Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Dames vanaf volgende week ga ik echt weer actief mee doen hier(dan heb ik vakantie!), kan het nu even niet opbrengen...beetje trubbel op school...leg het later wel uit.
    Met de kids gaat het hier prima. Dinja net naar het CB geweest, wat stonden ze weer te kijken van hoe goed ze praat!! En verder was het ook een hele vlotte tante! Weegt nu 11 kilo en is 88 cm! Vergelijk dan altijd even met Kyra en die was toen 88 cm en 11,2 kilo!!

2. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Jarig:

Dinja 9 juli 2009
    Patroeschka 18 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Sonja 5 oktober
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    Carmen en Devin 3 december 2010
    R S 4 december 2008

Carla 13 januari 1980
    Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart 2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Noëlle 22 maart 2007
    Fennita 24 maart
    Youri 25 maart 2007
    Erik 3 april 2007
    Ruben 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Yaëlle Chloë 28 april 2010

Zwanger:
    Marian: uitgerekend 21 september 2011 van een tweeling
    Mommieof2: uitgerekend 1 november van een ??

3. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Ik dacht ineens, Dinja naar CB geweest, die móet bijna jarig zijn....:D
    Dus bij deze alvast een reminder voor alle dames!;)

Balen dat het niet zo lekker loopt op school Carla, fijn dat het dan bijna vakantie is, kan je lekker bijkomen! Wat grappig dat Kyra en Dinja zo gelijk op gaan zeg, scheelt echt net niks!

Patries, sterkte weer vandaag, ik hoop dat het slapen van gisteren je er vandaag ook een beetje doorheen helpt....

Miranda, leuk dat Joris vandaag juffendag heeft, goed gepland met het mooie weer!

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    even kort, straks meer, maar iemand hier nog interesse om (bijna) gratis naar duinrell te gaan morgen, donderdag of vrijdag?
    kennissen van mijn schoonouders hadden kaartjes gewonnen bij de vriendenloterij (in maart al grmpf) en gisteren komen ze er mee aan..wij kunnen zelf helaas niet gaan.
    had ze al op mp gezet voor hen en iemand bood 15 euro, maar daar hoor ik nu niks meer van. zou leuk zijn als ik er voor hen een kleinigheidje voor kreeg

hier iemand zin en/of tijd? marijke het is toch redelijk bij jou in de buurt?

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    och juut helaas.. ik moet werken

het werk is echt chil, kei leuk tot nu toe!
    En kyana had gisteren idd beter zin en vandaag ook! gelukkigg... nu hier weer verder

x

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Carla -> gaan echt gelijk op, leuk zeg! En idd, nog even en dan genieten van de vakantie!

@ Judith -> idd, lekker handig zo laat ermee aankomen! Hopelijk kom je het nog kwijt voor ze. Voor ons te ver weg en Joris moet sowieso nog naar school.

@ Anniek -> fijn dat het werken geslaagd was gisteren!

Hier net even naar de stad geweest en nog even daarna gestopt bij de action. De buschauffeur van Joris heeft altijd een petje op. Nu heb ik een wit petje gehaald en die mag Joris dan zelf inkleuren (of verven, wat hij wilt...) voor hem!

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    kaartjes zijn nog verkocht! later meer ga eerst even wat nuttigs doen

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo even een korte update
    gistermiddag, alle hulpouders uitgenodigd op school. kregen een mooie bloem en werden toegezongen door een vol schoolplein, was echt heel schattig (soort extreme home make over haha)
    yara stond ook heel hard te zingen

vandaag een rustig dagje thuis, even naar de kinderboerderij geweest.
    yara speelt nu bij buurmeisje en seth ligt te tukken op de bank, die maak ik zo maar wakker.
    kregen vanmorgen bericht van de belastingdienst dat we moeten terugbetalen :( wist ik al wel maar toch niet zo leuk..

hebben ook lekker een fietsje besteld op internet voor seth. is alvast voor zijn verjaardag zo'n beetje, doen we in december wel iets kleins. en dan kunnen we nu hopelijk heel de zomer en heel t najaar plezier hebben er van.
    yara heeft het fietsje van overgrootoma uit de schuur waar al zes kleinkinderen op hebben leren fietsen haha
    en nu voor seth straks een mooi carsfietsje! ben benieuwd!

miranda leuk idee zeg! zal de chauffeur vast blij mee zijn

anniek wat superfijn dat het werk zo goed bevalt meid!

patries wakker kunnen blijven vandaag?

carla wat shit dat er trubbel is..nogh heeel even en je hoeft heel veel weken er niet aan te denken! sterkte met de laatste loodjes

san hoe was het met indy gegaan vandaag

hedwig hoe was het in het ziekenhuis? nog iets zinnigs gehoord?

