Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hier liggen ze ook al lekker. Stijn heeft een knuffel loge van schoool hier. Is er ook mee in bed geweest. De knuffel in een soort bootje in het water, haha.

Anniek, het is matuurlijk een erg aantrekkelijk aanbod, maar ik heb al zoveel kleding voor Renske. Maar zag wel erg leuke dingen op je site.

Miranda, we gaan over twee weken al! Het openingsweekend.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb net vandaag wat op mp gekocht Anniek.

Duik weer mn nestje in. Helft vd week is voorbij gelukkig.. wil zoveel doen, maar ik kan mn kont niet keren of de twee boeven huilen al.

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Miran
    anniekje gaat kijken :)

marijke
    aantrekkelijk he ;)
    maar misschien maak ik het nog aantrekkelijk zo;

JULLIE MOGEN MET OVERMAKEN OOK WACHTEN TOT DE KINDERBIJSLAG ER IS MEIDEN! ik vertrouw jullie natuurlijk blindelings ;)

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jucade
    he jammer zeg. maar denk dat carmen net in een ander seizoen valt kwa kleding dan Kyana he. en kwa nieuw denk ik dat ze net te klein zijn... alleen justin zou kunnen.

lidia
    hihi grappig he. Hij lijkt op de foto vrij groot :) ook omdat de namen kleiner lijken {kon ik maar uitleggen wat ik bedoel...} ik vind hem trouwens wel heel gaaf goor! ik had zelf ook een lovebird gezien wat dan een soort van lint had waar de namen instonden, was ook heel gaaf.

5. Anniek, ik ga morgen even Renske's kast uitzoeken, wat ze evt. Nog zou kunnen gebruiken.

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hahahaha marijke hahahaha *solly*

deze jas heb ik in 104

hij is van barbara farber, hij is nog echt prima maar vind hem te klein voor Kyana....

7. ????? Wat?? Heb ik iets geks gezegd ;)

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Môgge, was weer 6 uur vanmorgen. Ach altijd beter als eerder natuurlijk. Alleen al als ik mij omdraai gaan ze huilen, wat bokirritant is dat man.. C heeft al een paar stapjes op haar voetje (ok tenen) gedaan. D wijst naar alles en zegt 'die of dit' :)

9. Pff, jucade, dan slapen ze wel heel licht. Maar zo kom jij niet echt toe aan even tijd voor jezelf.

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jucade
    jeetje das idd mega irritant

marijke
    nee maar wel iets grappigs ;)

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Haha meiden ik bedoel niet omdraaien in bed hoor. Maar beneden als ik mijn rug al naar ze toe keer.

Ik mag as maandag beginnen met het behandeltraject in Lelystad!

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ow wat fijn Jucade!!
    Wel balen dat ze zo reageren als je je maar omdraait. Wat dat betreft heb ik het makkelijk met Owen. Kan hem ( als ik zou willen ) uren alleen laten en daar heeft ie nog geen erg in.

@Hier
    Onze auto is definitief gestorven nu :( De garage zei dat het niet verantwoord meer was om ermee te rijden. Laten maken zou minimaal 1500 euro kosten.
    Dus nu naarstig op zoek naar een 'nieuwe'

Gisteren weer gemaild met het mkd. Want voor Owen is het morgen 6 weken geleden en voor Erik 4 weken na aanmelding van Accare.
    En gisteren eindelijk mailtje terug gekregen dat ze de papieren van Jeugdzorg hebben gekregen!!
    Dus nu kunnen ze officieel op de wachtlijst ( als die er is )
    Ik krijg uiterlijk eind volgende week bericht van het mkd wat betreft de intake ed
    :D

Voor de rest druk druk druk. Loop mezelf voorbij. En loop achter met het huishouden. moet aan zoveel dingen denken en afspraken maken ed.
    Kids, auto, huishouden, accare, school enz enz.
    AAGGHH

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hedwig
    o nee he, das echt balen zeg! pff
    en dat zelf voorbij lopen.... helaas héél herkenbaar pff!

