he getver patries, dat is echt shit. helemaal als de mannen op vakantie zijn..hoop echt zo dat ze niet geopereerd hoeft te worden!! lidiwina is het allemaal nog gelukt? en was het feestje geslaagd? roba das toch ook superleuk, en je hebt groot gelijk hoor meid! hedwig kan me voorstellen dat je uit kijkt nr meer tijd voor jezelf. gelukkig is die wel in zicht, als straks beide jongens nr het mkd mogen! miran heerlijk joh, even babyknuffelen! saaaaannnn! doe je even verslagje van disney? hoe is het autorijden gegaan?? hier heel hectisch gewerkt, allemaal zieke kindjes, spugende kindjes, dus dat was rennen en vliegen. lekker the voice kids kijken straks en kijken hoe lang mn ogen open blijven
Kga naar bed, je weet maar nooit wat de nacht brengt.. Hou jullie op de hoogte. ps sorry voor alle ego berichten hoor, maar t zit me echt hoog op t moment.
jucade das niet gek hoor bah bah weet ook niet wat ik moet zeggen! juut lekker dienstje dus heb zo moeten lachen op facebook mensen dachten meteen dat ik zwanger was. Had een berichtje geplaatst zonder verder over na te denken en kreeg opeens een sms van een ex-collega hahahaha Morgen in ieder geval lekker opknappertjes halen, heb er zin in!
jucade, ik ben thuis, als er iets is kan je hier kids brengen. knuf hier halverwege partijtje. eerste deel is over. nu dolfijnen verstoppen voor de speurtocht.... pffffff en die planning sloeg echt nergens op, ze gingen gewoon hun eigen gang
even snel. jucade jee meisje wat een spanning voor jullie . ik hoop dat er voor jullie meisje snel een uitslag komt. hier erg moe. gisteren al om 19.30 in bed en vanmorgen nog moe. lig er nu ook al in ga zo slapen.
hoe is de nacht verlopen jucade? ik hoop echt dat het meegevallen is! sterkte meid! anniek das zeker grappig om te lezen op fb ja..net echt lidwina ja, dat heb ik ook al gezien ja, ze maken zelf het feestje wel.. lidia sterkte met de vermoeidheid, hopelijk heb je lekker door kunnen slapen! ik ook al rond 2100 in bed, ik vind the voice altijd zo leuk, maar kon mn ogen gewoon niet openhouden.. vanmiddag rond 3 ga ik nog met mn vriendin even winkelen en eten in rdam, dus dat is wel erg gezellig. verder strijken enzo.
Nacht is goed verlopen. Voetje ziet er nog hetzelfde uit, lijkt aan de bovenkant vd voet wel wat dikker (en de teentjes) maar de vlekken lijken weer wat minder. Straks om 12 uur hebben t zkh en ik weer contact hoe t gaat, dan zal ik t even aangeven.
En Lidwina, dat is heuul lief aangeboden! Er is opvang geregeld voor avond nacht als t nood geeft, een nichtje van Pro heeft zich daarvoor aangemeld. en straks komt een tante helpen.
Jucade, Het is allemaal wat... Ik hoop dat ze er zonder operatie wat aan kunnen doen, arme C..... Sterkte ermee! Hier een aantal dagen een zieke Lotte gehad. Ze is al weken hangerig en we hadden al een verwijzing om bloed te prikken, en toen kreeg ze er dus woensdag 40 graden koorts bij, en dat werd alsmaar hoger.. Het was op zijn hoogst 41,3 en mag max 41,7 zijn. Ze at niet, moest haar aansporen om te drinken. Ze is nog nooit ziek geweest, tenminste, niet dat ze op de bank ging hangen, als ze ziek is loopt ze normaal gewoon door. Dus ik was best ongerust. Maar urine was goed, bloed was goed, lichamelijk onderzoek wass goed... En nu is ze weer wat opgeknapt. Vanmorgen nog 37,8 en ze heeft een peer gegeten. Ze hangt wel nogsteeds en zit veel met haar duim in haar mond, maar ik hoop dat dat snel beter word. Eind maart weer naar de kno arts, als haar neusamandel nogsteeds vergroot is mag die er wss uit, misschien dat dat helpt? Ik heb een moeder op school horen zeggen dat het bij haar kind toen over was met de snottebellen en de moeheid. Ook kijken ze of ze buisjes nodig heeft, want ze heeft vocht. Nou ja, we wachten het af. Daan heeft een afgeplat hoofdje en de fysio is gisteren geweest. Maandag gaan ze meten hoe groot de afwijking is en daar krijg ik dan een aantal dagen later de uitslag van. Gisteren wat tips gekregen om hem de andere kant op te laten kijken. Ze moeten nu voor hun leeftijd al een half uur met het hoofd omhoog op hun buik kunnenn liggen, maar ze houden het hier nog geen 5 minuten vol. Vaker oefenen wass het advies. Nou ja, dat moeten we dan maar doen he? Ze vinden het helemaal niet leuk... Ze worden wakker, ik ga ze uit bed halen en Lotte en Martijn aansporen om zich aan te kleden. Lekkere luie zaterdag...!
