Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Misschien een ijsje achteraf?

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    nee, hij lust alleen maar softijs. En dat is nog nergens te verkrijgen hier.

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    de enigste tip die ik kan verzinnen is om heel duidelijk in kaart te brengen waneer hij moet gaan enz. Erik heeft er veel belang bij als het voorspelbaar is.
    Zelf kun je het beste inschatten hoe je Erik kan belonen....

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    pssst mijn tattoo is zojuist geplaatst :) zzzooo gaaf! :)

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wat gaaf Anniek! foto!!!

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    dadelijk mag de folie er ff af en moet ik hem schoonmaken en nieuwe folie erop dan maak ik een foto :)

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
  8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw die is gaaf Anniek!!

9. Gaaf Anniek, deed het niet pijn op die plek..?

Sandra, wat fijn dat je moeder met mini stukjes vooruit gaat.

Straks ook gesprek op school, ben benieuwd wat ze zeggen over Stijn

Hedwig, ik zou Erik iets kleins geven, als steuntje voor morgen.

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heul mooi Anniek!

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Hey Tnx...
    Leuk dat jullie hem mooi vinden. Ben er ook echt trots op. De lijntjes worden nog wat vager, hij is tenslotte net gezet.
    Kwa pijn... ik grapte al dat ik kon bevallen dat dit dan ook wel moest kunnen. Er waren een paar kleine stukjes wat erg vervelend waren maar pijn.. neuh. Ik kan het niet zogoed omschrijven. Epileren doet pijner net als een infuus. De tatooartiste zei wel dat dit een vrij gevoelige plek zou zijn vooral het hoofdje van het moeder figuur en laat ik dat nu wel mee vond vallen, de uiteindes van de letter K en het onderste puntje was veel vervelender.
    O en de schaduwlijnen worden nog véél minder maar zijn nu zo duidelijk omdat het natuurlijk wel wat onderhuids heeft gebloed zeg maar.
    En nu doet het ook geen pijn, vind die stront tape erger bah!

12. hardloper

hardloper Niet meer actief

mooi hoor anniek, laat je hem over een paar dagen weer zien?

13. Mooie plek voor een tattoo, zal ik er ook 1 nemen? Hihi,ff goed nadenken

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    tnx lidwina, ik zal hem binnenkort weer plaatsen

marijke
    tja je moet er gewoon goed over nadenken. Ik wil al zo'n 15 jaar een tattoo, mocht nooit van mijn ouders en wist ook ni=ooit helemaal precies wát.
    Na Kyana wist ik dat de naam er moest komen maar waar en wat wist ik nog niet precies. Ik had een hele lijst van hoe ik het NIET wilde. Toen kwam Devin erbij en toen wist ik dat ze er beide op moesten maar waar? en hoe? ikvind een lovebird ook mooi maar niet voor op mijn onderarm. ik wist dat ik een tattoo wilde waar ik hem zelf kon bewonderen. Tussen schouderbladen werd mij ook al geadviseerd maar ik denk dan; die zie ik niet dus daar komen zeker geen namen. Een vlinder vind ik ook prachtig maar niet bij de namen omdat ik geen overleden kindje heb..... ik wilde een naam en daar iets bij maar niet een naam ergens bij geschreven, het moest een geheel vormen. vroeger wilde ik alleen zwart wit maar nu wilde ik een wat vrouwelijkere tattoo en dat is {vind ik} met wat kleur erin.....
    Ik wilde de volledige namen, niet alleen de initialen.
    Ik ben de moeder van mijn kids, vond het mooi hiervoor een symbool te grbuiken, wilde er ook een hartje bij want dit staat voor de liefde dat ik voor hun voel dus vandaag dat hij in het midden echt duidelijk een hart is. Ik wilde sierletters want Kyana en Devin sieren mijn leven..... het roze is echt iets extra's van mij {heb ook een roze tongpiercing} ik kan nogal hard en 'jongensachtig' zijn in gedrag maar hou juist wel van vrouwelijke kleuren en dingen
    Maw er is heel wat denkwerk vooraf gegaan.
    Ik ben in ieder geval heel blij en trots, ik hou ervan. Hij staat er mijn hele leven natuurlijk maar ik ben trots op mijn tattoo, trots op hun.
    Kwa plek zit hij nu zo dat als ik oplet je hem niet ziet als ik een lange trui aan heb, heb ik een tshirt aan dan kan ik hem verbloemen met een brede sierlijke/drukke armband... Ik wilde hem eerst wat hoger maar als het dan goed weer is en ik zou hem om de een of andere reden moeten bedekken kan dat niet.... Maja voor te bedekken heb ik hem niet.
    Nou een heel verhaal maar hiermee wil ik duidelijk maken: ga niet over 1 nacht ijs!

15. Je hebt er wel heel goed over nagedacht. Ik vind de tattoo van Wendy van Dijk mooi. Die heeft het ook op 'r onderarm, maar dan aan de zijkant.

Op na het 10 min. Gesprek

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En Marijke hoe is het gegaan?

Vind m echt heel mooi Anniek. Ook over nagedacht mocht er ooit misschien een 3e wondertje komen?

Hier bij mijn moeder gegeten. Ze zaten te smikkelen van de bietjes, aardappelen en gehaktbal hihi. Daarna thuis nog gebadderd en nu net in bed. Ze hadden vandaag 2 slaapjes gedaan. Hopelijk word t niet weer 5 uur. Heb C vanmorgen laten huilen hoor, vind 5 uur echt te vroeg. En toen werd t uiteindelijk nadat D ook wakker was geworden, toch nog kwart voor 7.

J gaat goed op skiles, hij mag morgen 'al' naar groepje 3 :) mama trots.

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    even een groot ijsje eten (slecht he) de ijscoman komt weer door de straat hier..
    kom later even typen

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    OHHH maak jij me even lekker Juut haha. Zit zelf te snoepen van zwartwitjes en een lekker colaatje. Ga zo film kijken v leslie nielson.

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    sorry :)

20. lidia

lidia Fanatiek lid

wow anniek , wat mooi. ik wil hem ook daar maar weet nog niet wat precies .

jucade . Wat goed van Justin en fijn dat de kleintjes zo goed eten.

Juut..hoi lekker toch;)

marijke .. hoe was de 10 min op school? wij hebben volgende week gesprek .

hedwig .. spannend morgen voor erik . en geen tips sorry..

hier vandaag gaatjes laten zetten bij elise. Is alvast voor haar verjaardag .
    ze wilde het zelf en ze gaf geen kik. Zoooo trots. foto staat op fb .

Deel Deze Pagina