Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo dat smaakte wel. verder alleen maar een boterham met ei op als avondeten dus dan mag het wel he ;)
    alles goed gegaan met t drukke dagje, alleen kids sliepen rond 2015 nog niet, maar ja. zwemles was weer goed gegaan, seth heel de dag lief geweest bij rols ouders, yara oke op school.
    ik lekker gewerkt en daarna nog lange vergadering.
    rol weer net op tijd thuis en toen gesprekje op school. alles was helemaal goed, ben blij om dat te horen. ze zagen ook dat yara veel minder verlegen was, en ze zeiden dat ze goed in de groep lag. en rustig en lief en aandachtig en dat Yara werkelijk alles vertelde aan de juf over thuis haha..

lidia wat superstoer zeg van elise, hoe kan dat nou dat ze helemaal niet moest huilen??

patries verwen je zelf maar lekker hoor! en wat goed, justin zo'n skitalent!

marijke hoe ging het gesprekje over stijn?

anniek mooie tattoo joh! eindelijk je wens in vervulling gegaan!

lidwina fijn dat je gesprekje over rune ook goed ging!

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o en hedwig veel succes voor morgen meid!
    hoop dat het meevalt, ik zou m ook iets kleins beloven.

3. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Zal ik even mijn disney foto's showen.....
    We hadden een heel mooi hotel (dreams castle) met prachtige kamer, heerlijke bedden, goede service en heerlijk ontbijt
    Hier is indy brood aan het roosteren bij het ontbijt.
    Bekijk bijlage 230299

4. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

5. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

We waren maandag om 5 uur in de ochtend gaan rijden. Indy wilde helaas niet meer slapen, en vond de auto rit lang duren. We hadden ook wel slecht weer onderweg (mega sneeuw) en ook nog 1 1/2 uur file. Viel dus een beetje tegen. Gelukkig mochten we eenmaal bij het hotel wel meteen in de kamer omdat die al klaar was. Daarna lekker hup naar het park.
    Bekijk bijlage 230301

6. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

7. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

8. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

We waren 's avonds doodmoe, en lagen na een spelletje memory allemaal om half 9 te slapen.
    Bekijk bijlage 230304

9. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

10. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

We hadden ook een teatime geboekt. Dit was koffie/thee, met heel zoet buffet (dus bv cakejes, snoepjes, taartjes enz). Heeeeeeeerlijk, en indy vond het echt helemaal geweldig. Vooral alle figuren die er rondliepen, en aan tafel kwamen. Het duurde 2 uur, en er was dus meer dan tijd genoeg voor handtekening, foto, dolletje, enz.
    Bekijk bijlage 230309

11. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hier nog een grappige "echte" disney foto (volgens mij heeft iedereen wel een hoeden pas foto)
    Bekijk bijlage 230313

12. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

13. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

En de laatste:
    Bekijk bijlage 230316

Zoals jullie zien hebben we lekker genoten. Het weer was ook redelijk goed (op 2 x ongeveer 2 uur regen na).
    Helaas zelf wel veel last van mijn bekken gehad, maar ach dat is al weer over.

Zal straks mss nog wat foto's spammen van k3 en haar verjaardag.

gr. sandra

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw wat een prachtige foto's Sandra!
    Je kunt echt zien dat jullie genoten hebben in Disney :)

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat een heerlijke spam Sandra! De gezelligheid en vooral de lol straalt er vanaf! Ben benieuwd naar de volgende spam van k3 en haar verjaardag :)

@ Anniek -> heel gaaf die tattoo!

@ Hedwig -> wat spannend morgen! Alvast heel veel succes. Ik denk aan jullie. Hopelijk valt het mee voor Erik... Misschien verstandig om iets als steun te geven. Vooral een pop van mario/luigi zal zeker in de smaak vallen en maakt het misschien wat makkelijker voor hem. Misschien met de uitleg dat je ook gebruik kan maken van de pop? Of de arts voordat hij begint het laten zien bij de pop? Ik noem ook maar wat ;)

Hier vandaag op school geholpen bij de schoolfotograaf. Van 9 tot 16:00 uur werk aan gehad, maar het was leuk om te doen :)

16. Oo heerlijk die fotos van Indy in Disneyland..

Wat stoer dat J. Op de skies. Lijkt me zo gaaf om te zien zo'n, toch nog klein mannetje..

Juut, ijs nu..brr koud..

Het gesprek ging heel goed. De cito had hij heel goed gemaakt. Voor taal (?) scoorde hij een A en voor rekenen een B. Supergoed en dat terwijl hij "het" niet echt laat zien in z'n doen of laten. Hij is heel veel bezig met andere dingen..de juf legt figuren uit, en Stijn ziet een driehoek en zegt dat het ook een peramiede of vulkaan kan zijn en wil dan daar uitleg over..
    hij is soms makkelijk.. Kan zich zelf aankleden, maar het is natuurlijk wel erg makkelijk als de juf het doet..
    Hij pikt alles op, hoort alles, maar vertelt niks of weinig..o ik krijg een diepe zucht, met "dat weet je toch al?"

Deel Deze Pagina