Marian, arme Lotte. Hopelijk knapt ze snel weer wat op zeg. En wb afgeplat hoofdje, bij D was t ook best plat aan 1 kant, maar is toch goed gekomen toen hij kon zitten. En buiklig houdt D geen minuut vol, hij huilt en huilt en huilt. En vooral op die leeftijd kon ie t nog niet, fysio etc heeft altijd erg goede tips! Ook even een leuk nieuwtje D heeft zich gisteren voor het eerst opgetrokken in de box wilde de box eigenlijk al wegdoen paar weken gelee, maar bedacht dat t misschien voor D wel makkelijk zou zijn en nu voor C ook, omdat ze weinig kan.
Marian, hier ook neusamandel verwijderd en buisjes. Jayson heeft nog zelden last van snottebellen of pijnlijke oren, dus wie weet. Jucade, jeetje meis wat een gedoe allemaal, wat zeiden ze in het zkh? Hier een geweldige dag in de Efteling gehad, hadden kaartjes van mijn nicht via de Rabobank, maar 15 euro pp, dus super. Mijn nicht ging helaas niet meer mee, dus nu heerlijk met z'n drietjes geweest. Toen we heen reden regen, bij binnenkomst ook nog, na de eerste attractie geen regen meer gezien. We hebben de logeer-beer en aap van school ook meegenomen, dus overal ermee op de foto, kunnen we het schriftje vh weekend voor school goed vullen met foto's en leuke teksten. Morgen mogen ze weer mee naar een verjaardag, Jayson heeft in hun logeertrolley een feestmutsje gevonden, dus die moeten ze morgen op haha. Hij zorgt er supergoed voor, tandjes poetsen, pyjamaatjes aan etc etc. Fijn weekend nog allemaal.
Lieve Indy, van harte met jouw 5e verjaardag grote meid! Maak er een fijne dag van! San en jarno proficiat met jullie dochter!! Veel plezier!
hier gister gezellig nog even weggeweest met vriendin. kindjes hadden lekker gezwommen met rol. yara wilde alles oefenen van zwemles, die gekkerd vraagt nu elke dag wel wanneer ze weer mag! rol zit wel een beetje moeilijk, doet op dit moment op zn werk eigenlijk 3 banen..wordt een beetje teveel. seth vannacht weer in eigen bed geslapen, maar dan is ie steeds om 600 wakker. nog even zoet gehouden met auto's. yara is net wakker vandaag niks op het programma, lekker. merk wel dat yara steeds meer gaat vragen dan: wat gaan we doen, gaan we nog iets doen, wanneer gaan we wat doen... maar goed, gooi het playmobiel zwembad maar vol met water, of we bakken nog iets vandaag? vlgns mij werd het ook lekker weer? roba wat leuk zeg! ik ben altijd te bang dat het afgeladen druk is op dat soort dagen, maar dat valt dus wel mee? fijn dat jullie zo genoten hebben en idd ene mooi logeerverslag voor school! jucade hoe gaat het met c? en goed van d hoor! marian, dus even aangetobt met lotte..hopelijk springt en rent ze gauw weer rond..en arme daan, nu moet ie dus heel veel gaan oefenen? weet dat die van ons er ook geen fan van waren hoor, op de buik. en proficiat met jullie konijn
Lieve indy gefeliciteerd met je 5e verjaardag! Geniet van deze dag! Sandra en Jarno gefeliciteerd met jullie mooie meid!
Lieve Indy, van harte gefeliciteerd met je 5e verjaardag, maak er een mooie dag van samen ! Sandra en Jarno, jullie ook van harte gefeliciteerd !!!
Indy : hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!! @jucade : wauw wat goed van D zeg!! En hoe is het nu met C? En met jou? Balen dat de mannen op vakantie gaan @Juut : geniet lekker van je rustige zondag!
jarig: Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart 2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Sandra 23 augustus 1979 Daan en Anko 31 augustus 2011 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 E O 29 oktober 2011 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Carmen en Devin 3 december 2010 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007
Lieve Indy, van harte met je verjaardag. Sandra en Jarno gefeliciteerd met jullie mooie meisje. Jucade, hoe gaat het bij jullie? Marian, jee wat zielig voor Lotte. Hopelijk gaat het snel beter. Ik ga zo bij mijn collega op visite die ligt in het zkh met een postnatale depressie. Haar dochter is 3 maanden en het ging niet goed ze had verborgen reflux en sliep bijna niet en mijn collega dus ook niet.