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> wat leuk, een cars fietsje :) En wat onwijs gaaf hoor, allemaal zingen voor de hulpouders. Moet je toch kippenvel van hebben gekregen! En met de pet... Waren al dik een week aan het denken en ineens hadden we een idee van een pet, maar ja, geverfd is het wel persoonlijker natuurlijk!

Hier vanavond vergadering van de ouderraad...

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En RUST.. ;) Nu heeft Devin ook koorts (nou ja, koorts 38.3?)

Morgen middag weer bijtanken. Morgen ochtend eerst een injectie halen en daarna door naar de fysio.

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nou ook van die persoon via mp laat weer niks horen grmpf
    dus als hier iemand nog wil of kan, desnoods gratis, be my guest.
    stom gedoe ook

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    en er is weer een nieuw bod haha. ik ga die koper maar gelijk bij zn lurven pakken

13. Juut, ik woon inderdaad vlakbij bij duinrell. Dus had graag gegaan, echter vrijdag gaan wij al een weekend naar slagharen.

Carla, fijn dat het met Dinja zo goed ging op het CB.

Pff verder niets onthouden. Sorry.
    We zijn net naar de toeristenmarkt gegaan en vervolgens gevlucht, doordat Stijn het op een krijsen zette. Morgen ook de huisarts bellen, hij heeft zweertjes op zijn vingers.

14. Haha, ik las even snel je berichtje Juut.. Ik las bij je larven pakken

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Marijke, hoe komt ie daar aan?

16. Patries, ik heb geen idee. Zijn huidje is vaak open, dus misschien is er alleen ieys vies in gekomen, maar nu is er 1 vingertje wel heel dik. Hij zegt zelf dat het geen pijn doet.

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zooo ben ik ook weer ff, uitgewerkt.

Miran
    leuk idee joh!
    Hier heb ik bij de action een fotolijstje met een kroontje erop gekocht. Moet nog ff een foto printen en erin stoppen. Dan kan Kyana dat vrijdag aan de juf geven.

Juut
    oe leuk een racefiets! Wij willen hem in sept vast voor zijn 2e verjaardag vragen, beetje vroeg misschien maja iets anders weet ik dan niet...
    En das altijd vervelend he, terug betalen!

patries
    38,3 is verhoging maar evengoed vervelend. Hoop dat het meevalt.

Marijke
    ben benieuwd wat de huisarts zegt morgen. Voelt het vingertje wat dik is ook warm? Als dat ze is zou het ontstoken kunnen zijn, is dat niet zo dan lijkt het me wat minder waarschijnlijk.

Nou meiden, vanavond alleen de route gedaan. moet zeggen dat het echt goed te doen is, en leuk ook. Ik vind het gewoon ook heerlijk dat ik de hele dag bij de kids ben. Hun hebben er maar 1 uurtje ' last van' dat ik ga werken!

Nu zo me bedje opzoeken want morgen i shet toch weer vroeg dag.

18. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Nou, ik kan vandaag wéér voor een extra controle gaan bellen. Baal er ondertussen gigantisch van dat ik vanalles voel wat op zwangerschapsvergiftiging kan wijzen. Gistermiddag begon de pijn tussen mijn schouderbladen en ik heb er nogsteeds last van. Het kán natuurlijk gewoon spierpijn zijn, maar het kan dus ook die andere oorzaak hebben. En ik heb hoofdpijn. Maar ik wil het ziekenhuis eigenlijk niet bellen, want dan zit ik daar weer een hele ochtend of middag. Dus ik heb besloten de vk praktijk hier in Kampen maar te bellen om te vragen of ze daar mijn bloeddruk even willen meten en mijn urine op eiwitten willen controleren. Als dat dan niks uitwijst zal het wel niets zijn. Anders zit ik straks een hele ochtend in het zkh omdat ze het daar druk hebben en ik moet wachten wachten wachten....

Ik hoop dat ik mezelf maar gewoon weer wat aanpraat en dat het niks is, want we zitten er natuurlijk niet op te wachten dat ik nu al in het zkh beland. Bah zeg, baal van mezelf en baal op dit moment ook even van mijn lichaam!:x

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ach marian toch..dikke knuffel kan het me allemaal zo voorstellen dat je hier niet op zit te wachten! wat rot joh!
    ik denk aan je! hoop dat je idd niet direct nr het zh moet..arme jij!

20. O nee Marian, duimen dat het allemaal goed is. Succes bij de vk

Deel Deze Pagina