een ds of Mi2 of ik zet een dvd op. Wat dat betreft heeft ie een goed vriendje uitgekozen. Nuja, vriendje. Het komt van dat jongetje uit want Erik zou nooit vragen of ie mag komen spelen. Maarja, das Erik he hihi Maarre.... jij dus ook geen verjaardagsfeestje? Wat vind Joris ervan? En Quinn vandaag weer naar huis? Hij zal wel blij zijn! @Hier Pfff krijg Erik weer eens niet naar school. Hij weigert gewoon. Kom er ook niet achter waarom ie niet wil. Alleen dat ie mij en zn speelgoed dan mist....
@ Hedwig -> wel een feestje voor familie/vrienden, maar geen kinderfeestje hé (even voor de duidelijkheid hihi). Maar hij vind het wel jammer dat hij geen feestje mag voor klasgenootjes en blijft vragen, maar helaas. Ga er echt niet aan beginnen. Daarbij ook, als ik het al doe, moet ik ook 1 van de ouders mee uitnodigen ivm de afstanden. Nog meer drukte met vreemde voor hem... En dat vriendje van hem, voelt Erik misschien wel goed aan Zo heeft Joris ook 1 vriendje die in het begin zijn eigen spel steeds koos en wat dus vaak stress opleverde. En sinds een paar maandjes gaat hij steeds meer in Joris zijn spel op, dus dat is hartstikke leuk om te zien. Want dan kan alles!
Net weer de ha gebeld omdat ze constant huilt als ze wil gaan staan of lopen. Haar rechterbeentje doet pijn. Hoor straks weer verder.
jemig balen ja Jucade. Heeft ze niet een hele zware griep? Weet wel dat als ik een zware griep heb ik ook niet kan lopen van de spierpijn. Schijnt normaal te zijn. Beterschap! @Miranda : haha ja dat had ik wel gedacht hoor dat je wel een feestje voor familie en vrienden zou houden @Hier Nou, Erik is naar school. Was tot op het laatst spannend of ie zou blijven. Waren ook vet te laat. Maar gelukkig zn vriendje ook dus dat maakte veel goed voor Erik. En toen ie vriendje zag wou ie wel blijven. Jammer genoeg ging vriendje meteen met iemand anders spelen......maar goed, Erik ging zitten puzzelen en ik kon weg Altijd wel rottig want er is altijd 1 mama die mee terug wil lopen. Pffff Heb er een zo'n hekel aan. Maarja, dat kan je ook niet zeggen he hihihi
Ooooohhhh wat een leuke spam. Jucade, wat moet dat eng geweest zijn joh, ik hoop dat je gauw nieuws krijgt en behandeling, dit kan zo toch niet langer. En ook hier alle verhalen heel herkenbaar. Jayson speelt ook niet bij vriendjes alleen bij zijn buurjongetje (al is dat de laatste weken ook wat minder, zo elke dag hier of daar en zo helemaal niet meer). Ook hij heeft het liefst de controle, soms gaat het harstikke goed en soms.........Weet het af en toe ook niet meer. We hebben ook met moeite 5 kindjes uitgenodigd, 3 daarvan bleef hij van het begin af aan opnoemen, maar die laatste 2 zijn er zo maar bijgekomen zeg maar.Hij heeft zo'n beetje heel de klas opgenoemd, maar als ik vroeg om zijn echte vriendjes noemde hij er één. Ik heb de uitnodigingen afgegeven en dan volgende week maar afwachten hoe het gaat. Zal vast goedkomen. Maar ook ik hoor hem niet over andere kindjes in de klas of vriendjes.....we wachten maar af. Idd wat Juut al zei wat is dat toch allemaal met onze maartkindjes. Ga me gauw klaarmaken om hem op te halen. Tot later dames.