HOERAAAA Indy van harte gefeliciteerd!!!!! Geniet van deze mooie dag. Sandra en Jarno ook van harte gefeliciteerd met Indy's verjaardag... alweer 5 jaar geleden dat jullie mama en papa werden! hier verder niet veel bijzonders, buiten wat 'knommelen' nog in de garage 'knommelen' misschien nog een opknappertje verven misschien nog wel een bezoekje aan intratuin maar alles chillie billie
@ INDY -> GEFELICITEERD met je 5e verjaardag! Maak er een geweldig dagje van! Sandra en Jarno, gefeliciteerd met jullie kleine meisje!!
INDY, van harte met je 5e verjaardag! Je hebt wel prachtig weer zeg! Wat een weertje he meiden, heerlijk. Straks als de kleintjes wakker zijn, een stuk wandelen. Voetenzak kan er wel uit denk ik haha. Zkh heeft net gebeld. T blijft t zelfde met C, ze kan en wil er niet op lopen. Temp was net 37.4 nadat ze gebeld hadden. Dat is toch goed, rectaal gemeten? normaal zat ze tussen de 37 en 37.2.
Dank je Anniek. Had ook ff stiekum gegoogled Kids op bed, heb hun haartjes geknipt (c) en getondeusiseerd (d) (zelfverzonnen woord trouwens) ;p en nu is het MIJN tijd
zo is dat jucade, ik hoop dat je niet gestoord wordt! hier lekker de hele dag buiten geweest! superfijn hoor, dit weer! ik hou ervan! nu weer hartstikke moe en slaperig...wat een dufheid toch, als je eenmaal moeder bent haha..
Als ik jullie kindjes zie, denk ik, omg wat zijn ze al groot hahaha. Maja de mijne is nu ook al net zo natuurlijk ;p
haha ja patries dat heb ik ook hoor! leuk, en wat een enorme verjaardagsmuts van stijn! en die renske zo trots op dr fietsje!
leuke fot van een blije stijn haha! En Renskes snuitje is wel heel cute op die foto! Super. Juut lekker he dat buiten zijn! Heerlijk weer. jucade suc6, hoop dat je een rustig nachtje hebt.
Zo we zijn net thuis! En wat was het weer gaaf zeg. Kyra en Dinja hebben de hele show gedanst en gezongen, heerlijk om te zien!
@ Carla -> heerlijk dat de meiden zo genoten hadden! @ Sandra -> hoe is de dag verlopen vandaag? Volop gefeest? @ Marijke -> haha, ik dacht hetzelfde; wat een giga kroon! Maar wel heel leuk hoor. En een leuke vrolijke foto van de jarige Stijn! En Renske ook al zo'n leuke foto van. Het word echt al een grote dame hé! @ Judith -> heerlijk hé! Hier ook even buiten geweest, echt genieten! En met de weersvoorspelling van komende week, heerlijk! @ Jucade -> dat denk ik dus ook Haha! @ Hedwig -> hoe is het daar? Hier zo mijn bed in, doodop... Morgen weer een nieuwe dag!
Hier wederom vroeg dag.. bah. Half 6. Gister al 5 uur. En gisteren kon mn zusje niet komen, dus kon niet rusten tussendoor en vandaag naar het zkh. Ben nu al kapot.
Succes vandaag Jucade! Hier is Joris al onderweg naar school. Ik neem een 'rustdag', heb het ook echt nodig...