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Hedwig -> oei, dure hobby als de auto sterft... En jezelf voorbij lopen? Niet handig, maar ook hier herkenbaar! Wel fijn dat ze daar nu eindelijk de papieren hebben. Hopen dat er nu snel vaart in komt!

@ Jucade -> oh wat spannend! Hopelijk met snel wat positief resultaat! En wat goed van C dat ze toch weer langzaam probeert te lopen.

Hier ook druk, hoofd loopt een klein beetje over... Zucht! Maar ja, verjaardag voor de deur is toch altijd zo'n geregel. Blij als het achter de rug is haha.

15. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Ga je alles wegdoen of alleen de meisjes 98/104, ik kijk er nl zo tussendoor nog wel eens op, maar als je er mee gaat stoppen en alles weg wil doen voor een klein prijsje, hoor ik het graag, ga ik even uitzoeken hahaha.

Verder even geen tijd om te reageren, alles gelezen, hoop dat je gauw uitsluitsel krijgt Hedwig.

Hier zometeen gauw Jayson wassen en in bed stoppen, morgen grote dag. Dan word hij alweer 5 jaar, jee wat gaat het hard hé dames (vooral voor mama haha). Morgen trakteren op school, morgenmiddag zijn kinderfeestje en dan zaterdag feest thuis. Dus zometeen alles versieren, traktaties staan ver klaar, morgenochtend alleen nog popcorn erin doen, dekseltjes erop, pennen erin en klaar.

Ga gauw verder, tot later dames.

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    roba
    álles gaat weg aan 50% van de huidige verkoopprijs!

marian
    ik mail je morgen ff terug

sorry dames ff snel hoor... ik heb vandaag paard gereden voor het eerst sinds 11 jaar! het was echt geweldig leuk maar hem nu wel autjs pff maarja.... donderdag weer. Was wel gek hoor want wist gewoon weer veel en Kim {excollega, nu vriendin hahha} zei ook ik kan heeelll goed zien dat je niet groen bent :) Maar het was wel wennen ook de vorm van rijden is anders dan 'vroeger' maar tis in ieder geval weer hard werken... wordt ik ooit weer eens een jong bloemetje!

17. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Anniek, heb je een mailtje gestuurd (volgens mij via je privé mailadres). Ik hoor het wel.

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Lieve Jayson, van harte proficiat met jouw vijfde verjaardag grote jongen! Maak er een fijne dag van en heel veel plezier op je kinderfeestje!

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    dag ladies
    al even geleden geloof ik, spring hier weer even in. wat een weertje gister he, ik geniet er zo van! en de kids ook! superr!
    hier gaat alles lekker eigenlijk, gister lekker wat nieuwe kleertjes geshopt (voor yara en seth natuurlijk haha) bij de v&d. leuk om te zien hoe een uitgesproken smaak ze allebei al krijgen..er ligt hier namelijk heel veel op zolder van schoonzus, maar yara vindt er allemaal niks aan! en ook seth was helemaal overtuigd dat ie een bepaald shirtje mee wilde nemen, omdat daar zo'n mooi cijfertje op stond haha!
    vandaag een dagje werken en vanavond nog even nr rotterdam, nr een feestje van mijn broer.

san wat een te gekke foto's van disney nog! die foto met die losse haren, daar is indy zooo groot! heb er echt van zitten meegenieten!

anniek wat leuk dat het zoveel plezier opleverde! mooi!

roba een hele fijne dag gewenst vandaag! geniet ervan!

hedwig zo balen van de auto, stomme dingen ook. hoop dat je gauw bericht krijgt over de intake

jucade praat me even bij..wat voor behandeltraject ook al weer?

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ JAYSON -> GEFELICITEERD grote kerel met je 5e verjaardag! Maak er een geweldige dag van! Paps en mams, ook de felicitaties met jullie kleine, grote jongen!

Deel Deze Pagina